• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 219 z 244
  • 1
  • 217
  • 218
  • 219
  • 220
  • 221
  • 244

 #476643  autor: qper
 19 maja 2011, 00:03
playonline pisze:
qper pisze:Play4You dla admina: to co rzuciło mi się w oczy...
Nie zrozum mnie zle ale czy Tobie placa za szukanie bledow (literowek itp) calymi dniami? ;)
Ok nie biorę tego do siebie.
Dokładnie tak jak piszesz, jestem w tym "dobry" i czasami realizuje zlecenia, które polegają na szukaniu błędów.

Do tego jestem bardzo pedantyczny... - co nie jest dobre w życiu codziennym ;)

Jeżeli coś widzę to wychodzę z założenia, że trzeba to naprawić.

Szkoda tylko, że ten sztab informatyków Play-a wielu błędów nie potrafi sam dostrzec.

Wiele literówek a nawet błędów merytorycznych nadal jest na stronie.
Zgłaszam to i obserwuje ile im zajmuje poprawianie ;)

PS
Po dobrych 2 miesiącach poprawili błędne linkowanie na stronie z logowaniem do play24 (zakładka zasięg prowadziła do bramki SMS)

 #476665  autor: play4you2
 19 maja 2011, 09:30
playonline pisze:natomiast smsy nagle przestaly sie wysylac...
No z SMSami to raczej nie powinno być żadnych kłopotów. Nadal nie możesz wysyłać?
qper pisze:Play4You dla admina: to co rzuciło mi się w oczy...
Przekazano 8)
dkf pisze:widze że wiesz lepiej co było w umowie... tak samo wiesz lepiej co napisano w regulaminie odnośnie zawierania umów...
Jak dobrze kojarzę, już kiedyś zajmowałem się jakąś Twopją sprawą związaną z Umową i okazało się, że jednak nie miałeś racji i z tego co pamiętam, zostało Ci to bardzo dobrze wyjaśnione. No cóż, nie mam zamiaru polemizować z Twoim zdaniem, gdyż masz do niego prawo. Przypominam Ci równiez o tym, że jeżeli uważasz, że zostałeś oszukany lub w stosunku do Twojej osoby zostały dokonane czyny niezgodne z prawem na zawartej Umowie, masz w tej sytuacji prawo do złożenia sprawy do sądu, właściwego w Twoim miejscu zamieszkania z pozwu cywilnego. Wówczas Sąd, w trybie administracyjnym określi stanowisko właściwe dla tej sprawy. Z naszej strony sprawa jest zamknięta.
Sugeruję jedynie dokładne zapoznanie się z Regulaminem Promocji i Regulaminem Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych oraz właściwymi przepisami Ustawy, dotyczącej zawierania Umów na odległość i przepisami określonymi w Kodeksie Cywilnym, dla Umów cywilnoprawnych. To wszystko co mam do powiedzenia w sprawie Umowy, którą z nami zawarłeś i nie będę komentował Twoich dalszych wypowiedzi, określającyh tą tematykę. Jak juz mówiłem, masz prawo mieć własne zdanie w tym zakresie dyskusji.
W kwestii połączeń, jeżeli pojawiły się niedogodności, Operaotr w tej sytuacji oferuje pomoc techniczną, w oparciu o złożone zgłoszenie. W tym celu sugeruję, abyś przekazał nam dowolnie wybraną przez siebie drogą zgłoszenie, dotyczące tych niedogodności, o których wspominasz. Po zleceniu zgłoszenia, zostanie ono przekazane do działu technicznego, w celu weryfikacji. Jeżeli rzeczywiście nastąpiły jakieś usterki lub awarie, potwierdzone przez dział techniczny, masz prawo do odszkodowania, określonego w Regulaminie Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych, lub do rekompensaty, ustalonej na drodze indywidualnych porozumień.
qper pisze:Dokładnie tak jak piszesz, jestem w tym "dobry" i czasami realizuje zlecenia, które polegają na szukaniu błędów.
Nie zaprzeczam, rzeczywiście otrafisz czasami "wyłapać" niuanse :P. Ale to dobrze. Dzięki za pomoc, bo czasami jak sam widzisz, coś jest przeoczone.
qper pisze:Szkoda tylko, że ten sztab informatyków Play-a wielu błędów nie potrafi sam dostrzec.
Oj, chyba trochę przesadziłeś ;-). Owszem, zauważasz błędy, ale nie są ich raptem "miliony". Czasami ktoś zrobi "literówkę", ale najważniejsze, że dana strona lub link działa. No chyba że, zdarzy się tak, że nie działa, ale to zazwyczaj jest szybko naprawiane.
Niemniej jednak, dziękuję Ci za przekazywane informacje.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #476675  autor: ekdar
 19 maja 2011, 10:12
dkf...
No coz... ja tez jestem ciekaw co oznacza ze moja sprawa zostala "rozwiazana"...
Narazie czekam na pisemna odpowiedz

ekdar

 #476677  autor: play4you2
 19 maja 2011, 10:30
ekdar pisze:No coz... ja tez jestem ciekaw co oznacza ze moja sprawa zostala "rozwiazana"...
No ale przecież odpowiedź powinieneś mieć także na Play24. Zaloguj się i możesz ją przeczytać, zanim otrzymasz pismo.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #476679  autor: qper
 19 maja 2011, 10:35
play4you2 pisze:Oj, chyba trochę przesadziłeś . Owszem, zauważasz błędy, ale nie są ich raptem "miliony". Czasami ktoś zrobi "literówkę", ale najważniejsze, że dana strona lub link działa. No chyba że, zdarzy się tak, że nie działa, ale to zazwyczaj jest szybko naprawiane.
Niemniej jednak, dziękuję Ci za przekazywane informacje.
Jasne, że nie ma ich miliony, natomiast nie zmienia to faktu, że widocznie są niedopracowane jakieś procedury.

Pamiętamy jak zmienialiście stronę ;) to było eldorado.

Chodzi o to, że osoba pisząca stronę w większości przypadków nie widzi swoich błędów. Dlatego zatrudnia się osoby testujące i sprawdzające strony, produkty oprogramowanie czy cokolwiek innego.

Według standardów błędy powinny być usuwane szybko gdyż tworzą obraz firmy.
play4you2 pisze:No chyba że, zdarzy się tak, że nie działa, ale to zazwyczaj jest szybko naprawiane.
Szybko to pojęcie względne. Raz zajmuje to wam jeden dzień a innym razem 2 miesiące.


Niemniej jednak jedyną opcją zgłaszania błędów w Play-u jest niniejsze forum. Według mnie firma powinna stworzyć adres do webmastera, który odpowiada za stronę. Wtedy bez problemu i bez rozgłosu można zgłaszać takie poprawki.

Pozdrawiam ;)

 #476694  autor: pakierhakierxd
 19 maja 2011, 11:24
Minus taki że wtedy on by był zasypywany mailami,zresztą pewnie ma ale nie jest podany publicznie ;)

Pozdrawiam :)

 #476700  autor: qper
 19 maja 2011, 11:35
pakierhakierxd pisze:Minus taki że wtedy on by był zasypywany mailami,zresztą pewnie ma ale nie jest podany publicznie ;)
zakładam, że jednak jest to firma więc są na takie rzeczy przygotowani.
Z drugiej strony większości ludzi nie chce się takich błędów zgłaszać więc nie powinno być dużo.

Czasami robi się na stronie link - zgłoś błąd.

 #476707  autor: pakierhakierxd
 19 maja 2011, 11:55
Ja tam aż tak błędów jak ty nie widzę ;)
Ty to jesteś spostrzegawczy :P

Pozdrawiam :)

 #476708  autor: ekdar
 19 maja 2011, 12:08
sprawdzilem:
rozwiazanie=olanie

ekdar

 #476709  autor: Sikor28
 19 maja 2011, 12:19
Od kilku dni jest problem z zasięgiem Play w Warszawie na Mokotowie w rejonie EC Siekierki. Czasem brak zasięgu, czasem jedna-dwie kreski, o 3G można zapomnieć.
Zaznaczam, ze problem nie dotyczy jednego aparatu a KILKUNASTU, więc problem techniczny z mojej strony jest wykluczony. Może warto to naprawić ?


zglosilem Doradcy, ma przekazac dalej
Ostatnio zmieniony 19 maja 2011, 13:19 przez Sikor28, łącznie zmieniany 1 raz.

Piotr
--------------------------------------------------------
rybne rarytasy www.sumowisko.pl

 #476711  autor: play4you2
 19 maja 2011, 12:44
ekdar pisze:rozwiazanie=olanie
A możesz mi jeszcze raz podesłać nr tego zgłoszenia? Przeczytam, jaką odpowiedź Ci udzielili i co z tym zrobiono ok? Przyznam, że nie zweryfikowałem tego, ponieważ dostałem tylko mail, że sprawa została rozwiązana. Wybacz, ale mam bardzo duzo innych obowiązków i nie mogłem zapoznać się z treścią tego rozwiązania.
Sikor28 pisze:Może warto to naprawić ?
Z rób proszę zgłoszenie techniczne i przekaż je do analizy ok?

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #476723  autor: ekdar
 19 maja 2011, 13:42
szkoda twojego cennego czasu...
mojego zreszta tez...
Tak jak mi tu radzono zostalo mi zlozenie skargi do UKE...
Play ma mnie gdzes...
A pomyslec ze 3 nr ktore mam plusie tez mialem przeniesc...
Nie. Dziekuje. Raz zrobiono ze mnie frajera... Starczy.
Pozdrawiam.

ekdar

 #476744  autor: ukefake
 19 maja 2011, 16:56
qper pisze:Niemniej jednak jedyną opcją zgłaszania błędów w Play-u jest niniejsze forum. Według mnie firma powinna stworzyć adres do webmastera, który odpowiada za stronę.
Biorąc pod uwagę wprowadzanie nowinek na stronach wolałbym aby nie wywoływac wilka z lasu, lepiej niech zostanie tak jak jest. Ilość i jakość tych błędów wskazuje, że Play oszczędza i na testerach i na programistach.
Dojrzałe firmy dbające o swój wizerunek (vide orange) mają na stronach stosowne linki. Ale pamiętajmy, że play to inna telefonia komórkowa ;)

 #476745  autor: playonline
 19 maja 2011, 17:28
dkf pisze:widze że wiesz lepiej co było w umowie...
Zajrzyj do umowy/aneksu i przestan marudzic... Masz tam napisane jaka promocja dotyczy ciebie, nastepnie zajrzyj do regulaminu i zalatwione. Jezeli pracownik PLAY obiecal tobie cos innego to tylko reklamacja i dostaniesz jakas rekompensate. Zanim podpiszesz dopytaj co to za promocja (JAK SIE NAZYWA), pozniej przeczytaj regulamin i udzielaj sie na forum...
play4you2 pisze:No z SMSami to raczej nie powinno być żadnych kłopotów. Nadal nie możesz wysyłać?
Okazalo sie, ze smsy wychodza.. :) Pomimo, ze wyswietla sie informacja, ze nie udalo sie wyslac wiadomosci. Szkoda tylko, ze pobierana jest oplata za kazdy taki sms.. :/ Odleglosc czasowa pomiedzy kliknieciem WYSLIJ a NIE UDALO SIE WYSLAC WIADOMOSCI to rowne 25 sekund... I nie ma znaczenia jaka siec (PLAY 2G, PLAY 3G, PLUS 2G, PLUS 3G). Dzis zrobilem z tego filmik ale narazie nie mam czasu aby to wrzucic na siec (~400MB - 2m59s). No nic, znajoma ucieszyla sie, ze dostala ogrom milych (o tej samej tresci) smsow... ;)
qper pisze:Ok nie biorę tego do siebie.
To dobrze. :)

 #476746  autor: Quetzal
 19 maja 2011, 17:39
playonline pisze: Okazalo sie, ze smsy wychodza.. :) Pomimo, ze wyswietla sie informacja, ze nie udalo sie wyslac wiadomosci.
A raport doręczenia dostawałeś, czy nie?

 #476748  autor: Mila89
 19 maja 2011, 18:04
Witam

Dawno temu w zwiazku z ogromna iloscia spamu wysylanego przez play postanowilem wylaczyc ta opcje cofajac na niego zgode... zadzwonilem do Bok'u i obiecano mi ze zostanie to wylaczone... i faktycznie przez kilka miesiecy mialem z glowy ten spam reklanowo-konukrsowy niestety od wczoraj od play ZNOWU dostaje te sms'y... i teraz jak ta sprawe zalatwic??? pisac zgloszenie i domagac sie reklamacji czy od razu wyslac sprawe do UKE(i tutaj pytanie musze im dawac rozmowe z play ktora uprzednio musieliby mi udostepnic) czy tez wystarczy opisac sprawe??? rozmowa byla nagrana wiec play ewidentnie łamie no wlasnie co? prawo? umowe?
ps czy oprocz wylaczenia tego moge sie domagac jakiegos odszkodowania? i jesli tak to co moge dostac... kilkanascie minut mnie zupelnie nie intersuje bo sprawa nie dotyczy slabej jakosci zasiegu tylko oszustwa playa
pzdr

14 lipca wyłaczyłem AdBlocka-


Nokia 33310--> Mitsubishi Trium :P --> Nokia 3310--> SE K300i-->SE K700i-->Samsung L760-->LG KU990--> Nokia e72--> Samsung Galaxy SII--> Sony Z3c--> Xperia XZ--> LG G6

 #476750  autor: play4you2
 19 maja 2011, 18:33
Mila89 pisze:niestety od wczoraj od play ZNOWU dostaje te sms'y
Czy jesteś absolutnie pewny, że to my jesteśmy nadawcą tych wiadomości? Oczywiście to akurat jest bardzo łatwe do zweryfikowania. Aby wyłączyć "spam" SMS, zrób do nas zgłoszenie i przede wszystkim podaj nastepujące dane:

- numer telefonu, na który otrzymujesz spam
- numery z których ten spam jest Ci wysyłany (np. 79xxx)
- przybliżona datę, kiedy je otrzymałeś
- treść otrzymanej wiadomości

Jak dostaniemy takie informacje, wówczas zostanie to zweryfikowane i prawdowpodobnie znowu będziesz miał spokój. Pamiętaj jednak proszę o tym, że wystarczy dowolne wysłanie wiadomości pod tzw. "numer Premium", abyś znowu dostawał Spam od tego nadawcy. Zazwyczaj regulaminy są tak stworzone, że wysłanie sms wiąże się z automatyczną zgodą na otrzymywanie wiadomości o treściach marketingowych. Od razu mówię, nie odpowiadamy za wiadomości nadawane przez zewnętrznych dostawców, wykorzystujących naszą infrastrukturę. Jeżeli masz jakieś roszczenia reklamacyjne, sprawę zgłaszasz wówczas bezpośrednio do nadawcy wiadomości (właściciela numeru).

Jednak nie zawsze wysłana wiadomość, to wiadomość o treści marketingowej. Należy rozgraniczyć wiadomość z "ofertą" a wiadomość w której jest jedynie "informacja" o czymś. Taka wiadomość nie jest już wiadomością marketingową a jedynie zwykłą informacją.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #476751  autor: Mila89
 19 maja 2011, 18:40
P4U czy ty czytasz to co ja pisze???? przeciez pisalem ze kilka miesiecy temu dzwoniac do Bok ZABRONIŁEM DOSTARCZANIA MI WIADOMOSCI REKLAMOWYCH pojmujesz to??? innimi slowy NIE MACIE PRAWA dostarczac mi tych wiadomosci a mimo to ROBICIE TO!!! LAMIAC PRAWO,UMOWE dziekuje ze mi doradzasz zebym jeszcze raz nie wyrazil zgody na cos na co sie juz DAWNO NIE ZGODZIŁEM

tresc sms
nr 90333 "To nie pomyłka, to Twoj nr znalazl sie na liscie do losowania 1,000zł juz DZIŚ o 21.00! Odbierz szczesliwy los. Pisz OK na 90333/LoteriaPlay.pl/3,69"

Jezeli twoje nastepne rady maja byc na podobnym poziomie co ostatni to sobie odpusc ciekawe tylko z czyim pogladam zgodzi sie Uke z moim czy z twoim

14 lipca wyłaczyłem AdBlocka-


Nokia 33310--> Mitsubishi Trium :P --> Nokia 3310--> SE K300i-->SE K700i-->Samsung L760-->LG KU990--> Nokia e72--> Samsung Galaxy SII--> Sony Z3c--> Xperia XZ--> LG G6

 #476753  autor: play4you2
 19 maja 2011, 18:53
Mila89 pisze:P4U czy ty czytasz to co ja pisze
Czytam bardzo dokładnie. Zrobisz jak uważasz, ale obawiam się, że raczej reklamacja będzie niezasadna, no ale cóż. Masz prawo składać skargę do urzędów państwowych.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #476754  autor: Mila89
 19 maja 2011, 18:59
Nie zasadna??? wyjasnie ci jeszcz raz: Jak uzytkownik ma nr zarejestrowany to wyraza badz tez nie zgode na przetwazanie swoich danych otrzymywanie spamu reklamowego itd... ja ta zgode COFNAŁEM inaczej ZABRONIŁEM WAM wysylac spam reklamowy... wy złamaliscie prawo wysylajac do mnie tenze spam mimo iz wyraznie tego zakazalem

Teraz pytanie: Rozmowa byla nagrana... czy mam prawo uzyskac dostep do tej rozmowy poprzez wyslanie mi jej na e-mila??? poinformowano mnie ze rozmowa byla nagrywana dla playowego i mojego bezpieczenstwa

14 lipca wyłaczyłem AdBlocka-


Nokia 33310--> Mitsubishi Trium :P --> Nokia 3310--> SE K300i-->SE K700i-->Samsung L760-->LG KU990--> Nokia e72--> Samsung Galaxy SII--> Sony Z3c--> Xperia XZ--> LG G6
  • Strona 219 z 244
  • 1
  • 217
  • 218
  • 219
  • 220
  • 221
  • 244
  • 1
  • 217
  • 218
  • 219
  • 220
  • 221
  • 244