Użytkownik
Ranga
Zapalony dyskutant
Posty
380
Rejestracja
15 wrz 2010, 17:16
Lokalizacja
Wielkopolska
Bardzo w to wątpię, chyba, że ma fabryczną wadę i mechanicznie coś robi tej karcie.Gala pisze:play4you
czy telefon może w jakiś sposób uszkodzić kartę sim?
Święte słowa P4Y, jakiś czas temu zrobiłem dokładnie tak jak radzisz, tyle tylko, że po wypróbowaniu Fresha najlepiej już pozostać we Freshuplay4you2 pisze: Poradzę Ci, abyś przed przeniesieniem kupił starter Play w dowolnym punkcie i sam sprawdził, czy Ci odpowiada taki stan, jaki jest. To co będziesz miał w ofercie "Na Kartę" (chodzi mi o zasięg), identycznie będzie też w ofercie na abonament. Sam przetrestuj, czy wszystko jest ok i wtedy zapraszam Cię do naszej sieci.
Pzdr.
Ja jeszcze od siebie sugerowałbym telefon z UMTS 900/2100play4you2 pisze:Reasumując, uważam, że z zasięgiem nie jest jednak źle.
Zdarzają się, nie jest to nagminne ale trzeba mieć na uwadze.ryszard sztompk pisze:czy robiąc ustawienie telefonu na wybór sygnału ze stacji Plusa są nadal problemy z łącznością ?
Nie do końca. Taryfy firmowe maja bardzo korzystne Pakiety, więc w tym przypadku Fresh z pewnością nie da to, co można zyskać w taryfach firmowych, nie wspominając już o cenach telefonów. Poza tym jest jeszcze jeden ważny aspekt, zazwyczaj osoby mające firmy, chcą mieć niezależność i swobodę w komunikacji, natomiast Fresh wymaga doładowań konta, co nie zawsze jest pożądane przez firmy. Niemniej jednak, wybór pozostawiam oczywiście zainteresowanym.Quetzal pisze:tyle tylko, że po wypróbowaniu Fresha najlepiej już pozostać we Freshu
Nie ma sprawy, jeżeli mogę pomóc, to też to czynię. Przyznam szczerze, nie za bardzo tylko pamiętam o co chodziłokonradmc pisze:play4you2, Jeszcze raz dziękuje za pańską pomoc i za kawałek dobrej pracy.
czyto jest fatalne?? ponad 120 kilobajtow to wystarczajaca i dla mnie zadowalajaca predkoscdoktor pisze:( max 1340kbit w download)
podałem wartość maksymalna, wyciśnięta późno w nocy, średnio to 200kbit.kerim36 pisze:czyto jest fatalne?? ponad 120 kilobajtow to wystarczajaca i dla mnie zadowalajaca predkosc
U mnie na jednym z numerów również sama włączyła się notka (dzisiaj też to zauważyłem) a była na 1000% wyłączona.Quetzal pisze:Dzisiaj na jednym z numerów we Freshu włączyła mi się notka sms.
Ręcznie przestawiłem już wszystkie przekierowania na 790998725, ale to wyjątkowo wkur***.
Robienie zgłoszeń technicznych jest tyle warte co nic.ukefake pisze:Quetzal, jesli masz zarejestrowany numer to może zrobić zgłoszenie i zobaczyć co odpiszą?
Czytałem ten raport i faktycznie kiepsko wypada playsql pisze:Play4you tutaj jest raport działania numeru 112 w poszczególnych sieciach komórkowych: http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?pla ... &page=text
Musicie nad tym trochę popracować
Regulamin świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez P4 sp. z o.o. dla Abonentówqper pisze:38,6 % w sieci PLAY...
różnica spora a wydawałoby się, że 112 to najważniejszy numer...
Mam e-fakture i widoczna w Play24 jest po okolo 4-7 dni od rozpoczecia cyklu rozliczeniowego. E-awizo przesylane jest mniej wiecej po okolo 10 dniach od rozpoczecia cyklu rozliczeniowego. Przy czym nie wiem czy zauwazyles ale na wizualizacji (ale tej w ZIPie) od okolo marca jest dopisek "Kopia".qper pisze:Korzystając z okazji zapytam czy ktoś z was ma włączoną e-fakturę w Play-u?