Użytkownik
Ranga
Młody wyjadacz
Posty
940
Rejestracja
08 mar 2011, 22:14
Lokalizacja
Wrocław
Jutro poniedziałek, być może któraś z firm postanowi wypowiedzieć się na ten temat. Tym bardziej, że sytuacja nie dotyczy jednej osoby w jednym miejscuDanielR pisze:Przecież wiesz dobrze, że On Ci pary z ust nie puści dopóty, dopóki nie dostanie prikazu z góry.mkowalski pisze:Czy to stanowisko nadal jest aktualne?
Nie liczyłbym na to. Coś jest na rzeczy, ale o tym dowiemy się we właściwym czasie.mkowalski pisze:Jutro poniedziałek, być może któraś z firm postanowi wypowiedzieć się na ten temat.
Wszelkie oficjalne komentarze jak i informacje dotyczące współpracy biznesowej w zakresie świadczonych Usług Telekomunikacyjnych i roamingu krajowego udziela tylko i wyłącznie Rzecznik Prasowy spółki P4. Na chwile obecną jedynym partnerem świaczącym swoje usługi w zakresie roamingu krajowego na rzecz spółki P4 jest tylko i wyłącznie Operator Polkomtel S.A. To jest wszystko co mam do powiedzenia w tym temacie.mkowalski pisze:Czy to stanowisko nadal jest aktualne?
Faktycznie dostałem informację dotyczącą jednego ze zgłoszeń za co dziękuję. Pan Piotr F. zawsze fajnie się zajmował zgłoszeniami więc liczę, że moja usterka zostanie naprawiona. Niemniej jednak potwierdziły się moje obawy gdzie na tym numerze i jeszcze kilku z dnia na dzień popieprzyły się wszystkie konfiguracje przekierowań, komunikatów lektorów itp.play4you2 pisze:Tak przy okazji, qper i playonline, z tego co się dowiedziałem, powinniście dzisiaj otrzymać odpowiedź na wasze zgłoszenie. Przynajmniej na któreż ze zgłoszonych spraw .
Po kłopocie?qper pisze: Sytuacja jest w zasadzie jest tragiczna, bo wtedy kiedy klient potrzebuje bilingów na rozprawę sądową niestety Play nie może mu ich w przystępny sposób udostępnić. Powinna być opcja pobrania zestawienia miesięcznego w postaci PDF z play24 i po kłopocie.
Tak - po zmianie profilu "stare" zbieraj minuty zostaną wyłączone bez możliwości powrotu do nich. Jedyną opcją będzie korzystanie z "nowej" usługi, której warunki są mniej korzystne - ale to już pewnie wiesz.Andrzej24 pisze:Witam. Mam pytanie i chciałbym 100% pewnej odpowiedzi. Nie gdybanie. Więc tak.
Mam obecnie PlayFresh z podstawową taryfą PlayFresh 3 w której mam włączoną opcję zbieraj minuty lecz tą w starej wersji, czyli uruchomiona za 3 zł na czas nie nieokreślony. Moje pytanie jest takie, czy jeśli teraz zmienię profil to stracę możliwość ponownego uruchomienia tej opcji na czas nieokreślony? Dodam, że obecnie u mnie w systemie na stronie www widnieją 2 wersje tej opcji. Czekam na odpowiedź.
Czesc odpowiedzi:Tak wiec przyjzyjcie sie i odpowiedzcie na pytanie: jak moga byc smsy dostarczane skoro nie sa wysylane i to z 2 roznych kart, telefonow, numerow i w ogole nawet lokalizacji?!
Czy wy czytac potraficie?! Caly czas mi chodzi o to, ze jak moga byc WYSYLANE skoro widac, ze NIE WYCHODZA?! "Experci" nie odnajduja powodow a wystarczy zajrzec do filmiku...W oparciu o zamieszczone informacje, nie odnajduję powodów, dla których mogę przychylić się do opisywanych z Pana strony niedogodności, polegających na niedostarczeniu wiadomości SMS. Tym samym, złożoną reklamację uznaję za niezasadną.
To NIE JEST odpowiedz tylko zbior slow, ktore maja sie NIJAK do tego co zglaszam...play4you2 pisze:Tak przy okazji, qper i playonline, z tego co się dowiedziałem, powinniście dzisiaj otrzymać odpowiedź na wasze zgłoszenie.
Cos musi byc na rzeczy skoro i ja na swoim filmiku pokazalem, ze mozna zalogowac sie do Orange, przynajmniej w Poznaniu tak mialem...play4you2 pisze:Wszelkie oficjalne komentarze jak i informacje dotyczące współpracy biznesowej w zakresie świadczonych Usług Telekomunikacyjnych i roamingu krajowego udziela tylko i wyłącznie Rzecznik Prasowy spółki P4. Na chwile obecną jedynym partnerem świaczącym swoje usługi w zakresie roamingu krajowego na rzecz spółki P4 jest tylko i wyłącznie Operator Polkomtel S.A. To jest wszystko co mam do powiedzenia w tym temacie.
Procedury trzeba zmienic i tyle... Nikt niestety tego nie zrobi...qper pisze:Oczywiście zgłoszenie utknęło i wisi.
Play eKorekty wysyla w wersji papierowej.McCm pisze:Dodatkowo przy próbie wejścia w fakturę korygującą z 15 czerwca pojawia się komunikat o błędzie.
Widzisz sęk w tym, że oni twierdzą, że oczywiście wysłali.Quetzal pisze:ie znam się i nie chce się mądrować - ale jeśli Play nie dostarczył Ci bilingów na sprawę sądową to nie możesz zgłosić tego do UKE (czy tez innej stosowanej instytucji)?
Najważniejsze jest, że według Playa wszystko gra i nie będzie żadnych zmian.McCm pisze: tego co czytam, to nie tylko ja mam taki problem, oczywiście play4you powie zrób zgłoszenie, jednak ja uważam, że sprawy finansowe powinno działać bez zarzutu. Skoro faktura wystawiona jest 22.06, to tego dnia powinna być już do wglądu w play24
qper - tak jak pisalem... Nalezaloby procedury zmienic... Ale im tak jest dobrze jak jest a klient niech sie martwi...qper pisze:Ostatnio zapoznawałem się z panelem Heyah i tam bez problemu pobieram biling w pdf z logo operatora itp.
Nie trzeba tyle zachodu.
Ja juz mam efv dostepna (tzn ten plik) ale dopiero dzis.McCm pisze:Oczywiście nie można jej jeszcze zobaczyć, gdyż "Twoja faktura jest właśnie przetwarzana, wkrótce będzie dostępna.
Jeśli numer jest zarejestrowany na osobę fizyczną to zachęcam do złożenia skargi do UKE - PLAY dwa razy nie wykonał prostej czynności, jak dla mnie to prosta sprawa i uke przypomni p4 na czym polega świadczenie usług. przynajmniej będziesz miał komplet dokumentacji i doświadczenie jak załatwiać takie sprawy w przyszłości.qper pisze:Oczywiście tak zrobiłem - cisza rozpatrują od 10.06.2011 proste zgłoszenie.
Numer zarejestrowany na firmę.ukefake pisze:Jeśli numer jest zarejestrowany na osobę fizyczną to zachęcam do złożenia skargi do UKE
Wiem, że istnieje taka opcja ale zawsze staram się w takich niby prostych sprawach załatwiać to tylko z play-em.ukefake pisze:przynajmniej będziesz miał komplet dokumentacji i doświadczenie jak załatwiać takie sprawy w przyszłości.
Masz rację, ALE ... ustawa mówi, że UKE pomaga "konsumentom" - jak widać polska myśl ustawodawcza kolejny raz jest bardzo precyzyjnaqper pisze:Numer zarejestrowany na firmę.
Ale chyba też można napisać - mam rację ?
Ja też załatwiam sporo rzeczy bezpośrednio z playem. Są jednak sytuacje w których play zajmuje stanowisko sprzeczne z PT i odpowiednimi rozporządzeniami więc szkoda tracić czas i od razu drepczę do UKE.qper pisze:Wiem, że istnieje taka opcja ale zawsze staram się w takich niby prostych sprawach załatwiać to tylko z play-em.