• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 240 z 244
  • 1
  • 238
  • 239
  • 240
  • 241
  • 242
  • 244

 #482221  autor: Rami
 15 cze 2011, 18:38
mkowalski pisze:
play4you2 pisze:
mkowalski pisze:W takim razie sytuacja jest normalna, czy zgłosić że jest problem?
Jest normalna bo zapewne 3 dopiero w systemie ta fv się wygenerowała. 4 i 5 to była sobota i niedziela, więc dopiero 3 - 4 dni liczmy od 6, tak więc dziś lub jutro teoretycznie powinieneś dostać tą fv na Play24 a e - awizo w tym samym terminie lub dzień lub dwa później.
play4you2, mamy już 15 czerwca, a faktury dalej nie ma na Play24. Czy nadal nie ma w tym nic nietypowego?
Czasami faktury w Play mogą się pojawić z opóźnieniem, a jeżeli tak to zapewne przesunie Ci się datą płatności.

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Obrazek
Obrazek

 #482238  autor: playonline
 15 cze 2011, 19:30
Rami pisze:Czasami faktury w Play mogą się pojawić z opóźnieniem, a jeżeli tak to zapewne przesunie Ci się datą płatności.
Ooo widze, ze jakis pracownik (zapewne outsource) postanowil zalozyc konto.. ;) Sluchaj, tutaj chodzi nie o fakt, ze zmieni sie termin platnosci itp... Tylko o to, ze wg Play, wszystkie efv ZAWSZE wystawiaja sie w ciagu kilku dni... :) Post kolegi to taka ironia... ;)

 #482243  autor: Rami
 15 cze 2011, 20:00
playonline pisze:
Rami pisze:Czasami faktury w Play mogą się pojawić z opóźnieniem, a jeżeli tak to zapewne przesunie Ci się datą płatności.
Ooo widze, ze jakis pracownik (zapewne outsource) postanowil zalozyc konto.. ;) Sluchaj, tutaj chodzi nie o fakt, ze zmieni sie termin platnosci itp... Tylko o to, ze wg Play, wszystkie efv ZAWSZE wystawiaja sie w ciagu kilku dni... :) Post kolegi to taka ironia... ;)
Do Telepolis dołączyłem już wcześniej ;) Tzn. może zbyt pobieżnie przeczytałem post i masz rację, ale co do efv to czasami są opóźnienia i wtedy przesuwa się datę płatności. Poza tym potwierdzenie SMS-owe o wystawieniu fakty dociera do klienta, więc z każdej strony przypomina się jemu o płatnościach ;)

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Obrazek
Obrazek

 #482252  autor: muchakk
 15 cze 2011, 20:41
Może mi ktoś powiedzieć czy mam jakieś plusy z posiadania osobistego konsultanta/opiekuna? Mam się cieszyć czy wręcz przeciwnie?

 #482277  autor: Rami
 15 cze 2011, 21:43
muchakk pisze:Może mi ktoś powiedzieć czy mam jakieś plusy z posiadania osobistego konsultanta/opiekuna? Mam się cieszyć czy wręcz przeciwnie?
Tzn. z tego co widzę to użytkujesz oferty dla klientów indywidualnych, więc nie możesz "teoretycznie" posiadać swojego Konsultanta. "Teoretycznie" dlatego, iż zawsze, gdy z klientem prowadzi się rozmowy na odpowiednim poziomie to z chęcią się do niego wraca i doradza co będzie dla niego najlepsze. Poza tym Konsultant musi być z odpowiedniego działu jeżeli masz ochotę negocjować. A jeżeli masz oferty dla Firm to jak najbardziej możesz korzystać z Doradców Biznesowych i on już się zajmuje Twoim kontem abonenckim.

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Obrazek
Obrazek

 #482313  autor: muchakk
 15 cze 2011, 22:58
Jestem klientem indywidualnym. Dzisiaj otrzymałem telefon z BOK od pewnej kobiety która poinformowała mnie, że jest moim opiekunem i żeby zawsze o nią prosić jak będę dzwonił do BOK :-) Pytam więc czy wynikają z tego jakieś plusy :P

 #482322  autor: KamaZ
 15 cze 2011, 23:13
muchakk pisze:Jestem klientem indywidualnym. Dzisiaj otrzymałem telefon z BOK od pewnej kobiety która poinformowała mnie, że jest moim opiekunem i żeby zawsze o nią prosić jak będę dzwonił do BOK :-) Pytam więc czy wynikają z tego jakieś plusy :P
Jak jest fajna to może można się po pracy na kawę umówić :P

 #482334  autor: playonline
 16 cze 2011, 00:06
Obrazek

Ciekawe co teraz sie zmieni na "Play30minut"... Kolor? :/ Serwis nie dziala od 30 minut co najmniej... Niech ta kobietka z obrazka w koncu podlaczy ten kabelek bo to przestaje byc smieszne... Ciagle modernizacje a efektow nie widac...
muchakk pisze:Jestem klientem indywidualnym. Dzisiaj otrzymałem telefon z BOK od pewnej kobiety która poinformowała mnie, że jest moim opiekunem i żeby zawsze o nią prosić jak będę dzwonił do BOK :-) Pytam więc czy wynikają z tego jakieś plusy :P
Widocznie troche trujesz tylek Playowi.. ;)

P4Y chcialbym w koncu zabrac sie za reklamacje dotyczaca tych smsow. Mozesz napisac jaki macie maxymalny limit na zalaczniki w mailach zglaszanych? Chcialbym zlozyc reklamacje zwiazana z tymi smsami i przeslac wam filmiki udowadniajac tym samym, ze ten dzial techniczny nie popisal sie zbytnio czy tez w ogole... I czy w koncu je widac? Z tego co tutaj idzie wyczytac to nie.

 #482337  autor: muchakk
 16 cze 2011, 00:21
playonline jak robią ze mnie debila to mają mase zgłoszeń o które sami się proszą. W mojej miejscowości od 26 maja nie działa 2g play, a plus jest zapchany na maxa oni mimo wszystko do dnia dzisiejszego nie widza zadnego problemu. Czy według Ciebie to jest ok ?

 #482338  autor: playonline
 16 cze 2011, 00:27
muchakk pisze:Czy według Ciebie to jest ok ?
Nie znam sprawy ale pewnie masz swoje powody do narzekania. Ja tez zaczynam coraz bardziej zauwazac bledy Playa. Tzn wczesniej mnie zupelnie nie dotyczyly, potem bardzo sporadycznie a od jakiegos czasu ciagle cos. Z racji tego, ze znajduje sie poza granicami Polski to Play24 i bramka.sms sa dla mnie niezbedne. A tu widzisz... Blad za bledem... ;)

[ Dodano: 2011-06-16, 00:28 ]
Aha i te "30 minut" na zalaczonym obrazku juz dawno minelo...

 #482348  autor: Quetzal
 16 cze 2011, 01:15
playonline pisze: Ciekawe co teraz sie zmieni na "Play30minut"... Kolor? :/ Serwis nie dziala od 30 minut co najmniej... Niech ta kobietka z obrazka w koncu podlaczy ten kabelek bo to przestaje byc smieszne... Ciagle modernizacje a efektow nie widac...
Już podłączyła kabelek i mozna sie zalogować - właśnie przed chwilą sprawdzałem.
A efekty są - jak najbardziej - bilingi przestały działać ;-)

 #482355  autor: forum_tg
 16 cze 2011, 07:52
mam pytanko co do usługo zbieraj minuty / nowe zbieraj minuty.
czytając regulamin to z niego wynika ze lepiej opłaca się mieć te "stare" zbieraj minuty, niż tą nową usługę, bo tam trzeba przeprowadzać rozmowę co najmniej 2 min, poza tym, płaci się 2 zł za miesiąc.
przedtem była jednorazowa opłata i po sprawie.
Niby teraz te minuty są ważne 90 dni, ale to i tak nieistotna informacja, gdyz wystarczy odebrać połączenie i już się okres przedłuża.

Jezeli w czymś się myle, to możecie mnie poprawić? ponadto jesli ktoś uwaza że ta nowa wersja jest lepsza to proszę o informację dlaczego.

Jeśli to możliwe to prosiłbym tez o linka do regulaminu "starej" wersji.

 #482357  autor: qper
 16 cze 2011, 08:10
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

 #482358  autor: playonline
 16 cze 2011, 08:12
Quetzal pisze:Już podłączyła kabelek i mozna sie zalogować - właśnie przed chwilą sprawdzałem.
A efekty są - jak najbardziej - bilingi przestały działać ;-)
A dzialaly ostatnio? ;) A tak serio to widze kolejna "poprawke" - logujac sie do Play24 nie moge przejsc do bramki sms gdyz musze sie zalogowac. Odwrotnie tez nie idzie. Przed owa "modernizacja" dalo sie to zrobic..

Obrazek

Wie ktos moze kiedy teleplay bedzie dostepne? Dzis mija dokladnie miesiac kiedy wylaczono stara wersje...

 #482359  autor: qper
 16 cze 2011, 08:16
playonline pisze:A dzialaly ostatnio? A tak serio to widze kolejna "poprawke" - logujac sie do Play24 nie moge przejsc do bramki sms gdyz musze sie zalogowac. Odwrotnie tez nie idzie. Przed owa "modernizacja" dalo sie to zrobic..
U mnie działa bez problemu, nie muszę się logować.

Już zauważyłem co nowego dodali w wyglądzie...

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

[ Dodano: 2011-06-16, 08:20 ]
Pimom upływu tylko miesięcy nie naprawili najważniejszego - w dalszym ciągu brak jest informacji o całym rozliczeniu połączeń

dla przykładu

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

[ Dodano: 2011-06-16, 08:21 ]
playonline pisze:Wie ktos moze kiedy teleplay bedzie dostepne? Dzis mija dokladnie miesiac kiedy wylaczono stara wersje...
Myślę, że na pewno przed lipcem - bo zależy im na wakacjach

 #482361  autor: playonline
 16 cze 2011, 08:34
@ qper - u mnie uslugi wygladaja prawidlowo.
qper pisze:U mnie działa bez problemu, nie muszę się logować.
Co do przelogowania sie to moge z 24.play.pl -> bramka.play.pl -> 24.play.pl ale jezeli mam linki utworzone do strony logowania i jak teraz klikam w te linki (w FF) to przezuca mnie do strony logowania. Wczesniej to bylo inteligentniejsze.

Poza tym wlasnie jedna rzecz zauwazylem... ;)

Obrazek

Jak zakryje cos na filmiku to wrzuce wieksza ciekawostke... ;)

 #482362  autor: Claudec
 16 cze 2011, 09:01
muchakk pisze:playonline jak robią ze mnie debila to mają mase zgłoszeń o które sami się proszą. W mojej miejscowości od 26 maja nie działa 2g play, a plus jest zapchany na maxa oni mimo wszystko do dnia dzisiejszego nie widza zadnego problemu. Czy według Ciebie to jest ok ?
Play to Play, oni nigdy nie potrafią się przyznać do błędu bez przymusu.
Plus zapchany? Nie, to tylko klienci Play są drugiej kategorii i mogą sobie pracownicy pisać,
że białe jest czarne. Jak jest każdy widzi, podobna zabawa z tym logowaniem do sieci Plusa.
Nigdy z wami nie podpisze umowy, nie mam zamiaru zostać z ręką w nocniku z umowa i niedziałającym operatorem jak cytowany kolega.
muchakk współczuję Ci tych problemów, swego czasu w Netii internet się zapchał i przez 3 miesiące płaciłem abonament 1zł.
Oni potrafili się przyznać do błędu i dać rabat, ale dla Play to niewykonalne...

 #482379  autor: qper
 16 cze 2011, 11:23
playonline pisze:u mnie uslugi wygladaja prawidlowo.
u mnie już też :)

swoją drogą patrzyłem na bramkę i zauważyłem...

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Gdyby oni faktycznie trochę bardziej słuchali klientów i byłby jakiś bezpośredni sposób zgłaszania problemów do webmasterów to działało by to sprawniej.

ps

a co się dzieje z play4you, na FB ostro pomaga, a tutaj cisza.

[ Dodano: 2011-06-16, 11:28 ]
Claudec pisze:Nigdy z wami nie podpisze umowy, nie mam zamiaru zostać z ręką w nocniku z umowa i niedziałającym operatorem jak cytowany kolega.
I ja również ;). Karta zapewnia mi elastyczność. Jak mnie maksymalnie wkurzą co ostatnio się zdarza częściej (nie można było się do mnie dodzwonić, sami powyłączali usługi już w zasięgu itp.) to zbieram się i zmykam.

Wiem, że nikt nie będzie rozpaczał ale może jak większa ilość osób tak zrobi to zabiorą się do roboty.

Play ma b. dobrą ofertę i ceny ale pozostałe rzeczy jak ich systemy informatyczne, obsługa i konfiguracja sieci pozostawiają wiele do życzenia.

Ten rok powinien wiele pokazać i mam nadzieje, że jednak zostanę w PLAY.
Trzymam kciuki.

 #482389  autor: playonline
 16 cze 2011, 11:49
playonline pisze:Jak zakryje cos na filmiku to wrzuce wieksza ciekawostke... ;)
Ok, filmik wrzuce wieczorem. Obecnie siedze w pracy wiec nie mam skad go wrzucic. A chodzi w nim o to, ze logujac sie do bramki sms widze przycisk zaloguj. Klikajac w niego strona sie przelogowuje. Problem w tym, ze ja juz jestem zalogowany a wiec aby sie wylogowac musze przejsc do Play24 i tam klikam wyloguj. Wpisuje (wylogowany w Play24 na tym numerze) ponownie bramka.play.pl i.... odpala mi sie bramka sms... :D Co ciekawe smsa da sie wyslac. :D Przechodze na 24.play.pl i widze strone.... logowania... ;) Pytanie wiec - jak do cholipy wylogowac sie z bramki sms???!! ;) Schrzanili dosc mocno gdyz na kompie nie swoim glupio tak zostawic niewylogowana bramke - ktos inny moze powysylac smsy BEZ MOJEJ WIEDZY!!! Pojdzie wiec reklamacja...

Tak wiec ponawiam pytanie.... Jaki makxymalnie wielki zalacznik moge zmiescic do maila aby zlozyc reklamacje?

[ Dodano: 2011-06-16, 11:56 ]
PS wysiadly (od kilku dni) chyba powiadomienia sms na email bo nie dostaje ich niestety...
  • Strona 240 z 244
  • 1
  • 238
  • 239
  • 240
  • 241
  • 242
  • 244
  • 1
  • 238
  • 239
  • 240
  • 241
  • 242
  • 244