• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 224 z 244
  • 1
  • 222
  • 223
  • 224
  • 225
  • 226
  • 244

 #477682  autor: Quetzal
 24 maja 2011, 16:38
Gala pisze:play4you
czy telefon może w jakiś sposób uszkodzić kartę sim?
Bardzo w to wątpię, chyba, że ma fabryczną wadę i mechanicznie coś robi tej karcie.
Natomiast ja już miałem dwie uszkodzone karty Sim - jedną w Erze, drugą w Playu. Wymiana karty rozwiązał problemy od ręki.
play4you2 pisze: Poradzę Ci, abyś przed przeniesieniem kupił starter Play w dowolnym punkcie i sam sprawdził, czy Ci odpowiada taki stan, jaki jest. To co będziesz miał w ofercie "Na Kartę" (chodzi mi o zasięg), identycznie będzie też w ofercie na abonament. Sam przetrestuj, czy wszystko jest ok i wtedy zapraszam Cię do naszej sieci.
Pzdr.
Święte słowa P4Y, jakiś czas temu zrobiłem dokładnie tak jak radzisz, tyle tylko, że po wypróbowaniu Fresha najlepiej już pozostać we Freshu :)

 #477683  autor: konradmc
 24 maja 2011, 16:48
play4you2, Jeszcze raz dziękuje za pańską pomoc i za kawałek dobrej pracy.

GA628 > M35 > Mitsubishi Trium Mars > NEC E228 > C350 > OT301 > E365 > V3 > A920 > V6 MAXX > 6100 > K800i > D880 > ME75 > K750i > Omnia > 5310 > N70 > 3650 > VE66 > Milestone > 8700 > E71 > B7350 http://www.infomoto.info Strona o telefonach Motorola

 #477697  autor: Marens
 24 maja 2011, 18:12
play4you2 pisze:Reasumując, uważam, że z zasięgiem nie jest jednak źle.
Ja jeszcze od siebie sugerowałbym telefon z UMTS 900/2100
ryszard sztompk pisze:czy robiąc ustawienie telefonu na wybór sygnału ze stacji Plusa są nadal problemy z łącznością ?
Zdarzają się, nie jest to nagminne ale trzeba mieć na uwadze.

 #477701  autor: play4you2
 24 maja 2011, 18:32
Quetzal pisze:tyle tylko, że po wypróbowaniu Fresha najlepiej już pozostać we Freshu
Nie do końca. Taryfy firmowe maja bardzo korzystne Pakiety, więc w tym przypadku Fresh z pewnością nie da to, co można zyskać w taryfach firmowych, nie wspominając już o cenach telefonów. Poza tym jest jeszcze jeden ważny aspekt, zazwyczaj osoby mające firmy, chcą mieć niezależność i swobodę w komunikacji, natomiast Fresh wymaga doładowań konta, co nie zawsze jest pożądane przez firmy. Niemniej jednak, wybór pozostawiam oczywiście zainteresowanym.
konradmc pisze:play4you2, Jeszcze raz dziękuje za pańską pomoc i za kawałek dobrej pracy.
Nie ma sprawy, jeżeli mogę pomóc, to też to czynię. Przyznam szczerze, nie za bardzo tylko pamiętam o co chodziło :wink:. Wybacz, ale mam masę pracy i nie zawsze jestem w stanie spamiętać wszystkie sprawy :-).

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #477714  autor: menes
 24 maja 2011, 19:48
Witam,
Niedługo przenoszę nr do play i mam zamiar wziąć telefon dla brata. Czy możecie coś polecić ? A dokładniej coś co trzyma trochę bateria (hmm z 3 dni) Brat wcześniej nie używał smartphonów i z dotykowym wyświetlaczem nie miał wiele wspólnego, ale może być ewentualnie coś co by się dało łątwo okiełznać. Chyba ,że polecacie coś z klasyczną klawiaturą.
 #477753  autor: piotros.org
 24 maja 2011, 21:33
Chciałem się zapytać, czy nie macie ostatnio problemów z siecią w Warszawie, a konkretniej na Zaciszu?
Zdarzyło mi się ostatnio, ze telefon leżał na biurku, miał full lub prawie full zasięg 3G, a mimo to dostałem SMS'a, że ktoś do mnie próbował się dodzwonić...
Dzisiaj zdarzyło mi się to dwukrotnie na moim numerze i drugiej osobie również...
Co dziwne SMS'y też nie dochodzą od razu, dopiero po jakimś czasie. Całe szczęście, że działa kopiowanie SMS'ów na e-mail...
Z reguły korzystam z nadajnika Play znajdującego się tutaj gdyż jest najbliższy.
Wcześniej od listopada 2010 takich problemów nie miałem.
Przełączyłem teraz oba telefony na Plus'a, ale jest to jedyna sieć w mojej okolicy, która ma najgorszy zasięg i potrafi zrywać połączenia nawet na dworze.
Play4You może Ty wiesz coś o jakichś problemach z zasięgiem, ewentualnie z awarią nadajnika w mojej okolicy? Zrobiłem 3 zgłoszenia jeżeli to pomoże: 31180240, 31202948, 31203301.

piotros

 #477775  autor: qper
 24 maja 2011, 22:11
play4you udało Ci się coś dowiedzieć w moim temacie?

 #477843  autor: Pajuch
 25 maja 2011, 13:33
Pytanie za 10001pkt


Kiedy zamierzacie platformę bilingowa zrobić jak trzeba?

Tydzien działa jak trzeba co do 1kB tydzien kradnie 100mega z1 GB a drugi tydzien oddaje 2Gb a zabierze z konta tylko 30kB


dla przykładu połączenie które pobrało 30kB zużyłem dziś ponad 200MB... naturalnie z głównego konta kasiora nie zniknęła...


Obrazek

Restart licznika danych był robiony z pierwszym połączeniem 5:57 zawsze tak robię z ciekawosci czy mnie po rogach pojedziecie czy będę miał farta i ja was po rogach przelece


Jest jeszcze parę innych innych błędów ale zatrudnijcie sobie specjalistów ja od tego nie jestem. Nadmienię, ze można ominąć QOS i ssać do bólu dopóki połączenie nie padnie. A nawet Ci powiem, ze wystarczy wprowadzić modem w stan wstrzymania czyli brak aktywności z zalogowaniem do sieci i zrestartować go o odpowiedniej godzinie miedzy 00:30 a 01:00 odrobina szczęścia i nie ma QOS i zapierdziela jak 4G bez limitu predkosci i danych


Jaka siec takie działanie ;)

 #477860  autor: doktor
 25 maja 2011, 14:42
play4you2: W miarę możliwości poproś dział techniczny o sprawdzenie ustawień na stacji Play o numerze ID RZE3313 w miejscowości Matysówka, Łany Tyczyńskie. Zasięg w miejscowości Borek Stary jest bardzo niestabilny (skacze od -111dbm do -81dbm a widoczność optyczna nadajnika występuje - odległość od stacji w linii prostej około 5,8km, zasięg E-GSM) Z tej samej lokalizacji nadaje ERA oraz Orange i nie ma problemów z zasięgiem. Druga sprawa to fatalny transfer ( max 1340kbit w download). Z góry dziękuję za zainteresowanie.

 #477866  autor: kerim36
 25 maja 2011, 15:03
doktor pisze:( max 1340kbit w download)
czyto jest fatalne?? ponad 120 kilobajtow to wystarczajaca i dla mnie zadowalajaca predkosc

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #477869  autor: doktor
 25 maja 2011, 15:09
kerim36 pisze:czyto jest fatalne?? ponad 120 kilobajtow to wystarczajaca i dla mnie zadowalajaca predkosc
podałem wartość maksymalna, wyciśnięta późno w nocy, średnio to 200kbit.

https://www.speedtest.net/result/a/10352767239
LTE2600+LTE2100+LTE1800+LTE800+5G 3600

https://www.speedtest.net/result/15854998413.png
GPON w domu

 #477887  autor: Quetzal
 25 maja 2011, 16:37
Dzisiaj na jednym z numerów we Freshu włączyła mi się notka sms.
Ręcznie przestawiłem już wszystkie przekierowania na 790998725, ale to wyjątkowo wkur***.

 #477893  autor: ukefake
 25 maja 2011, 17:13
Quetzal, jesli masz zarejestrowany numer to może zrobić zgłoszenie i zobaczyć co odpiszą?

 #477899  autor: Quetzal
 25 maja 2011, 18:14
ukefake pisze:Quetzal, jesli masz zarejestrowany numer to może zrobić zgłoszenie i zobaczyć co odpiszą?
Odpiszą, że nic nie wiedzą, u nich wszystko w porządku i napiszą jak wyłączyć notkę sms...

 #477908  autor: qper
 25 maja 2011, 19:02
Quetzal pisze:Dzisiaj na jednym z numerów we Freshu włączyła mi się notka sms.
Ręcznie przestawiłem już wszystkie przekierowania na 790998725, ale to wyjątkowo wkur***.
U mnie na jednym z numerów również sama włączyła się notka (dzisiaj też to zauważyłem) a była na 1000% wyłączona.

[ Dodano: 2011-05-25, 19:04 ]
ukefake pisze:Quetzal, jesli masz zarejestrowany numer to może zrobić zgłoszenie i zobaczyć co odpiszą?
Robienie zgłoszeń technicznych jest tyle warte co nic.
I tak piszą bzdury, wystarczy poczytać to co mnie odpisali o przekierowaniach - jeden konsultant zaprzecza drugiemu.

[ Dodano: 2011-05-25, 19:08 ]
sql pisze:Play4you tutaj jest raport działania numeru 112 w poszczególnych sieciach komórkowych: http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?pla ... &page=text
Musicie nad tym trochę popracować
Czytałem ten raport i faktycznie kiepsko wypada play

70,8 % poprawnych połączeń w sieci operatora ERA
38,6 % w sieci PLAY...

różnica spora a wydawałoby się, że 112 to najważniejszy numer...

 #477949  autor: playonline
 25 maja 2011, 22:24
qper pisze:38,6 % w sieci PLAY...

różnica spora a wydawałoby się, że 112 to najważniejszy numer...
Regulamin świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez P4 sp. z o.o. dla Abonentów
§ 8. Zakres Usług
3. W przypadku korzystania z dostępu do sieci i usług innych operatorów, zasady
rozliczeń oraz jakość świadczonych (niezależne od Operatora) Usług
Telekomunikacyjnych mogą różnić się od stosowanych przez Operatora
.

W skrocie - Play nie ma wplywu na jakosc swiadczonych uslug przez innych operatorow (np. Plus). W pewnym sensie nie ma bo to nie sa ich (Playowe) stacje ale jakas umowa obowiazuje. Ja sam zauwazylem, ze o ile na Play problemow nie ma z nawiazaniem polaczenia to na Plusie ostatnio jest cisza w sluchawce. Niestety.

RAPORT

 #477979  autor: qper
 26 maja 2011, 09:06
fakt faktem ale Plus też dobrze nie wypada.

Punk w regulaminie jest ale co nam po nim jeżeli faktycznie w sytuacji zagrożenia życia nie można się połączyć z 112?. To jest tylko dupochron dla operatora.

Warto zobaczyć raport bo w zasadzie każdym punkcie przoduje PLAY:
Liczba braku obsługi sieci / NS / [%]
- 14,20% PLAY
- 2% Plus
- 0,5% Orange
- 0% Era
Liczba przerwanych połączeń / Dropped / [%]
5,6 % Play
3,7 % Era
2,4 % Plus
1,7% Orange

Ja osobiście jakieś 2 miesiące temu próbowałem się połączyć z 112 i trwało to około 8 minut a mieszka w sporym mieście. Nie analizowałem wtedy tych problemów ale widzę po tym raporcie, że coś jest na rzeczy.

[ Dodano: 2011-05-26, 09:34 ]
Korzystając z okazji zapytam czy ktoś z was ma włączoną e-fakturę w Play-u?
Jeżeli tak to po jakim czasie od wystawienia faktury dostajecie e-awizo i możecie pobrać fakturę z play24?

Powiem tak, mam włączoną e-fakturę u kilku operatorów i tak:
- TP fakturę wystawia mi 18.05.2011 i już 18.05.2011 ma ją na mailu.
- Era fakturę wystawia mi 17.05.2011, a już 18.05.2011 ma ją na mailu
- w przypadku play-a faktura wystawiona 22.05.2011 i nadal generowany jest jej podgląd i dostępność w play24, a awizo jest przysyłane przeważnie po jej zapłaceniu.

Też zauważacie te opóźnienia? Wydaje mi się, że zasadniczą zaletą e-faktury jest dostępność zaraz po jej wystawieniu.

 #477982  autor: playonline
 26 maja 2011, 09:48
qper pisze:Korzystając z okazji zapytam czy ktoś z was ma włączoną e-fakturę w Play-u?
Mam e-fakture i widoczna w Play24 jest po okolo 4-7 dni od rozpoczecia cyklu rozliczeniowego. E-awizo przesylane jest mniej wiecej po okolo 10 dniach od rozpoczecia cyklu rozliczeniowego. Przy czym nie wiem czy zauwazyles ale na wizualizacji (ale tej w ZIPie) od okolo marca jest dopisek "Kopia". ;)

[ Dodano: 2011-05-26, 09:52 ]
Mam jeszcze aktywna usluge "SMS z informacja o FV" i ten przychodzi roznie ale czesto w okolicach dostarczenia e-awizo lub terminu platnosci. Kiedys e-awizo dostawalem w dniu lub tuz po dniu terminu platnosci. Tak wiec e-awizo przychodzi szybciej ale e-faktura pozniej jest dostepna.

 #477984  autor: BOZIAsa
 26 maja 2011, 10:05
Witam,
nie wiem czy dobrze wybrałam dział, mam pytanie o przeniesienie numeru z orange do Play :D Za parę dni kończy mi się umowa w pomarańczy i poważnie się zastanawiam nad przejściem do Playa....tylko jak to na kobietę przystało uparłam się na tel. SE Xperia ARC :wink: i tu moje pytanie do Was czy i kiedy będzie on dostępny w playu.... no i w jakiej cenie. Dodam tylko że w Orange zaproponowali mi go za 269 zł przy abonamencie 99 zł... hymmm:?:
  • Strona 224 z 244
  • 1
  • 222
  • 223
  • 224
  • 225
  • 226
  • 244
  • 1
  • 222
  • 223
  • 224
  • 225
  • 226
  • 244