Na początku umowy z Playem dostałem pakiet darmowych 100 min przez pół roku. Dla pewności zapytałem się czy zostanę powiadomiony o końcu pakietu. Dostałem taką oto odpowiedź:
Szanowny Panie,
dziękuję za zgłoszenie dotyczące powiadomień o kończących się bonusach, które wpłynęło za pośrednictwem strony internetowej 26 października 2010 roku.
Uprzejmie informuję, iż w momencie wygasania upustów na pakiety dodatkowe znajdujące się na koncie klienta, abonent jest informowany o tym SMS-owo. Jednakże odłączenie samego pakietu musi nastąpić poprzez dyspozycję złożona przez Klienta.
Ufam, iż powyższe wyjaśnienie jest klarowne i satysfakcjonujące.
Przez pierwszy miesiąc miałem jeszcze darmowy pakiet internetowy i powiadomienie przyszło. Teraz niestety zapomnieli sobie.
Mogę czegoś żądać od Playa w takim wypadku, np anulowania opłaty? Co radzicie?