JW_ pisze:Ale to co prezentuje część konsultantów w orange to chamstwo i prostactwo najgorszego gatunku.
Będę uparcie twierdził, że każdy bat ma dwa końce i jak są 'klienci' chamowaci, tak są i konsultanci chamowaci. Oba typy to jednak ludzie.
JW_ pisze:Jeśli ktoś nie potrafi powściągnąć emocji i spławić tego typu klienta w cywilizowany sposób, to się nie nadaje do takiej pracy
A jak dla mnie ktokolwiek, kto jest gburem i chamem nie powinien zostać dopuszczany do obcowania ze społczeństwem. Działa w dwie strony.
SACZI pisze:W konkurencyjnej sieci, czyli w erze losowo po rozmowach z konsultantami oddzwania automat i sprawdza zadowolenie klienta.
Jak najbardziej można złożyć w O reklamację na konsultanta, rozmowa jest odsłuchana i jeżeli jakakolwiek wina leżała po jego stronie, możecie mi wierzyć lub nie, nikt nie będzie go na siłę bronił.
SACZI pisze:Przynajmniej z mojej strony, a ja jestem osoba konfliktową.
Nie no SACZI, bez przesady z tą konfliktowością. A słyszałeś tak BTW, że O ma teraz lepsze oferty od E?
