CD wypowiedzi konsultanta...
"Szanowny Panie,
dziękuję za zgłoszenie nadesłane 9 czerwca 2011 roku, dotyczące usług ,,Już w zasięgu" oraz ,,Informacja o nieodebranym połączeniu".
Na wstępie chcę podziękować za rozmowę przeprowadzoną 13 czerwca 2011 roku, o godzinie 12:57. Niestety połączenie zostało zerwane z powodu awarii systemu. Bardzo przepraszam za zaistniałą sytuację, niestety nie mam możliwości zadzwonić do Pana ponownie. Z tego względu proszę o podanie informacji na temat:
- przedziały godzin wyłączenia telefonu z ostatnich 2 dni,
- lokalizację, w której się Pan znajdował.
Są to dane niezbędne do realizacji zgłoszenia i rozwiązania sprawy pod względem technicznym.
W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty
elektronicznej pod adresem:
[email protected] lub poprzez stronę internetową
www.24.playmobile.pl"
Co z tego, że im podam dane jak oni i tak średnio po 3 dniach się zabierają za analizę, co powoduje, że dane są bezużyteczne bo nie ma jakiś tam logów.
Jedna wielka awaria nawet BOKU...