• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 83 z 217
  • 1
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 217

 #480411  autor: bannau
 07 cze 2011, 15:49
tak, dokładnie to napisałem post wcześniej :roll:

Obrazek
Obrazek

 #480430  autor: RS81
 07 cze 2011, 17:21
Witam
Dawno mnie nie było ale znowu mi sie szykują 2 przedłużenia.
Jaką można uzyskać zniżke na abonament 69 multimedialna

 #480448  autor: Alvaro
 07 cze 2011, 19:31
nie ma zniżek na multimedialną dostałem dziś e-mail z SUK :
Proponuję jedną z taryf Rodzina z promocyjnym upustem na abonament przez okres 24 cykli rozliczeniowych dla wybranych zestawów ofert. Zachęcam do zastanowienia się nad wyborem następujących zestawów:*

- Rodzina 40 - 240 minut miesięcznie do wszystkich sieci krajowych w promocyjnej cenie 45,00 zł z VAT
- Rodzina 60 - 360 minut miesięcznie do wszystkich sieci krajowych w promocyjnej cenie 59,00 zł z VAT
- Rodzina 80 - 600 minut miesięcznie do wszystkich sieci krajowych oraz Internet Non-Stop (100 MB) w promocyjnej cenie 85,00 zł
Natomiast kształt Oferty Multimedialnej jest ostateczny i nie podlega modyfikacji.

 #480449  autor: pjacek
 07 cze 2011, 19:31
Zaglądam teraz do iBOA,
oferta z telefonem, ostatnio wybierałem między C7 i N8, teraz patrzę a nie ma N8

u was też nie ma w obecnej ofercie tego telefonu?
dlaczego tak się stało?

 #480450  autor: andrzejw
 07 cze 2011, 19:32
Witam ,

Opiszę Wam sprawę mojego przedłużenia . Coś mi się wydaje że zrobili mnie ewidentnie w balona Panie i Panowie z T-Mobile .

03.06.2011 roku przedłużyłem umowę z taryfą rodzina 60 , standardowo 59 pln + sieć rodzinna + 100 MB , odjęto mi punkty EP za zniżkę 100 pln na nowy aparat i wszystko ładnie pięknie wyglądało . Zaraz dostałem sms że nagroda przyznana , zniżka 100 pln.
W niedzielę tj. 05.06.2011 loguję się do IBOA , wszystko cacy wygląda , już nowa taryfa , abo 59 pln .Dzwonię w poniedziałek rano do ERY , już TM aby sie dowiedziec o przesyłkę z tel,miła Pani mi powiedziała że w piątek tj.03.06.2011 około 21 wyszła z magazynu. WIęc powinieniem dostać tel . w pon lub wtorek .
I teraz najlepsze :

Dostaję dziś sms że znizka na nowy aparat z punktów EP została cofnięta , wiec dzwonie do nich i sie pytam o co kaman .
Odpowiedzieli mi że przesyłka wróciła bo nikt nie odebrał ( dziwne to bo nikt nie dzwonił ) i wróciła .I nie mogą teraz wysłać tego ponownie na tych starych zasadach bo system nie przyjmie, bo jest T-Mobile i inne głupoty .Proponują mi warunki nowe co wcale mi nie odpowiadają .

Podejrzewam że ewidentnie i z premedytacją zrobili mnie w balona i przesyłka wcale nie wyszła od nich ,, najlepsze jest to w IBOA mam aktywną taryfę z dnia 03.06.2011 ( co aneks tel. przedłużyłem)

Co o tym sądzicie drodzy forumowicze.

Pozdr.

Andrew

 #480453  autor: st.konsultant
 07 cze 2011, 19:46
andrzejw pisze:Witam ,

Opiszę Wam sprawę mojego przedłużenia . Coś mi się wydaje że zrobili mnie ewidentnie w balona Panie i Panowie z T-Mobile .

03.06.2011 roku przedłużyłem umowę z taryfą rodzina 60 , standardowo 59 pln + sieć rodzinna + 100 MB , odjęto mi punkty EP za zniżkę 100 pln na nowy aparat i wszystko ładnie pięknie wyglądało . Zaraz dostałem sms że nagroda przyznana , zniżka 100 pln.
W niedzielę tj. 05.06.2011 loguję się do IBOA , wszystko cacy wygląda , już nowa taryfa , abo 59 pln .Dzwonię w poniedziałek rano do ERY , już TM aby sie dowiedziec o przesyłkę z tel,miła Pani mi powiedziała że w piątek tj.03.06.2011 około 21 wyszła z magazynu. WIęc powinieniem dostać tel . w pon lub wtorek .
I teraz najlepsze :

Dostaję dziś sms że znizka na nowy aparat z punktów EP została cofnięta , wiec dzwonie do nich i sie pytam o co kaman .
Odpowiedzieli mi że przesyłka wróciła bo nikt nie odebrał ( dziwne to bo nikt nie dzwonił ) i wróciła .I nie mogą teraz wysłać tego ponownie na tych starych zasadach bo system nie przyjmie, bo jest T-Mobile i inne głupoty .Proponują mi warunki nowe co wcale mi nie odpowiadają .

Podejrzewam że ewidentnie i z premedytacją zrobili mnie w balona i przesyłka wcale nie wyszła od nich ,, najlepsze jest to w IBOA mam aktywną taryfę z dnia 03.06.2011 ( co aneks tel. przedłużyłem)

Co o tym sądzicie drodzy forumowicze.
Jasne :lol: Era specjalnie blokowała wysyłka aneksów tuż przed zmianą oferty :lol:
Daj sobie spokój z teoriami spiskowymi. Nie jedna osoba tutaj zamawiała aneks w ostatniej chwili i jakoś takich problemów nie było. Ewidentnie zawiniła firma kurierska. Taka sytuacja mogła się przytrafić u każdego Operatora. Najlepiej złożyć reklamację. Nie wiem jak będzie rozpatrzona, ale gdybym to ja podejmował decyzję to uznałbym ją za zasadną.

[ Dodano: 2011-06-07, 19:48 ]
waeren pisze:A ja mam pytanie odnośnie zawsze biznes. Niby można w sieci T dzwonić za darmo, ale jak się wgłębi człowiek w regulamin to już nie jest tak różowo jak na logo T :evil:

Niech ktoś mnie poprawi jeżeli się mylę, ale wg. mojego rozumienia regulaminu to mogę dzwonić z Polski po całym świecie (oczywiście w sieci T) za darmo, ale jak wyjadę do Niemiec, to już nie mam połączeń za darmo do T bo jestem w roamingu (a niby jedna sieć miała być).....mylę się czy mam rację :?:

Poprawiać Cię nie będę, bo jest dokładnie jak napisałeś. Nielimitowane rozmowy dotyczą tylko połączeń wykonywanych z Polski. Na roamingu płaci się wg stawek roamingowych, będąc nawet zalogowanym do T-Mobile. Za granicą można włączyć pakiety 30 minut za 9 zł.

[ Dodano: 2011-06-07, 19:49 ]
łazęga pisze:st.konsultancie proszę napisz jak to jest, że będąc nowym klientem mogę zamówić HTC Wildfire S, a w i-BOA w promocji internetowej przy przedłużeniu go nie ma?

Nowe podejście do stałych abonentów?

To akurat nie jest kwestia nowy czy stary Klient tylko kwestia IBOA. Nie rozumiem czemu nie zgłosiłeś w dniu dzisiejszym tego problemu do BOA, skoro masz już wybraną taryfę i telefon. W takiej sytuacji zamówiłby Ci go po prostu konsultant. Sam byłem świadkiem dzisiaj takich sytuacji.

 #480455  autor: andrzejw
 07 cze 2011, 19:52
ok ,

Powiedziałem im w takim razie aby ponownie wysłali do mnie tą przesyłkę , ja nie robiłem z tego wielkiego HALO . Ale najbardziej się zdziwiłem jak mi odpowiedzieli że nie mogę wysłać na starych zasadach tylko już na nowych . I dlaczego nadal w IBOA wisi mi abo. z 03.06.2011 z dnia kiedy ją przedłużyłem.

Pozdr.

Andrew

 #480458  autor: st.konsultant
 07 cze 2011, 19:59
andrzejw pisze:ok ,

Powiedziałem im w takim razie aby ponownie wysłali do mnie tą przesyłkę , ja nie robiłem z tego wielkiego HALO . Ale najbardziej się zdziwiłem jak mi odpowiedzieli że nie mogę wysłać na starych zasadach tylko już na nowych . I dlaczego nadal w IBOA wisi mi abo. z 03.06.2011 z dnia kiedy ją przedłużyłem.
Niestety tak działają systemy, że faktycznie nie da się wysłać tego z poprzednią propozycją. Można oczywiście ręcznie pozakładać upusty, ale może to zrobić tylko sekcja reklamacji. Konsultant do którego dzwonisz nie ma takich kompetencji.

Wyślij na [email protected] reklamację i cierpliwie zaczekaj.

 #480462  autor: andrzejw
 07 cze 2011, 20:09
Dziękuję za odpowiedź ,pomyślę co z tym fantem zrobię .

Pozdr.

Andrew

 #480465  autor: anonim69
 07 cze 2011, 20:18
Dostaję dziś sms że znizka na nowy aparat z punktów EP została cofnięta , wiec dzwonie do nich i sie pytam o co kaman .
Odpowiedzieli mi że przesyłka wróciła bo nikt nie odebrał ( dziwne to bo nikt nie dzwonił ) i wróciła .I nie mogą teraz wysłać tego ponownie na tych starych zasadach bo system nie przyjmie, bo jest T-Mobile i inne głupoty .Proponują mi warunki nowe co wcale mi nie odpowiadają .
Niech nie opowiadają bajek , nie ma tak , ze po pierwszym razie firma kurierska odsyła paczkę , i niech nie opowiadają bajek, wszystko można sprawdzić w firmie kurierskiej po nazwisku choć T-M powinno podać nr przesyłki jak to było w wypadku Ery , nie ma problemu , sprawa jest jasna , pani kłamała gdyż firmy kurierskie nie przyjmują paczek o 21 oczywiście mogła wyjść z magazynu ale nie dla kuriera, jeżeli nawet to nie doszła by na sobotę, a na poniedziałek i tu kurier dostarcza , jeżeli nie ma nikogo w domu dzwoni lub zostawia awizo, ale w większości przypadków dzwoni jeszcze przed czy ktoś będzie w domu. Nikt nie odsyła po pierwszym dniu wysyłki do nadawcy , wiec w tym momencie T-M kłamie .

 #480469  autor: st.konsultant
 07 cze 2011, 20:35
anonim69 pisze:
Dostaję dziś sms że znizka na nowy aparat z punktów EP została cofnięta , wiec dzwonie do nich i sie pytam o co kaman .
Odpowiedzieli mi że przesyłka wróciła bo nikt nie odebrał ( dziwne to bo nikt nie dzwonił ) i wróciła .I nie mogą teraz wysłać tego ponownie na tych starych zasadach bo system nie przyjmie, bo jest T-Mobile i inne głupoty .Proponują mi warunki nowe co wcale mi nie odpowiadają .
Niech nie opowiadają bajek , nie ma tak , ze po pierwszym razie firma kurierska odsyła paczkę , i niech nie opowiadają bajek, wszystko można sprawdzić w firmie kurierskiej po nazwisku choć T-M powinno podać nr przesyłki jak to było w wypadku Ery , nie ma problemu , sprawa jest jasna , pani kłamała gdyż firmy kurierskie nie przyjmują paczek o 21 oczywiście mogła wyjść z magazynu ale nie dla kuriera, jeżeli nawet to nie doszła by na sobotę, a na poniedziałek i tu kurier dostarcza , jeżeli nie ma nikogo w domu dzwoni lub zostawia awizo, ale w większości przypadków dzwoni jeszcze przed czy ktoś będzie w domu. Nikt nie odsyła po pierwszym dniu wysyłki do nadawcy , wiec w tym momencie T-M kłamie .
Widzę, że masz małe pojęcie jak potrafią zadziałać firmy kurierskie :roll:
Ostatnio miałem taki przypadek, że Klient umówił się z kurierem, że sam podjedzie po przesyłkę, na stronie DHL widniała informacja, że przesyłka jest u kuriera, a jak zadzwoniłem do nich w imieniu Klienta to przesyłka wracała już do Warszawy :?

Łatwo zweryfikować to co mówił konsultant sprawdzając na stronie DHL co się działo z przesyłką. Konsultant w BOA ma dokładnie to samo źródło wiedzy co Klient wchodząc na www.dhl.com.pl także na prawdę dajcie sobie spokój z teoriami spiskowymi.

 #480471  autor: andrzejw
 07 cze 2011, 20:37
anonim69.

Własnie sobie podobnie pomyślałem , jak dzis poprosiłem o nr przesyłki to powiedzieli że musza sprawdzić w firmie kurierskiej . Ktoś chyba mnie robi w balona i najlepsze jest to że po wizycie kuriera niema zadnego awiza , zadnego tel nie było .

Podejrzane jest to trochę , chyba podrąże temat .

[ Dodano: 2011-06-07, 20:39 ]
Jak zdobędę nr listu przewozowego to dam znać co widać na stronie operatora .Obawiam się tylko że go nie zdobędę.

Pozdr.

Andrew

 #480474  autor: st.konsultant
 07 cze 2011, 20:40
andrzejw pisze:anonim69.

Własnie sobie podobnie pomyślałem , jak dzis poprosiłem o nr przesyłki to powiedzieli że musza sprawdzić w firmie kurierskiej . Ktoś chyba mnie robi w balona i najlepsze jest to że po wizycie kuriera niema zadnego awiza , zadnego tel nie było .

Podejrzane jest to trochę , chyba podrąże temat .

[ Dodano: 2011-06-07, 20:39 ]
Jak zdobędę nr listu przewozowego to dam znać co widać na stronie operatora .Obawiam się tylko że go nie zdobędę.

Jeżeli numer jest na osobę prywatną to sms z numerem listu przewozowego wysyłany jest automatycznie.

 #480477  autor: andrzejw
 07 cze 2011, 20:46
Nie dostałem żadnego sms z numerem przesyłki .

[ Dodano: 2011-06-07, 20:47 ]
A ponoć w systemie Ery widnieje ze przesyłka wróciła .Czy można to ktos sprawdzić wogóle czy ta przesyłka wyszła od nich

Pozdr.

Andrew

 #480480  autor: anonim69
 07 cze 2011, 20:49
st.konsultant
Pewnie Era sorki już T-M wysyła moc wysyłek i wiem , ze nie mam co równać swojej firmy do giganta, wysyłając ok 15-20 wysyłek dziennie i odbierając 2-5 i nie są to moje teorie spiskowe bo jak piszesz
st.konsultant pisze:Łatwo zweryfikować to co mówił konsultant sprawdzając na stronie DHL co się działo z przesyłką. Konsultant w BOA ma dokładnie to samo źródło wiedzy co Klient wchodząc na www.dhl.com.p
od kilku lat nie było jeszcze tak , ze kurier nie oddając pierwszy raz przesyłki odesłał do adresata, stwierdzam to na podstawie kilkuletniej współpracy z firmami kurierskimi , choć pewnie i mogą być takie przypadki o jakich pisze andrzejw

 #480481  autor: traber
 07 cze 2011, 20:50
anonim69 pisze:Niech nie opowiadają bajek , nie ma tak , ze po pierwszym razie firma kurierska odsyła paczkę
Fakt, ten zwrot od firmy kurierskiej był "trochę" za szybko :/

 #480482  autor: Eriszkigal
 07 cze 2011, 20:50
Jeżeli numer jest na osobę prywatną to sms z numerem listu przewozowego wysyłany jest automatycznie.
Jak dwa miesiące temu przedłużałem umowę, to nie dostałem nr listu przewozowego. A kurier zadzwonił do mnie jak byłem 200 km od domu :twisted: . Ale wszytko dobrze się skończyło, tylko że musiałem robić niepotrzebne km, ale czego nie robi się dla ukochanej Jeżynki :-D

Pzdr

 #480484  autor: traber
 07 cze 2011, 20:53
andrzejw pisze:najlepsze jest to że po wizycie kuriera niema zadnego awiza , zadnego tel nie było.
To akurat nie jest wcale takie wyjątkowe. Niestety.

 #480486  autor: andrzejw
 07 cze 2011, 20:58
Ale ja nie mogę pojąć jednego , jeżeli oferta jest wprowadzona na moim koncie , jak się loguję do IBOA jest napisane "podpisanie umowy 03.06.2011 , wygaśnięcie umowy 15.08.2013, to jak nie można wysłać ponownie przesyłki z tą samą ofertą .

Pozdr.

Andrew

 #480487  autor: st.konsultant
 07 cze 2011, 20:58
Ok, nie chcę mi się kopać z koniem. Każdy może wyciągnąć sobie sam wnioski. Ja nie pracuję od wczoraj w tej branży i sytuacji z firmami kurierskimi nie wymyśliłem sobie od czapy, tylko znam je z codziennych zdarzeń.

Nawet na logikę, jaki interes miałby Operator w tym, żeby aneks, który zapewnia przedłużenie umowy na określony czas, nie dotarł do Klienta? :roll:

To pytanie retoryczne ;).

[ Dodano: 2011-06-07, 21:02 ]
andrzejw pisze:Ale ja nie mogę pojąć jednego , jeżeli oferta jest wprowadzona na moim koncie , jak się loguję do IBOA jest napisane "podpisanie umowy 03.06.2011 , wygaśnięcie umowy 15.08.2013, to jak nie można wysłać ponownie przesyłki z tą samą ofertą .

Już Ci to wyjaśniałem, tak działa system, i ani Ty ani konsultant tego nie przeskoczysz.
  • Strona 83 z 217
  • 1
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 217
  • 1
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 217