• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 11 z 241
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 241

 #485655  autor: forum_tg
 29 cze 2011, 16:50
play4you2 pisze:
tomektg pisze:zgłoszenie nr 32036234
Poprosiłem o weryfikację. Widzę, że jest to odwołanie od reklamacji, więc otrzymasz z pewnością odpowiedź pisemną.Pzdr.
to mam jeszcze jedno pytanie, jeżeli zostanie rozpatrzone negatywnie - co mnie nawet nie zdziwi w tej całej sytuacji, to pozostaje tylko złożenie skargi do Prezesa UKE, Pani Anny Streżyńskiej?

 #485657  autor: mkowalski
 29 cze 2011, 16:54
tomektg pisze:jeżeli zostanie rozpatrzone negatywnie - co mnie nawet nie zdziwi w tej całej sytuacji, to pozostaje tylko złożenie skargi do Prezesa UKE, Pani Anny Streżyńskiej?
Skargę składasz do UKE, ale to nie pani prezes ją rozpatruje ;)

Zgodnie z Prawem Telekomunikacyjnym reklamacje są jednoinstancyjne - skargę do UKE masz prawo złożyć już po pierwszej otrzymanej odpowiedzi na reklamację. Z tego co wiem, to jedynie Play rozpatruje jeszcze odwołania od reklamacji.

 #485659  autor: wwojtaszek
 29 cze 2011, 17:04
play4you2 pisze:
wwojtaszek pisze: Każda sprawa zlecona do BOK ma swój numer, bez względu w jaki sposób to zrobisz. Jak składałeś taki formularz, to sprawdź w Play24 numer zgłoszenia.
Możliwe, że byłe wtedy niezalogowany bo w play24 w zgłoszeniach właśnie tego nie ma.

 #485669  autor: play4you2
 29 cze 2011, 17:54
tomektg pisze:to mam jeszcze jedno pytanie, jeżeli zostanie rozpatrzone negatywnie - co mnie nawet nie zdziwi w tej całej sytuacji, to pozostaje tylko złożenie skargi do Prezesa UKE, Pani Anny Streżyńskiej?
Przysługujące ci prawa w wyniku braku zgody na zaakceptowanie przedstawionego rozwiązania, są zawarte w klauzuli, na dole pisma. Tam masz dokładnie określone, co będziesz mógł zrobić. Swoją drogą, dlaczego z góry zakładasz, że będzie negatywnie? Poczekaj na rozwiązanie sprawy i dopiero można ocenić jak było :wink:
wwojtaszek pisze:Możliwe, że byłe wtedy niezalogowany bo w play24 w zgłoszeniach właśnie tego nie ma.
To jak Możesz, to zaloguj się do Play24 i złóż dyspozycję kontaktu w sprawie Oferty Utrzymaniowej. Wówczas ktoś powinien się z Tobą kontaktować.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #485695  autor: wwojtaszek
 29 cze 2011, 19:40
Play4you2 czy możesz potwierdzić wiarygodność swojego kolegi z fioletowej sieci o nicku Konsultant_play? :)

 #485732  autor: qper
 29 cze 2011, 21:59
Obrazek

 #485758  autor: mlody85
 29 cze 2011, 23:33
play4you2,
Czy wiadomo, kiedy będzie ponownie uruchomiony Teleplay ?
Na początku na stronie pojawiła się informacje, że w czerwcu, później nawet ten "dokładny" termin zniknął i pojawiła się prośba o "Cierpliwość".
Masz, może jakieś dokładniejsze informacje ?

 #485783  autor: play4you2
 30 cze 2011, 09:34
wwojtaszek pisze:Play4you2 czy możesz potwierdzić wiarygodność swojego kolegi z fioletowej sieci o nicku Konsultant_play?
Jedynymi dedykowanymi osobami, działającymi w imieniu Play są nicki o nazwach "play4you1 i play4you2". Niemniej jednak, za każdym razem sugeruję zachować szczególną ostrośność w przekazywaniu informacji. ŻADEN z nas NIGDY nie poprosi Cie o podanie hasła abonenckiego w prywatnej wiadomości czy innych danych osobowych. Jeżeli już, to poprosimy Cię o przesłanie numeru zgłoszenia lub jego utworzenie.

Przypominam raz jeszcze WSZYSTKIM z was, aby nie podawać żadnych haseł, danych osobowych i innych czułych danych jak i przekazywania numerów telefonów. Żaden z nas (play4you) nie będzie wymagał od was tych danych. Pamiętajcie, że dane te jeżeli podacie je do wiadomości osób postronnych, moga spowodować wiele kłopotów z waszej strony (nieautoryzowane wejścia na konto, zmiany usług itp) dlatego zachowajcie szczególną ostrośność w rozmowie i przekazywaniu wszelkich danych. W razie wątpliwości, utwórzcie zgłoszenie w dedykowanym systemie Play (np. Play24) i poczekajcie na odpowiedź.

Co do informacji przekazywanych przez osoby inne niż my, nie odpowaiamy za efekt potencjalnych działań, wynikających z tych informacji. Wszystkie działania i skutki ewentulanych uruchomień usług wynikają zawsze w oparciu o Regulamin usługi lub promocji. Najlepszym rozwiązaniem jest ZAWSZE zapoznanie się z danym regulaminem i dopiero ewentualne zdecydowanie się na uruchomienie usługi lub wybranie promocji.

Podsumowując, zawsze uważajcie na to, z kim rozmawiacie i o czym i jakie informacje przekazujecie w sieci. Wasza czujność jest najlepszym strażnikiem danych.
mlody85 pisze:Masz, może jakieś dokładniejsze informacje ?
W przypadku gdy usługa ponownie powróci do użytku, z pewnością poinforujemy o tym na stronie Play. co do terminów, tak jak stanowi komunikat, proszę o "cierpliwość".

BTW, qper, przekazałem ten screen. Dzięki.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #485786  autor: playonline
 30 cze 2011, 09:53
Nawiazujac tez do poznego otrzymywania EFV to przed chwila dostalem smsa, ze zostala wystawiona efv (SMS z INFO o FV).. FV widoczna po 8 dniach od nowego cyklu a sms po 10 dniach. Ciekawe kiedy pojawi sie eawizo..

 #485789  autor: user_delete19
 30 cze 2011, 10:12
SOT:
play4you2 pisze:Jedynymi dedykowanymi osobami, działającymi w imieniu Play są nicki o nazwach "play4you1 i play4you2".
Może GTW Telepolis dodała by dodatkową grupę "Konto oficjalne" i wrzuciła tam p4u1-2?! byłby ładny emblemat i nie byłoby problemu...

 #485791  autor: play4you2
 30 cze 2011, 10:24
wojciech pisze:Może GTW Telepolis dodała by dodatkową grupę "Konto oficjalne"
No to pytanie to już nie do mnie. My działamy tu oczywiście jak każdy użytkownik i dzięki uprzejmości właścicieli portalu i administratorów, mogliśmy założyć niniejszy temat, w którym poruszamy pełną tematykę związaną z siecią Play w każdym segmencie. Wszelkie inne kwestie związane z jakąkolwiek obecnością naszą na tym portalu należą do decyzji tylko i wyłącznie administratorów niniejszego portalu.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #485834  autor: playonline
 30 cze 2011, 12:59
No i jest juz eawizo. Calkiem szybko w tym miesiacu. ;)

 #485909  autor: forum_tg
 30 cze 2011, 17:40
play4you2 pisze:
tomektg pisze:to mam jeszcze jedno pytanie, jeżeli zostanie rozpatrzone negatywnie - co mnie nawet nie zdziwi w tej całej sytuacji, to pozostaje tylko złożenie skargi do Prezesa UKE, Pani Anny Streżyńskiej?
Przysługujące ci prawa w wyniku braku zgody na zaakceptowanie przedstawionego rozwiązania, są zawarte w klauzuli, na dole pisma. Tam masz dokładnie określone, co będziesz mógł zrobić. Swoją drogą, dlaczego z góry zakładasz, że będzie negatywnie? Poczekaj na rozwiązanie sprawy i dopiero można ocenić jak było :wink:
play4you2 powiem krótko!
CZYNISZ CUDA!
twoja jedna reakcja na dany problem - zrobiła o milion kroć więcej niż moje wszystkie zgłoszenia. W dniu dzisiejszym przedstawiciel Play (zapewne ktoś z BOK'u) do mnie zadzwonił i przedstawił mi ofertę rekompensaty. Oczywiście że ją przyjąłem, bo nie ma sensu się sprzeczać.
Jedyne co, to dziwi mnie dlaczego nie da się inaczej zweryfikować osoby niż po podaniu nr dowodu osobistego. Problem polega na tym ze nie wszyscy go mają przy sobie (ja miałem szczęście że siedziałem przed komputerem, wiec miałem do dyspozycji play24). Może zgłosisz sugestię zeby się nad tym zastanowić? np weryfikacja po tym jak klient powie jakie ma usługi włączone, gdzie najczęściej dzwoni itp??

A co do mojej wcześniejszej wypowiedzi, to przyznam, że już sądziłem że nie będzie pozytywnego rozpatrzenia, na prawdę, w tej sprawie już zwątpiłem.
Ale masz racje, nie ma co zakładać przed definitywnym rozpatrzeniem sprawy i tak też zrobiłem, nie wykonywałem żadnych ruchów przed zakończeniem sprawy odwołania.

Jeszcze raz dzięki.

P.S.
A można wiedzieć czym się zajmujesz w Play bo nie wiem czy wcześniej kiedykolwiek o tym pisałeś czy nie? jeśli to tajemnica to nie ma sprawy - rozumiem.

 #485915  autor: playonline
 30 cze 2011, 18:39
30.06.2011 19:35 - do bramki sms Play wprowadzono kody z obrazka... :/ Mam nadzieje, ze beda tylko czytelne.. A teleplay nadal nie jest dostepne.. :/

[ Dodano: 2011-06-30, 18:48 ]
Hmm, dziwne.. juz nie ma kodu obrazkowego do wyslania smsa... :) Chyba beda kolejne zmiany cos czuje...

 #485947  autor: Robaas
 30 cze 2011, 21:32
tomektg pisze:Jedyne co, to dziwi mnie dlaczego nie da się inaczej zweryfikować osoby niż po podaniu nr dowodu osobistego.
ja jak przenosiłem numer do fresha to pani mi zadała pytanie jakie chce mieć hasło do weryfikacji telefonicznej. Miałem kilka telefonów z play i zawsze padało tylko pytanie o to hasło.

 #485960  autor: qper
 30 cze 2011, 22:20
play4you zobacz co odpisała konsultantka bo ręce mi opadły.

zgłoszenie 32347451

Prosiłem o włączenie opcji BRAKU ZGÓD...

Napisałem zgłoszenie:
Kod: Zaznacz cały
zego dotyczyły zmiany: Włączenie wszystkich opcji [b]BRAKU zgód [/b]dostępnych dla numerów między innymi przetwarzania danych w celach tele-marketingowych, SMSów promocyjnych itp.


Szczegółowy opis sprawy: Wszystkie podane numery zarejestrowane są na mnie:
.........

Hasła do numerów: .........

Dotyczy numerów:


............
konsultant odpisał
Kod: Zaznacz cały
Nr zgłoszenia: 32347451


Szanowny Panie, 



dziękuje za zgłoszenie nadesłane za pośrednictwem strony internetowej 29 czerwca 2011 roku, dotyczące[b] włączenia zgód marketingowych[/b] na przetwarzanie danych w celach telemarketingowych. 


W odpowiedzi na Pańskie zgłoszenie informuję, iż zgody marketingowe zostały aktywowane zgodnie z wydaną dyspozycją na usługach numerów MSISDN (numerów telefonów): 
......... 


W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty 

elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową 

www.24.play.pl.
możesz to jakoś poprawić i zaznaczyć wszystkie możliwe opcje " BRAK ZGODY"?

 #485966  autor: wwojtaszek
 30 cze 2011, 22:30
Może jak napiszesz o wyłączenie opcji zgód to wtedy zaczai? :)

 #485967  autor: qper
 30 cze 2011, 22:31
wwojtaszek pisze:oże jak napiszesz o wyłączenie opcji zgód to wtedy zaczai?
Na kilka zgłoszeń jak do tej pory tylko ta Pani nie zajarzyła.
Szkoda gadać...


play4you odwołanie w tej sprawie zrobiłem pod numerem 32417160

 #486012  autor: play4you2
 01 lip 2011, 09:46
tomektg pisze:play4you2 powiem krótko!
CZYNISZ CUDA!
No bez przeady, ja po prostu tylko wykonuję swoją pracę, tak jak każdy inny w Play ;-).
tomektg pisze:np weryfikacja po tym jak klient powie jakie ma usługi włączone, gdzie najczęściej dzwoni itp??
Procedury weryfikacyjne były ustalane w oparciu o aktualne akty prawne, tak więc na chwilę obecną nie planujemy ich zmian. Niewykluczone, że w przyszłości mogą zostać zmodyfikowane, jednak na chwilę obecną ich zmiana nie jest możliwa.
tomektg pisze:A co do mojej wcześniejszej wypowiedzi, to przyznam, że już sądziłem że nie będzie pozytywnego rozpatrzenia, na prawdę, w tej sprawie już zwątpiłem.
Trzeba wierzyć do końca :wink:
tomektg pisze:Jeszcze raz dzięki.
Nie ma sprawy, jak mogę, to pomogę i jeżeli sprawa jest zasadna to zawsze będzie ok. Staram się być zawsze sprawiedliwy w ocenie i wiem, że nawet jak niektórzy nie zgadzają się z moim zdaniem, to mają do tego prawo, no ale jak coś rzeczywiście jest niezasadne, to przykro mi, ale tak jest i ja również wtedy podtrzymuję to zdanie.
tomektg pisze:P.S.
A można wiedzieć czym się zajmujesz w Play
Pomagam naszym Klientom i nie tylko :wink:.. Nie no, oczywiście że to nie jest tajemnica :-). Pracuję w Departamencie Obsługi Klienta i zajmuję się różnymi kwestiami w zakresie wspomnianej obsługi "od wewnątrz". Niestety, szczegółów nie mogę Ci podać, gdyż niektóre objęte są Tajemnicą Zawodową.
qper pisze:play4you odwołanie w tej sprawie zrobiłem pod numerem 32417160
No cóż.. Pozwól, że nie skomentuję tej sprawy.. Sprawę przekazałem do dobrze znanego Ci konsultanta, który z pewnością rozwiąże te kwestie w odpowiedni sposób..

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #486017  autor: wwojtaszek
 01 lip 2011, 10:14
Numer zgłoszenia:
32408786
Status:
Rozpatrywane
Kanał:
WWW
Data:
30.06.2011
Kategoria:
Oferta (produkty, usługi, promocje)
Dotyczy numeru:

Opis problemu
Status zamknięcia:
-
Data zamknięcia:
-
Opis:
Wpisz dokładny opis: Oferta utrzymaniowa RePlay Online.

Twoje propozycje/uwagi:

Zrobilem zgłoszenie. Ile trzeba czekać na odpowiedź?
  • Strona 11 z 241
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 241
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 241