• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #47790  autor: pyp
 23 sty 2006, 14:51
Witam... Zgodnie z obietnicą i prosbą innych czytelników Forum Telepolis.pl, przedstawie wynik reklamacji który dotyczyła aktywacji pakietów SMS za 1 gr. (500sms) za 5 zł. Dzis przed godzina otrzymałem list drogą pocztową do domu. Reklamacja została rozpatrzona na moja korzyść, ale postawa Polkomtela w tej sprawie mnie bardzo zdziwiła. Pozniżej zacytuje urywki listu który dostałem.

" Pragniemy wyjaśnić, iz zgodnie z informacjami zawartymi w naszym komputerowym systemie obsługi abonentów w dniu 27.12.2005 zostały aktywowane 3 pakiety ,,SMS za 1gr,,(500SMS), na podstawie wysłanych przez pana sms-ów aktywujących. W związku z powyzszym reklamowana faktura VAT za okres rozliczeniowy 09.12.2005-08.01.2006 r. została wystawiona prawidłowo "

Już w tym akapicie czytamy ze Polkomtel nie przyznał się do zapchania serwerów które odpowiadaja za aktywacje pakietów, ponieważ ja smsy aktywujące wysłałem 23.12.2005, a aktywacja nastapiła dopiero 27.12.2005

" Biorąc pod uwagę powyzsze wyjasnienia nie znajdujemy podstaw do pozytywnego ustosunkowania się do Pana reklamacji "

" Jednakze uprzejmie informujemy, iz mając na uwadze naszą dotychczasową współpracę, w ramach indywidualnego podejścia do Pana problemu postanowilismy jednorazowo anulować opłaty w łacznej wysokości 15 PLN Brutto... "

W tym akapicie mozna wnioskować że jakbym nie był z Plusem ponad 2,5 roku by mi tej reklamacji nie uwzględnili, a może wzieli pod uwagę mozliwość przenoszenia numerów do innych sieci i bali się o utratę klienta, (Chociaż zgodnire z umową z plusem jeszcze muszę być związany przez 1,5 roku) a ja jestem klientem który plusowi miesięcznie daje zarabiac przynajmniej te 70 zł czyli szkoda stracić klienta.

" Mamy nadzieję, że powyzsze rozwiązanie okaże się dla pana satysfakcjonujące. Chcielibysmy jednak podkreślić, iz przedstawione rozwiaznie jest jednorazowe i w przyszłości podobny problem nie będzie podstawą do przyznania racji i rabatu "

Ten akapit to już mała przesada, wniskować z niego mozna że zrobili mi łaskę przyznając mi rację odnośnie reklamacji, a wszyscy wiemy że przyznaie mi racji powinno być tylko formalnoscią, bo to była w 100% wina Polkomtela.

WNIOSKI :

1. Operator nie przynał się do błędu ( zapchane serwery ) !!
2. Stwierdził że nie mam podstaw do roszczenia się zwrotu należności za pakiety
3. Reklamacje unał ze względu na mój długi staż w sieci i najprowdopodobniej mozliwość przenoszenia nómerów do innych sieci
4. Abonenci którzy posiadali by abonament od np. 3 miesięcy otrzymali by negatywne rozpatrzenie reklamacji

To na tyle. Proszę o komentarze na ten temat, jeżeli czyta to osoba która nie czytała mojej pierwszej częsci tego tematu to może ją przeczytać: TUTAJ

Pozdrawiam - pYp

 #48026  autor: tombzd74
 24 sty 2006, 01:17
Szkoda gadac!!! Syfffffffffffffffffff!!!!!!

 #48032  autor: l3p
 24 sty 2006, 07:56
brak słów na określenie.... Kiedys mialem zaufanie do tej sieci ale teraz juz nie. Tak wszyscy narzekaja na Orange ale juz sie to odmienia teraz Plus bedzie mial fale krytyki.. W Orangu przynajmniej nie ma takich klopotow z rozliczeniami. Moze stawki i nie odpowiednie ale w kazdej chwili dzwonie gdzie chce do kogo chce i o ktoreej chce :D

 #48035  autor: pyp
 24 sty 2006, 09:22
*I3p, wiesz tak jak napisałem już w teamcie to z plusem jestem już od 2,5 roku, i nigdy nie miałem z nimi problemów typu: aktywowanie wiekszej ilości pakietów, lub innego problemu. Chociaż popatrzeć na to z innej strony, każad siec w okresie świat jest przeciążona, i są problemy z aktywacja pakietów oraz odbieraniem i wykonywaniem połaczen, również z sms`ami. Tylko dziwi mnie jedna rczecz czemu się do CHOLERY nie przyznają do błędu, tylko mi jeszcze robia łaskę że mi reklamacje uwzględnili. :/

Pozdrawiam - pYp

 #48869  autor: bigman
 26 sty 2006, 19:01
l3p pisze:brak słów na określenie.... Kiedys mialem zaufanie do tej sieci ale teraz juz nie. Tak wszyscy narzekaja na Orange ale juz sie to odmienia teraz Plus bedzie mial fale krytyki.. W Orangu przynajmniej nie ma takich klopotow z rozliczeniami. Moze stawki i nie odpowiednie ale w kazdej chwili dzwonie gdzie chce do kogo chce i o ktoreej chce :D
Podpisuje sie pod tym obiema rekami. 100% RACJI!!

Pyp: ja mialem z Plusem przeboje przez dwa lata, widac za krotko z nimi wspolpracowalem wczesniej (czyli wcale), dlatego mieli mnie gleboko w :bootyshake:

Tyle obecnie Plus ode mnie widzi :smt097 Siec ta byla fajna moze w 2001 r., pozniej bylo coraz gorzej..

 #48932  autor: kameT
 26 sty 2006, 20:09
Ja uważam, że PLUS był, jest i bedzie fajny. A nie sądzisz bigman, że PLUS był najlepszy w 2005r. przecież to on zyskał największą ilość klientów w tym okresie.

3510i --> T630i--> 6230i --> 6230i / 3310 --> 6230i / 6060
--> 6300 / 6230i --> 6300 / W580i --> N82 / 6300 --> N82/ 6303 --> S8500(Wave) / N82 .
"The future starts today, not tomorrow!"

 #48979  autor: bigman
 26 sty 2006, 21:53
kameT pisze:Ja uważam, że PLUS był, jest i bedzie fajny. A nie sądzisz bigman, że PLUS był najlepszy w 2005r. przecież to on zyskał największą ilość klientów w tym okresie.
Oferta to raz. Zgadza sie, oferta byla (jest) b. dobra. Jednak obsluga po wybraniu oferty to dwa. Polityke Plusa mozna skwitowac w jednym zdaniu: "Nie interesuja nas Ci co juz kupili, tylko Ci co zamierzaja kupic".

 #48991  autor: Bartosz
 26 sty 2006, 22:14
nie wiem ale moim zdaniem sytuacje opisane powyżej to porażka opa bo wady systemów itp. można zrozumieć ale podejścia do Klienta ?
Pisałem gdzies iż w Erze przez błąd programu zostały naliczone mi opłaty za rozmowy które powinny weść w pakiet darmowych minut a Era nie dość ,że wystawiła fakturę Vat korygującą naliczone opłaty to jeszcze dała pakiet minut do wygadania w ramach przeprosin .
Ale takie rzeczy to tylko w Erze :D

trzymajcie się Klienci Polkomtela :-D i nie dajcie mu się :mrgreen:

 #49426  autor: pyp
 28 sty 2006, 15:57
Zgadzam się z wami w 100% jeżeli chodzi o uwnoskowanie reklamacji to Plus postąpił bezmyślnie. Ja uważam ze Plus to jest najlepsza sieć, pomimo tego jednego problemu w przeciągu 2,5 roku. Pomimo że mi tą reklamację uznali pozwoliłem sobie troche Pluysa skrytykować, ponieważ myśle obiektywnie ;-). Powiem wam jeszcze ja myslałem że zwrot pieniędzy za te pakiety to powinna być tylko formalność a tu takie jaja, przecież mogli przesłuchac moją rozmowę z konsultantka i by było wszystko jasne że te pakiety aktywowałem 23.12.2005 a nie 27.12.2005.

Pozdrawiam - pYp

 #53496  autor: gm
 12 lut 2006, 13:59
Pamiętam Twój przypadek. Ja jestem w Plusie prawie 5 lat i większość reklamacji była rozpatrywana w ten sposób.

Zamieniłem Nokię na SE i wróciłem do Nokii :-)