• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #487644  autor: tygrys
 08 lip 2011, 09:50
Witam serdecznie,
chcę się dowiedzieć czy telefonowanie do klienta kilkanaście razy dziennie celem przedłużenia umowy jest standardem tylko w orange, czy też każdy operator ma podobne procedury? Moje nerwy wyczerpały się.
Ostatnio zmieniony 08 lip 2011, 21:46 przez tygrys, łącznie zmieniany 1 raz.

 #487648  autor: SomalijskiWluczega
 08 lip 2011, 10:07
Jeśli tak non stop wydzwaniają polecam zmienić sieć na play a dokładnie play fresha - i tam aktywować usługę 1min za 2 odebrane minuty - wtedy niech orange dzwoni sobie - ponaciągasz ich na koszty długimi rozmowami a Ty będziesz miał darmowe rozmowy do każdej sieci :roll: :lol:

 #487657  autor: Merlin
 08 lip 2011, 10:50
SomalijskiWluczega pisze:Jeśli tak non stop wydzwaniają polecam zmienić sieć na play a dokładnie play fresha - i tam aktywować usługę 1min za 2 odebrane minuty - wtedy niech orange dzwoni sobie - ponaciągasz ich na koszty długimi rozmowami a Ty będziesz miał darmowe rozmowy do każdej sieci :roll: :lol:
Rada iście z somalijskiego plemienia :D

 #487858  autor: Boltzmann
 09 lip 2011, 05:39
Ale przeprowadzasz kilkanaście rozmów czy ktoś próbuje dzwonić, a Ty nie odbierasz? Jeslito drugie to po prostu odbierz i się umów ma inny termin, bo system bedzie dzwonił i dzwonił.

 #487859  autor: kerim36
 09 lip 2011, 07:23
tygrys,

wg mnie norma. ja to przerabialem, ojciec to przerabial, a jako byly pracownik idea/orange wiem dlaczego tak sie dzieje

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #487861  autor: OrangeDlaFirm
 09 lip 2011, 08:14
Wystarczy że przedzwonisz na BOK i nas o tym poinformujesz.

Wprowadzimy zlecenie na wykasowanie Twoich numerów z baz telemarketingowych i do miesiąca czasu będziesz miał całkowity spokój :)

Obsługa Klienta Biznesowego. W razie jakichkolwiek pytań zapraszam na PW.

 #488026  autor: nettmanek
 09 lip 2011, 21:15
jak sie wyzwie tez przestaja dzwonic na jakiś czas ;p u mnie pomogło na 3 tygodnie ;P

 #488028  autor: KamaZ
 09 lip 2011, 21:41
Kiedyś kumpel powiedział do konsultantki, że jak jeszcze raz zadzwoni do niego to jak oddzwoni automatyczna ankieta to da wszędzie 1 8)

 #488033  autor: dzarafasaraja
 09 lip 2011, 22:03
nettmanek pisze:jak sie wyzwie tez przestaja dzwonic na jakiś czas ;p u mnie pomogło na 3 tygodnie ;P
Akurat w przerwie feriowej w gimnazjum?

No wybacz, ale to świadczy o Twoim totalnym braku elementarnych podstaw kultury osobistej.

Doświadczony Konsultant Klienta Indywidualnego.

 #488038  autor: st.konsultant
 09 lip 2011, 22:14
KamaZ pisze:Kiedyś kumpel powiedział do konsultantki, że jak jeszcze raz zadzwoni do niego to jak oddzwoni automatyczna ankieta to da wszędzie 1 8)
wow

 #488250  autor: nettmanek
 10 lip 2011, 23:24
a oni o tym ze nie potrafią słuchać... 3 dni pod rząd mówiłem, że jeszcze do konca umowy dużo zostało i jeszcze się wstrzymam... 4 dnia nie wytrzymałem i wyzwałem...
Ostatnio zmieniony 11 lip 2011, 01:24 przez nettmanek, łącznie zmieniany 1 raz.

 #488251  autor: SACZI
 10 lip 2011, 23:35
nettmanek pisze:a oni o tym ze nie potrafią słuchać... 3 dni pod rząd mówiłem, że jeszcze do konca umowy dużo zostało i jeszcze się wstrzymam... 4 dnia niewytrzymałem i wyzwałem...
Ja swego czasu zrobiłem tak jak pisał OrangeDlaFirm, czyli cofnąłem zgodę na przetwarzanie mojego numeru w celach marketingowych i prezentację oferty handlowej.
Od tamtej pory mam błogi spokój ...
Nie zostałem nawet zaproszony do "konkursu", który kilka miesięcy temu era organizowała, a który z grubsza polegał na opłacie 5 PLN za 1 otrzymany sms.
W każdej innej sieci cofnięcie takiej zgody jest równoznaczne z uzyskaniem spokoju od bzdurnych ofert i telefonów.

 #489822  autor: BeCkS
 17 lip 2011, 01:01
A może dzwonią tak często bo mają rewelacyjną, super, ekstra ofertę??? Przy abonamencie 29zł chcą ci dać nielimitowane rozmowy do Orange, pakiet sms do wszystkich sieci, pakiet 300 minut do innych sieci i 1GB internetu i do tego telefon Samsung Galaxy S2 za 1zł? Wszystko przy umowie na 12 miesięcy.
Jeżeli się nie zdecydujesz to ja chętnie wezmę :-)

 #490458  autor: thonka
 19 lip 2011, 14:44
wszystko losuje niestety komputer.
konsultant nie jest temu winien. on poprostu ma rozmawiac tak wiec dawanie 1 za obsluge jest idiotyczne, bo konsultant tak naprawde nie wybiera sobie osoby z ktora ma rozmawiac, a w ten sposob moze stracic od premii do nawet pracy...

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet