
Ech... Już mnie ta sprawa nudzi jak mam tak dzwonić

Oni non stop mówią że jest wszystko oki
[ Dodano: 2011-06-11, 12:00 ]
Witam napisałem do nich wiadomość e-mail o treści:
Dzień Dobry,
Kontaktuje się z Wami już po raz 3 w tym tygodniu.
Mój problem jest nadal taki sam... Internet chodzi mi 3kb/s a odnawiałem pakiet i zaczął mi się nowy okres rozliczeniowy gdzie jest możliwe że nie zdjęto mi ograniczenia transferowego. Być może system u Was źle pokazuje. Proszę o zrobienie tego ręcznie.
Sprawdziłem modemy, komputer czy ma Wirusa i jest czyściutki a następnie byłem w Salonie Orange w Poznaniu została wymieniona karta Sim i nadal bez efektów. Oni także nie mogli mi pomóc. Zaznaczam że internet chodzi mi tak od kiedy została załączona blokada czyli 6 czerwca a następnie ona została niby zdjęta ale jest bez efektów czyli tak jakby ona nadal była a system u Was źle pokazuje nawet gdy zostanie odświeżone wszystko.
Pozdrawiam
Paweł ******
No więc jak po tym nie zrozumieją chcesz się pomęczyć??

Ja już mam dość po prawie tygodniu
[ Dodano: 2011-06-11, 17:06 ]
PS. Udało się miałeś racje trafiłem na normalnego gościa
