Operator płaci za przesłanie telefonu do serwisu.
Bzdura. Nie płaci tak samo jak klient indywidualny.
Jak oddajesz telefon z umową i faktura to jedzie on do serwisu na "niezgodność z umową" a nie na naprawę "gwarancyjna".
Druga bzdura. Niezgodność towaru z umową to odpowiedzialność sprzedawcy i liczy się tylko dowód zakupu. Nikogo zupełnie nie obchodzi czy jest jakaś umowa, czy jesteś abonentem. Kupiłeś u tego sprzedawcy modem, sprzedawca ma na podstawie samego dowodu zakupu przyjąć reklamacje, bo tak stanowi prawo. Gwarancję czy umowę sobie możesz wtedy spalić w kominku nawet.
Także nie dziw się,że jeśli nie okazałeś się stosownymi dokumentami potwierdzającymi zakup w sieci play modemu,że Ci go nie przyjęli.
Jeżeli ważna, podbita karta gwarancyjna + dowód zakupu nie są dla ciebie stosownymi dokumentami to pogratulować
Biorąc przykładowy internet w Play z modemem zawierasz zarówno umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych oraz zupełnie oddzielną, niezależną umowę kupna-sprzedaży. Niektórzy chyba mają problem z rozróżnieniem tych dwóch usług.