Po doładowaniu za 50zł zaczęły mi znikać pieniądze z konta pobierane na sesje w internecie. Powinno być na promocyjnym koncie 500MB i 50 dni na korzystanie z internetu. Oczywiście napisałem reklamację do play ale jakież było moje zdziwienie po przeczytaniu ich odpowiedzi:
"Uprzejmie informujemy, iż zgodnie z Regulamienem "Play Fresh Darmowy Internet" punkt 8 "Bonusy można wykorzystać na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w zasięgu Sieci
Telekomunikacyjnej P4."W związku z powyższym sesje wykonane na zasięgu Plus GSM są rozliczne z kwoty doładowania. "
Przecież identyczny zapis jest w ofercie pakietów internetowych play fresh (pkt.6) a jak powszechnie wiadomo działają one na nadajnikach play i plusa (pisał o tym sam rzecznik na swoim blogu). Czy ktoś z Was miał podobną sytuację?
Do kogo uderzyć w tej sprawie bo korespondencja z BOK to istna droga przez mękę?
Od kiedy konsultanci w play nie podpisują się imieniem i nazwiskiem pod listami, czyżby zmiany w procedurach czy może jakaś samowolka?
"Uprzejmie informujemy, iż zgodnie z Regulamienem "Play Fresh Darmowy Internet" punkt 8 "Bonusy można wykorzystać na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w zasięgu Sieci
Telekomunikacyjnej P4."W związku z powyższym sesje wykonane na zasięgu Plus GSM są rozliczne z kwoty doładowania. "
Przecież identyczny zapis jest w ofercie pakietów internetowych play fresh (pkt.6) a jak powszechnie wiadomo działają one na nadajnikach play i plusa (pisał o tym sam rzecznik na swoim blogu). Czy ktoś z Was miał podobną sytuację?
Do kogo uderzyć w tej sprawie bo korespondencja z BOK to istna droga przez mękę?
Od kiedy konsultanci w play nie podpisują się imieniem i nazwiskiem pod listami, czyżby zmiany w procedurach czy może jakaś samowolka?