• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 12 z 241
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 241

 #486049  autor: brd85
 01 lip 2011, 14:06
Witam

24 czerwca złożyłem w punkcie Play wniosek o przeniesienie numeru z sieci T-mobile ( umowa kończy mi się 23 lipca, okres rozliczeniowy 27 lipca). Miałem w lipcu mieć przeniesiony numer wraz z końcem okresu rozliczeniowego.
Jak się później okazało pracownik punktu Play błędnie wypełnił wniosek nie zaznaczając udzielenia pełnomocnictwa przy wniosku o przeniesienie. Poinformowano mnie, że muszę udać się do salonu T-mobile, żeby to załatwić. Według pracownika punktu Play będzie nadal obowiązywać data 24 czerwca na wniosku. Dzisiaj wybrałem się do T-mobile i co się okazało, że na wniosku będzie data 1 lipca a numer zostanie uwolniony 27 sierpnia, powiedziano mi również, że gdybym tego samego dnia przyszedł do ich salonu to numer byłby uwolniony w lipcu.
Przez błąd pracownika punktu Play będę musiał płacić abonament miesiąc dłużej. Nie wiem czy coś jeszcze da się zrobić z tą sprawą, więc postanowiłem zapytać tutaj. Z góry dziękuję za odpowiedź.

Pozdrawiam.

 #486080  autor: patrix-83
 01 lip 2011, 16:57
play4you2 pisze:
Patryk83żółwik pisze:PLAY4YOU2

Miałem Ci dziś dać znać bo niestety mamy środę a zgłoszenia nr 31164985 z 23.05.2011 i nr 30736096 z 11.05.2011 pomimo Twoich ponagleń nadal są olewane przez BOK.
Ok, postaram się aby to zostało zamknięte.

Pzdr.


Dzięki serdeczne PLAY4YOU2 za przyśpieszenie rozwiązania tych 2 powyższych zgłoszeń :D
Jeszcze w tym samym dniu skontaktował się ze mną pracownik BOK Play, wszystko mi wyjaśnił szczegółowo i przeprosił za zaistniałą sytuację z tymi 2 zgłoszeniami oraz je zamknął.
Za to że tak długo czekałem na rozwiązanie tych spraw dostałem rekompensatę w postaci 20 minut do wszystkich :D

PLAY4YOU2 bez Ciebie BOK PLAY by leżał i kwiczał i nie miał by nam klientom kto pomagać w takich trudnych sprawach, jeszcze raz dzięki za pomoc :D

Pozdrawiam.

 #486210  autor: playonline
 02 lip 2011, 08:34
Play4You - Skad to niezdecydowanie ze strony P4?

Obrazek

 #486222  autor: joasia_23
 02 lip 2011, 10:17
brd85, trochę późno się wziąłeś za przeniesienie numeru. Trzeba było wcześniej złożyć wypowiedzenie umowy z końcem okresu promocyjnego w T-mobile i nie miałbyś problemu. Teraz niestety musisz czekać miesiąc dłużej.

 #486225  autor: qper
 02 lip 2011, 11:39
playonline pisze:Play4You - Skad to niezdecydowanie ze strony P4?

Obrazek
pewnie znowu coś gmerają ;)

swoją drogą to jeżeli wprowadzą to na stałe to będzie kapa.
Nie chce mi się za każdym razem wpisywać kodu z obrazka.

[ Dodano: 2011-07-02, 11:40 ]
joasia_23 pisze:trochę późno się wziąłeś za przeniesienie numeru.
no tak ale nie zmienia to faktu, że pracownik się pomylił i jakoś powinni to wyprostować lub np. dać rabat w postaci jednomiesięcznego darmowego abo.

[ Dodano: 2011-07-02, 11:41 ]
joasia_23 pisze: umowy z końcem okresu promocyjnego w T-mobile
Kolega pewnie też się zastanawiał czy T-mobile nie zaskoczy go jakąś nadzwyczajną ofertą ;)

 #486237  autor: playonline
 02 lip 2011, 12:16
qper pisze:pewnie znowu coś gmerają
Durne usprawnienie... :/ Po co ten kod? Przy bramkach gdzie nie trzeba sie logowac to ja rozumiem ale przy tych gdzie czlowiek sie loguje?! Na swoj wlasny numer telefonu?! To, ze pokazalem screeny z roznych godzin to tylko z lenistwa... Podczas wysylania smsow w ciagu kilku minut, w roznych dniach pojawiaja mi sie te kody a innym razem nie... Sadze, ze to raczej niedopatrzenie... Tak czy owak, glupi pomysl z tymi kodami przy bramce gdzie trzeba sie logowac...

 #486241  autor: lukashao
 02 lip 2011, 12:26
Witam serdecznie, od niecałego tygodnia jestem posiadaczem mix inclusive wraz z Samsungiem Gio. Przy korzystaniu z pakietów internetowych telefon wariuje, ciągle wyskakuje menu, klawiatura i przeglądarka Google (przy losowej kolejności). Przy standardowym korzystaniu wszystko jest ok. Tylko przy korzystaniu z pakietów internetowych występuje ten problem. Dużo osób skarży się na tą samą wadę. Nie znalazłem jeszcze osoby, która posiada telefon w Play bez takowej wady. W związku z tym moje pytanie brzmi następująco: Czy zamierzacie państwo sprawdzić tą wadę w Samsungu Gio - czy jest to wada sprzętowa czy systemowa? I na jakie działanie ze strony Play, żeby rozwiązać ten problem, może liczyć klient? Muszę zazaczyć, że osoby, które zwracały telefon do serwisu, otrzymywaly go spowrotem z tą samą wadą.
Nie jest to komoftowa sytuacja, że po kilku dniach użytkowania telefonu, występują takie problemy.
Pozdrawiam

 #486244  autor: mkowalski
 02 lip 2011, 12:32
lukashao pisze:Przy korzystaniu z pakietów internetowych telefon wariuje, ciągle wyskakuje menu, klawiatura i przeglądarka Google (przy losowej kolejności). Przy standardowym korzystaniu wszystko jest ok. Tylko przy korzystaniu z pakietów internetowych występuje ten problem.
Czy to aby na pewno problem z telefonem? Przecież aparat nie ma żadnej wiedzy na temat tego, czy transmisja jest rozliczana "za przesłane dane", czy ryczałtem.

 #486245  autor: pakierhakierxd
 02 lip 2011, 12:33
Może to wina karty play,trzeba by było sprawdzić na innej jak jest telefon nie ma simlocka.

Pozdrawiam :)

 #486249  autor: lukashao
 02 lip 2011, 12:53
na pewno jest to problem telefonu, nie wiem jak się ta sytuacja ma do Gio bez softu playa,

 #486250  autor: mkowalski
 02 lip 2011, 12:58
lukashao pisze:na pewno jest to problem telefonu, nie wiem jak się ta sytuacja ma do Gio bez softu playa,
Źle się wyraziłem - to telefon "wariuje", więc wiadomo że to z nim jest problem ;)

Chodzi mi o to skąd wniosek, że telefon wariuje akurat przy korzystaniu z pakietów internetowych, a bez nich wszystko jest w porządku.

 #486251  autor: playonline
 02 lip 2011, 13:05
Gio jest delikatnym telefonem... Wsadz do telefonu inna simke... Raczej watpie aby to mialo cos wspolnego z pakietami. NAJWYZEJ z simka.. ale i w to nie chce mi sie wierzyc, moim zdaniem albo brand nawalil albo tel.. Ja obecnie uzywam GT-I5510 i tez czasami wariuje.

 #486263  autor: wwojtaszek
 02 lip 2011, 13:49
Co za głupia sytucja, pare megusów limitu mi zostało a jeszcze tydzień do końca umowy a nawet nikt się nie odezwal z BOK'u. Czy to normalne? To samo było 2 lata temu z umową na telefon, nie było żadnego kontaktu, umowa już była miesiąc po zmianie na nieokreślony i dopoiero jak poszedlem do salonu to przedłużyłem. Teraz to samo, niecałe 2 miesiące do końca i nic. Aż się dziwię, że piszecie, że Was tak nagabują telefonami aby przedłużyć.
A z internetem to już przegięcie, 2 tygodnie już czekam-złozylem 2 formularze kontaktowe, jedno zgłoszenie na play24 i nic. limit się kończy i zostanę bez neta, choć i tak ledwo co pożytek z niego jest z taką prędkością jaką mam w tym tygodniu- nie przekraczającą często 100 kbps. Zastanawiam się teraz czy w ogóle przedlużać, w sumei tak duży limit jak w Play nie jest mi potzrebny przy darmowej nocnym, może Orange coś zaproponuje dobrego w poniedzialek? A do salonu nie chcę iść bo modemy droższe-sic.
To się nazywa poszanowanie dla klienta...

 #486265  autor: Quetzal
 02 lip 2011, 14:06
wwojtaszek pisze:Co za głupia sytucja, pare megusów limitu mi zostało a To samo było 2 lata temu z umową na telefon, nie było żadnego kontaktu, umowa już była miesiąc po zmianie na nieokreślony i dopoiero jak poszedlem do salonu to przedłużyłem.
No i bardzo dobrze zrobiłeś dwa lata temu - możesz sobie poczytać i tu i na forum Playa jakie ludzie mają problemy jak się skuszą na przedłużanie umów przez telefon.

 #486286  autor: wwojtaszek
 02 lip 2011, 14:54
Ale idąc do salonu raczej nie ma szans na lepszą ofertę tylko się dostaje standardową.
Jeszcze jedno pytanko: jak przedłużę może w końcu to nowy abonament będzie aktywny od dnia podpisania(czy tam 24h po aktywacji) czy tez dopiero od nowego okresu rozliczeniowego?

 #486289  autor: Quetzal
 02 lip 2011, 15:09
wwojtaszek pisze:Ale idąc do salonu raczej nie ma szans na lepszą ofertę tylko się dostaje standardową.
Przedłużając przez telefon masz za to szansę na kłopoty i to bardzo duże. Ale to już Twoja decyzja.

 #486291  autor: pakierhakierxd
 02 lip 2011, 15:18
A ja będę przedłużał przez telefon dla dodatkowych 50 minut na cały okres umowy za 7-8 miesięcy :P nic tam nie będzie :P do salonu nie mam po co iść bo telefon i tak raczej pójdzie na sprzedaż ponieważ kupuję telefony na allegro sobie lepsze a nie będę raczej płacić nie wiadomo ile za taki telefon jak ja chcę a abonamentu nie będę wyższego brał obecnie mam 79zł i jest o wiele za duży ... zawsze zostaje mi 30-50zł i przepada,następnym razem wezmę taki 45 max 65zł ale raczej 45 te 65 to tylko jak telefon będzie jakiś ciekawy do sprzedania lub sobie do użytku ale raczej nie będzie takiego który spełniał by moje oczekiwania w niskiej cenie ... bo ja chcę takie telefony z wyższej póki co na allegro są do 1000zł bo tyle maksymalnie mógłbym przeznaczyć na kolejny telefon
Ostatnio zmieniony 02 lip 2011, 15:21 przez pakierhakierxd, łącznie zmieniany 2 razy.

Pozdrawiam :)

 #486292  autor: wwojtaszek
 02 lip 2011, 15:19
Masz na myśli inną ofertę potem w umowie niż ta którą proponuje konsultant? Trzeba umowę przeczytać.
Z kolei nie uśmiecha mi się płacić w salonie za modem 79 zł gdy na odległość kosztuje on tylko 19 zł.

 #486301  autor: Quetzal
 02 lip 2011, 15:49
wwojtaszek pisze:Masz na myśli inną ofertę potem w umowie niż ta którą proponuje konsultant? Trzeba umowę przeczytać.
Mam na myśli dwie rzeczy, które nie maja nic wspólnego z czytaniem umów.
Po pierwsze sam raz w życiu skusiłem się na przedłożenie umowy przez telefon w Erze chyba 5 lat temu. To nie jest wątek o Erze wiec nie będę się rozpisywał. Powiem tylko, że to co dostałem nie miało najmniejszego związku z tym o czym rozmawiałem z konsultantem i było ponad 4 krotnie droższe (tak, zamówiłem abonament za ok. 50 a dostałem za ok. 200). Po wysłaniu kilku pism i wizycie u Rzecznika konsumentów (czy jak się ten urząd dokładnie nazywa) umowę udało mi się anulować.
Ja prywatnie się od tego czasu nauczyłem nigdy nic nie załatwiać przez telefon.
Po drugie... wielokrotnie czytałem i tu i na forum Playa bardzo różne przygody innych ludzi. Nie chce podsyłać Ci linków, bo nie wiem czy jest to zgodne z regulaminem forów - wpisz sobie w google "problem z eshop" to dowiesz się o czym mówię.

 #486304  autor: pakierhakierxd
 02 lip 2011, 15:52
Ja znam parę osób które zamówiły przez e-shopa i wszystko było ok:)
Powiem ci tyle wystarczy znać ofertę jak ją znasz to nikt ci kitu nie wciśnie
ja wiem co chce i mówię np. że chcę abonament all inclusive 45 z telefonem samsung star II za 1zł i tak pewnie będzie.Tak pozatem mam pytanie przedłużać można przez internet? czy wtedy też się dostaje pakiet 50 minut do wszystkich na cały okres umowy? wie ktoś...
zawsze te 50 więcej to coś:P i zamiast 185 będzie 235 :D

Pozdrawiam :)
  • Strona 12 z 241
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 241
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 241