• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 236 z 244
  • 1
  • 234
  • 235
  • 236
  • 237
  • 238
  • 244

 #481169  autor: qper
 10 cze 2011, 16:25
mkowalski pisze:play4you2, czy jest możliwe połączenie wszystkich kont abonenckich jednego klienta? W chwili obecnej każdy prepaid i abonament ma inny numer. Co trzeba zrobić, aby podpiąć wszystkie usługi pod jedno konto?
A jak wyobrażasz sobie połączenie prepaid-ów? Tego się logicznie nie da zrobić.
Abonament owszem możesz tylko warunek jest jeden jak już wspomniał kolega wyżej - faktura musi być na tą samą osobę.

Chyba, że chodzi ci o podłączenie wszystkich numerów do play24 żeby z pozycji jednego konta zarządzać prepaidami i abonamentami. O to ci chodzi ? bo jeśli tak, to możesz to zrobić bez problemu.

 #481174  autor: mkowalski
 10 cze 2011, 17:01
qper pisze:
mkowalski pisze:play4you2, czy jest możliwe połączenie wszystkich kont abonenckich jednego klienta? W chwili obecnej każdy prepaid i abonament ma inny numer. Co trzeba zrobić, aby podpiąć wszystkie usługi pod jedno konto?
A jak wyobrażasz sobie połączenie prepaid-ów? Tego się logicznie nie da zrobić.
Abonament owszem możesz tylko warunek jest jeden jak już wspomniał kolega wyżej - faktura musi być na tą samą osobę.

Chyba, że chodzi ci o podłączenie wszystkich numerów do play24 żeby z pozycji jednego konta zarządzać prepaidami i abonamentami. O to ci chodzi ? bo jeśli tak, to możesz to zrobić bez problemu.
Chodziło mi o Play24, źle się przedtem wyraziłem. Cały czas byłem przekonany, że działa to tak jak w jednej z innych sieci, czyli dla każdego konta abonenckiego konieczne jest osobne logowanie.

W każdym razie już sobie ze wszystkim poradziłem i jednym logowaniem mogę zarządzać wszystkimi numerami.

 #481181  autor: playonline
 10 cze 2011, 17:31
mkowalski pisze:Chodziło mi o Play24, źle się przedtem wyraziłem. Cały czas byłem przekonany, że działa to tak jak w jednej z innych sieci, czyli dla każdego konta abonenckiego konieczne jest osobne logowanie.
Polaczenie kont aby wyladowaly na 1 FV:
- postpaid + postpaid = da sie
- prepaid + prepaid = nie da sie
- postpaid + prepaid = nie da sie

Warunek: postpaidy musza byc zarejestrowane na te sama firme.

Polaczenie kont na Play24:
- postpaid + postpaid = da sie
- prepaid + prepaid = da sie
- postpaid + prepaid = da sie

Uwaga: aby w pelni zarzadzac numerami na Play24 pobierz ze strony www.play.pl wniosek o zarzadzanie kontem Play24 i jak juz to wprowadza do systemu to loguj sie z pozycji msisdn admina. Wniosek znajdziesz na www Playa jak napisalem.

 #481187  autor: mkowalski
 10 cze 2011, 17:41
playonline pisze:Uwaga: aby w pelni zarzadzac numerami na Play24 pobierz ze strony www.play.pl wniosek o zarzadzanie kontem Play24 i jak juz to wprowadza do systemu to loguj sie z pozycji msisdn admina. Wniosek znajdziesz na www Playa jak napisalem.
Czytałem trochę, ale czy ten wniosek nie jest czasem potrzebny tylko wtedy, gdy chcę zarządzać numerami należącymi do różnych osób?

Z tego co widzę po zachowaniu Play24, nie ma żadnego problemu żebym do jednego konta dodał kilka numerów prepaid i postpaid (wszystkie abonamenty są na tę samą firmę), a żadnego wniosku do tej pory nie wypełniałem.

 #481197  autor: forum_tg
 10 cze 2011, 19:59
playonline pisze:Play24 powoli staje sie Play12 lub nawet mnniej... Miejsce na opis sprawy juz jest ale jest problem z wyslaniem wiadomosci. Caly czas muli i nic sie nie dzieje... Taki problem mam od wczoraj (jezeli uda mi sie prawidlowo zalogowac do Play24)....
odkąd pamiętam są zawsze problemy z play24 (na forum już wiele osob o tym pisało), szkoda tylko ze nikt na poważnie nie chce zająć się tym problemem, wg mnie taką sieć jak Play stać na dobrych informatyków i dobre serwery (bo już nie wiem gdzie leży błąd), a nie potem się usprawiedliwiać że to chwilowe problemy.
Powinni napisać że chwilowe problemy trwające zawsze. :P
Kolejne problemy ze złożeniem zgłoszenia na Play24, chyba to znów chwilowy problem :P :lol:
Ramirez pisze:Kiedy nareszcie kod *111# zacznie dzialac jak trzeba??? 70 % prob to blad sieci, usluga czasowo niedostepna itp. I tak od wielu miesiecy...
nie licz na to że szybko, sprawa taka sama jak z play24. kody są fajne, szkoda tylko że częściej nie działają niż działają.


play4you2, mógłbyś się uprzejmie zapoznać z tymi dwoma zgłoszeniami: 31688473 i 31689806, bo osoba je rozpatrująca podeszła bardzo "lajtowo" kompletnie nie nie zagłębiają się w problem.
Oczywiście od razu napisałem odwołanie, bo pracownicy BOK (zresztą jak zawsze) nie przemęczają się w analizie problemów, numer zgłoszenia: 31796168
Powiem uczciwie, że zawsze pragnę mieć jak najmniej do czynienia z pracownikami BOKu w Play, swietna sieć, ale obsługa katastrofalna, najlepsza jest odpowiedź jednego z pracowników, a raczej pytanie o jaka rozmowę chodzi, jak w ostatnich 48h była prowadzona JEDNA rozmowa i jest ona normalnie ujęta w zgłoszeniach na play24, człowiek ten popisał się "niesamowitą" elokwencją i profesjonalizmem ;) Podałbym ci zgłoszenia, ale... play24 nie działa ;)

 #481205  autor: agaak
 10 cze 2011, 21:10
Mała techniczna upierdliwość :)
Przypadkowo dziś zadzwoniłam sama do siebie :) I o ile na Plus, dostałam "numer zajęty" pik pik... O tyle na zasięgu PLAY, telefon po prostu się rozłączył i tyle.

Na roamingu plus'a w 2 i 3g działa - "numer zajęty" + pik pik....
Na własnym PLAY 2 i 3g NIE działa - cisza, telefon powraca do trybu gotowości.

Takie maksymalne czepialstwo chciałam wyjaśnić :)

 #481233  autor: McCm
 10 cze 2011, 22:17
agaak pisze:Na roamingu plus'a w 2 i 3g działa - "numer zajęty" + pik pik....
Na własnym PLAY 2 i 3g NIE działa - cisza, telefon powraca do trybu gotowości.
Wejdź w ustawienia połączeń i sprawdź czy przy "przekieruj gdy zajęty / gdy nieodebrane / gdy nieosiągalny" masz podany numer +48 790 998 725. (końcówka 9 przy notce sms).
Z tego co pamiętam, to brak komunikatów o numerze zajętym itp pojawiał się po wyłączeniu notki sms, gdy przekierowania nie były poprawnie ustawiane.

 #481236  autor: Matyk
 10 cze 2011, 22:39
P4U
z Waszego nadajnika w lanckoronie (małopolska) nie idzie się nigdzie dodzwonić, wyskakuje komunikat "sieć zajęta" - (na krajowym roamingu plusa jest ok)
Przekaż sprawe gdzie trzeba

 #481248  autor: agaak
 10 cze 2011, 23:29
McCm - rzeczywiście pomaga :) dziękuję! wysłałam jeszcze raz SMS "stop notka" - ale będę miała na uwadze tę drobną korektę ustawień :) w końcu nasz PLAY to taki "low-end" więc nie wszystko jest do końca bezobsługowe.

 #481258  autor: ukefake
 11 cze 2011, 00:44
Mam pytanie za 100 punktów:
- co się stanie gdy na simie z SPK wprowadzimy kod *107# ?

 #481259  autor: muchakk
 11 cze 2011, 00:48
Z tego co pamiętam przeniesie Cię do nowej PLAY KARTY albo już do fresha

 #481262  autor: playonline
 11 cze 2011, 01:53
mkowalski pisze:Czytałem trochę, ale czy ten wniosek nie jest czasem potrzebny tylko wtedy, gdy chcę zarządzać numerami należącymi do różnych osób?
Nie. Chcesz uniknac problemow z zarzadzaniem kontem? Wydrukuj, wypelnij, wyslij wniosek.

 #481276  autor: qper
 11 cze 2011, 10:11
playonline pisze:
mkowalski pisze:Czytałem trochę, ale czy ten wniosek nie jest czasem potrzebny tylko wtedy, gdy chcę zarządzać numerami należącymi do różnych osób?
Nie. Chcesz uniknac problemow z zarzadzaniem kontem? Wydrukuj, wypelnij, wyslij wniosek.
Powiem tak, z doświadczeń wniosek ten jest wymagany aby zarządzać numerami w spółkach prawa handlowego.

W pozostałych przypadkach niczego nie wnosi i nie ogranicza.

Ten cały admin panel jest według mnie o wiele gorszy od zwykłego play24. Największą wadą był brak możliwości podglądu online historii połączeń, jak również brak możliwości zmian taryf dla freshy i innych usług.

Może obecnie się to już zmieniło ale właśnie z tych powodów wycofałem to upoważnienie.

 #481281  autor: playonline
 11 cze 2011, 10:40
No tak. Dla malych i srednich przedsiebiorstw niewiele zmienia ale dla tych wiekszych tak (SME).
Btw w koncu normalnie dzialaja bilingi na Play24! :) I co mnie bardziej cieszy to fakt pobierania oplat za smsy w roamingu z pakietu sms a nie z salda glownego. :)
Szkoda tylko, ze smsy, ktore byly wysylane na numer wylaczony dochodza na maila po kilku dniach...

 #481320  autor: armator11
 11 cze 2011, 14:39
McCm pisze:
agaak pisze:Na roamingu plus'a w 2 i 3g działa - "numer zajęty" + pik pik....
Na własnym PLAY 2 i 3g NIE działa - cisza, telefon powraca do trybu gotowości.
Wejdź w ustawienia połączeń i sprawdź czy przy "przekieruj gdy zajęty / gdy nieodebrane / gdy nieosiągalny" masz podany numer +48 790 998 725. (końcówka 9 przy notce sms).
Z tego co pamiętam, to brak komunikatów o numerze zajętym itp pojawiał się po wyłączeniu notki sms, gdy przekierowania nie były poprawnie ustawiane.

Mnie również pomogło, dzieki. Play24 sobie z tym nie poradzil.

Przy okazji mam takie pytanie: z tego co widzę w all inc sms do wszystkich nie mozna aktywowac pakietu 600sms , jeżeli zmienie profil na goły fresh to juz wiem, że trace zebrane minuty ale czy będę musiał jeszcze raz tą usługę aktywować i płacić 3 zł by móc dalej zbierac?

 #481334  autor: playonline
 11 cze 2011, 15:35
armator11 pisze:czy będę musiał jeszcze raz tą usługę aktywować i płacić 3 zł by móc dalej zbierac?
Tak.

 #481341  autor: Quetzal
 11 cze 2011, 16:04
playonline pisze: Btw w koncu normalnie dzialaja bilingi na Play24! :)
Działają już od wczoraj, ale spokojnie - do końca czerwca na pewno jeszcze przestana działać.
ZA to Play24 ostatnio wieczorami kompletnie nie działa - całą noc trwają pracę konserwatorskie.

 #481342  autor: sumix
 11 cze 2011, 16:12
play4u

31528982
internet ledwo co dziala na 2G Playa w Brzegu Dolnym (WAP,Internet i MMS)
natomiast na 2G Plusa oraz 3G dziala prawidlowo

(zeby nie bylo to przetestowalem to we Wroclawiu i tam dzialalo bardzo sprawnie)

tank you from the mountain ;)

 #481364  autor: Ricki1980
 11 cze 2011, 17:39
sumix pisze:play4u

31528982
internet ledwo co dziala na 2G Playa w Brzegu Dolnym (WAP,Internet i MMS)
natomiast na 2G Plusa oraz 3G dziala prawidlowo

(zeby nie bylo to przetestowalem to we Wroclawiu i tam dzialalo bardzo sprawnie)

tank you from the mountain ;)
Już to było wałkowane. W miejscach z uruchomionym UMTS900 tak już jest. Niestety cudów nie ma. Przy 25 kanałach GSM nie da się połączyć głosu, EDGE i 3G, z czegoś musieli zrezygnować. Padło na transmisje danych w 2G.

 #481368  autor: sumix
 11 cze 2011, 18:05
Innymi słowy zakładasz, ze nikt kto ma telefon 2G w zasięgu 2G Playa nie może łazić po WAP i odbierać MMS bo spowodowane jest to nadajnikiem UMTS900 ?

Wybacz ale nie kupuje tego tłumaczenia.
  • Strona 236 z 244
  • 1
  • 234
  • 235
  • 236
  • 237
  • 238
  • 244
  • 1
  • 234
  • 235
  • 236
  • 237
  • 238
  • 244