• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 229 z 244
  • 1
  • 227
  • 228
  • 229
  • 230
  • 231
  • 244

 #479222  autor: Ricki1980
 02 cze 2011, 09:59
Mogę potwierdzić problem z wysyłanie SMS. Wczoraj wysłałem SMS o 21:30 do abonenta Play w Łodzi i nie było problemu, następnie o 21:34 do abonenta Play w UK również bez problemu. O 21:39 wysłałem ponownie sms do odbiorcy pierwszego w Łodzi (long sms składający się z 3 wiadomości) i po chwili pojawił się problem w postaci błędu wysyłania, ponowiłem próbę ponownie i nic. Dopiero o 21:42 udało się wysłać po długim namyśle sieci i wymuszeniu U900. O 21:50 dostałem raport doręczenia, o 21:56 drugi, trzeci zaginął w akcji :mrgreen: , dziś sprawdziłem w Play24 i mam policzone za 9 wiadomości, czyli dwie nieudane próby plus ta udana. Dodatkowo przed północą były problemy z *111#, udało mi się aktywować pakiet 200MB i pakiet 30za10, niestety próba sprawdzenia darmowych połączeń w sieci spowodowała błąd i kod przestał działać. To chyba tyle co zaobserwowałem. Być może problem z SMS był spowodowany jakimiś problemami technicznymi z powodu burzy, jaka wczoraj była u mnie i kierowała się na Łódź, ale to tylko moje przypuszczenia.

 #479235  autor: playonline
 02 cze 2011, 11:39
play4you2 pisze:Niemniej jednak, zasada raczej jest taka, że aktywacja różnych usług następuje "szeregowo", od najstarszej, do najwcześniej zleconej.
Chyba, ze jest jakas "grubsza" rzecz robiona to trzeba poczekac. ;)
play4you2 pisze:Czy ta sprawa dotyczy również wiadomości Play to Play?
Wczoraj akurat wysylalem smsy tylko z Play do Play ale w dniu kiedy nakrecilem poprzedni filmik byly tez i do innych sieci. To nie ma znaczenia do kogo.
play4you2 pisze:przekażę je do Działu Sieci
Do dzialu sieci i billingu aby skorygowac salda za wszystkie smsy, ktore sie powtorzyly. W sensie, ze odleglosc pomiedzy ich wyslaniem nie przekracza minuty (czas wyslania 1 smsa i otrzymania odpowiedzi, ze sie nie udalo + czas na ponowne wyslanie wiadomosci). No i najwazniejsze aby usunac ten problem... Jak widac wystapil on nie tylko u mnie. Wiec cos na rzeczy musi byc...
play4you2 pisze:Wiem, podesłałem link do konkretnych osób. Niestety, nie dostałem informacji, czy coś zrobiono.
Szczere pozdrowienia do chlopakow i dziewczyny. ;) No ok, wazne aby cos zrobiono.
play4you2 pisze:Ok, przekażę.
Dzieki, zapewne wiesz, ze zalezy mi na czasie aby zmiescic sie w magicznych "3" dniach... Bo pozniej to juz moge Wam tylko kartki z pozdrowieniami wysylac. ;)
Ricki1980 pisze:Być może problem z SMS był spowodowany jakimiś problemami technicznymi z powodu burzy
Moglo byc i tak gdyby nie to, ze u mnie burzy wczoraj nie bylo, no i kilka dni wczesniej (poprzedni filmik jak zamiescilem) to takze byla swietna pogoda.
Ricki1980 pisze:Dodatkowo przed północą były problemy z *111#
Przed polnoca to ja nie sprawdzalem ale dzis (jakas godzine temu tak) i dopiero za 3 razem udalo mi sie. Wczesniej 2x dostalem komunikat "Problem z siecia".

 #479245  autor: piotros.org
 02 cze 2011, 12:25
qper pisze:Wysłałem jednego SMS-a, który nie chciał się wysłać więc zrezygnowałem po czym zadzwoniła do mnie osoba i powiedziała że wysłałem 5 identycznych smsów.

Zdziwiłem się, teraz zajrzałem do play24 i co? wszystkie 5 smsów zostało naliczone...
Ooooo... miałem wczoraj to samo... tylko naliczono mi 9 SMS'ów... :(
Zgłoszenie poszło, bo myślałem, że to wina mojej lokalizacji, w której ostatnio Play raczej nie działa poprawnie... :(

piotros

 #479257  autor: qper
 02 cze 2011, 13:10
piotros.org pisze:
qper pisze:Wysłałem jednego SMS-a, który nie chciał się wysłać więc zrezygnowałem po czym zadzwoniła do mnie osoba i powiedziała że wysłałem 5 identycznych smsów.

Zdziwiłem się, teraz zajrzałem do play24 i co? wszystkie 5 smsów zostało naliczone...
Ooooo... miałem wczoraj to samo... tylko naliczono mi 9 SMS'ów... :(
Zgłoszenie poszło, bo myślałem, że to wina mojej lokalizacji, w której ostatnio Play raczej nie działa poprawnie... :(
Ja to delikatnie mówiąc olałem bo sms-y były darmowe.
Przyznam, że trochę mnie zastanawia, jak to może się dziać....

[ Dodano: 2011-06-02, 13:14 ]
Play4you - nie wiem co wy macie z tym ucinaniem polskich znaków... Chyba informatycy są niedożywieni i zjadają ;)



Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

 #479262  autor: playonline
 02 cze 2011, 13:19
qper pisze:Ja to delikatnie mówiąc olałem bo sms-y były darmowe.
Ja na prepaid tez mam darmowe wiec wiesz, ale na abonamencie zjadlo mi kase za smsy, ktore nie wyszly. Za kilka dni wyjezdzam za granice i niechcialbym aby podobnie bylo z smsami roamingowymi... Dlatego lepiej niech to sprawdza.
Ostatnio zmieniony 02 cze 2011, 20:52 przez playonline, łącznie zmieniany 1 raz.

 #479263  autor: qper
 02 cze 2011, 13:22
playonline pisze:Ja na prepaid tez mam darmowe wiec wiesz, ale na abonamencie zjadlo mi kase za smsy, ktore nie wyszly. Za kilka dni wyjezdzam za granice i nie chcialbym aby podobnie bylo z smsami roamingowymi... Dlatego lepiej niech to sprawdza.
Rozumiem to doskonale, też bym walczył.
Ale jak pomyśle że znowu miałbym się szarpać z "inteligentnym" działem technicznym to zrezygnowałem tym razem :)

 #479289  autor: Quetzal
 02 cze 2011, 15:05
qper pisze: Ja to delikatnie mówiąc olałem bo sms-y były darmowe.
U mnie na szczęście jak na razie wszystko działa, ale to nie jest tylko kwestia tego czy darmowe czy nie.
Ja do komunikacji używam przede wszystkim smsów i jak wysyłam smsy to chciałbym, żeby odbiorca dostawał tyle smsów ile ich wysłałem, a nie 10, 15, 20 czy ile tam sieć uznała za stosowane wysłać.


Natomiast w nieco innej sprawie - znowu bilingi przestały działać.

Działały bezawaryjnie chyba od dwóch tygodni - to widać za długo...

 #479301  autor: playonline
 02 cze 2011, 15:37
Quetzal pisze:a nie 10, 15, 20 czy ile tam sieć uznała za stosowane wysłać
Siec ich nie powielala. Powielalismy je sami gdy zobaczylismy komunikat, ze nie wyslano smsa i czy sprobowac ponownie. Przychodzil bledny komunikat z sieci i stad caly problem. Co do billingow to kiedys polaczenia czy smsy byly chwile po ich wykonaniu, teraz okolo pol godziny trzeba czekac aby sie pojawily ale to i tak szybko.

 #479303  autor: Quetzal
 02 cze 2011, 15:44
playonline pisze: Powielalismy je sami gdy zobaczylismy komunikat, ze nie wyslano smsa i czy sprobowac ponownie.
Aha... rozumiem.
następnym razem może spróbuj mmsa - jak ja mam problemy z smsami (np. brak raportu) to wysyłam mmsa.
playonline pisze: Co do billingow to kiedys polaczenia czy smsy byly chwile po ich wykonaniu, teraz okolo pol godziny trzeba czekac aby sie pojawily ale to i tak szybko.
To nie trwało pół godziny a raczej trzy i pół, ale faktycznie już się pojawiały.

 #479346  autor: playonline
 02 cze 2011, 18:49
Quetzal pisze:następnym razem może spróbuj mmsa - jak ja mam problemy z smsami (np. brak raportu) to wysyłam mmsa.
Nie wysle mms'a zablokowalem dostep do transmisji danych. Nie bedzie mnie w Polsce a nie chce przypadkowego naliczenia kasy za cos czego nie bede uzywac. Poza tym i tak wiadomosc sms jest od tego aby moc ja wysylac a nie korzystac z czegos "zastepczego" np mms.

 #479376  autor: forum_tg
 02 cze 2011, 20:46
playonline pisze:Za kilka dni wyjezdzam za granice i nie chcialbym aby podobnie bylo z smsami roamingowymi... Dlatego lepiej niech to sprawdza.
bez przesadzy, kilka dni wg mnie nie wystarczy, jak cos to napisza że była awaria i na tym się skonczy, to już nie pierwszy raz że tak się dzieje, ale Play i tak sobie nic z tego nie robi.
Chcesz zwrot pieniędzy... to się musisz prosić, jak nie będę mówił co, a sami mogliby z automatu zwrócić, wystarczy ustawić że jeżeli co najmniej dwa smsy wychodza w tym samym momencie to za drugi i kolejny zwracają. ale to jest dla niektórych w Play za trudne żeby przyznać się do błędu.

oczywiście play4you2 nie bierz tego do siebie, bo ty jesteś bardzo pomocny i nie raz się przekonałem, ale w Play nie za wiele jest takich osób - szkoda, bo sieć i oferty są super, ale BOK, ludzie od reklamacji to katastrofa (nie tyczy się to wszystkich, ale zdecydowanej większości).

 #479381  autor: playonline
 02 cze 2011, 20:59
tomektg pisze:jak cos to napisza że była awaria i na tym się skonczy, to już nie pierwszy raz że tak się dzieje, ale Play i tak sobie nic z tego nie robi.
Ja poczekam za odpowiedzia. :) Jakby co to bede walczyc. Filmiki mam, kopie wyslanych smsow mam na mailu, "obraz" smsow z telefonu zgralem na kompa (kopia bezpieczenstwa) gdzie jest info kiedy zostal wyslany a kiedy dostarczony, smsy zostawilem tez w telefonie (niewyslane sa w skrzynce nadawczej z ikona bledy wysylania a w drugim telefonie widac, ze sa), no i w dodatku jak to porownac z dwoma telefonami, ktore byly kolo siebie i sa w tym samym momencie na filmiku no i maja problem z smsami, ze nie wychodza a jednak przyszly + raporty to ciezko bedzie powiedziec, ze byla TYLKO awaria... Jak mi dadza pakiet smsow roamingowych to i za granicami Polandii moge testowac.. ;) ale poki nie ma odpowiedzi z Play to nie bede tutaj miec czarnych mysli. Wierze w dociekliwosc dzialu technicznego a nie w zwykla odpowiedz abym sprawdzil karte SIM w innym telefonie, skoro lokalizacja nie ma znaczenia, no ale w tym momencie dlaczego mam sprawdzac w innym telefonie skoro na 2 SIMkach w 2 roznych telefonach jest cos nie tak? Sadze wiec, ze to wina nie tyle stacji co sieci samej w sobie. :/

 #479393  autor: qper
 02 cze 2011, 21:37
I tak wiadomo jak sie to skończy. Będę ci wmawiac ze jest ok, ty sie będziesz denerwować, potem im udowodnisz ze sie mylą, a finalnie napiszą ze dają ci rekompensatę 10 zł lub 30 minut.

Sam kiedyś musiałem walczyć tak, bo wmawiali mi ze pakiet aktywowal sie wkilka sekund, a w rzeczywistości trwało to 3 dni i MB mi przepadły. Wtedy tez gdyby nie fakt ze miałem mocne dowody to pozostaloby mi wyzywanie monitora.

[ Dodano: 2011-06-02, 21:39 ]
A i jeszcze jedno...

Czasami są takie sytuacje, że wysyła sie SMS, kasuje prawidłowo, a i tak kilkanaście razy go dostarcza.

Dobrze ze czasami ludzie rozmawiają i takie rzeczy wychodzą :)

 #479444  autor: piotros.org
 02 cze 2011, 23:55
play4you2 pisze:piotros.org napisał/a:
Play4You, dzięki za przekazanie...


Nie ma sprawy. Bardziej się ucieszę, jak już opisywane przez Ciebie utrudnienia ustąpią.
Dostałem pierwszą odpowiedź na jedno ze zgłoszeń... konkluzja: wina telefonu.
Akurat w tej lokalizacji używam dwóch różnych telefonów i na obu są problemy.
Przełączając oba telefony ręcznie na zasięg Plus'a w tej lokalizacji problem nie występuje.
W innych lokalizacjach na zasięgu Play problem nie występuje.
Założyłem w związku z tym nowe zgłoszenie (31530946) w odpowiedzi na poprzednie z powyższą odpowiedzią.
Mam nadzieję, że następne odpowiedzi będą bardziej trafione...

piotros

 #479472  autor: play4you2
 03 cze 2011, 09:41
qper pisze:Play4you - nie wiem co wy macie z tym ucinaniem polskich znaków... Chyba informatycy są niedożywieni i zjadają
No aż tak źle to chyba u nichnie jest :P. Z tego co ich znam, raczej nie narzekają na brak jedzenia hehehe. Sugestie oczywiście przekazałem.
tomektg pisze:oczywiście play4you2 nie bierz tego do siebie, bo ty jesteś bardzo pomocny
Ok, rozumiem Twoją wypowiedź. Wiem, że jeszcze dużo jest do zrobienia, ale trzeba przyznać obiektywnie, że bardzo wiele już się zrobiło, co sami też nawet czsami potwierdzacie. Niemniej jednak zapewniam Cię, że dążymy do tego, aby OK było na mozliwie największym poziomie, żebyście zawsze byli usatysfakcjonowani z kontaktu.
playonline pisze:Ja poczekam za odpowiedzia. Jakby co to bede walczyc.
Bojowy nastrój widzę ;-). Ok, nie obrażaj się tylko za to, wiem, że to ważna dla Ciebie sprawa i uwierz mi, że naprawdę staram Ci sie pomóc. Sprawa jest już w technicznym. Na chwilę obecną, z tego co mi wiadomo, jest to analizowane. Mam jednak do Ciebie małą prośbę, czy mógłbyś może podesłać mi tu lub na PW link do tego filmiku co go nagrałeś np. na You Tube? Jak masz mozliwość dostarczenia jakoś w sieci jeszcze tych zrzutów i pozostałych materiałów, to będzie już rewelacja, no ale jak nie, to podaj chociaż ten film. To jeszcze bardziej zobrazuje sytuację a ja będę mógł przekazać go do Działu Sieci, żeby się z tym zapoznali.
piotros.org pisze:Dostałem pierwszą odpowiedź na jedno ze zgłoszeń...
Ech.. No podeślę raz jeszcze..

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #479486  autor: playonline
 03 cze 2011, 11:00
play4you2 pisze:Bojowy nastrój widzę
Bojowy byl w pracy jak moj team nie mogl dogadac sie z "innym" team'em.. ;)
play4you2 pisze:Ok, nie obrażaj się tylko za to
Obrazaja sie dzieci. Dorosli maja rozum aby moc wymieniac sie pogladami, przekonujac do swych racji odpowiednio to argumentujac. :) Wiele rzeczy traktuje na luzie wiec nie ma co sie "obrazac".. ;)
play4you2 pisze:wiem, że to ważna dla Ciebie sprawa i uwierz mi, że naprawdę staram Ci sie pomóc
Wazna dla mnie i dla innych klientow Play. Chodzi o zasade, ze musi to dobrze dzialac. Wiem, ze chcesz pomoc. Juz kilka razy mi pomogles. ;) Kiedys odpuscilem Play jakiegos smsa miedzynarodowego, ktorego nie wyslalem z Play Online na Abonament, bo w zasadzie nie chcialo mi sie bawic o te 50gr ale tych smsow nie odpuszcze (skoro nie wyszly na roznych telefonach, roznych simkach, roznych MSISDNach) i jak widac, nie tylko u mnie mialo to miejsce. Wiec nawet konkretne maszty nie maja znaczenia a Wasz system..

Co do zasad. Tak mi sie skojarzylo.. ;) Link nie kieruje personalnie do Ciebie czy pozostalych osob. Zwykle skojarzenie ze slowem "zasada".

ZASADA
play4you2 pisze:Mam jednak do Ciebie małą prośbę
LINK

Materialy z 01.06.2011r. moge jedynie przeslac Wam na DVD gdyz pliki (2 pliki) maja 400MB i szkoda mi transferu.. ;) tymczasowo jestem na Play Online. ;) Poza tym w trakcie testow dostalem kilka smsow i czesciowo tresc jest widoczna (tak wiem, ze nie Ty ale dzial sieci ma mozliwosc wgladu w tresc ale mimo wszystko) wiec musialbym to zamazac. No chyba, ze poczekacie z tymi nowymi filmikami do 08.06.2011 kiedy to juz bede miec dostep do szybkiego neta.
play4you2 pisze:To jeszcze bardziej zobrazuje sytuację a ja będę mógł przekazać go do Działu Sieci, żeby się z tym zapoznali.
Zawsze ten "dzial sieci" moze przedzwonic na numer tel na ktory zostalo zarejestrowane zgloszenie. ;)

[ Dodano: 2011-06-03, 11:03 ]
A co do PRV to wole takie rzeczy zalatwiec via telefon (telepolis w koncu nie jest oficjalnym kanalem P4). ;)

[ Dodano: 2011-06-04, 08:26 ]
P4Y mam szybkie zapytanie. Wczesniej wlasciwie mnie to nie interesowalo ale czy wysylajac smsa/mmsa w roamingu zagranicznym za pomoca www.bramka.playmobile.pl oplata jest pobierana zgodnie z oplata roamingowa czy zejdzie np z pakietu sms/mms (Fresh smsy do wszystkich sieci)? Niestety nie widze nigdzie regulaminu do tej uslugi (bramka sms ale nie PRO). Jakbym wysylal z telefonu to ok zgodze sie, ze naliczane bedzie jak w roamingu ale jak wysle z bramki? Pozdr

 #479675  autor: dede
 04 cze 2011, 11:35
witam,

mam szybkie pytanie: posiadam taryfe stan darmowy 69, czy moge migrowac na AI 79, ile bedzie mnie kosztowal wtedy abonament (79 czy 69zl) oraz czy umowa zostanie przedluzona, czy pozostaje ten sam okres umowy?

dziekuje i pozdrawiam

 #479678  autor: pakierhakierxd
 04 cze 2011, 11:46
Będziesz płacić 79zł -przy zmianie planu taryfowego obowiązuje kwota bez promocji ....
Nowy klient by płacił 69 zł.Umowa nie zostanie przedłużona.Sam tak zmieniałem i płacę te 79zł/miesięcznie za ofertę z internetem 250 mb

Pozdrawiam :)

 #479708  autor: forum_tg
 04 cze 2011, 14:54
witam,
ktos wie co sie dzieje, ze dzis jest wielki problem z połączeniami (są zrywane, albo słychac co drugie słowo, alba nie da się zakończyć polączenia... jest na ekranie ciągle info że lączy, lub zakańcza). tak jest od ok 10.
dzwoniłem do sieci Play, Orange, Plus i wszędzie jest problem (j.w.)

z smsami problem jest lekki.
dotyczy to drogi od Wrocławia do Sycowa (czyli E-8)

 #479711  autor: playonline
 04 cze 2011, 15:01
tomektg pisze:witam,
ktos wie co sie dzieje, ze dzis jest wielki problem z połączeniami (są zrywane, albo słychac co drugie słowo, alba nie da się zakończyć polączenia... jest na ekranie ciągle info że lączy, lub zakańcza). tak jest od ok 10.
dzwoniłem do sieci Play, Orange, Plus i wszędzie jest problem (j.w.)

z smsami problem jest lekki.
dotyczy to drogi od Wrocławia do Sycowa (czyli E-8)
W wlkp nie ma problemu z macierzystym zasiegiem Play natomiast sa problemy na Plusie. W zasadzie od wczoraj one wystepuja. Wiem bo mam tez telefony w Plusie i kiedy dzwonie z Plusa na Plusa to sa te problemy. Widocznie cos sie w Plusie skaszanilo.
  • Strona 229 z 244
  • 1
  • 227
  • 228
  • 229
  • 230
  • 231
  • 244
  • 1
  • 227
  • 228
  • 229
  • 230
  • 231
  • 244