• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 220 z 244
  • 1
  • 218
  • 219
  • 220
  • 221
  • 222
  • 244

 #476756  autor: play4you2
 19 maja 2011, 19:03
Mila89 pisze:Nie zasadna??? wyjasnie ci jeszcz raz:
Wszytko co miałem do powiedzenia w tej sprawie, juz powiedziałem.
Mila89 pisze:Teraz pytanie: Rozmowa byla nagrana... czy mam prawo uzyskac dostep do tej rozmowy poprzez wyslanie mi jej na e-mila???
Nie. Określa to Ustawa Prawo Telekomunikacyjne, w zakresie Tajemnicy Telekomunikacyjnej. Szczegóły w Ustawie.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #476757  autor: ukefake
 19 maja 2011, 19:07
Mila89, pierwsza kwestia:
W przypadku, gdy Uczestnik lub Klient Operatora nie będzie zainteresowany
otrzymywaniem informacji dotyczących Loterii, o których mowa między innymi
w punktach 23 i 24 powyżej, winien wysłać, na nieodpłatny numer 8033 lub na
inny nieodpłatny numer wskazany w materiałach reklamowych i promujących
Loterię wiadomość SMS o treści „STOP”. Wysłanie wiadomości SMS o takiej
treści będzie oznaczało, że Organizator powstrzyma się od przekazywania
dodatkowych informacji, chyba, że Uczestnik ponownie prześle Zgłoszenie.
Wysłanie wiadomości SMS o treści „STOP” nie oznacza pozbawienia Uczestnika
udziału w losowaniu nagród, o ile spełni warunki określone w Regulaminie. W
przypadku ponownego przesłania Zgłoszenia do posiadanych przez Uczestnika
Losów dolicza się Losy zdobyte przez niego przed wysłaniem wiadomości SMS o
treści: STOP. Zaprzestanie wysyłania dodatkowych informacji nastąpi nie później,
niż w przeciągu 1 godziny od otrzymania przez Organizatora wiadomości o treści:
STOP. Organizator zastrzega, iż wyłącznie przesłanie wiadomości SMS o
wskazanej powyżej treści będzie skutkować zaprzestaniem wysyłania
dodatkowych wiadomości do danego Uczestnika.
druga kwestia: tak jak pisał p4u - możliwe, że wysłałeś jakiegokolwiek smsa na jakikolwiek numer premium i stąd to zamieszanie. kwestią ochrony danych osobowych zajmuje się inny urząd niż UKE. Zatem sprawdź dokładnie bilingi i zanim zaczniesz się chwalić jak wielka krzywda ci się dzieje weź coś na uspokojenie. naprawdę warto.

edit:
play4you2 pisze:Nie. Określa to Ustawa Prawo Telekomunikacyjne
a ja bym poprosił o stenogram tej rozmowy. a jeśli będzie odmowa to do UKE.

 #476760  autor: Mila89
 19 maja 2011, 19:28
To w takim razie dlaczego mowicie ze rozmowa jest nagrywana dla mojego i waszego bezpieczensstwa??? skoro nie mam do niej dostepu to czemu jest nagrywana... tak jak pisze ukefake w takim razie prosze o scenogram rozmowy

ps ukefake jak nie uke sie tym zajmuje to kto GIODO?

14 lipca wyłaczyłem AdBlocka-


Nokia 33310--> Mitsubishi Trium :P --> Nokia 3310--> SE K300i-->SE K700i-->Samsung L760-->LG KU990--> Nokia e72--> Samsung Galaxy SII--> Sony Z3c--> Xperia XZ--> LG G6

 #476780  autor: qper
 19 maja 2011, 20:53
play4you chciałbym poprosić o ponowną i profesjonalną odpowiedź do zgłoszenia 29422152.

Odpowiedź konsultanta jest długa, trochę nie na temat i nie naprawia ujemnego salda MB w strefie taniego Internetu.

Dla przypomnienia, po wejściu nowych pakietów we Freshu nie udało mi się przedłużyć tego w strefie taniego Internetu. Przepadło około 400 MB a po tym fakcie pojawiło się ujemne saldo -2MB. Nie wiem jak to możliwe skoro było to 400 MB dostępne.

Zastanawia mnie to bardzo. Wszystko dokładnie jest opisane w zgłoszeniu.

Dzięki

Obrazek

 #476781  autor: ukefake
 19 maja 2011, 20:56
ochroną danych osobowych zajmuje się właśnie giodo.

swoją drogą też miałem podobny problem i też zastanawiałem się jak to ugryźć. Z tego co się orientuję to jeśli ktoś ma twoje dane ( w tym konkretnym przypadku nr telefonu) to powinien na twoją prośbę poinformować cię skąd je wziął. Planowałem nawet napisać do któregoś konkursu który mi przysyłał smsy, ale na szczęscie udało mi się wypisać, nic już do mnie nie przychodziło i ... sprawa się rozeszła po kościach.
Zakładając, że nie wysyłałeś żadnego smsa premium (na numery 7xxx, bezplatne 8xxxx) to skąd organizator ma go w swojej puli? Tego jestem bardzo ciekaw.

qper, a jak tam smsy z playa na stacjonarki? naprawiły się?

 #476805  autor: playonline
 19 maja 2011, 22:46
Quetzal pisze:A raport doręczenia dostawałeś, czy nie?
Nie, ale osoby do ktorych wysylalem te smsy dostaly kazda wiadomosc. :) Problem sie skonczyl po okolo 3 godzinach. :) Ale wroci, w ostatnich dniach jest codziennie.. ;)

 #476813  autor: qper
 19 maja 2011, 23:36
ukefake pisze:qper, a jak tam smsy z playa na stacjonarki? naprawiły się?
Sprawdzałem przedwczoraj i nie działały. Szkoda mi już pieniędzy na to sprawdzanie.

Generalnie sprawa utknęła w miejscu. Niby dział techniczny ma to gdzieś weryfikować ale zgłoszenie jest już zamknięte.

Play twierdzi, że to nie jego wina... zwala winę na operatora, którego danych nie chcą ujawnić

 #476819  autor: muchakk
 20 maja 2011, 00:12
Ich eksperci są świetni, konsultanci w trakcie odczytywania mi ich "wypocin" śmieją się, a ja oczywiście z nimi... :_) No nic.. widać jacy są to eksperci. W tej sieci BOK się chyba nigdy nie zmieni.

 #476827  autor: konradmc
 20 maja 2011, 08:16
Mam problem z przełączaniem się z sieci Play na Plus jak wyjeżdżam na obszary wiejskie. Czy ktoś ma tez taki problem.

GA628 > M35 > Mitsubishi Trium Mars > NEC E228 > C350 > OT301 > E365 > V3 > A920 > V6 MAXX > 6100 > K800i > D880 > ME75 > K750i > Omnia > 5310 > N70 > 3650 > VE66 > Milestone > 8700 > E71 > B7350 http://www.infomoto.info Strona o telefonach Motorola

 #476833  autor: oem82
 20 maja 2011, 08:54
konradmc pisze:Mam problem z przełączaniem się z sieci Play na Plus jak wyjeżdżam na obszary wiejskie. Czy ktoś ma tez taki problem.
Zachodnia część województwa śląskiego jak na razie wszystko działa jak należy.

 #476848  autor: play4you2
 20 maja 2011, 10:59
qper pisze:play4you chciałbym poprosić o ponowną i profesjonalną odpowiedź do zgłoszenia 29422152.
W tej sytuacji to tylko możesz złożyć odwołanie odwołanie. Ja za Ciebie nie mogę tego zrobić.
konradmc pisze:Czy ktoś ma tez taki problem.
Jak za każdym razem, Ciebie również prosze o zgłoszenie tego oficjalnie do weryfikacji.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #476854  autor: avt31
 20 maja 2011, 11:23
Niestety spam z 90333 znowu atakuje.
http://www.loteriaplay.pl/

Fioletowy kolor i napis Play aż bije po oczach.
No ale Play jak się okazuje za nic nie odpowiada, ale wysyła spam. Dobre.
Spam smsowy blokuję z poziomu telefonu.

Mila rozmowy zawsze się nagrywa, jeżeli spodziewasz się problemów w przyszłości.

 #476856  autor: muchakk
 20 maja 2011, 11:26
W tej sytuacji to tylko możesz złożyć odwołanie odwołanie.

No tak, pamiętaj, że później możesz zrobić odwołanie odwołania z odwołania! A co będziesz sobie załował, napisz najlepiej teraz 2 odwołania i tak Cię zleją i powiedzą, że wiedzą lepiej... mimo, że faktycznie nie mają racji!


TO jest PARODIA!! Kiedy doczekamy się normalnego BOK!! Kpina na kpinie !!

 #476858  autor: potargany
 20 maja 2011, 11:30
Teraz week - więc pewnie na moje zgłoszenie też nie odpowiedzą ;)
34 dzień - o ile się nie mylę

Pieniądze to nie wszystko ...

 #476863  autor: play4you2
 20 maja 2011, 12:03
muchakk pisze:No tak, pamiętaj, że później możesz zrobić odwołanie odwołania z odwołania!
Odwołanie można złożyć tylko raz. Później już tylko droga administracyjna (Sąd lub UKE). Wszystko jest zresztą ujęte w klauzuli, pod treścią odwołania.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #476864  autor: KamaZ
 20 maja 2011, 12:10
konradmc pisze:Mam problem z przełączaniem się z sieci Play na Plus jak wyjeżdżam na obszary wiejskie. Czy ktoś ma tez taki problem.
Ja mam odkąd uruchomili u mnie sieć "4G". Dlatego ustawiłem na sztywno 2G Plusa i skończyły się problemy.

 #476877  autor: qper
 20 maja 2011, 13:08
play4you2 pisze:
muchakk pisze:No tak, pamiętaj, że później możesz zrobić odwołanie odwołania z odwołania!
Odwołanie można złożyć tylko raz. Później już tylko droga administracyjna (Sąd lub UKE). Wszystko jest zresztą ujęte w klauzuli, pod treścią odwołania.
No tak ale to chyba tyczy się reklamacji a nie zwykłego zgłoszenia technicznego. Mam racje?

Numer zgłoszenia 31071706

 #476885  autor: play4you2
 20 maja 2011, 13:31
qper pisze:Mam racje?
Jeżeli reklamacją było zgłsozenie techniczne a później składasz od tego odwołanie, to nie ma znaczenia, jaki to rodzaj zgłoszenia. Zasady rozpatrywania są takie same. Tak na marginesie, przypomnę jeszcze, że w przypadku odwołań, nie ma ustawowego obowiązku rozptrywania ich w terminie do 30 dni kalendarzowych. Zapis ten, dotyczy tylko reklamacji.
qper pisze:Numer zgłoszenia 31071706
Sprawę dopiero zleciłeś, więc pozwól, że zajmie się nią standardowo Obsługa Klienta. Jak mówiłem, każdego traktuję tak samo, więc standardowo, jak nie zajmą się tym do 10 dni od dnia dzisiejszego, przypomnij mi się z tym to wtedy zobaczę, co się dzieje i zlecę ewentualnie ponaglenie.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #476922  autor: qper
 20 maja 2011, 16:38
play4you pytanie za sto punktów,

Play pobrał niesłusznie 10 zł z konta. Konsultant odpisał mi dzisiaj, że zwrócił 10 zł + 5 zł rekompensaty ale do tej pory nie widzę tych pieniędzy na koncie.

Kiedy one się pojawią?

 #476949  autor: KC-KARLOS
 20 maja 2011, 19:33
qper pisze:play4you pytanie za sto punktów,

Play pobrał niesłusznie 10 zł z konta. Konsultant odpisał mi dzisiaj, że zwrócił 10 zł + 5 zł rekompensaty ale do tej pory nie widzę tych pieniędzy na koncie.

Kiedy one się pojawią?
Pewnie będzie tak, że kasa wróci na konto główne za kilka dni, a 5 zł wpłynie do promocyjnego Pakietu Złotówek 1-wszego czerwca.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
  • Strona 220 z 244
  • 1
  • 218
  • 219
  • 220
  • 221
  • 222
  • 244
  • 1
  • 218
  • 219
  • 220
  • 221
  • 222
  • 244