• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 238 z 244
  • 1
  • 236
  • 237
  • 238
  • 239
  • 240
  • 244

 #481572  autor: KC-KARLOS
 12 cze 2011, 17:31
ukefake pisze:avt31, dzieki za odzew - znam tę stronę od czasów gdy była na terramailu :)
owszem jest tam to czego szukam ale w mało przejrzystej formie. Jakaś fajna tabelka byłaby bardziej wygodna :D
Podaj mail na PW a wyślę Ci swoje zestawienie. Pozdrawiam :)

Edit: i jak? Kody są jak najbardziej aktualne, jeśli jest jakiś błąd, daj znać.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #481576  autor: avt31
 12 cze 2011, 17:42
ukefake pisze:owszem jest tam to czego szukam ale w mało przejrzystej formie. Jakaś fajna tabelka byłaby bardziej wygodna :D
Pojawiła się zbiorcza tabela prepaid na Telix : http://www.telix.pl/images/promocje/pre-paid.html
Jeszcze nad nią pracują i proszą o uwagi.
Artykuł:
http://www.telix.pl/modules.php?op=modl ... &tid=24216

Ale pewnie też to ciebie nie usatysfakcjonuje.

 #481582  autor: Zahirianka
 12 cze 2011, 18:34
davidoff9 pisze:Coś tu chyba jest nie tak. Zamiast z 250MB zdejmować to nalicza mi system ujemne MB pewnie do zapłaty z fakturą. Ktoś już przerabiał?
Oświećcie mnie w tej kwestii. Punkt 3 regulaminu mówi, że pakiet danych obejmuje przesyłanie danych zarówno z nadajników Play jak i Plusa. Tymczasem jak widać, regulamin sobie a rzeczywistość zgoła odmienna. Moje dziecię w taryfie AIM z pakietem 1GB dostało do zapłaty dodatkowo 13 zł za przesyłanie danych w roomingu. Konsultanci w BOK udzielają sprzecznych odpowiedzi, a ja w związku z tym nie umiem podjąć decyzji co do migracji z T - mobile do Play (MNP Super AIM 85). Jak to jest naprawdę z tym roomingiem w przypadku pakietu Smartfon? W ramach pakietu tylko transfer na nadajnikach Play czy Plusa również?

 #481670  autor: sa
 13 cze 2011, 00:18
Ricki1980 pisze:Przemilczę kompletny brak kultury osobistej z twojej strony. Wracając do moich "herezji" to pisze to z własnych obserwacji (przed i po odpaleniu UMTS900). Masz to szczęście, ze mieszkasz na obszarze z GSM i UMTS2100, dlatego nie masz problemów z transmisją danych. Ile masz dostępnych kanałów GSM? Zapewne więcej niż 2, więc się nie awanturuj. Tak przy okazji, może warto zrobić jakąś sondę i artykuł o celowości manualnego wybierania z uporem maniaka trybu GSM?
Sorry że to tak zabrzmiało,ale to miał być żart,a nie awantura czy naskok na Ciebie.Co do ilości kanałów nie mam pojęcia ponieważ posiadam zwykły telefon ,a nie smartfona więc nie jestem w stanie sprawdzić z jakich częstotliwości korzysta mój telefon,bo raczej nie mam dostępu do takich aplikacji.Na gsm celowo mam ustawione,bo na 3g nie pokazuje z jakich stacji bazowych mam zasięg tylko na 2g.a lubię wiedzieć jak to jest naprawdę z tym zasięgiem playa,o którym krążą już legendy.A właśnie tylko w ten sposób mogę to zrobić,i zarówno na plusie jak i play 2g mam bezproblemową łączność z netem na komórce,więc dziwi mnie to bo nawet na częstotliwościach plusa net powinien działać.

 #481712  autor: qper
 13 cze 2011, 11:54
Miałem dzisiaj 2 sekundowe dwa sygnałki z Obsługi Klienta, nie zdążyłem nawet ruszyć dłoni aby odebrać telefon leżący na biuru przy którym siedziałem.

Trochę to żenujące, że nadal takie praktyki są stosowane. Ciekawe jakiego zgłoszenia to dotyczyło, pewnie zaraz przeczytam, że dzwonili ale po dwóch nieudanych próbach połączenia się nie udało. Czy oni są na tyle naiwni i myślą, że ludzie tego nie widzą? Co innego jak ktoś pozostawia z dala od siebie telefon, gdzieś w szatniach itp. to wtedy nie będzie wiedzieć o co chodzi ale u dużej ilości osób telefony w pracy normalnie leżą na biurku...

PS
Play4you żadne maile wysłane dnia 31.05, 02.06, 08.06 na adres firmowy boku nie zostały zarejestrowane. Dziwna sprawa. Tak jak prosiłeś podaję numer przykładowego zgłoszenia, abyś mógł to sprawdzić 30621494.

W sprawie w której interweniowałeś nadal nic nie ruszyło - zgłoszenie 31210048.

 #481722  autor: ksz_sz
 13 cze 2011, 12:28
Zahirianka pisze:
davidoff9 pisze:Coś tu chyba jest nie tak. Zamiast z 250MB zdejmować to nalicza mi system ujemne MB pewnie do zapłaty z fakturą. Ktoś już przerabiał?
Oświećcie mnie w tej kwestii. Punkt 3 regulaminu mówi, że pakiet danych obejmuje przesyłanie danych zarówno z nadajników Play jak i Plusa. Tymczasem jak widać, regulamin sobie a rzeczywistość zgoła odmienna. Moje dziecię w taryfie AIM z pakietem 1GB dostało do zapłaty dodatkowo 13 zł za przesyłanie danych w roomingu. Konsultanci w BOK udzielają sprzecznych odpowiedzi, a ja w związku z tym nie umiem podjąć decyzji co do migracji z T - mobile do Play (MNP Super AIM 85). Jak to jest naprawdę z tym roomingiem w przypadku pakietu Smartfon? W ramach pakietu tylko transfer na nadajnikach Play czy Plusa również?
Regulamin mówi wyraźnie że pakiet obejmuje również roaming Plusa: "Pakiet może być wykorzystywany do transmisji danych w roamingu krajowym oraz w sieci
Telekomunikacyjnej P4." Więc dziwne że Ci naliczyli dane poza pakietem.

 #481742  autor: qper
 13 cze 2011, 13:08
No nie uwierzę, BOK zadzwonił 3 raz. Tym razem zdążyłem odebrać.

Po pomyślnej weryfikacji nie wytrzymałem i zapytałem konsultantkę czy to ona do mnie telefonowała i puszczała mi "sygnałki". Zmieszała się i zaczęła się tłumaczyć, że ona czekała bardzo długo... - po czym się rozłączyła i już nie oddzwoniła.

To jest normalnie nie do ogarnięcia. Już nawet brakuje słów, żeby to opisać.

 #481748  autor: Blank
 13 cze 2011, 13:30
qper, to się nazywa "NORMA", przynajmniej w Plusie, gdzie tak miałem wiele, wiele razy.
Jak widać, współpraca z Plusem układa się fioletowemu graczowi tak dobrze, że aż postanowił brać z nich przykład w tej "chwalebnej" kwestii.

Mam pytania odnośnie Nocnego Transferu.
Po jakiej ilości danych pobieranych "gratis" w nocy w ramach usługi "Nocny Transfer" Play może się wkurzyć i jakie środki może podjąć do ograniczenia takiego "brutalnego zachowania".
W Orange Free, sąsiad wykorzystał w tym miesiącu 25 GB (w ofercie za ok. 60 zł) w Nocnym Transferze i przysłali mu informację, że jeżeli nie zaprzestanie "brutalnego zachowania", to będą zmuszeni zerwać z nim umowę z jego winy.
Ciekaw jestem, czy Play postąpiłby podobnie.

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament

 #481752  autor: KC-KARLOS
 13 cze 2011, 13:38
divhashmorex pisze:qper, to się nazywa "NORMA", przynajmniej w Plusie, gdzie tak miałem wiele, wiele razy.
Jak widać, współpraca z Plusem układa się fioletowemu graczowi tak dobrze, że aż postanowił brać z nich przykład w tej "chwalebnej" kwestii.

Mam pytania odnośnie Nocnego Transferu.
Po jakiej ilości danych pobieranych "gratis" w nocy w ramach usługi "Nocny Transfer" Play może się wkurzyć i jakie środki może podjąć do ograniczenia takiego "brutalnego zachowania".
W Orange Free, sąsiad wykorzystał w tym miesiącu 25 GB (w ofercie za ok. 60 zł) w Nocnym Transferze i przysłali mu informację, że jeżeli nie zaprzestanie "brutalnego zachowania", to będą zmuszeni zerwać z nim umowę z jego winy.
Ciekaw jestem, czy Play postąpiłby podobnie.
Orange nie powinien Twojemu sąsiadowi takiego komunikatu wysyłać, jeśli w usłudze ma nielimitowany transfer w nocy, to powinien być nielimitowany i tyle (niby się zabezpiecza przed nadużyciami w sposób nieczysty).
Play blokuje usługę Nocny Transfer jeśli przekroczymy podstawowy limit transferu danych w ramach abonamentu. Jeśli go nie przekroczymy, Nocny Transfer jest nielimitowany - operator tylko nakłada limit prędkości do max 4 mbit/sek (zalezne od wariantu taryfowego Play Online All Inclusive).

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #481762  autor: qper
 13 cze 2011, 13:56
CD wypowiedzi konsultanta...

"Szanowny Panie,

dziękuję za zgłoszenie nadesłane 9 czerwca 2011 roku, dotyczące usług ,,Już w zasięgu" oraz ,,Informacja o nieodebranym połączeniu".

Na wstępie chcę podziękować za rozmowę przeprowadzoną 13 czerwca 2011 roku, o godzinie 12:57. Niestety połączenie zostało zerwane z powodu awarii systemu. Bardzo przepraszam za zaistniałą sytuację, niestety nie mam możliwości zadzwonić do Pana ponownie. Z tego względu proszę o podanie informacji na temat:
- przedziały godzin wyłączenia telefonu z ostatnich 2 dni,
- lokalizację, w której się Pan znajdował.

Są to dane niezbędne do realizacji zgłoszenia i rozwiązania sprawy pod względem technicznym.


W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty
elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową
www.24.playmobile.pl"

Co z tego, że im podam dane jak oni i tak średnio po 3 dniach się zabierają za analizę, co powoduje, że dane są bezużyteczne bo nie ma jakiś tam logów.

Jedna wielka awaria nawet BOKU...

 #481771  autor: Blank
 13 cze 2011, 14:11
Karlos20,
Napisałeś tyle ile wiem :)

W Orange napisali mu coś tam o "generowaniu sztucznego ruchu". Że za bardzo obciąża sieć i w związku z tym łamie regulamin świadczenia usług. Jeżeli nie zmieni swojego zachowania to zerwą umowę i będzie musiał zapłacić karę umowną.
Ciekaw jestem czy w Play też mogę otrzymać coś takiego. Bo w teorii można wykorzystać nawet 200 GB w ramach Nocnego Transferu, co przy limicie 14 GB wydaje się być niezbyt opłacalnym rozwiązaniem dla operatora (w nocy transfer to ok. 220-230 kB/s z limitu wynoszącego 2 Mbps czyli 256 kB/s [dla tych co nie odróżniają kbps od kB/s])

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament

 #481777  autor: KC-KARLOS
 13 cze 2011, 14:23
W regulaminach ofert jest tylko o nadużyciach, w Play'u nie ma wzmianki o limitach całkowitych w ramach usługi Nocny Transfer, więc Play nie powinien zablokować internetu, skoro dane nie są limitowane w nocy (a prędkość wynosi max 4 mbit/s - a w Orange teoretycznie do max 42 mbit/s). Tyle, że i tak w nocy operatorzy nie mają obciążonych nadajników, więc sieć Orange bezpodstawnie chce odciąć klienta od neta. 25 GB to i tak nie jest dużo, skoro operatorzy oferują w ramach abo nawet 30 i więcej GB w dzień miesięcznie dla bardzo aktywnych użytkowników Internetu mobilnego.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #481803  autor: playonline
 13 cze 2011, 16:33
Padla bramka.playmobile.pl (bramka.play.pl). Komunikat, ze nie odnaleziono strony. Czyzby skasowali??? ;/

[ Dodano: 2011-06-13, 16:59 ]
Ok juz dziala.

 #481899  autor: Quetzal
 13 cze 2011, 22:48
O, bilingi znów wysiadły (przynajmniej coś nowego ;) ).

 #481911  autor: ukefake
 14 cze 2011, 01:05
czy problem z włączeniem zbieraj minuty jest tylko u mnie czy inni też mieli w ciągu ostatnich dni kłopoty?

 #481918  autor: vego
 14 cze 2011, 07:31
Ja od kilku dni (może tygodni) mam problemy z zasięgiem, albo nie ma go wcale i za chwile sa wszystkie kreski albo jest i wyskakuje komunikat przy próbie połączenia "błąd połączenia" Czasem zasiegu nie ma kilka minut. Czy to może być wina sieci play bo z tego co urywkami czytałem chyba tak. nie wiem czy nieść telefon do serwisu bo zaliczył mi niedawno glebe ale nie potrafie określić czy problemy nie zaczęły sie wcześniej. Na 3g też mam problemy.

 #481924  autor: janek001
 14 cze 2011, 09:19
ukefake pisze:czy problem z włączeniem zbieraj minuty jest tylko u mnie czy inni też mieli w ciągu ostatnich dni kłopoty?
Wczoraj miałem problem z włączeniem. Przed chwilą poszło bez przeszkód.

 #481979  autor: playonline
 14 cze 2011, 15:42
Czy wiadomo kiedy bilingi beda dzialac?

 #481981  autor: joasia_23
 14 cze 2011, 15:58
Ja mam od wczoraj problem z smsami. Mianowicie, nic nie mogę wysłać z mojego telefonu a także nie dochodzą wysłane do mnie wiadomości. Wyjmowałam baterię na kilka minut ale to nic nie pomogło :(

 #481984  autor: qper
 14 cze 2011, 16:11
a co jest z usługą Zbieraj minuty bo chciałem znajomej przed zmianą włączyć?

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
  • Strona 238 z 244
  • 1
  • 236
  • 237
  • 238
  • 239
  • 240
  • 244
  • 1
  • 236
  • 237
  • 238
  • 239
  • 240
  • 244