• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 7 z 241
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 241

 #484491  autor: muchakk
 24 cze 2011, 21:52
agaak, ja się nie dziwie to "sieć nowej generacji". Oni wyczuwali, że nie miałaś o tej godzinie ochoty rozmawiać więc Ci nie przeszkadzali. Jak tylko wykryli, że już masz taką ochotę to pomyśleli "Ok, puszczamy sygnał"... :-D

 #484514  autor: qper
 24 cze 2011, 22:53
ukefake pisze:co do numeru dziadka to przyszedł mi do głowy taki pomysł: przenosiny do innego opa (polecam orange bo tam mają najtańszy starter - 10pln) i powrót do PLAY. co ty na to? Nie wiem czy to coś pomoże ale nie powinno zaszkodzić.
Powiem ci, że przeszło mi to przez myśl ale swoją drogą nie będę latać z 82 letnim staruszkiem i załatwiać tech formalności tylko dlatego, że PLAY nie potrafi rozwiązać swoich problemów. Dlatego poczekam i zobaczymy jak tym razem wykaże się dział techniczny.
ukefake pisze:... Albo pisać skargi do UKE - owszem, to zajmuje dodatkowy czas, ale jak UKE nie będzie wiedziało, że play ma kłopot z przestrzeganiem swojego regulaminu i PT to NIC SIĘ NIE ZMIENI. Dzięki naszym skargom wszyscy skorzystają: i klienci i pracownicy którzy przestaną wypisywać bzdury.
Chętnie bym pisał ale już nie mam na to czasu. Wystarczy pisanie przez play24 i już się odechciewa. Kiedyś skorzystałem z pomocy UKE przy przenoszeniu numeru ponieważ podczas procedury przenoszenia zaginął na 2 tygodnie. UKE zbadało i oczywiście wina była... PLAY ;) ale oczywiście spychoterapia działa skutecznie - cały czas mówiono, że to wina Ery.

Quetzal pisze:Ja prywatnie sadzę, ze to byłby świetny pomysł. Kilka lat byłem w Erze i ich BOK to tragifarsa (ale nie będę opisywał przygód z bokiem Ery bo to watek o Play).
Powiem Ci tylko, że moim zdaniem w Erze bardzo by się przydał Era4you
Pomysł może i nie jest zły ale należy pamiętać dlaczego powołano ten projekt. Jakość obsługi była już tak fatalna, że chciano uciszyć tych co umieją pisać na formach i blogach.

Gdyby każdy z nas spokojnie został należycie obsłużony przez BOK to moglibyśmy się wymieniać na forum tylko pozytywnymi informacjami na nie dramatycznym wołanie o pomoc i przekazywaniem numerów zgłoszeń - to moje zdanie ;)
agaak pisze:"Fajnego" psikusa mi PLAY właśnie wywinął. Zaparkowałam autem przy PKP w Krotoszynie, sygnał full, pasmo GSM własne P4. Tak sobie czekam a tu 21.20 hurtem SMS i powiadomienie o nieodebranym poł. z godziny... 19!!!
Musiałaś trochę jechać autem i często gubiłaś zasięg, to normalka. Takie są uroki tej sieci.
W dużych miastach mają dość dobre pokrycie 3G ale już na trasach jest masakra.

[ Dodano: 2011-06-24, 22:54 ]
muchakk pisze:Jak tylko wykryli, że już masz taką ochotę to pomyśleli "Ok, puszczamy sygnał"...
cenię twoje poczucie humoru ;)

[ Dodano: 2011-06-24, 22:57 ]
Odnośnie efakury:

Okres rozliczeniowy kończy mi się 19 dnia miesiąca.

Dzisiaj jest 24 a w play24 zero informacji o fakturze.

Czy to tak powinno być ?

Obrazek

 #484522  autor: ukefake
 24 cze 2011, 23:13
qper, sądziłem, ze numer masz na siebie zarejestrowany... skoro jest inaczej to faktycznie można sobie na razie darować, chyba że play się "postara". Z tego co piszesz można wysnuć wniosek, że technicy się pogubili i teraz wciskają guziki jak leci z nadzieją, że może się uda, lub klient sobie jednak odpuści, lub może napisze do UKE a wtedy ktoś inny się tym zajmie. Spychologia stosowana: słupki rosną w statystykach dzięki jednej sprawie :)

 #484535  autor: Pablo-1986
 24 cze 2011, 23:50
Ja tez mialem odpowiedz od tego wlasnie Bartosza G. Istny brak wiedzy i kompetencji.

Dobry humor podstawą dnia.

 #484553  autor: Marens
 25 cze 2011, 10:35
qper pisze:Czy to tak powinno być ?
Z moich obserwacji wynika, że tak to właśnie działa.
Też mam okres rozliczeniowy 20/19.

4 dnia nowego okresu rozliczeniowego pojawiają się kwoty:
:arrow: Saldo niezapłaconych faktur i kwoty wydanej poza abonamentem Play24/*101#
:arrow: Stan faktur na *125#
:arrow: Łącznie do zapłaty Play24
8 dnia nowego okresu rozliczeniowego pojawia się podgląd faktury.

Tylko wcześniej między 4 a 8 dniem jeśli mnie pamięć nie myli pojawiała się faktura w Twoje faktury i miała klepsydrę ale był numer faktury, termin płatności etc bez podglądu faktury. Teraz pozmieniali design i tego nie ma.

Inna kwestia, że Plus/Orange 3-4dni i faktura wystawiona wraz z podglądem.
T-Mobile wystawia faktury w 2dni. TP zawsze wysyła w okolicach 10 dnia miesiąca.
Mówię tu o moich obserwacjach e-faktur.

 #484581  autor: play4you2
 25 cze 2011, 12:05
mkowalski pisze:podaję numer karty SIM - 8948061091004863381.
Ok, w tym przypadku wszystko jest jasne. Dla tego numeru, to była twoja 1 fv, więc musiało się wszystko odpowiednio "wgrać". Koljene fv będziesz otrzymywał do 7 dni roboczych od daty jej wystawienia. W tym przypadku nie było błędu. A już myślałem, że nastąpił jakiś błąd :wink:. Rzeczywiście miałeś rację z tą datą widoczności na Play24. Ale jak wspomniałem, w tym konkretnym przypadku, dla tego numeru jest to prawidłowe działanie. Jak kolejna fv będzie z takim opóźnieniem, daj mi wówczas info ok?
agaak pisze:"Fajnego" psikusa mi PLAY właśnie wywinął.
Czasami jest tak, że jak podróżujesz to na trasie mogą wystąpić chwilowe spadki zasięgu, których nawet nie odnotujesz. Niech w tym momencie ktoś się próbuje dodzwonić, to rzeczywiście może być tak, że się nie połączy. Jak zasięg wraca to otrzymujesz wóczas stosowną inforację. Zważywszy że działamy na 2 częstotliwościach (Play i Plus), jak nie ma handcovera w danej okolicy, to trochę potrwa, zanim przeloguje się z jednego nadajnika do drugiego (jest to kilka sekund, no ale zawsze jednak coś) i w tym momencie najczęście następuje ten brak zasięgu, jak telefon "wyszukuje" sieci. Nie jest to żadna usterka, tylko tak działa przelogowanie. Jeżeli podróżujesz i przebywasz w okolicach nazwijmy to mniej zaludnionych, możesz "na sztywno" ustawić Plusa i raczej powinnaś mieć zawsze ten zasięg. Oczywiście nasze stacje rónież są stawiane w całej Polsce, no ale nie ma się co oszukiwać i wiadomo, że Plus jest na rynku od kilkunastu lat, więc siłą rzeczy ma więcej stacji. Niemniej jednak zapewniam Cię, że nasza sieć stale się rozbudowuje.

Tak podsumowując temat e - fv z mojej strony. Jak już mówiłem, to co miałem do powiedzenia w tym temacie, juz powiedziałem w zamkniętym wątku. Usługa ta dziaa prawidłowo i nie ma żadnych usterek. Termin ich dostarczenia na portal Play24 póki co się nie zmieni i rozumiem, że możecie mieć inne zdanie, jednak jak wspomniałem, na chwilę obecną nie są planowane żadne zmiany w tym segmencie, gdyż działa on prawidłowo a poza tym, wystawienie fv i jej dostarczenie (termin) jest zgodne z rozporządzeniem ministra finansów w tej tematyce. Jeżeli komuś z was usługa ta działa nieprawidłowo, zróbcie zgłoszenie i wówczas to zweryfikujemy. Pozwólcie że ja z mojej strony definitywnie zamykam ten wątek i nie udzielam już żadnych informacji w tej tematyce, chyba że rzeczywiście nastąpi jakiś błąd lub problem. W każdym innym przypadku dotyczącym terminu ich dostarczenia (jeżeli zamyka się w ustawowym okresie), sposobu dostarczenia i tym podobnych kwestiach, odpowiedzi nie będę udzielał.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #484632  autor: wwojtaszek
 25 cze 2011, 14:28
7 lipca kończy mi się umowa na Play Online. Czy dostanę jakąś propozycję na play24? Gadałem niby jakimś konsultantem przez czat i on powiedział, że powinna być oferta ale jej nie ma. We wtorek wypełniłem formularz zgłoszeniowy ale kontaktu się nie doczekałem...

 #484648  autor: wwojtaszek
 25 cze 2011, 14:53
Już widziałem, tylko wychodzi, że lepiej wziąć dla Abonentów 99 za 59 zł bo jest 19gb w eshopie a w RePlayu standardowo tylko 16.

 #484654  autor: pakierhakierxd
 25 cze 2011, 15:06
No jasne że lepiej wziąć w eshopie i telefonicznie ;)
zawsze to 3 gb więcej a to nie mało
Ty ten net wykorzystujesz jako domowy :P

Pozdrawiam :)

 #484656  autor: wwojtaszek
 25 cze 2011, 15:11
Ostatnie zdanie to pytanie? Jeśli tak to: Tak ;) A co?
Ale to dziwne bo przedłużając powinna być chyba lepsza oferta niż na nową aktywację? Nie zaproponują mi nic ekstra? Chciałbym Huaweia 5832 wyciągnąć za złocisza a jest w tej taryfie za 19 PLN.

 #484661  autor: pakierhakierxd
 25 cze 2011, 15:14
A nic :P

Pozdrawiam :)

 #484665  autor: wwojtaszek
 25 cze 2011, 15:19
To dałoby się cuś utargować?

 #484666  autor: pakierhakierxd
 25 cze 2011, 15:22
Raczej nie ponieważ oferty są takie jak tam przedstawione ;)
gdyby to był abonament telefoniczny to byś dostał dodatkowy pakiet minut przy zamawianiu przez telefon a w tym wypadku nie wiem co mógłbyś już otrzymać skoro i tak dostajesz dodatkowy transfer
No modem może możesz dostać ale chyba w taryfie tej z 19 gb a nie 19zł :P
Ostatnio zmieniony 25 cze 2011, 15:25 przez pakierhakierxd, łącznie zmieniany 1 raz.

Pozdrawiam :)

 #484669  autor: KC-KARLOS
 25 cze 2011, 15:24
W Play'u oferte mają "zbyt korzystną", aby móc się targować - to raczej nie jest to możliwe...

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #484670  autor: pakierhakierxd
 25 cze 2011, 15:26
No to prawda w innej sieci by dostał o wiele mniejszy limit ;)
np. w orange 5gb za 59zł

Pozdrawiam :)

 #484671  autor: wwojtaszek
 25 cze 2011, 15:29
Dla mnie paradoskem jest to, że lepsza jest oferta dla nowej aktywacji niż przedłużenia. Nie da się przedłużyć przez internet?
Tak, wiem, już porównywałem. Poza tym wszystko mam w play więc tak zostanie :)
Chodzi mi o cenę modemu-19 zł, taryfa 99.

 #484697  autor: play4you2
 25 cze 2011, 17:01
wwojtaszek pisze:To dałoby się cuś utargować?
Oferty są stałe i nie ma mozliwości negocjacji warunków promocji.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #484712  autor: patrix-83
 25 cze 2011, 18:36
Patryk83żółwik pisze:Zgłoszenie nr 30736096
Ok, widzę że sprawa jest już nieaktualna, więc poproszę o zamknięcie tego.
Patryk83żółwik pisze:Zgłoszenie nr 31164985
Juz poprosiłem o szybsze rozwiązanie. Aktualnie jest to w dziale technicznym, więc jeszcze cos jest weryfikowane.



PLAY4YOU2!

Powyższe zgłoszenia nadal są nie rozwiązane a ja przez przez to że technicy tyle czasu rozwiązują moje zgłoszenie nr 31164985 to nie mogę dokonać żadnych zmian na swoim koncie czyli np. dokonać wymiany karty sim czy przedłużyć umowy!

Możesz jeszcze raz przyśpieszyć zakończenie tych zgłoszeń najdalej w poniedziałek 27 czerwca 2011? PROSZĘ CIĘ O POMOC.

 #484713  autor: play4you2
 25 cze 2011, 18:45
Patryk83żółwik pisze:Możesz jeszcze raz przyśpieszyć zakończenie tych zgłoszeń najdalej w poniedziałek 27 czerwca 2011?
Co do daty, to nie moge Ci obiecać, że zamkną je w tym dniu, ale ponowiłem prośbę o szybszą realizację. Jak nie rozwiązą tego do góra środy, daj mi jeszcze raz info ok?

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
  • Strona 7 z 241
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 241
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 241