• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?

 #485133  autor: thonka
 27 cze 2011, 17:48
neoptb pisze:Zostajesz wtedy z samą fakturą,która Ci nic nie daje. Bo żaden serwis w oparciu o jeden dokument nie przyjmie Ci telefonu na serwis.
pierwsze slysze...
wypelniona gwarancja + dowod zakupu wystarczy w kazdym serwisie. na dowodzie zakupu nawet nie jest wymagany IMEI.

to ze w plusie macie jakis dziwne wymagania to wasza sprawa...

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #485253  autor: neoptb
 27 cze 2011, 23:07
maciek764 pisze:Ja ogólnie pierwsze słyszę, żeby do reklamacji telefonu była potrzebna umowa :lol: Kiedyś oddawałem telefony do operatorów i nigdy nie było problemów z samym paragonem i gwarancją.
Jak oddajesz telefon z umową i faktura to jedzie on do serwisu na "niezgodność z umową" a nie na naprawę "gwarancyjna".
maciek764 pisze:Tylko w Playu się rzucali jak chciałem modem oddać bez umowy - ale to ogólnie "dziwna" sieć
Operator płaci za przesłanie telefonu do serwisu. Także nie dziw się,że jeśli nie okazałeś się stosownymi dokumentami potwierdzającymi zakup w sieci play modemu,że Ci go nie przyjęli.

żyj i pozwól żyć.
P.S. Pomogłem? To kup mi piwo :)

 #485262  autor: maciek764
 27 cze 2011, 23:28
Operator płaci za przesłanie telefonu do serwisu.
Bzdura. Nie płaci tak samo jak klient indywidualny.
Jak oddajesz telefon z umową i faktura to jedzie on do serwisu na "niezgodność z umową" a nie na naprawę "gwarancyjna".
Druga bzdura. Niezgodność towaru z umową to odpowiedzialność sprzedawcy i liczy się tylko dowód zakupu. Nikogo zupełnie nie obchodzi czy jest jakaś umowa, czy jesteś abonentem. Kupiłeś u tego sprzedawcy modem, sprzedawca ma na podstawie samego dowodu zakupu przyjąć reklamacje, bo tak stanowi prawo. Gwarancję czy umowę sobie możesz wtedy spalić w kominku nawet.
Także nie dziw się,że jeśli nie okazałeś się stosownymi dokumentami potwierdzającymi zakup w sieci play modemu,że Ci go nie przyjęli.
Jeżeli ważna, podbita karta gwarancyjna + dowód zakupu nie są dla ciebie stosownymi dokumentami to pogratulować :?

Biorąc przykładowy internet w Play z modemem zawierasz zarówno umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych oraz zupełnie oddzielną, niezależną umowę kupna-sprzedaży. Niektórzy chyba mają problem z rozróżnieniem tych dwóch usług.
Ostatnio zmieniony 27 cze 2011, 23:36 przez maciek764, łącznie zmieniany 2 razy.

 #485263  autor: Pijo
 27 cze 2011, 23:29
neoptb pisze:Jak oddajesz telefon z umową i faktura to jedzie on do serwisu na "niezgodność z umową" a nie na naprawę "gwarancyjna".
Umowa nie jest potrzebna do reklamowania telefonu z tytulu "niezgodnosci z umowa" . I już to widzę jak chętnie sami z siebie stosujecie niezgodność z umowa. Jak Wam sie nie zaświeci papierkiem "Reklamacja z tytułu niezgodności towaru z umowa " to leci to w ramach gwarancji.

 #485268  autor: thonka
 27 cze 2011, 23:43
Jak oddajesz telefon z umową i faktura to jedzie on do serwisu na "niezgodność z umową" a nie na naprawę "gwarancyjna".
aha... jasne. do reklamacji z tytulu niezgodnosci z umowa jest potrzebna tylko i wylacznie faktura/paragon i to broszka sprzedawcy jak szybko zalatwi taka reklamacje, a ze wiekszosc sprzedawcow jak widzi gwarancje to odrazu sie za nia bierze to juz zupelnie inna historia... tu akurat chyba wiekszosc wie, ze dla salonu jest korzystniej wyslac cos na gwarancje.
maciek764 pisze: Bzdura. Nie płaci tak samo jak klient indywidualny.
zalezy akurat od gwaranta - jedni umozliwiaja wyslanie na koszt serwisu, a inni nie.
w ramach niezgodnosci, a i owszem operator moze (ale nie musi) zostac obciazony dodatkowymi kosztami dlatego tak ochocza wysylaja wszystko w ramach gwarancji...

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #485271  autor: maciek764
 27 cze 2011, 23:48
zalezy akurat od gwaranta - jedni umozliwiaja wyslanie na koszt serwisu, a inni nie.
Fakt. W moim przypadku był to Huawei, dla którego gwarancję w Playu realizuje CCS - wysyłka w tym przypadku jest darmowa we wszystkich przypadkach. Więc nie wiem skąd zarzut, że nie przyjęto mi modemu na gwarancję, bo operator za to płaci :shock:

 #485276  autor: thonka
 28 cze 2011, 00:03
wiele salonow to tylko punkty sprzedazy. w razie problemow takie punkty omija sie szerokim lukiem. kazdy twoj problem jest jeszcze wiekszym problemem dla nich ;)
brat przerabial reklamacje telefonu w ten sposob. pozniej poszedl do innego salonu...

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #485280  autor: mkowalski
 28 cze 2011, 00:17
thonka pisze:wiele salonow to tylko punkty sprzedazy. w razie problemow takie punkty omija sie szerokim lukiem.
A czy w Playu nie jest czasem tak, że wszystkie salony mają takie same uprawnienia i nie ma podziału na sklepy/salony/APS-y?

 #485282  autor: thonka
 28 cze 2011, 00:45
nei mam pojecia. mowie na podstawie doswiadczen z jednym salonem, ktory "zawsze" ma problemy ze wszystkim tylko nie z podpisywaniem umow ;)

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #485295  autor: neoptb
 28 cze 2011, 08:19
maciek764 pisze:Bzdura. Nie płaci tak samo jak klient indywidualny.
W tym przypadku miałem na myśli salon/sklep/punkt plusa,który za to płaci...
maciek764 pisze:Druga bzdura.
Poczytaj regulaminy i potem się wypowiadaj.

żyj i pozwól żyć.
P.S. Pomogłem? To kup mi piwo :)

 #485306  autor: mkowalski
 28 cze 2011, 10:01
neoptb pisze:
maciek764 pisze:Druga bzdura.
Poczytaj regulaminy i potem się wypowiadaj.
W tym ma rację:
maciek764 pisze:Druga bzdura. Niezgodność towaru z umową to odpowiedzialność sprzedawcy i liczy się tylko dowód zakupu. Nikogo zupełnie nie obchodzi czy jest jakaś umowa, czy jesteś abonentem. Kupiłeś u tego sprzedawcy modem, sprzedawca ma na podstawie samego dowodu zakupu przyjąć reklamacje, bo tak stanowi prawo. Gwarancję czy umowę sobie możesz wtedy spalić w kominku nawet.
Wasze regulaminy to wasze regulaminy, ale niezgodność towaru z umową reguluje dokładnie odpowiednia ustawa. I tak jak napisał maciek764, wystarczy dowód zakupu towaru u danego sprzedawcy.

A jeśli macie regulaminy, które mówią że do niezgodności towaru z umową są potrzebne jakieś dodatkowe dokumenty, to czekajcie tylko na bardziej zorientowanego klienta ;)

 #485354  autor: thonka
 28 cze 2011, 14:26
neoptb pisze:
Poczytaj regulaminy i potem się wypowiadaj.
regulamin czego? macie regulamin nadrzedny nad USTAWA?
jezeli tak to bym sie tak tym nie chwalil...

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #485891  autor: Cz_
 30 cze 2011, 16:13
wracając do tematu?
kiedy można spodziewać się nowej oferty na abo?
czy w czasie wakacji nie ma na co liczyć?

 #485941  autor: neoptb
 30 cze 2011, 21:11
Cz_ pisze:kiedy można spodziewać się nowej oferty na abo?
Nowa oferta weszła z końcem maja dopiero także, najwcześniej za 6 miesięcy.
thonka pisze:regulamin czego? macie regulamin nadrzedny nad USTAWA?
mam się już śmiać? Nie zrozumiałeś.

żyj i pozwól żyć.
P.S. Pomogłem? To kup mi piwo :)

 #486001  autor: thonka
 01 lip 2011, 03:08
neoptb pisze:
mam się już śmiać? Nie zrozumiałeś.
wybacz moje niedoinformowanie, ale w takim razie oswiec mnie bo najwyrazniej nie rozumiem co to jest "regulamin" wg. twojej nomenklatury...

jezeli masz udzielac takie polslowkowe odpowiedzi to lepiej w ogole nie pisz na ten temat.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet