• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 10 z 241
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 241

 #485399  autor: forum_tg
 28 cze 2011, 18:31
play4you2, potrzebuje twojej pomocy, bo w Play ewidentnie traktuje się każdego klienta inaczej, zdecydowanie są "równi" i "równiejsi"
jak byś mógł zobacz na dwa zgłoszenia: zgłoszenie nr 32036234 oraz uzupełnienia 32036627

o sprawie już kiedyś pisałem na forum, ale dla krótkiego przypomnienia, chodzi o niepoprawne działanie sieci Play w moim mieście przez okres kilku dni. Mi udzielona że reklamacja jest bezzasadna, a innym mieszkańcom przyznano darmowe minuty. A co najlepsze... nawet mojej żonie przyznano rekompensatę a mi napisano że wszystko działało ok. Gdzie tu jest logika.
Napisz mi proszę czy jest możliwość polubownego załatwienia tej sprawy, czy lepiej żebym od razu wystosował odpowiednie pismo do UKE.
Jeśli nie chcesz udzielić takiej informacji na forum, to możesz na PW.
Dobrze że mam w formie pisemnej mojej uzasadnienie - negatywne, oraz mojej żony - pozytywne. Ciekawie to wygląda.

Jak to możliwe że dwóch pracowników rozpatrując tą samą sprawę podejmują inne decyzje.

 #485403  autor: play4you2
 28 cze 2011, 18:54
qper pisze:Faktycznie dostałem informację dotyczącą jednego ze zgłoszeń za co dziękuję. Pan Piotr F. zawsze fajnie się zajmował zgłoszeniami więc liczę, że moja usterka zostanie naprawiona.
Z tego co mi wiadomo, zostało to przekazane do odpowiednich osób.
qper pisze:Ostatnie zgłoszenie w sprawie - 31767379
Ponagliłem. A pamiętasz może pierwotny numer tej sprawy, gdzie dostałeś info, że te bilingi mieli Ci wysłać?
qper pisze:Przy okazji jeszcze inna sprawa ciągnąca się już kolejny miesiąc 31071706.
Ponaglono.
Pablo-1986 pisze:Witam serdecznie.
Pablo-1986 pisze:Witam serdecznie. Dzisiaj zgodnie z obietnica miałem się przypomniec:
Więc tak. Wszystko to, co Masz na "czas nieokreślony", powinno Ci przejść. W tym przypadku straciłbyś na pewno te 100 minut. Upust wraz ze stanem darmowy bezpłatnie przechodzi. Jakby co, to zrób zgłoszenie, podaj mi jego numer i ja je przekażę komu trzeba.
playonline pisze:Czy wy czytac potraficie?!
Weryfikowałem te działania, które zostały podjęte i wybacz, ale po tym co się sam zapoznałem, również stwierdzam, że wszystko od strony systemów wygląda ok.
Soulfly pisze:Awaria internetu w Czestochowie
Pytałem się techników, czy mamy jakieś awarie w tej lokalizacji, ale nic im nie wiadomo na ten temat. Zrób proszę zgłoszenie.
qper pisze:play4you2

mam takie pytanie dlaczego pomimo braku zgód na wszelkie przetwarzanie danych w celach telemarketingowych wasi konsultanci mimo to telefonują i proponują przejście z karty na abonament.
Trudno coś mi w tej kwestii teraz powiedzieć. Poczekaj na rozwiązanie sprawy.
tomektg pisze:zgłoszenie nr 32036234
Poprosiłem o weryfikację. Widzę, że jest to odwołanie od reklamacji, więc otrzymasz z pewnością odpowiedź pisemną.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #485423  autor: playonline
 28 cze 2011, 21:13
play4you2 pisze:Weryfikowałem te działania, które zostały podjęte i wybacz, ale po tym co się sam zapoznałem, również stwierdzam, że wszystko od strony systemów wygląda ok.
Ja nie przecze, ze te wiadomosci nie zostaly dostarczone.. Ja i nagrany filmik twierdzimy, ze one nie wychodzily z telefonu "oficjalnie", ze tak ujme... A dokladniej z 2 telefonow... Fakt nie sa najnowsze ale sprawnie dzialaja. Poza tym widac, ze to 2 rozne numery, 2 rozne simki, 2 rozne telefony itd... Pytanie moje bylo: jak smsy moga do kogos docierac skoro one z telefonu nie wychodza? I ja na waszym miejscu nie szukalbym problemu w dostarczaniu smsow a w tym dlaczego taki komunikat otrzymywalem przy probie wysylania smsow... Wniosek jest jeden z tego problemu... Konkretna godzina, siec (system) przeciazona i taki bledny komunikat otrzymywalem... Wiem, ze macie tam full zgloszen ale szlag czlowieka trafia jak widac wszystko czarno na bialym a wy nadal twierdzicie, ze czarne jest biale...
Niewyslanego a naliczonego smsa na POL odpuscilem wam ale tej sprawy nie. Pojdzie odwolanie a pozniej najwyzej pojde dalej jesli bedzie taka potrzeba...

Czy Dzial Sieci widzial w ogole filmik?...

4 liter nie chce wam truc ale tutaj ewidentnie widac, ze blad byl po waszej stronie...

[ Dodano: 2011-06-28, 21:23 ]
PS W razie czego zchowalem te niewyslane smsy w telefonie. W sumie "niewyslane" bo podochodzily. Widac w tych smsach numer na ktory zostaly wysylane, date i godzine... Z komunikatem, ze nie zostaly wyslane.

W takim przypadku siec naciaga klientow na pieniadze bo nie mozna tego inczej ujac. W telefonie pojawia sie komunikat, ze smsy nie wychodza wiec czlowiek probuje do skutku a potem sie okazuje, ze wszystkie docieraja. Pokazalem wam filmik jako dowod a i tak sprawe olewacie.

 #485425  autor: qper
 28 cze 2011, 21:34
play4you2 pisze:Z tego co mi wiadomo, zostało to przekazane do odpowiednich osób.
Sprawa zgłoszenia 32045801 została przekazana do naprawy przez grupę ekspertów.
Z tego co sprawdzałem telefon dzisiaj u dziadków to wszystko wydaje się działać już prawidłowo. Mam nadzieję, że potrwa to jak najdłużej ;)

Identyczny problem wałkuję już długo na zbiorczo na kilku numerach pod zgłoszeniem 31210048. Gdyby dało się pokierować tym zgłoszeniem w sposób identyczny jak w przypadku dziadka.

play4you2 pisze:Ponagliłem. A pamiętasz może pierwotny numer tej sprawy, gdzie dostałeś info, że te bilingi mieli Ci wysłać?
Bardzo dziękuję. Podaje numery zgłoszeń gdzie wałkowana jest sprawa bilingów.

29629831, 30252131, 30260108, 30795017 oraz ostatnie 31767379

play4you2 pisze:Trudno coś mi w tej kwestii teraz powiedzieć. Poczekaj na rozwiązanie sprawy.
Zgłoszenie 31880327 jest już dawno zakończone - pomimo faktu, że na karcie mam wszystkie zgody zaznaczone na NIE to Play tego nie respektuje i zaznacza ponownie brak zgody na coś co już powinienem mieć. Przez prawie 2 lata nikt nie dzwonił, aż do teraz.

W przypadku moich numerów firmowych sprawa jest identyczna. Na wszystkich karatach wszystkie zgody są na NIE a mimo to nagle BOK zaczął wydzwaniać i dziękować za stałe doładowania i proponując zmianę na abonament. Na jednym z numerów gdzie odbyłem rozmowę z konsultantem zrobiłem zgłoszenie 32308106.

Podczas rozmowy zapytałem dlaczego nie szanują tego faktu, że na kartach rejestracyjnych jest brak zgód. Konsultant się zmieszał i tyle. Można to sprawdzić odsłuchując rozmowę.

Dziwna jest ta polityka. Gdybym podał Ci na PW wszystkie numery jak mam będziesz mógł mi zaznaczyć TOTALNY brak zgód na kontakty marketingowe?

Dzięki za pomoc przy zgłoszeniach bo bez Cibie współpraca z Play-em wyglądałaby jak walenie głową w wielkim mur ;).

[ Dodano: 2011-06-28, 21:48 ]
play4you dodam jeszcze, że na wszystkich kontakt ma ustawiony jeden numer kontaktowy do kontaktu BOK-u i mimo to zamiast pod ten numer BOK dzwoni na każdy na każdy z osobna.

To też dziwne zachowanie, bo po co jest taka informacja podana skoro jej nikt nie przestrzega

 #485444  autor: wwojtaszek
 28 cze 2011, 22:43
Play4you2 mam jeszcze jedno małe pytanko: otóż na stronie oferta Replay 99 wygląda następująco: koszt 59 zł i 16 GB, a z kolei w cenniku modemów na dzień 14.06 na stronie jest tak: koszt 79 zł i 16 GB w salonie lub 19 GB na odległość, w regulaminie jest napisane:40% upustu czyli 59 zł. Hmmm, to w końcu jakie warunki obowiązują przedłużając przez internet?
Pytam, bo oczywiście po tygodniu czekania, telefonu w sprawie przedłużenia się nie doczekałem, ale co, nie będę się napraszał pod *500 :)
Ostatnio zmieniony 28 cze 2011, 23:31 przez wwojtaszek, łącznie zmieniany 2 razy.

 #485452  autor: qper
 28 cze 2011, 22:57
Tak z czystej ciekawości sytacja u mojego kuzyna (play online na kartę) - dlaczego po wygaśnięciu konta, środki się nie zerują ?

Dziwna sytuacja...

Obrazek

 #485462  autor: ukefake
 28 cze 2011, 23:18
qper pisze:dlaczego po wygaśnięciu konta, środki się nie zerują ?
patrz cennik usług:
W przypadku niewykorzystania Pakietu Złotówek w Okresie ważności połączeń internetowych, niewykorzystana wartość Pakietu Złotówek nie zostaje anulowana i może być wykorzystana po ponownym Doładowaniu.
Ostatnio zmieniony 28 cze 2011, 23:20 przez ukefake, łącznie zmieniany 1 raz.

 #485463  autor: qper
 28 cze 2011, 23:19
ukefake pisze:
qper pisze:dlaczego po wygaśnięciu konta, środki się nie zerują ?
patrz cennik usług:
W przypadku niewykorzystania Pakietu Złotówek w Okresie ważności połączeń internetowych, niewykorzystana wartość Pakietu Złotówek nie zostaje anulowana i może być wykorzystana po ponownym Doładowaniu.
no ok, a ten pakiet danych ?

 #485467  autor: ukefake
 28 cze 2011, 23:23
qper pisze:no ok, a ten pakiet danych ?
Po przekroczeniu Okresu ważności połączeń internetowych, określonego w Tabeli nr 3, Użytkownik traci Premię.
na moją kobiecą intuicję, pakiet dodatkowych danych to tylko zmyłka. Na 99% po doładowaniu tych mb nie będzie, chyba że play ma błąd - ale takie błędy mogą zostać :)
pamiętam, że moje polnk zachowało złotówki do reaktywacji, tylko nie mogę sobie przypomnieć czy były tam jakieś bonusowe mb i co się z nimi stało...

ps. przepraszam, trochę się zakręciłem i nie doczytałem wszystkiego uwaznie

edit: ale, ale - czy te mb to nie jest przypadkiem równowartość kwoty która została na koncie?

edit 2: P4Y: z mojego pakietu internetowego zostało 500kb ważnych jeszcze 2 tyg, w play24 dokładność jest do 1mb co skutkuje tym, że wg informacji z play24 nie mam już żadnych danych pakietowych. Da się coś z tym zrobić? może np. jako prezent świąteczny?

 #485491  autor: Ruben
 29 cze 2011, 08:21
qper, czy udało się w końcu przywrócić komunikaty lektora np. abonent niedostępny itp.? Czy można to wykonać z pozycji aparatu sterując przekierowaniami, czy tylko wyłącznie przez ekspertów z BOK? Mam ten sam problem ale nie mam tyle motywacji co Ty żeby to wałkować z BOKiem ;)

 #485496  autor: qper
 29 cze 2011, 09:06
Ruben pisze:qper, czy udało się w końcu przywrócić komunikaty lektora np. abonent niedostępny itp.? Czy można to wykonać z pozycji aparatu sterując przekierowaniami, czy tylko wyłącznie przez ekspertów z BOK? Mam ten sam problem ale nie mam tyle motywacji co Ty żeby to wałkować z BOKiem ;)
Udało się naprawić. Sam tego niestety nie zrobisz bo jest to wina ich systemu.

Tutaj masz odpowiedź jaką uzyskałem z BOKu
Kod: Zaznacz cały
Szanowny Panie,

dziękuję za zgłoszenie, które otrzymaliśmy za pośrednictwem portalu Play24, 19 czerwca 2011 roku, dotyczące usługi „Już w zasięgu” i komunikatów głosowych.
W celu rozwiązania zgłoszenia, sprawę przekazałem do działu technicznego, w celu dokonania stosownych weryfikacji. Dział ten, po przeprowadzeniu weryfikacji stwierdził, iż dla usługi głosowej o numerze 7944xxxxx, zostały zarejestrowane pewne niedogodności techniczne, które mogą wpływać na prawidłowe działanie zarówno usługi „Już w zasięgu” jak i jednoczesnym działaniu komunikatów głosowych. Związane to jest z tym, iż Pana numer telefonu 7944xxxxx jest aktywny 
w specjalnie dedykowanym systemie, który generuje określone żądania komunikatów głosowych, jak 
i informacji dotyczących usługi „Już w zasięgu”. Po weryfikacji wspomnianego systemu stwierdzono, że niektóre próby połączeń z Pana numerem telefonu są nieprawidłowo weryfikowane przez dedykowany system. Zgłaszana niedogodność została przekazana do poprawy, do odpowiedniej grupy eksperckiej zajmującej się opisanym przypadkiem. Dodatkowo, w celu poprawienia funkcjonalności, zostały również dokonane ręcznie zmiany w systemach, które mogą poprawić działanie usługi „Już w zasięgu” jak i występowania komunikatów głosowych. Przepraszam 
za powstałą sytuację. Zapewniam, że sieć Play pracuje nad możliwie najszybszym rozwiązaniem zaistniałej sytuacji.
Wierzę, że powyższe wyjaśnienia przedstawione z mojej strony, w pełni odpowiadają 
na zadane z Pana strony pytania. 
Żeby było śmieszniej dzisiaj konsultanta na tym samym numerze zamknęła inne zgłoszenie rozpatrywane w tej sprawie i stwierdziała
Kod: Zaznacz cały
Szanowny Panie,

dziękuję za zgłoszenie dotyczące powiedomień o połączeniach przychodzących, które wpłynęło za pośrednictwem strony internetowej 13 czerwca 2011 roku.

Na wstępie pragnę serdecznie przeprosić za długi termin oczekiwania na rozwiązanie zgłoszenia. 
Zapewniam, że zgłoszona sprawa ponownie została dokładnie zweryfikowana przez dział techniczny.
W odpowiedzi uprzejmie informuję, że staranna analiza Pana konta wykazała, iż usługa „Informacja o nieodebranym połączeniu” działa na Pańskim numerze prawidłowo. Powiadomienia są dostarczane a od strony sieci nie występują jakiekolwiek nieprawidłowości.

 #485497  autor: patrix-83
 29 cze 2011, 09:07
play4you2 pisze:
Patryk83żółwik pisze:Możesz jeszcze raz przyśpieszyć zakończenie tych zgłoszeń najdalej w poniedziałek 27 czerwca 2011?
Co do daty, to nie moge Ci obiecać, że zamkną je w tym dniu, ale ponowiłem prośbę o szybszą realizację. Jak nie rozwiązą tego do góra środy, daj mi jeszcze raz info ok?


PLAY4YOU2

Miałem Ci dziś dać znać bo niestety mamy środę a zgłoszenia nr 31164985 z 23.05.2011 i nr 30736096 z 11.05.2011 pomimo Twoich ponagleń nadal są olewane przez BOK. Wczoraj nawet sam dzwoniłem w tej sprawie do BOK ale jedynie co Pani mogła dla mnie zrobić to dodać do tych zgłoszeń prośbę o szybkie zakończenie które trwa w nieskończoność bo już prawie 2 miesiące.
Możesz coś z tym zrobić i zadziałać gdzie trzeba aby góra do końca czerwca te 2 zgłoszenia zostały wkońcu zamknięte bo to powoli robi się już męczące dla mnie???

Prawdopodobnie przez to że te dwa zgłoszenia są otwarte to nie mogę dokonywać zmian na swoim koncie abonenckim w punkcie sprzedaży takich jak np. wymiana karty sim czy podpisanie aneksu przedłużającego umowę i wogóle dokonywać zmian tego typu!

 #485498  autor: qper
 29 cze 2011, 09:11
Ruben pisze:Mam ten sam problem ale nie mam tyle motywacji co Ty żeby to wałkować z BOKiem
Ja mam bo bardzo nie lubię jak coś nie działa tak jak powinno ;)
Jak coś to pisz na PW to podeślę ci treść mojego zgłoszenia.

Zawsze możesz też się powołać na problem opisany w moim zgłoszeniu i powiedzieć, że jest podobnie i żeby to naprawili.

Zanim u mnie się to stało to 2 razy musiałem udowadniać BOKowi, że nie jestem wielbłądem ;)

Wytrwałości.

 #485529  autor: play4you2
 29 cze 2011, 11:18
qper pisze:Bardzo dziękuję. Podaje numery zgłoszeń gdzie wałkowana jest sprawa bilingów.
Postaram się Ci pomóc i (nie obiecuję) ale może może jeszcze dzisiaj sprawę będziesz miał rozwiązaną.
qper pisze:Dziwna jest ta polityka. Gdybym podał Ci na PW wszystkie numery jak mam będziesz mógł mi zaznaczyć TOTALNY brak zgód na kontakty marketingowe?
Niestety, ale jak napisałem w stopce, Telepolis nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym. Oznacza to, że na podstawie takich informacji nie będę mógł przekazać sprawy do weryfikacji. Możesz jednak utworzyć zgłoszenie i podać mi jego numer i zobaczymy, co da się zrobić.
wwojtaszek pisze:Pytam, bo oczywiście po tygodniu czekania, telefonu w sprawie przedłużenia się nie doczekałem, ale co, nie będę się napraszał pod *500
Podaj mi jak możesz numer zgłoszenia, w którym zleciłeś prośbę o kontakt.
qper pisze:Tak z czystej ciekawości sytacja u mojego kuzyna (play online na kartę) - dlaczego po wygaśnięciu konta, środki się nie zerują ?
Póki co, to jest zrzut z Play24, nie wiem jak to wygląda w systemie. Musiałbym mieć numer usługi lub jak Masz numer karty SIM to możesz mi podać, wówczas zobaczę jak to wygląda.
qper pisze:Udało się naprawić. Sam tego niestety nie zrobisz bo jest to wina ich systemu.
dnak coś sprostuję. Usługa ogólnie działa prawidłowo. W odpowiedzi jaką otrzymałeś (i jaką zamieściłeś tutaj), wyraźnie jest napisane, że błąd dotyczy towjego numeru, a nie że jest ogólny. Tak więc, stwierdzenie że dotyczy to wszystkich jest nadinterpretacją informacji.

Reasumując, usługa działa prawidłowo, a w Twoim tylko przypadku (póki co) stwierdzono nieprawidłowość.
Patryk83żółwik pisze:PLAY4YOU2

Miałem Ci dziś dać znać bo niestety mamy środę a zgłoszenia nr 31164985 z 23.05.2011 i nr 30736096 z 11.05.2011 pomimo Twoich ponagleń nadal są olewane przez BOK.
Ok, postaram się aby to zostało zamknięte.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #485546  autor: qper
 29 cze 2011, 12:12
play4you2 pisze:Niestety, ale jak napisałem w stopce, Telepolis nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym. Oznacza to, że na podstawie takich informacji nie będę mógł przekazać sprawy do weryfikacji. Możesz jednak utworzyć zgłoszenie i podać mi jego numer i zobaczymy, co da się zrobić.
Jasne, wiem, że telepolis nie jest oficjalnym kanałem ale chodziło mi właśnie o to co zaproponowałeś. Nie chciałem na siłę boksować się z konsultantami i żeby zaznaczali coś co i tak nie działa.

Wiem, że jak Ty to zlecisz to będzie to faktycznie zrobione i więcej BOK nie będzie zawracać głowy moim pracownikom.
play4you2 pisze:dnak coś sprostuję. Usługa ogólnie działa prawidłowo. W odpowiedzi jaką otrzymałeś (i jaką zamieściłeś tutaj), wyraźnie jest napisane, że błąd dotyczy towjego numeru, a nie że jest ogólny. Tak więc, stwierdzenie że dotyczy to wszystkich jest nadinterpretacją informacji.

Reasumując, usługa działa prawidłowo, a w Twoim tylko przypadku (póki co) stwierdzono nieprawidłowość.
Może mnie źle zrozumiałeś, kolega który o to pytał miał identyczny problem. Mam świadomość, że nie dotyczy to wszystkich bo mam jeszcze inne numery gdzie usługi i komunikaty działają prawidłowo.

Natomiast kilka numerów uległo temu dziwnemu problemowi a jest ich w sumie około 11, zarejestrowanych na różne osoby.

Tyle w kwestii sprostowania z mojej strony.

 #485548  autor: wwojtaszek
 29 cze 2011, 12:30
Play4you2 - To nie było zgloszenie na play24, tylko formularz zgłoszeniowy w ofercie RePlay więc numeru to chyba nie ma żadnego...

 #485552  autor: qper
 29 cze 2011, 12:40
Play4you podaję zbiorcze numery zgłoszeń odnośnie tych ZGÓD marketingowych

32346866, 32347451, 32347602, 32347702, 32347798, 32347874, 32347911

jeszcze raz wielkie dzięki

 #485557  autor: play4you2
 29 cze 2011, 13:26
wwojtaszek pisze:Play4you2 - To nie było zgloszenie na play24, tylko formularz zgłoszeniowy w ofercie RePlay więc numeru to chyba nie ma żadnego...
Każda sprawa zlecona do BOK ma swój numer, bez względu w jaki sposób to zrobisz. Jak składałeś taki formularz, to sprawdź w Play24 numer zgłoszenia.
qper pisze:jeszcze raz wielkie dzięki
Nie ma sprawy, zamieściłem stosowne infromacje

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #485579  autor: playonline
 29 cze 2011, 14:18
Jednak (chyba) niektore osoby w Play nie potrafia czytac... (nawiazuje do prosby z mojej strony aby nie kontaktowac sie na numer Play a jak juz to na maila). Wlasnie otrzymalem kolejne polaczenie (29.06.2011 15:08). Z racji tego, ze ja na te rozmowy (ktore nic nie pomagaja) nie zamierzam tracic pieniedzy a Play nie zwroci kasy za polaczenie (jak to znajomemu T-mobile zwrocilo) prosze o kontakt tylko za pomoca adresu email. Play na numer z innego kraju tez nie zadzwoni. Moge ja sie skontaktowac na stacjonarke P4 jezeli taki numer podacie w co watpie. :)

 #485611  autor: www.fazafm.com
 29 cze 2011, 14:54
Kiedy to sie skonczy?

Przedluzam umowe dla numeru 502xxxxxx na konkretnych warunkach. Podaje konsultantowi numer dla ktorego ma byc wyslany aneks. Ten mimo to do systemu wprowadza przedluzenie umowy dla numeru 660xxxxxx ktory mam na tym samym koncie abonenckim. Jak moga sie zdarzać takie bledy ? Jakbym dzis nie zadzwonil w sprawie drugiego numeru to pewnie podpisalbym kurierowi dokumenty nie zwracajac uwagi ze to nie ten numer telefonu. Czy w Play pracuja tylko tacy ludzie? Ile tych bledow? Na dodatek dzis juz nie ma modelu telefonu ktory zostal do mnie wyslalny tylko ze z umowa ktorej nie odbiore i telefon wroci do magazynu.
  • Strona 10 z 241
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 241
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 241