• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 20 z 241
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 241

 #487740  autor: pakierhakierxd
 08 lip 2011, 17:09
Ja mam zgody odznaczone ale czasem korzystam z konkursów na necie które organizuje play więc pewnie temu dzwonią ale mi to nie przeszkadza jak mogę to gadam jak nie to bym powiedział nie dziękuje po zadzwonieniu do mnie i tyle.

Pozdrawiam :)

 #487745  autor: play4you2
 08 lip 2011, 17:26
sonarsonic pisze:Wyjeżdzam na 2 miesiące i nie będę mógł tego koordynować osobiście tylko powierze to komuś...
No niestety, ale pewne kwestie (takie jak zawarcie Umowy), musisz sam załatwić, podbnie jak odbiór przesyłki. Co do utrudnień, to rzadko coś się zdarza, ale różnie z tym bywa. Kurier może pomylic adresy i nie dostarczyć przesyłki, przesyłka może zaginąć na sortowni, podasz jakieś dane które nie będą wystarczające do przeniesienia i należałoby je uaktualnić. W każdym razie zawsze wymaga to utworzenia wtedy nowego wniosku.. No może być naprawdę masa różnych przczyn. Pocieszę Cię jednak, że takie "przypadki" zdarzają sie niezmernie rzadko i raczej wszystko przebiega prawidłowo.
qper pisze:Ciekawy przypadek
No fakt :-). Przekazałem do informacji.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #487773  autor: user_delete19
 08 lip 2011, 19:58
play4you2 pisze:
wojciech pisze:Coś się w systemie pomerdało?
Hmm.. Nic mi nie wiadomo, żeby coś się "pomerdało". Napisz najwyżej pismo z prośbą, aby przedstawiono Ci stan twoich zgód marketinfgowych dla konkretnego numeru telefonu.
Pzdr.
Hm, zgłoszenie via play24 nie wchodzi w rachubę? Czemu w XXI wieku gania się człowieka na pocztę?! hmpf...

 #487781  autor: Agencik
 08 lip 2011, 20:46
Witam, pozwolę się przywitać ponieważ stawiam swoje pierwsze kroki na forum i z zestawem Play Online na karte. Właśnie dokonałem zakupu owego zestawu w promocyjnej cenie, jednak zawierał on jeszcze starą karte. Po uruchomieniu modemu, zrestartowaniu połączenia otrzymałem bonus, założyłem konto na play24 i po zalogowaniu przeszedłem na Nowy Play online na karte 19, przed przejsciem miałem bonus i 1022 mb do wykorzystania po przejściu jedynie 960 mb, Może mi ktoś wyjaśnić o co chodzi?????? Mam też pytanie ponieważ mój starter jest ważny 14 dni, co jeżeli po tym czasie nie doładuje konta, czy bonus przepada??????? Czy przy doładowniu bonusy się sumują oraz termin ich ważności????? Dodam, że z zestawu mam zamiar korzystać okazjonalnie i stąd te pytania?????? Z góry serdecznie dziekuję za odpowiedź i cierpliwość. Pozdrawiam!

 #487784  autor: KC-KARLOS
 08 lip 2011, 21:04
Agencik pisze:Witam, pozwolę się przywitać ponieważ stawiam swoje pierwsze kroki na forum i z zestawem Play Online na karte. Właśnie dokonałem zakupu owego zestawu w promocyjnej cenie, jednak zawierał on jeszcze starą karte. Po uruchomieniu modemu, zrestartowaniu połączenia otrzymałem bonus, założyłem konto na play24 i po zalogowaniu przeszedłem na Nowy Play online na karte 19, przed przejsciem miałem bonus i 1022 mb do wykorzystania po przejściu jedynie 960 mb, Może mi ktoś wyjaśnić o co chodzi?????? Mam też pytanie ponieważ mój starter jest ważny 14 dni, co jeżeli po tym czasie nie doładuje konta, czy bonus przepada??????? Czy przy doładowniu bonusy się sumują oraz termin ich ważności????? Dodam, że z zestawu mam zamiar korzystać okazjonalnie i stąd te pytania?????? Z góry serdecznie dziekuję za odpowiedź i cierpliwość. Pozdrawiam!
Po prostu środki z konta głównego (19 zł z karty startowej) i środki promocyjne (wcześniej Pakiet Złotówek promocyjnych na internet) zostały przeliczone według nowej stawki 1 gr za 300 kb i odpowiednio oddzielone. To znaczy, że ze środków z doładowań możesz wykupić np NOCNY TRANSFER nie tracąc bonusowych megabajtów.
Zgodnie z ofertą, starter z 1 GB jest ważny 14 dni, po tym czasie niezużyty bonus megabajtów przepada, ale środki z doładowań (wyrażone w złotych PLN) ZOSTAJĄ na koncie. Jeśli doładujesz konto przed upływem jego ważności, Złotówki i bonus powiększą się. Zobacz cennik oferty: :arrow: http://www.play.pl/resources/pdf/Cennik ... 7-2011.pdf

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #487788  autor: Agencik
 08 lip 2011, 21:27
Super, czyli rozumię że na koncie mam i pakiet złotówek i bonusowy mb, starter na wykonywanie połączeń/transmisje danych jest ważny 14 dni, po tym czasie mam 90 dni na doładowanie pieniązki nie przepadają a jedynie bonusowe mb jeżeli takowe pozostaną ;-) Po doładowaniu np. kwotą 50 zł otrzymuję bonus w wysokości 3,61 GB który jest ważny 60 dni???? Czy jedynie ważność konta się wydłuża o 60 dni????? Mam również pytanie jak jest z doładowaniami, czy można go dokonać poprzez program Play Online do łaczenia z internetem i wysyłania smsów???? Np. mając zdrapkę lub kod z terminala???????? Jak wygląda sprawa z roamingiem czy jest on domyślnie właczony dla transmisji danych???? Poprostu często przebywam w strefie przygranicznej i nie chcę płacić za transmisje w roamingu????????? Jeszcze raz wielkie dzięki Karlos 20!!!!

 #487835  autor: dreapheus
 08 lip 2011, 23:28
Witam,
Proszę o sprawdzenie zgłoszenia z 21.06.2011 numer: 32133047
Co jest powodem, że rozpatrywane jest tak długo? Czy są jakieś informacje już w tej sprawie?
Pozdrawiam

 #487837  autor: kmis
 08 lip 2011, 23:35
play4you,
Czy w taryfach BIZNES są jakiekolwiek dostępne dla tych taryf pakiety internetowe? Na stronie play.pl nie znalazłem żadnych informacji.

 #487839  autor: playonline
 08 lip 2011, 23:46
kmis pisze:Czy w taryfach BIZNES są jakiekolwiek dostępne dla tych taryf pakiety internetowe? Na stronie play.pl nie znalazłem żadnych informacji.
Na Play24 masz dostepne uslugi.

 #487840  autor: rogmaniek
 08 lip 2011, 23:49
kmis pisze:Czy w taryfach BIZNES są jakiekolwiek dostępne dla tych taryf pakiety internetowe? Na stronie play.pl nie znalazłem żadnych informacji.
Są takie same, jak w taryfie Firmowa (nie mylić z Firma :smt047 ). Np. tu: http://dlafirm.play.pl/pl/obsluga-klien ... index.html

POZdrawiam*

[ Dodano: 2011-07-08, 23:53 ]
play4you2, będzie to pewnie pytanie retoryczne, bo spodziewam się odpowiedzi. Bardzo chciałbym, abyście udostępnili roaming krajowy PTK Centertel w całej Polsce, wszystkim Klientom. Pytanie, czy planujecie taką opcję?

POZdrawiam*

O2 - We're better, connected!
O2 - See what you can do!
O2 - Together is better!

 #487841  autor: playonline
 08 lip 2011, 23:56
rogmaniek pisze:Są takie same, jak w taryfie Firmowa
Ekspert nie spi po nocach widze.. ;)

Play4You - czy bylby to dla was problem gdybym zlozyl zgloszenie przez Play24 o przeslanie w formie papierowej tresci zgloszenia i odpowiedzi do niego? Mam na mysli to, ze zlozylem wypowiedzenie umowy (zgl 32566068) a po przejsciu numeru na karte obecne zgloszenia mi wyparuja z Play24. W zasadzie taka tresc zgloszenia moze byc w formie papierowej czy PDF aby wam kosztow zaoszczedzic.

[ Dodano: 2011-07-08, 23:58 ]
rogmaniek pisze:play4you2, będzie to pewnie pytanie retoryczne, bo spodziewam się odpowiedzi. Bardzo chciałbym, abyście udostępnili roaming krajowy PTK Centertel w całej Polsce, wszystkim Klientom. Pytanie, czy planujecie taką opcję?
Jak widziales ja mialem taki dostep swego czasu w Poznaniu... :) Niedlugo sprawdze czy znowu mi sie uda. :)

[ Dodano: 2011-07-09, 00:00 ]
Play4You - jeszcze jedno pytanie. Pamietasz jak odpowiadales kiedys tutaj na forum, ze Play TYLKO z Plusem ma umowe? Jak sie okazalo od roku takze i z Orange. Dlaczego to zostalo ukryte czy moze tylko "gora" o tym wiedziala? Na glownej stronie WitekT napisal, ze Play otwarcie o tym mowi... Mam wrazenie, ze dopiero teraz..

 #487843  autor: DanielR
 09 lip 2011, 00:22
playonline pisze:Play4You - jeszcze jedno pytanie. Pamietasz jak odpowiadales kiedys tutaj na forum, ze Play TYLKO z Plusem ma umowe? Jak sie okazalo od roku takze i z Orange. Dlaczego to zostalo ukryte czy moze tylko "gora" o tym wiedziala? Na glownej stronie WitekT napisal, ze Play otwarcie o tym mowi... Mam wrazenie, ze dopiero teraz..
A jest jakikolwiek sens żeby Go o to pytać?
Z góry można założyć jaką dostaniesz odpowiedź - szablon + uniki.

 #487844  autor: playonline
 09 lip 2011, 00:26
Pytac zawsze warto - najwyzej odpowiedzi sie nie otrzyma.

 #487854  autor: Quetzal
 09 lip 2011, 02:30
playonline pisze:Pytac zawsze warto - najwyzej odpowiedzi sie nie otrzyma.
Albo co bardziej prawdopodobne - zostanie się wprowadzonym w błąd. (Współczesne firmy uważają, że lepiej, aby klienci wiedzieli jak najmniej bo zaczną za dużą myśleć. A mają płacić a nie myśleć).

 #487863  autor: ztomasz
 09 lip 2011, 08:36
Mam pytanko czy ktos z uzytkownikow ma problemy z naliczaniem w nocnym transferze w nowym play online na karte? Ja uruchomilem sobie ta usluge, otrzymalem z play informacje, ze juz jest aktywna i... w nocy zaczalem ssac jakies 40sekund przed polnoca i cale 700Mb zeszlo z pakietu megabajtow, tak samo teraz o 8 rano dwie sesje poszly z transferu dziennego. Polaczenie po 1 rano wogole nie jest naliczone w bilingu i bardzo ladnie bo pozostale 200Mb zostalyby calkowicie zuzyte. Ze znikniecia srodkow nie jestem zadowolony ale z predkosci w nocy na poziomie rownym 4Mb jak najbardziej :)

 #487870  autor: kerim36
 09 lip 2011, 09:14
ztomasz,

reklamacja

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #487874  autor: playonline
 09 lip 2011, 09:45
ztomasz pisze:700Mb
700MB?? ;)

 #487883  autor: forum_tg
 09 lip 2011, 10:50
mam takie pytanie, czy jest gdzies na stronie głównej, ew w innym łatwo dostępnym miejscu dla nowych użytkowników dostępny link do sprawdzenia statusu przenoszenia numeru, tj.:
http://przeniesnumer.play.pl/
ja adres znam, ale jak znajomy który w przenosił numer do Play w ostatnich dniach nie mógł znaleźć tego linku (bo poinformowałem go że na stronie Play jest możliwośc sprawdzenia) to sam sprawdziłem czy gdzieś jest dostępny i tez nie mogłem znaleźć.

Jeżeli na prawdę w widocznym miejscu nie ma (chyba ze ja nie widzę go) może warto gdzieś go umieścić? dla nowych osób może być przydatne.

 #487891  autor: ztomasz
 09 lip 2011, 11:14
@playonline ja zawsze mialem problem z tymi przelicznikami :)... Napisalem do nic zobaczymy jaka bedzie odpowiedz. Jak na start sciagania noca to nieprzyjemnie sie zaczelo :), bo w takiej sytuacji limit zaraz mi sie skonczy i z nocnego transferu nici :(

 #487894  autor: radoslawz
 09 lip 2011, 11:50
ztomasz pisze:@playonline ja zawsze mialem problem z tymi przelicznikami :)... Napisalem do nic zobaczymy jaka bedzie odpowiedz. Jak na start sciagania noca to nieprzyjemnie sie zaczelo :), bo w takiej sytuacji limit zaraz mi sie skonczy i z nocnego transferu nici :(
Mam taki sam problem, tylko u mnie wyzerowało konto. Miałem 4GB. I to o 5 rano dostałem sms, że mam już tylko 100MB. Potem, że 50 MB. W środku czasu bez limitu mi wybrało transfer. Totalna porażka. Pobierać zacząłem o 0:05.

Złożyłem reklamację i muszę czekać, pewnie tłumaczyć... W Play to zawsze coś nie działa.
  • Strona 20 z 241
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 241
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 241