Po kliknięciu w
t-mobile/poczta wyskakuje
Błąd
Chwilowo żadna skrzynka nie jest dostępna
Przekierowanie na stronę http://t-mobile.pl
UWAGA - Można się najeść krwi !
W celu aktywacji usługi:
1. Zaloguj się w Internetowym Biurze Obsługi Abonenta na stronie
www.T-Mobile.pl, w sekcji Twoje konto.
- zakładka jest wąska jak !@#$% a do tego jest tylko miejsce na dane osobowe i potwierdzenie przetwarzania danych na potrzeby marketingu TM
Gdy zaloguję się - to przy próbie wejścia w adres t-mobile/poczta wyskakuje powyższy błąd (bo nie mam aktywnej usługi e-mail), no ale jak ją aktywować, skoro wszędzie pusto..
2. Zadzwoń pod numer *9602 (Abonenci Mix lub Użytkownicy Tak Tak - T-Mobile na kartę). Automatyczna zmiana usług - połączenie bezpłatne.
Dzwonię - a w tym automacie ani słowa o poczcie elektronicznej, a w usługach dodatkowych też ZERO bladej informacji.
_______________________________
Pomogła rozmowa z konsultantem, a konkretnie
uruchomienie poczty głosowej
Aby móc korzystać z poczty elektronicznej o firmowej nazwie Poczta Komfort - należy mieć uprzednio aktywną pocztę głosową