qper pisze:Mam racje?
Jeżeli reklamacją było zgłsozenie techniczne a później składasz od tego odwołanie, to nie ma znaczenia, jaki to rodzaj zgłoszenia. Zasady rozpatrywania są takie same. Tak na marginesie, przypomnę jeszcze, że w przypadku odwołań, nie ma ustawowego obowiązku rozptrywania ich w terminie do 30 dni kalendarzowych. Zapis ten, dotyczy tylko reklamacji.
qper pisze:Numer zgłoszenia 31071706
Sprawę dopiero zleciłeś, więc pozwól, że zajmie się nią standardowo Obsługa Klienta. Jak mówiłem, każdego traktuję tak samo, więc standardowo, jak nie zajmą się tym do 10 dni od dnia dzisiejszego, przypomnij mi się z tym to wtedy zobaczę, co się dzieje i zlecę ewentualnie ponaglenie.
Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.