• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 223 z 244
  • 1
  • 221
  • 222
  • 223
  • 224
  • 225
  • 244

 #477476  autor: play4you2
 23 maja 2011, 16:45
Nielimitowany pisze:To ja właśnie dziś, dostałem takie pismo, gdzie mam nadpłatę ponad 540 zł.
Jeżeli to pismo ma jakiś numer, to podaj mi go. Zobaczę o co dokładnie w tym chodzi.
Nielimitowany pisze:Rozumiem że, nic nie płacę? W końcu karę całą spałciłem, za zerwanie umowy.
Jakby co, to utwórz zgłoszenie na infolinii w sprawie dotyczącej tego pisma i podaj mi numer tego zgłoszenia. Koniecznie zamieść informację w zgłoszeniu, jakiego numeru telefonu ta kara dotyczyła.
Nielimitowany pisze:Pisze że się mogę domagać zwrotu nadpłaty, czy wystarczy pójście do Salonu który mam najbliżej w Rawie Mazowieckiej?
Jeżeli taka informacja jest, to niestety, ale w Salonie tego nie załatwisz. Tylko według konkretnych procedur, czyli wniosek z prośbą o przelanie tej kwoty na konkretne konto i w oparciu o co. Jak już mówiłem, podaj mi jakieś dane, na podstawie których będę mógł zweryfikować tą sprawę, to postaram Ci się udzielić informacji, co można zrobić. Chyba że, informacja ta będzie mozliwa do przekazania tylko korespondencyjnie, to powiem Ci jak należy dalej to załatwić.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #477484  autor: potargany
 23 maja 2011, 17:35
PY2 moge sie przypomniec ?

16.04.2011 - 29934802
Ponoć ktoś już się tym zajmuje
Wrociło do sieci , potem techniczny i ... ?

Pieniądze to nie wszystko ...

 #477492  autor: play4you2
 23 maja 2011, 18:04
potargany pisze:Wrociło do sieci , potem techniczny i ... ?
Widzę, że już jest rozwiązana sprawa i technicy udzielili informacji, tak więc zapewne w najbliższym czasie otrzymasz odpowiedź.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #477536  autor: Gala
 23 maja 2011, 20:49
Witam. Przyszedłem tutaj z problemem, którego pewnie play mi nie rozwiąże, więc mam nadzieje, że play4you będzie znał odpowiedź.
Otóż mam playa od 2 miesięcy i teraz zaczeły dziać się niemiłe rzeczy.
Od początku, kilka dni temu próbowałem zadzwonić, a tu w słuchawce cisza! Żadnego dzwięku biip, biip, biip, cisza. Rozmowca po odebraniu także mnie nie słyszał, i ja jego również.
Pomyslałem sobie-no, rozwaliłem telefon. Ale pod ręką miałem inny. Kartę przełozyłem-to samo.
No nic, po kilku godzinach znów było normalnie. I tak było przez 2 dni, raz działało, raz nie.
Wczorajszy ranek-czekam na ważnego sms'a. Nie dochodzi. Dzwonie, pytam się o co chodzi. Sms został wysłany. Podobno. Nie moglem w to uwierzyć. Wziąłem drugi telefon z playa i pusciłem sms'a do siebie. Doszedł. Wziąłem kartę z ery i puściłem z niej smsa. Nie doszedł. To samo z simplusa i carrefourmova. Esemesy wysyłane z numeru, z którym mam problem dochodzą wszędzie i od razu! Nie działa w drugą stronę
No to ja już nabuzowany. Co to ma być.
No to dzisiaj rano pojechałem wymienić kartę. Gdzieś wyczytałem, że to może pomóc. Odebrałem ją. Połączenia działają ładnie. Smsy też. Ale tylko z Playa. Z Ery i Orange dochodzą po 2 minutach. Nie za ciekawie. No, może jakieś problemy techniczne. Przeżyje.
I przed chwilą nerwy wróciły-kolejny ważny sms do mnie nie doszedł. Jeszcze raz test z innymi kartami: z playa dochodzą, z innych nie. W salonie pani nie mogła mi pomóc. Dzwonienie pewnie nic nie da i wydam na to tylko kasiorkę.
Wiesz może, co moge zrobić? Na odpowiedz na Play24 będe czekał pewnie z miesiąc. Co mi sie nie podoba, bo smsów potrzebuje na wczoraj. Wcześniej 7 lat w erze, nigdy się nic takiego nie stało. Dodam, że znajomym z playa wszystko chodzi dobrze.

Pozdrawiam i proszę o szybką odpowiedź.

 #477545  autor: qper
 23 maja 2011, 21:10
play4you2 pisze:Ok, zerknę na to w wolnej chwili, w dniu dzisiejszym.
To super, będę wdzięczny
play4you2 pisze:W sumie tak. Notka absolutnie nie ma nic wspólnego z tamtymi działaniami. To zupełnie różne dziedziny.
Sam widzi play4you jak pracują twoi koledzy.
Zgłoszenie techniczne gdzie Pan wmawia mi, że mam włączona notkę i dlatego jest taki problem, a w odwołaniu Pani potwierdza, że jednak notki nie mam, ale jej wyłączenie spowodowało wyłączenie usług "Informacja o nieodebranym połączeniu" oraz "Już w zasięgu".

Dwie gafy i to w dziale technicznym, gdzie według mnie siedzą osoby obeznane szczególnie w tych sprawach.

Będę czekać na jakieś info od Ciebie - trzeciego zgłoszenia chyba nie będę robić co? ;)

PS. Ten Pan Kacper U. to same gafy wali w odpowiedziach bo to nie jest pierwsza tego typu sytuacja.

 #477559  autor: playonline
 23 maja 2011, 22:33
Gala pisze:No to ja już nabuzowany. Co to ma być.
Na poczatek ziolka sobie kup aby sie tak nie stresowac.. A bardziej powaznie to nie da sie inaczej jak za pomoca BOKu czy Play24 ale do tego musisz wypelnic skrupulatnie szablon techniczny (na Play24 tego szablonu nie ma, Salon tez niestety nie ma tego szablonu), tak wiec bedziesz musial wydac te kase aby polaczyc sie z BOK. Podaj aktualne przyklady (najlepiej z dzis/wczoraj), konkretne numer, lokalizacje itp o ktore konsultant cie poprosi i czekaj cierpliwie na odpowiedz. Jedyna sluszna droga..

No i abys nie myslal, ze ja nie mam problemow z Play to napisze tylko, ze u mnie sie takze zdarzaja problemy techniczne ale bardziej irytujace sa czasami glupie odpowiedzi anizeli owe problemy.. Jedyne co mnie wkurza tak naprawde w Play to to, ze jak telefon przeloguje mi sie automatycznie do Plusa (np jade winda czy jestem w przejsciu podziemnym) po tym jak strace zasieg Play to niestety ale nie zadzwonie czy nie wysle smsa... Musze recznie wybrac zasieg Play 3G (na Play 2G jest tak samo jak na Plusie tyle, ze czesciej) i dopiero wtedy wszystko smiga. Telefon nie ma znaczenia, karta SIM tez nie. W pewnym sensie przyzwyczailem sie wiec jak nie idzie zadzwonic czy wyslac smsa to szybko przelogowuje telefon. Ten brak mozliwosci wykonania polaczenia wyglada tak, ze jest cisza w sluchawce a polaczenie jest jakby zestawiane, sms niby sie wysyla po czym laduje w skrzynce nadawczej..

 #477606  autor: kranu
 24 maja 2011, 10:25
W jaki sposób zablokować łączenie z internetem za granicą?
Czy zablokowanie transferu poza strefą taniego internetu będzie skutecznym rozwiązaniem?
Pomijam rozwiązania w telefonie typu usunięcie APN.

 #477608  autor: KC-KARLOS
 24 maja 2011, 10:33
kranu pisze:W jaki sposób zablokować łączenie z internetem za granicą?
Czy zablokowanie transferu poza strefą taniego internetu będzie skutecznym rozwiązaniem?
Pomijam rozwiązania w telefonie typu usunięcie APN.
Podejrzewam, że ten sposób nie pomoże...

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #477610  autor: pakierhakierxd
 24 maja 2011, 10:47
Jedynym sposobem jest chyba wyłączenie roamingu a jak nie to usunięcie apn/podanie błędnej konfiguracji,gdybyś miał telefon z androidem,badą,ios chyba nie wiem czy więcej systemów ale tam byś mógł zablokować dane pakietowe w roamingu
Ostatnio zmieniony 24 maja 2011, 10:48 przez pakierhakierxd, łącznie zmieniany 1 raz.

 #477611  autor: tomek0701
 24 maja 2011, 10:48
kranu pisze:W jaki sposób zablokować łączenie z internetem za granicą?
Czy zablokowanie transferu poza strefą taniego internetu będzie skutecznym rozwiązaniem?
Pomijam rozwiązania w telefonie typu usunięcie APN.
jeżeli posiadasz telefon z androidem to pomoże ci skonfigurowany zestaw "apndroid+virtual roaming control"

 #477613  autor: kranu
 24 maja 2011, 11:01
Mam telefon z Symbianem.
Całkowita blokada roamingu zablokuje mi też możliwość połączeń.

 #477616  autor: pakierhakierxd
 24 maja 2011, 11:15
To raczej nie masz żadnej możliwości prócz z tymi apnami

Pozdrawiam :)

 #477640  autor: Marens
 24 maja 2011, 13:28
kranu pisze:W jaki sposób zablokować łączenie z internetem za granicą?
Zrób zgłoszenie w Play24 aby zablokowali internet w roamingu międzynarodowym z pozostawieniem internetu w roamingu krajowym (Plusa). Powinni zablokować bez problemu, przynajmniej ja u siebie zablokowałem bez najmniejszego problemu w zeszłe wakacje. Pamiętaj, że będzie to się wiązało zablokowaniem przesyła MMSów w roamingu, a w tym roku jest ciekawa promocja MMS w cenie SMS.
kranu pisze:Całkowita blokada roamingu zablokuje mi też możliwość połączeń.
W Play nie da się wyłączyć roamingu międzynarodowego ze względu na roaming krajowy.

 #477649  autor: play4you2
 24 maja 2011, 14:22
muchakk pisze:30647949 - > (odpowiedź na to zgłoszenie) > 31004947
Właśnie dostałem info, że sprawa jest już zamknięta i dostałeś rzetelne informacje.
qper pisze:Play4you tak jak prosiłeś przypominam się - zgłoszenia 31112342, 30994398
W tym przypadku również dostałem info, że sprawy zostały zamknięte.
Nielimitowany pisze:Witam play4you2 Dzisiaj dostałem pismo od was z P4 w sprawie:
Dostałem info, że sprawa będzie w dniu dzisiejszym prawdopodobnie zamknięta. Ktoś ma się do Ciebie zgłosić telefonicznie z wyjaśnieniami.
Gala pisze:Witam. Przyszedłem tutaj z problemem, którego pewnie play mi nie rozwiąże, więc mam nadzieje, że play4you będzie znał odpowiedź.
Przykro mi, ale nie potrafię tak na szybko udzielić Ci odpowiedzi. Z tego co opisujesz, to niestety, ale musi to przejść przez dział techniczny i weryfikację. Skontaktuj się z nami, wypełnij szablon i poproś o przesłanie do działu technicznego. Weź również numer zgłoszenia od konsultanta i podaj mi go na PW lub tu na forum. Podeślę wówczas info w tej sprawie do odpowiednich osób.
kranu pisze:W jaki sposób zablokować łączenie z internetem za granicą?
Marens bardzo dobrze Ci to wytłumaczył. Należy zgłosić to do nas i poczekać na rozwiązanie. Jednak potwierdzam, że wówczas MMSy nie będą Ci działały. Innym wyjściem jest także zmiana APN, ale to nie zagwarantuje Ci jednak, że z pewnością nie będziesz miał tych połączeń i MMS również nie będą działały. Wybór w tej sytuacji należy do Ciebie.
Marens pisze:Zrób zgłoszenie w Play24
Dzięki Marens za wyjasnienie :wink:

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #477663  autor: muchakk
 24 maja 2011, 15:07
play4you2 pisze: muchakk napisał/a:
30647949 - > (odpowiedź na to zgłoszenie) > 31004947


Właśnie dostałem info, że sprawa jest już zamknięta i dostałeś rzetelne informacje.
Odpowiedź dostałem, ale nie mogę się z nią zbytnio zgodzić. Sieci zagraniczne mają zasięg u mnie od kilku lat natomiast wasze problemy występują u mnie od ~25 kwietnia gdzie była zmieniana konfiguracja sieci po jednym z moich zgłoszeń. Wydaje mi się, że albo ktoś coś przeoczył albo ktoś przedobrzył. Tamten problem dotyczący 3G mimo wszystko nie został rozwiązany a do tego doszedł teraz problem (po zmianie kofngiuracji) z siecią 2g (szumy, trzaski i non stop sieć zajęta)
 #477666  autor: max000
 24 maja 2011, 15:17
Juz kilka razy kupowalem pakiety internetowe play online w telefonie. Teraz jak probuje aktywowac wyswietla sie komunikat " niestety usluga dla ciebie niedostepna" chodzi mi o pakiet 100mb za 7zl' lub 200mb za 9lz. Wg cennika sa dostepne w mix.

 #477671  autor: play4you2
 24 maja 2011, 15:22
muchakk pisze:Odpowiedź dostałem, ale nie mogę się z nią zbytnio zgodzić.
Rozumiem cię, jednak żadna rekonfiguracja nie ma w tym momencie wpływu na to, co zgłosiłeś, tylko to co otrzymałeś jest włąśnie prawidłową odpowiedzią. Rozumiem, że możesz mieć własne spostrzeżenia, ale przykro mi, to co odpowiedzieliśmy jest zweryfikowane i potwierdzone.
max000 pisze:Wg cennika sa dostepne w mix.
Sprawdź, czy są dostepne jeszcze w/g Regulaminu.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #477673  autor: Gala
 24 maja 2011, 15:36
play4you

numer zgłoszenia to 31189372

Mam pytanie: czy telefon może w jakiś sposób uszkodzić kartę sim? Tak, że nie będzie odbierała smsów od innych sieci, niż sieć macierzysta? w tym przypadku chodzi o telefon z androidem.
Wątpie, aby istniała taka możliwość, no ale wolę się upewnić. Pozdrawiam
 #477674  autor: ryszard sztompk
 24 maja 2011, 15:37
Witam
Jestem nowym forumowiczem. Myślę o przeniesieniu firmowych numerów do Play
Proszę o info, jak naprawdę wygląda sprawa z zasięgiem na terenie Polski, do kiedy obowiązuje umowa dzierżawy nadajników sieci Plus i czy robiąc ustawienie telefonu na wybór sygnału ze stacji Plusa są nadal problemy z łącznością ?
Pozdrawiam

 #477678  autor: play4you2
 24 maja 2011, 16:17
Gala pisze:Wątpie, aby istniała taka możliwość, no ale wolę się upewnić. Pozdrawiam
Nie jestem technikiem, ale wydaje mi się to raczej niemozliwe. Karta SIM i telefon, to zupełnie różne kwestie. Jedno nie wpływa na 2, no chyba że chodzi o dostęp do sieci. No ale nie sądzę, aby telefon mógł uszkodzić kartę SIM.
ryszard sztompk pisze:Proszę o info, jak naprawdę wygląda sprawa z zasięgiem na terenie Polski,
Szczerze to różnie z tym bywa. Są miejsca, gdzie zasięgi jest rewelacyjny, ale są też miejsca, gdzie jest, nazwujmy to, "przyzwoity". Jednak takie zdarzenia są w każdej sieci. U nas masz o tyle lepiej, że zasięg oferuje Ci zarówno nasza sieć, jak i Plus (współpracujemy z nią jak wiesz). Reasumując, uważam, że z zasięgiem nie jest jednak źle. Osobiście nie narzekam, a uwierz mi, bardzo dużo podróżuję i nie tylko po Polsce. Nigdy nie narzekałem na połączenia, więc czasami dziwię się, jak ktoś zgłasza tak ogromne kłopoty z połączeniami lub zasięgiem, no ale to juz było wielokrotnie poruszane, więc nie będę wracał do tego tematu. Moim subiektywnym zdaniem wszystko jest w porządku.
ryszard sztompk pisze:do kiedy obowiązuje umowa dzierżawy nadajników sieci Plus
Niestety, ta informacja jest tajna. Nawet ja nie znam tej daty.
ryszard sztompk pisze:czy robiąc ustawienie telefonu na wybór sygnału ze stacji Plusa są nadal problemy z łącznością
Jak juz mówiłem, osobiście nigdy nie doświadczyłem żadnych problemów, no ale nie ukrywam, że być może są jakieś miejsca, gdzie mogą być jakieś utrudnienia. Jeżeli chodzi o wielkie aglomeracje jak i drogi krajowe, nie powinnieneś mieć żadnych kłopotów.

Poradzę Ci, abyś przed przeniesieniem kupił starter Play w dowolnym punkcie i sam sprawdził, czy Ci odpowiada taki stan, jaki jest. To co będziesz miał w ofercie "Na Kartę" (chodzi mi o zasięg), identycznie będzie też w ofercie na abonament. Sam przetrestuj, czy wszystko jest ok i wtedy zapraszam Cię do naszej sieci.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
  • Strona 223 z 244
  • 1
  • 221
  • 222
  • 223
  • 224
  • 225
  • 244
  • 1
  • 221
  • 222
  • 223
  • 224
  • 225
  • 244