• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 9 z 241
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 241

 #484992  autor: mkowalski
 26 cze 2011, 23:03
DanielR pisze:
mkowalski pisze:Czy to stanowisko nadal jest aktualne?
Przecież wiesz dobrze, że On Ci pary z ust nie puści dopóty, dopóki nie dostanie prikazu z góry. :twisted:
Jutro poniedziałek, być może któraś z firm postanowi wypowiedzieć się na ten temat. Tym bardziej, że sytuacja nie dotyczy jednej osoby w jednym miejscu ;)

 #485014  autor: avt31
 26 cze 2011, 23:40
mkowalski pisze:Jutro poniedziałek, być może któraś z firm postanowi wypowiedzieć się na ten temat.
Nie liczyłbym na to. Coś jest na rzeczy, ale o tym dowiemy się we właściwym czasie.
Przy zawirowaniach z Plusem może Play szuka alternatywnych rozwiązań.
To tylko świadczyłoby o przezorności firmy.
Równie dobrze roaming Orange może obejmować tylko pewien obszar na którym jest im to potrzebne, a roaming Plusa się nie sprawdza.

 #485015  autor: maciek764
 26 cze 2011, 23:45
Podobno roaming Plusa na tych terenach leży, bo Plus twierdzi że mają dużo wolnego miejsca w sieci a dzwonić w roamingu się i tak nie da bo "sieć zajęta". A czyja to wina to w sumie nie wiadomo...

 #485038  autor: play4you2
 27 cze 2011, 09:46
mkowalski pisze:Czy to stanowisko nadal jest aktualne?
Wszelkie oficjalne komentarze jak i informacje dotyczące współpracy biznesowej w zakresie świadczonych Usług Telekomunikacyjnych i roamingu krajowego udziela tylko i wyłącznie Rzecznik Prasowy spółki P4. Na chwile obecną jedynym partnerem świaczącym swoje usługi w zakresie roamingu krajowego na rzecz spółki P4 jest tylko i wyłącznie Operator Polkomtel S.A. To jest wszystko co mam do powiedzenia w tym temacie.

Pzdr.

[ Dodano: 2011-06-27, 15:00 ]
Tak przy okazji, qper i playonline, z tego co się dowiedziałem, powinniście dzisiaj otrzymać odpowiedź na wasze zgłoszenie. Przynajmniej na któreż ze zgłoszonych spraw ;-).

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #485264  autor: qper
 27 cze 2011, 23:32
play4you2 pisze:Tak przy okazji, qper i playonline, z tego co się dowiedziałem, powinniście dzisiaj otrzymać odpowiedź na wasze zgłoszenie. Przynajmniej na któreż ze zgłoszonych spraw .
Faktycznie dostałem informację dotyczącą jednego ze zgłoszeń za co dziękuję. Pan Piotr F. zawsze fajnie się zajmował zgłoszeniami więc liczę, że moja usterka zostanie naprawiona. Niemniej jednak potwierdziły się moje obawy gdzie na tym numerze i jeszcze kilku z dnia na dzień popieprzyły się wszystkie konfiguracje przekierowań, komunikatów lektorów itp.
Tymczasowo podratowano mnie włączeniem Notki SMS ale nie jest to szczy marzeń.

Czekam na naprawienie problemu przez ekspertów.

Play4You - mam jeszcze problem ogólnie ze sprawą zamówionego już 3 miesiące bilingu. Do tej ani biling, ani jego duplikat nie dotarły. Dodatkowo po ostatniej już sprawie wszystko miało być załatwione i przesłane mailem. Oczywiście zgłoszenie utknęło i wisi. Nie mam już siły o to walczyć bo sprawa sądowa jest już zamykana ale niesmak pozostał.

Sytuacja jest w zasadzie jest tragiczna, bo wtedy kiedy klient potrzebuje bilingów na rozprawę sądową niestety Play nie może mu ich w przystępny sposób udostępnić. Powinna być opcja pobrania zestawienia miesięcznego w postaci PDF z play24 i po kłopocie.


Ostatnie zgłoszenie w sprawie - 31767379

Przy okazji jeszcze inna sprawa ciągnąca się już kolejny miesiąc 31071706.

Dzięki i pozdrawiam.

 #485270  autor: Quetzal
 27 cze 2011, 23:48
qper pisze: Sytuacja jest w zasadzie jest tragiczna, bo wtedy kiedy klient potrzebuje bilingów na rozprawę sądową niestety Play nie może mu ich w przystępny sposób udostępnić. Powinna być opcja pobrania zestawienia miesięcznego w postaci PDF z play24 i po kłopocie.
Po kłopocie?
nawet gdyby była taka opcja na niewiele by ci się zdała. Aktualnie bilingi są "chwilowo niedysponowane", a jak obydwaj doskonale wiemy bilingi w Play sie psują średnio co dwa tygodnie.

Ps. Nie znam się i nie chce się mądrować - ale jeśli Play nie dostarczył Ci bilingów na sprawę sądową to nie możesz zgłosić tego do UKE (czy tez innej stosowanej instytucji)?

 #485272  autor: Pablo-1986
 27 cze 2011, 23:48
Witam serdecznie. Dzisiaj zgodnie z obietnica miałem się przypomniec:
Niedawno przedłużyłem umowę o abonament dla numeru 790 897 xxx
w ramach oferty RePlay Extra Stan darmowy GU" II 99zł GU bez telefonu. Co miesiąc przez pierwsze pół roku dostanę dodatkowo 100 minut do wszystkich sieci oraz Stan darmowy i rabat 50 % na zawsze. Jednak jak się okazało ten plan Taryfowy mi nie wystarcza. Potrzebuję wyższego planu, czyli Longplay 129 ze Stanem Darmowym i rabatem 50% na zawsze oraz z 1000 minut w ramach abonamentu. I tu zaczynają się schody ponieważ w BOK uzyskałem 2 sprzeczne odpowiedzi. Zależy mi na pozostaniu w sieci, dlatego też proszę o pomoc,
ponieważ jest to dla mnie bardzo ważne. Poniżej załączam opisy sprawy wraz ze sprzecznymi informacjami:
Szczegóły zgłoszenia nr 1

Numer zgłoszenia:
31448069

Status:
Zakończone

Kanał:
WWW

Data:
31.05.2011

Kategoria:
Zmiany na Twoim koncie

Dotyczy numeru:
48790897xxx

Opis problemu

Status zamknięcia:
01.06.2011

Data zamknięcia:
01.06.2011

Opis:
Czego dotyczyły zmiany: Taryfa.

Szczegółowy opis sprawy: Mam pytanie odnośnie taryfy. Korzystam obecnie z Longplay99 Stan darmowy GU na 12 miesięcy z 50% rabatem. Czy zmiana taryfy w przyszłości na plan Longplay129 Stan darmowy GU też jest objęty tym 50% rabatem, czy też nie ma dla niego rabatu?

Komentarz zamknięcia:

Komentarz:
Szanowny Panie,

w odpowiedzi na Pana pytanie informuję, że zgodnie z regulaminem oferty promocyjnej: "13. Zmiana wysokości Abonamentu na wyższy w trakcie obowiązywania Umowy (Okresu Zastrzeżonego) nie powoduje utraty prawa do korzystania z promocyjnego Pakietu Złotówek oraz rabatu na Abonament." W przypadku zmiany abonamentu na LongPlay II 129 przepadnie wyłącznie pakiet 100 minut, który otrzymuje Pan bezpłatnie przez pierwszych 6 miesięcy korzystania z nowego abonamentu.

W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową www.24.playmobile.pl

Zachęcam do oceny udzielonej odpowiedzi, której można dokonać poprzez wysłanie darmowego SMSa (w sieci PLAY) na numer: 8009 i wpisanie w treści odpowiedniej cyfry oznaczającej: 6- doskonale, 5- bardzo dobrze, 4- dobrze, 3- przeciętnie, 2- słabo, 9- trudno powiedzieć.

Z poważaniem
Anna P.
konsultant back office ds. obsługi klienta


Szczegóły zgłoszenia nr 2

Numer zgłoszenia:
31725157

Status:
Zakończone

Kanał:
WWW

Data:
09.06.2011

Kategoria:
Zmiany na Twoim koncie

Dotyczy numeru:
48790897xxx

Opis problemu

Status zamknięcia:
10.06.2011

Data zamknięcia:
10.06.2011

Opis:
Czego dotyczyły zmiany: Zmiana taryfy

Szczegółowy opis sprawy: Obecnie korzystam z oferty promocyjnej ,,RePlay Extra Stan darmowy GU" i posiadam taryfę LongPlay II 99 ze Stanem darmowym. Do tego mam rabat na abonament 50%. Czy w przypadku zmiany na wyższy abonament rabat pozostanie aktywny w trakcie umowy oraz po jej przejściu na czas nieokreślony? Jeśli rabat pozostanie na czas nieokreślony to proszę jednocześnie o zmianę taryfy na LongPlay II 129 z rabatem 50% oraz z zawartym w niej Stanem Darmowym.

Komentarz zamknięcia:

Komentarz:
Szanowny Panie,

uprzejmie informuję, że w każdym momencie trwania umowy abonent ma możliwość zmiany taryfy na wyższą. Niestety podczas migracji utraciłby Pan wszystkie zniżki i pakiety przysługujące Panu z racji posiadanej taryfy. W związku z tym nie dokonałem zmiany. Jeżeli zdecyduje się Pan na migrację proszę o ponowny kontakt.

W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty
elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową
www.24.playmobile.pl.

Z poważaniem
Bartosz G.
konsultant back office ds. obsługi klienta

I teraz nie wiadomo komu wierzyć, A KTO WPROWADZA W BŁĄD???

z POWAŻANIEM: PAWEŁ B.

Dobry humor podstawą dnia.

 #485278  autor: Andrzej24
 28 cze 2011, 00:09
Witam. Mam pytanie i chciałbym 100% pewnej odpowiedzi. Nie gdybanie. Więc tak.
Mam obecnie PlayFresh z podstawową taryfą PlayFresh 3 w której mam włączoną opcję zbieraj minuty lecz tą w starej wersji, czyli uruchomiona za 3 zł na czas nie nieokreślony. Moje pytanie jest takie, czy jeśli teraz zmienię profil to stracę możliwość ponownego uruchomienia tej opcji na czas nieokreślony? Dodam, że obecnie u mnie w systemie na stronie www widnieją 2 wersje tej opcji. Czekam na odpowiedź.

 #485279  autor: mkowalski
 28 cze 2011, 00:16
Andrzej24 pisze:Witam. Mam pytanie i chciałbym 100% pewnej odpowiedzi. Nie gdybanie. Więc tak.
Mam obecnie PlayFresh z podstawową taryfą PlayFresh 3 w której mam włączoną opcję zbieraj minuty lecz tą w starej wersji, czyli uruchomiona za 3 zł na czas nie nieokreślony. Moje pytanie jest takie, czy jeśli teraz zmienię profil to stracę możliwość ponownego uruchomienia tej opcji na czas nieokreślony? Dodam, że obecnie u mnie w systemie na stronie www widnieją 2 wersje tej opcji. Czekam na odpowiedź.
Tak - po zmianie profilu "stare" zbieraj minuty zostaną wyłączone bez możliwości powrotu do nich. Jedyną opcją będzie korzystanie z "nowej" usługi, której warunki są mniej korzystne - ale to już pewnie wiesz.

 #485293  autor: sql
 28 cze 2011, 07:15
Pablo-1986 odpowiedzi szukaj w regulaminie ale zapewne wszelkie rabaty przepadają. Może aktywuj przez Play24 np. pakiet 200 minut za 15 zł lub jakiś pakiet SMS

 #485296  autor: playonline
 28 cze 2011, 08:34
28.06.2011 pojawila sie eFV na Play24 z data wystawienia 22.06.2011? Skad ta roznica?

[ Dodano: 2011-06-28, 08:40 ]
No i mam odpowiedz na reklamacje...

Czesc tresci mojej reklamacji:
Tak wiec przyjzyjcie sie i odpowiedzcie na pytanie: jak moga byc smsy dostarczane skoro nie sa wysylane i to z 2 roznych kart, telefonow, numerow i w ogole nawet lokalizacji?!
Czesc odpowiedzi:
W oparciu o zamieszczone informacje, nie odnajduję powodów, dla których mogę przychylić się do opisywanych z Pana strony niedogodności, polegających na niedostarczeniu wiadomości SMS. Tym samym, złożoną reklamację uznaję za niezasadną.
Czy wy czytac potraficie?! Caly czas mi chodzi o to, ze jak moga byc WYSYLANE skoro widac, ze NIE WYCHODZA?! "Experci" nie odnajduja powodow a wystarczy zajrzec do filmiku...

A TAK TO WYGLADALO...

Nic, trzeba bedzie sie dalej z nimi bawic. Dobrze, ze juz mi sie umowa konczy...

[ Dodano: 2011-06-28, 08:55 ]
play4you2 pisze:Tak przy okazji, qper i playonline, z tego co się dowiedziałem, powinniście dzisiaj otrzymać odpowiedź na wasze zgłoszenie.
To NIE JEST odpowiedz tylko zbior slow, ktore maja sie NIJAK do tego co zglaszam...

[ Dodano: 2011-06-28, 08:57 ]
play4you2 pisze:Wszelkie oficjalne komentarze jak i informacje dotyczące współpracy biznesowej w zakresie świadczonych Usług Telekomunikacyjnych i roamingu krajowego udziela tylko i wyłącznie Rzecznik Prasowy spółki P4. Na chwile obecną jedynym partnerem świaczącym swoje usługi w zakresie roamingu krajowego na rzecz spółki P4 jest tylko i wyłącznie Operator Polkomtel S.A. To jest wszystko co mam do powiedzenia w tym temacie.
Cos musi byc na rzeczy skoro i ja na swoim filmiku pokazalem, ze mozna zalogowac sie do Orange, przynajmniej w Poznaniu tak mialem...

 #485298  autor: McCm
 28 cze 2011, 09:00
Z tymi elektroniczymi fakturami w play rzeczywiście jest problem. A przynajmnie ja go mam. Okres rozliczeniowy skończył się 19.06, informacja o fakturze pojawiła się dopiero dziś - 28.06, z datą wystawienia faktury - 22.06. Oczywiście nie można jej jeszcze zobaczyć, gdyż "Twoja faktura jest właśnie przetwarzana, wkrótce będzie dostępna".

Dodatkowo przy próbie wejścia w fakturę korygującą z 15 czerwca pojawia się komunikat o błędzie.

Z tego co czytam, to nie tylko ja mam taki problem, oczywiście play4you powie zrób zgłoszenie, jednak ja uważam, że sprawy finansowe powinno działać bez zarzutu. Skoro faktura wystawiona jest 22.06, to tego dnia powinna być już do wglądu w play24.

 #485299  autor: playonline
 28 cze 2011, 09:03
qper pisze:Oczywiście zgłoszenie utknęło i wisi.
Procedury trzeba zmienic i tyle... Nikt niestety tego nie zrobi...

[ Dodano: 2011-06-28, 09:03 ]
McCm pisze:Dodatkowo przy próbie wejścia w fakturę korygującą z 15 czerwca pojawia się komunikat o błędzie.
Play eKorekty wysyla w wersji papierowej.

 #485300  autor: qper
 28 cze 2011, 09:24
Quetzal pisze:ie znam się i nie chce się mądrować - ale jeśli Play nie dostarczył Ci bilingów na sprawę sądową to nie możesz zgłosić tego do UKE (czy tez innej stosowanej instytucji)?
Widzisz sęk w tym, że oni twierdzą, że oczywiście wysłali.
Prosiłem aby przestawili jakieś dowody, numer nadania itp.
Taki biling kosztuje 10 zł więc mają chyba potwierdzenie realizacji takiej usługi np. numer nadania na poczcie lub chociaż datę wysłania.

Wysłali 1 biling - minął miesiąc cisza.
Napisałem do nich zgłoszenie, zanim je rozpatrzyli trochę minęło - wysłali duplikat bilingu - minął miesiąc - cisza.
Oczywiście już skasowali 2 x po 10 zł

Potem w toku reklamacji jedno 10 zł oddali.
Dziwny trafem nie dostałem bilingu ani jego duplikatu.

Napisałem kolejne zgłoszenie już takie ostre i wtedy długo rozpatrywali - lider BOK odpisał, że jak nie otrzymam to mam się powołać na jego zgłoszenie i wyślą biling mailem.

Oczywiście tak zrobiłem - cisza rozpatrują od 10.06.2011 proste zgłoszenie.

Dziwne jest, że cała korespondencja, faktury, wszystkie informacje o zmianach w cennikach i regulaminach docierają bez problemu, a najważniejszych bilingów brak.

Ostatnio zapoznawałem się z panelem Heyah i tam bez problemu pobieram biling w pdf z logo operatora itp.
Nie trzeba tyle zachodu.

Tyle nerwów co zjadłem przy tej konkretnej sprawie, pieniędzy i czasu straciłem to już lepiej nie mówić.

Finalnie sędziemu machałem screenami zgłoszeń udowadniając, że zamówiłem bilingi a play nie dostarczył.
W końcu zrobiłem screen ekranu z play24 i zaniosłem.

Nie powinno tak być. I jako operator daliście ciała na całej linii.
Skoro macie takie problemu z tym tematem to powinna być możliwość podejścia do punktu i otrzymania takiego zestawienia.

[ Dodano: 2011-06-28, 09:31 ]
McCm pisze: tego co czytam, to nie tylko ja mam taki problem, oczywiście play4you powie zrób zgłoszenie, jednak ja uważam, że sprawy finansowe powinno działać bez zarzutu. Skoro faktura wystawiona jest 22.06, to tego dnia powinna być już do wglądu w play24
Najważniejsze jest, że według Playa wszystko gra i nie będzie żadnych zmian.

Zamiast się uczyć od innych - mam tu na myśli TP, T-Mobile gdzie faktury mam na mailu w dniu wystawienia lub na następny dzień, to Play spoczywa na laurach i promuje swoją e-fakturę.

 #485302  autor: playonline
 28 cze 2011, 09:38
qper pisze:Ostatnio zapoznawałem się z panelem Heyah i tam bez problemu pobieram biling w pdf z logo operatora itp.
Nie trzeba tyle zachodu.
qper - tak jak pisalem... Nalezaloby procedury zmienic... Ale im tak jest dobrze jak jest a klient niech sie martwi... ;)

[ Dodano: 2011-06-28, 09:43 ]
McCm pisze:Oczywiście nie można jej jeszcze zobaczyć, gdyż "Twoja faktura jest właśnie przetwarzana, wkrótce będzie dostępna.
Ja juz mam efv dostepna (tzn ten plik) ale dopiero dzis.

 #485308  autor: ukefake
 28 cze 2011, 10:07
qper pisze:Oczywiście tak zrobiłem - cisza rozpatrują od 10.06.2011 proste zgłoszenie.
Jeśli numer jest zarejestrowany na osobę fizyczną to zachęcam do złożenia skargi do UKE - PLAY dwa razy nie wykonał prostej czynności, jak dla mnie to prosta sprawa i uke przypomni p4 na czym polega świadczenie usług. przynajmniej będziesz miał komplet dokumentacji i doświadczenie jak załatwiać takie sprawy w przyszłości.

 #485310  autor: qper
 28 cze 2011, 10:31
ukefake pisze:Jeśli numer jest zarejestrowany na osobę fizyczną to zachęcam do złożenia skargi do UKE
Numer zarejestrowany na firmę.
Ale chyba też można napisać - mam rację ?

[ Dodano: 2011-06-28, 10:32 ]
ukefake pisze:przynajmniej będziesz miał komplet dokumentacji i doświadczenie jak załatwiać takie sprawy w przyszłości.
Wiem, że istnieje taka opcja ale zawsze staram się w takich niby prostych sprawach załatwiać to tylko z play-em.

Jak widać z różnym skutkiem.

 #485315  autor: ukefake
 28 cze 2011, 10:52
qper pisze:Numer zarejestrowany na firmę.
Ale chyba też można napisać - mam rację ?
Masz rację, ALE ... ustawa mówi, że UKE pomaga "konsumentom" - jak widać polska myśl ustawodawcza kolejny raz jest bardzo precyzyjna ;)
UKE jednak przyjmuje skargi od małych firm (kilkuosobowych) KLIK
qper pisze:Wiem, że istnieje taka opcja ale zawsze staram się w takich niby prostych sprawach załatwiać to tylko z play-em.
Ja też załatwiam sporo rzeczy bezpośrednio z playem. Są jednak sytuacje w których play zajmuje stanowisko sprzeczne z PT i odpowiednimi rozporządzeniami więc szkoda tracić czas i od razu drepczę do UKE.
Ponadto zauważyłem kilkukrotnie (m.in. opisywane w tym wątku przypadki), że nawet w przypadku zwrócenia uwagi, że jakaś procedura jest sprzeczna z PT to i tak z tym nic nie zrobi tylko czeka aż się samo naprawi (np bilingi, notka, przekierowania, play24, www) lub będzie jakaś awantura i wtedy trzeba będzie coś robić na szybko i prowizorycznie.
Jednocześnie zauważam, że czasem coś się poprawi (np info o kosztach połączeń w play24, po dłuuugich monitach qpera - swoją drogą może stworzyć jakiś ranking dotyczący długości poprawiania błędów)

edit: są jeszcze powiatowi/miejscy rzecznicy konsumentów - pobieżne sprawdzenie w google nie wykazuje aby firmy były u nich niemile widziane.

 #485322  autor: Soulfly
 28 cze 2011, 11:36
Awaria internetu w Czestochowie

Prawda jest jak d@@a-każdy ma swoją

 #485351  autor: qper
 28 cze 2011, 14:15
play4you2

mam takie pytanie dlaczego pomimo braku zgód na wszelkie przetwarzanie danych w celach telemarketingowych wasi konsultanci mimo to telefonują i proponują przejście z karty na abonament.

Mam na kartach rejestracyjnych wyraźnie zaznaczone opcję, a mimo nie szanujecie mojej woli i męczycie moich pracowników.

dla przykładu 2 zgłoszenia 32308106, 31880327.

Uważam, że jest niewporządku i jeżeli sytuacja się będzie powtarzać to zgłoszę ten fakt do UKE. Nie jest to pierwszy taki przypadek.
  • Strona 9 z 241
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 241
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 241