• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 221 z 244
  • 1
  • 219
  • 220
  • 221
  • 222
  • 223
  • 244

 #476994  autor: kuwejt
 20 maja 2011, 21:54
play4you2 pisze:
qper pisze:Mam racje?
Jeżeli reklamacją było zgłsozenie techniczne a później składasz od tego odwołanie, to nie ma znaczenia, jaki to rodzaj zgłoszenia. Zasady rozpatrywania są takie same. Tak na marginesie, przypomnę jeszcze, że w przypadku odwołań, nie ma ustawowego obowiązku rozptrywania ich w terminie do 30 dni kalendarzowych. Zapis ten, dotyczy tylko reklamacji.
Sory ale nie do końca masz rację. Jeśli reklamujesz odpowiedź na zgłoszenie to jak najbardziej obowiązuje 30 dni. 30dni dotyczy KAŻDEJ reklamacji- nawet reklamacji odpowiedzi na zgłoszenie. (źródło uke)

Audyt UX, www i SM
Szukasz pomysłu na prezent?
Satysfakcja użytkownika na FB

 #477000  autor: zizu09
 20 maja 2011, 22:07
Cholerka, nie zauważyłem tego wątku wcześniej i założyłem już w innym dziale http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=51417 ale skrótem to mam pytanie dotyczące przedłużenia umowy z Play - mam starą taryfę Nowy Mix w Play no i czy jest jakaś oferta dla mnie odnośnie przedłużenia umowy? (coś jak RePlay dla Mixtury <- mnie niestety nie dotyczy jak przeczytałem tylko dla Play Mixtura)

Pozdrawiam i liczę na jakąś szybszą odpowiedź niż w biurze obsługi przez email. Ostatnio na zgłoszenie odpowiedziano mi po 13 dniach :/

 #477010  autor: ukefake
 20 maja 2011, 22:33
qper pisze:Sprawdzałem przedwczoraj i nie działały.
po twoim wpisie sprawdziłem u siebie nastepnego dnia na dwóch numerach i wszystko działało. Numer stacjonarny był w tpsa.
play4you2 pisze:Odwołanie można złożyć tylko raz. Później już tylko droga administracyjna (Sąd lub UKE).
polemizowałbym. Po odpowiedzi na odwołanie można złożyć reklamację na brak rozwiązania problemu, skargę na konsultanta za brak rozwiązania problemu itd itp... możliwości jest sporo na parę miesięcy korespondencji... sprawdzone.

 #477051  autor: konradmc
 21 maja 2011, 09:17
KamaZ pisze:
konradmc pisze:Mam problem z przełączaniem się z sieci Play na Plus jak wyjeżdżam na obszary wiejskie. Czy ktoś ma tez taki problem.
Ja mam odkąd uruchomili u mnie sieć "4G". Dlatego ustawiłem na sztywno 2G Plusa i skończyły się problemy.
Problem jest taki ze jak zmienię sztywno na Plusa to przy zmianie BTS -a przełącza się na Play a później jak niknie sygnał Play nie potrafi znaleźć zasięgu ani Plusa ani Playa i trzeba od nowa ustawiać ręcznie Plusa

GA628 > M35 > Mitsubishi Trium Mars > NEC E228 > C350 > OT301 > E365 > V3 > A920 > V6 MAXX > 6100 > K800i > D880 > ME75 > K750i > Omnia > 5310 > N70 > 3650 > VE66 > Milestone > 8700 > E71 > B7350 http://www.infomoto.info Strona o telefonach Motorola

 #477055  autor: playonline
 21 maja 2011, 10:04
Tak jak obiecalem filmik z wysylaniem smsow. Niestety na Wrzucie nie jest zbyt wyrazny (zauwazylem po wgraniu)..

FILM WRZUTA

 #477073  autor: qper
 21 maja 2011, 11:50
Play zwróciło mi 10 zł na konto + 5 zł rekompensaty.

Szkoda tylko, że wszystko trafiło na konto promocyjnych zł.

Zabrali zwykłe 10 zł oddali promocyjne 10 zł w dodatku nawet nie jest ważne 30 dni bo wygasa 12 czerwca.

Według mnie nie jest to do końca sprawiedliwe. Za 10 zł mogłem sobie kupić pakiet np 30 zł lub darmowe rozmowy przez miesiąc...

 #477087  autor: forum_tg
 21 maja 2011, 12:38
wczoraj będąc a spotkaniu ze znajomymi, kolega który pracuje od wielu lat w Orange na "wyższym stanowisku" (specjalnie nie podaje jakim), powiedział mi że są plany/pomysły żeby Orange przejeło Play'a (za ok 11-12 miesięcy).
czy ktoś z Was o czymś takim słyszał?

To wszystko jest niby związane z rentowności Play, podobno przez wszystkie ulgi i bonifikaty Play bardzo traci.


Play4you2 możesz się wypowiedzieć na ten temat?

 #477095  autor: rogmaniek
 21 maja 2011, 12:51
tomektg pisze:powiedział mi że są plany/pomysły żeby Orange przejeło Play'a (za ok 11-12 miesięcy).
Moim zdaniem, gdyby to nawet była prawda, to do tego nie dojdzie. Wątpię, aby zgodził się na to choćby UOKiK. W końcu chodzi o konkurencję, itp.
tomektg pisze:To wszystko jest niby związane z rentowności Play, podobno przez wszystkie ulgi i bonifikaty Play bardzo traci.
Ciekawe. Jakoś nie chce mi się w to wierzyć :roll: Jest tanio, ale żeby na tym, aż tak tracili...

POZdrawiam.
:smt006

O2 - We're better, connected!
O2 - See what you can do!
O2 - Together is better!

 #477096  autor: playonline
 21 maja 2011, 12:53
tomektg pisze:czy ktoś z Was o czymś takim słyszał?
Pozyjemy - zobaczymy. ;) A moze to tylko plotka aby ludzi wystraszyc i zagonic do Orange? Wiesz, taka "zemsta" za Soltysika.. ;) PS A moze kolega za duzo wypil? ;)

 #477114  autor: qper
 21 maja 2011, 13:40
playonline pisze:
tomektg pisze:czy ktoś z Was o czymś takim słyszał?
Pozyjemy - zobaczymy. ;) A moze to tylko plotka aby ludzi wystraszyc i zagonic do Orange? Wiesz, taka "zemsta" za Soltysika.. ;) PS A moze kolega za duzo wypil? ;)
Jestem zdania, że wszystko się może zdarzyć nawet mało realne scenariusze.
Póki co nie ma się co przejmować i tak dowiemy się o takich rzeczach na końcu.

Nie liczyłbym też na odpowiedź w tym temacie od ludzi Play-a. Przecież nie powiedzą tu na forum planów Pana prezesa i całej rady nadzorczej. Zresztą oni też pewnie nie wiedzą...

PS.

Nowy dyrektor Bok-u wprowadził już kilka kosmetycznych zmian, które zauważyłem:

1) zrezygnowali w panelu ze statusu zgłoszenia - "zarejestrowane". Każde zgłoszenie dostaje domyślnie status "rozpatrywane" tak abyśmy myśleli, że ktoś już się zajmuje naszym zgłoszeniem. Ciekawe rozwiązanie ale mimo wszystko nie przyspiesza to rozpatrywania.

2) na stronie play.pl zaczęli się chwalić jakie to jest super BOK.
Czas oczekiwania na połączenie z obsługą klienta 16 s.
Ocena rozmowy z konsultantem: 5,412 na 6

Play - najwyższa satysfakcja klienta

http://www.play.pl/pl/obsluga-klienta/index.html

Ciekawe...

 #477118  autor: playonline
 21 maja 2011, 14:13
qper pisze: zrezygnowali w panelu ze statusu zgłoszenia - "zarejestrowane".
Myslisz, ze to jego decyzja? ;) Tez to zauwazylem. Musisz wiec robic zgloszenia rownie czesto.. ;)
qper pisze:na stronie play.pl zaczęli się chwalić jakie to jest super BOK.
No tak - konsumenci wybrali. :)
qper pisze:Przecież nie powiedzą tu na forum planów Pana prezesa i całej rady nadzorczej. Zresztą oni też pewnie nie wiedzą...
Moze i wiedza tylko nie powiedza. Swoja droga ciekawe jaki % pracownikow (na roznym szczeblu drabiny) operatorow (roznych operatorow) udziela sie na tym forum. :)

 #477120  autor: Quetzal
 21 maja 2011, 14:50
qper pisze: Ocena rozmowy z konsultantem: 5,412 na 6
Play - najwyższa satysfakcja klienta
http://www.play.pl/pl/obsluga-klienta/index.html
Ciekawe...
Przy odpowiednio przyjętych założeniach metodologicznych i sposobie prezentacji materiału można wykazać prawie wszystko co się chce. Jeden z moich profesorów zwykł był mawiać, że istnieją małe i wielkie kłamstwa, ale najgorsza jest statystyka.

Choć z drugiej strony sam ostatnio wystawiłem konsultantowi "5" (tyle, ze za odpowiedź pisemną, a nie rozmowę) - zgłoszony problem mailem został w dwa dni rozwiązany i a konsultant przeprosił za błąd systemu bilingowego.

 #477122  autor: Marens
 21 maja 2011, 15:10
qper pisze:Ocena rozmowy z konsultantem: 5,412 na 6
No nie róbmy sobie jaj, chyba żeby zmienić założenie na

Średnia ocena pomocy konsultantów Play (Play4You1 i Play4You2) przez Klientów na podstawie ponad 21000 wiadomości prywatnych, wysyłanych na forach internetowych.

 #477170  autor: qper
 21 maja 2011, 20:23
Marens pisze:No nie róbmy sobie jaj, chyba żeby zmienić założenie na
To oni sobie robią jaja... Jak to zobaczyłem z moim kolegą to śmialiśmy się przez 15 min. przypominając najciekawsze odpowiedzi z firmowych telefonów.
Quetzal pisze:ale najgorsza jest statystyka.
Zgadzam się, statystycznie klienci czekają niby 16 sekund.

Ja w swojej historii mam 40 minutowe oczekiwanie na połączenie z konsultantem i to całkiem niedawno.

Tym bardziej mnie to rozbawiło.


PLAY4YOU

Znowu mam problemy z waszym Bok-iem. To jest na maksa irytujące, że konsultant nie potrafi czegoś sprawdzić tylko pisze bez zastanowienia.

Po modyfikacjach sieciowych, które robiliście 18.05 na kilku telefonach jest problem z przekierowaniami.
Jeżeli telefon jest wyłączony i ktoś próbuje się połączyć to jest automatycznie rozłączany. Zniknął też komunikat lektora mówiący, że abonent wyłaczył telefon.

Dodatkowo przestały działać usługi "już w zasięgu" i nie przychodzi SMS o próbie połączenia.

Play4You jeżeli masz czas i ochotę to podam na wszelki wypadek numery zgłoszeń 30994398 oraz odwołanie 31112342.

Dzięki.
Ostatnio zmieniony 21 maja 2011, 20:51 przez qper, łącznie zmieniany 1 raz.

 #477172  autor: playonline
 21 maja 2011, 20:41
qper - czy mozesz poprawic? ;)

Obrazek

 #477175  autor: qper
 21 maja 2011, 20:43
playonline pisze:qper - czy mozesz poprawic? ;)

Obrazek
gdybyś wiedział z jakim wkurzeniem to pisałem...

 #477177  autor: playonline
 21 maja 2011, 21:01
qper pisze:konsultant nie potrafi czegoś sprawdzić tylko pisze bez zastanowienia.
Konsultant niewiele moze.. Calosc zalatwia ich zaplecze tzw. eksperci.
qper pisze:gdybyś wiedział z jakim wkurzeniem to pisałem...
Wychodzi na to, ze jestes opanowanym czlowiekiem. Nie dalo sie zauwazyc, ja natomiast usmiechnalem sie i zaskoczylem. ;)

Co do DG (Dabrowa Gornicza?) - podpytalem znajoma o te simki do iPhone'a i powiedziala mi, ze w niektorych sa. Jak sie dowiem to napisze tutaj na forum ok? No chyba, ze juz wymieniles.

 #477181  autor: zizu09
 21 maja 2011, 21:08
Ponawiam pytanie. Postaram się je teraz skrócić - czy ludzie posiadający aktualnie taryfę Nowy Mix w Play
a) mają jakąś ofertę dla przedłużających jak np. RePlay Mixtura w przypadku taryfy Mixtura?
b) trzeba czekać aż czas umowy wygaśnie, rozwiązać i podpisać nową w tym co aktualnie oferują dla "nowych klientów" :lol:
c) może dostać ofertę przedłużającą tylko trzeba o nią zapytać w salonie bądź czekać aż sam operator zadzwoni?

:? jakbym miał Mixturę to bym nie pytał i nie byłoby problemu, ale mam tę starą taryfę i mnie męczy już ten problem, bo nic nie mogę odnośnie tej taryfy znaleźć na stronie playa:/

Pozdrawiam, mam nadzieję, że wszystko napisałem jasno.
Ostatnio zmieniony 21 maja 2011, 21:42 przez zizu09, łącznie zmieniany 1 raz.

 #477182  autor: qper
 21 maja 2011, 21:17
playonline pisze:Co do DG (Dabrowa Gornicza?) - podpytalem znajoma o te simki do iPhone'a i powiedziala mi, ze w niektorych sa. Jak sie dowiem to napisze tutaj na forum ok? No chyba, ze juz wymieniles.
Miło z Twojej strony ale już nie potrzeba. Karta jest prawidłowa.

Wtedy co pisałem o tym problemie, że nie mogłem odbierać połączeń (a wszystko inne działało) zadzwoniłem do BOKU im to zgłosić i prosić o pilną pomoc. Klienci nie mogli do mnie dzwonić.

Konsultant bez najmniejszego problemu zdiagnozował, że jest to problem z kartą i muszę ją wymienić.
Wiedziałem, że to nie to - podpowiadał mi to zdrowy rozsądek i doświadczenie.
Zadzwoniłem do znajomych pracowników z salonów w DG i powiedzieli, że czekają na dostawę micro simek.
Sami mi radzili, żeby pisał do techników bo to raczej nie simka.

Wtedy zrobiłem zgłoszenie i prosiłem play4you o pilną pomoc.

Miałem racje bo problem był po stronie Playa i re-konfiguracji sieci.
Nawet szybko to zrobili ale moim skromnym zdaniem to nie powinno się wydarzyć.
Sami zaproponowali 10 zł rekompensaty.

Te problemy o których wspominałem wyżej również pojawiły się po tych rekonfiguracjach.

Ale dzięki za pomoc ;)

 #477183  autor: playonline
 21 maja 2011, 21:24
qper pisze:Sami zaproponowali 10 zł rekompensaty.
10zl? Fresha masz?

PS swoja droga przez salony moim zdaniem nie oplaca sie robic zgloszen technicznych. Eksperci wymagaja szablonow, ktorych salony nie uzupelniaja.

PS Co do iPhone 4 - jak sie uzytkuje? Ja nie moge sie jakos do tych zabawek przekonac.. Wlasciwie to iP3 mi sie bardziej podobal gdyz byl solidniejszy a iP4 to takie delikatne cos co mozna latwo zarysowac. BTW dzwonilem niedawno do BOK Apple (dokladniej iSource) i tez nie jest rozowo.. Kobitka nie bardzo wiedziala jak odpowiedziec na pytanie, ktore jej zadalem.. ;)
  • Strona 221 z 244
  • 1
  • 219
  • 220
  • 221
  • 222
  • 223
  • 244
  • 1
  • 219
  • 220
  • 221
  • 222
  • 223
  • 244