• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 72 z 217
  • 1
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • 74
  • 217

 #475078  autor: thonka
 09 maja 2011, 23:30
SACZI pisze:ale ja średnio prawie 3-krotnie przekraczałem abonament
nie ma to nic do rzeczy. liczy sie wysokosc generowanych rachunkow, a nie X krotnosc (w ten sposob osoby z 25zl abonamentami mogly pisac, ze przekraczaly abonament 5 krotnie co i tak jest mniej niz jeden za 170zl) i oczywiscie, ze mozna bylo obnizac punktami juz zrabatowany o 50% telefon. byly takie przypadki na poprzednich stronach.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #475119  autor: Kaisersaze
 10 maja 2011, 11:04
thonka pisze:nie ma to nic do rzeczy. liczy sie wysokosc generowanych rachunkow, a nie X krotnosc
może powinniśmy uściślić - chodzi o wysokość rachunków dla numeru, na który chcemy przedłużyć umowę. Ja mam 4 numery i rachunki zdecydowanie przewyższają 300 pln, ale już dla samego numeru, który obecnie przedłużam rachunki były rzędu 170 - 180 pln i niestety z ceny telefonu era nie chciała zejść (pani w SUK nawet rzekomo kontaktowała się z przełożonym w tej sprawie). Możliwe, że to dlatego, że chciałem PB 80, gdybym wziął wyższą taryfę to odpowiednio: abonament wyższy ale cena telefonu niższa. W konsekwencji większy zarobek dla ery z abonamentu (przykładowo: mój abo 48 pln a Arxela, który dostał zniżkę - 130 pln) i "mniejszy ból" przy zejściu z ceny o połowę. Myślę, że wtedy łatwiej wynegocjować upust na telefonie.

 #475159  autor: limakcki
 10 maja 2011, 16:50
Arxel pisze:Poprosiłem o telefon z informacją kiedy telefony przyjdą, a za 3 godzinki Pani dzwoni i mówi że właśnie przyszło 70 sztuk :) . Szybka decyzja, zdecydowałem się na niższy abonament (różnica 450 zł w ciągu 2 lat) i obecnie czekam na telefon :mrgreen: . Żeby nie było wątpliwości - Abo 130 zł/mieś, cena tel 249,5 zł (rabat o połowę cennikowej ceny + (a w zasadzie minus :P ) 150 zł za punkty).
SACZI pisze:Hm, to dziwne i zakrawa o "opowiadanie bajek", wszak jesteś chyba pierwszą osoba, która dostaje zniżkę na telefon plus zniżke za punkty era premia.
SACZI, ja mam znajomego, którego kolega pracuje w erze i znajomy mój opowiadał (nie wiem ile z tego prawdy), że kolega był w stanie wpisać w komentarzu coś w stylu "klient gotowy zrezygnować z usług ery" i ponoć obniżył mu cenę telefonu o połowę, ponadto znajomy dostał ofertę z telefonem 6 miesięcy przed końcem umowy, bo rzekomo "zniszczył stary telefon", także, jeśli to prawda, możliwe są dogłębniejsze negocjacje z erą, oczywiście przy wysokich rachunkach - on ma trochę ponad 200zł/mc.

 #475322  autor: walus70
 11 maja 2011, 16:51
Witam !
To mój pierwszy wpis , pozdrawiam wszystkich forumowiczów .
Mam pytanie czy ktoś wie jak długo są przetrzymywane nagrania rozmów z bok-iem , pytam dlatego że podczas rozmowy miałem coś obiecane i teraz jest ciężko to wyegzekwować .
Pozdrawiam

 #475348  autor: bannau
 11 maja 2011, 20:16
Czy komuś z rachunkami na jeden numer ponizej 80 (cala fakture mam 300) udalo sie dostac oferte z telefonem pol roku przed koncem umowy?

Obrazek
Obrazek

 #475349  autor: limakcki
 11 maja 2011, 20:17
Witam !
To mój pierwszy wpis , pozdrawiam wszystkich forumowiczów .
Mam pytanie czy ktoś wie jak długo są przetrzymywane nagrania rozmów z bok-iem , pytam dlatego że podczas rozmowy miałem coś obiecane i teraz jest ciężko to wyegzekwować .
Pozdrawiam
Napisz pismo reklamacyjne opisujące dokładnie sytuację i oczekuj odpowiedzi, która powinna nadejść w ciągu miesiąca. W międzyczasie zostanie sporządzony na piśmie przebieg rozmowy i operator się do niego ustosunkuje, jeśli nie będą mieć możliwości odsłuchania rozmowy to nie wyślą odpowiedzi, a Ty po miesiącu możesz uznać reklamację za rozpatrzoną pozytywnie. Jeśli sprawa dotyczy ery to reklamację można złożyć telefonicznie, ale skoro piszesz tutaj to przypuszczam, że wykorzystałeś już tę drogę... Nie wiem jaki jest ustawowo czas przechowywania takich nagrań, ale logicznie, to przez cały okres zawartej telefonicznie umowy.

 #475354  autor: hco
 11 maja 2011, 20:30
Jako że jestem nowy na forum - witam wszystkich uzytkownikow! ;)

Mam pytanie odnosnie przedluzenia oferty. Dzisiaj otrzymalem oferte z telefonem na iboa, jednak przy wyborze telefonu nie ma SGS II, czy jest to spowodowane tym ze nie maja go na stanie ? czy dla mnie jest on niedostepny ?!?

I jeszcze pytanko odnosnie negocjacji, lepiej dzwonic co SUK, czy IBOA ma takie same mozliwosci (w sensie negocjacje mailem) ?

 #475374  autor: st.konsultant
 11 maja 2011, 23:03
limakcki pisze:
Witam !
To mój pierwszy wpis , pozdrawiam wszystkich forumowiczów .
Mam pytanie czy ktoś wie jak długo są przetrzymywane nagrania rozmów z bok-iem , pytam dlatego że podczas rozmowy miałem coś obiecane i teraz jest ciężko to wyegzekwować .
Pozdrawiam
Napisz pismo reklamacyjne opisujące dokładnie sytuację i oczekuj odpowiedzi, która powinna nadejść w ciągu miesiąca. W międzyczasie zostanie sporządzony na piśmie przebieg rozmowy i operator się do niego ustosunkuje, jeśli nie będą mieć możliwości odsłuchania rozmowy to nie wyślą odpowiedzi, a Ty po miesiącu możesz uznać reklamację za rozpatrzoną pozytywnie. Jeśli sprawa dotyczy ery to reklamację można złożyć telefonicznie, ale skoro piszesz tutaj to przypuszczam, że wykorzystałeś już tę drogę... Nie wiem jaki jest ustawowo czas przechowywania takich nagrań, ale logicznie, to przez cały okres zawartej telefonicznie umowy.

:shock:

Zdecydowana większość rozmów jest do odsłuchania, a nawet jeśli nie ma takiej możliwości, to i tak Klient otrzymuje odpowiedź na swoją reklamację. Także nie wiem skąd takie rewelacje, że Era wtedy nie odpisuje...

 #475375  autor: Arxel
 11 maja 2011, 23:10
Tak jak powiedziałem aktualnie rachunki na jednym numerze wynosiły około 170 zł, ale średnia z całego okresu to ok 230 zł. Ponadto, to był mój drugi telefon do SUK (zwykli konsultanci tego nie widzieli - nie miałem zapisanej oferty, ale Pani w SUKu od razu to wiedziała) a więc zaczynałem negocjacje od maksimum tego co teoretycznie można wyciągnąć.
Nie chcesz to nie wierz :) Pisze to dla osób, które chcą skorzystać, nie chcesz - twoja sprawa ;-) . Ja dzisiaj miałem kuriera, podpisałem aneks, dostałem SGS2, zapłaciłem za niego 249,5 i jestem bardzo szczęśliwy :D

PS. Sam byłem bardzo zdziwiony, dlatego decydowałem się jeszcze tego samego dnia :mrgreen:

 #475399  autor: jowita
 12 maja 2011, 09:25
Mam pytanie do Starszego Konsultanta. Na innym forum pojawiła się plotka, że po rebrandingu nie będzie już punktów Era Premia.
Czy możesz to potwierdzic?

Punkty Era premia są bardzo atrakcyjną formą obniżania ceny słuchawek przy przedłużaniu umowy.
Ja wymieniałam niedawno telefon, ale nie korzystałam z punktów, a mam ich trochę. Osoba z rodziny będzie wymieniała telefon w przyszłym roku, ciekawe czy punkty które zbiera teraz, na cos jej się przydadzą wtedy?

 #475402  autor: łazęga
 12 maja 2011, 09:38
jowita pisze:Mam pytanie do Starszego Konsultanta. Na innym forum pojawiła się plotka, że po rebrandingu nie będzie już punktów Era Premia.
Czy możesz to potwierdzic?
Ja myślę, że jest on tak samo zorientowany w tej sprawie jak z nowymi cennikami czy taryfami.

Mam pytanie odnośnie przedłużania 4,5 m-ca przed końcem umowy. To jest 4 m-ce i 15 dni przed, czy 4 m-ce i 14 dni? Żona ma umowę do 27-09-2011. Zależy na czasie, żeby kupić SGS2 w multimedialnej 29 za 1399 PLN przy umowie na 30 m-cy i szybko opchnąć go na popularnym serwisie aukcyjnym.
Poza tym jak to jest z tą możliwością przedłużania od 2 do 4,5 m-ca przed końcem umowy? Na pierwszej stronie jest mowa, że opcja z 4,5 m-ca jest przy rachunkach powyżej 100 PLN, a ja 3 m-ce temu dla numeru z abo 25 PLN z nieznacznym tylko jego przekraczaniem miałem już możliwość przedłużenia 4,5 m-ca przed końcem umowy. Czy ma znaczenie (chyba nie) posiadanie kilku abonamentów na koncie?

 #475404  autor: rogmaniek
 12 maja 2011, 09:41
jowita pisze:Mam pytanie do Starszego Konsultanta. Na innym forum pojawiła się plotka, że po rebrandingu nie będzie już punktów Era Premia.
Aż nie chce mi się wierzyć, że mogłaby być to prawda. Może będzie inna nazwa tego Programu Lojalnościowego? Jeśli DT zrezygnowałoby z przyznawania punktów, dla mnie, byłby to przykład bardzo "korzystnych" zmian dla Klienta, po rebranding'u :lol: Ciekawe czy wkrótce będę się śmiać z żałosnej oferty i braku Programu Lojalnościowego, pod nową, paskudną marką T-Schajse? Może jednak DT, na "dzień dobry", nie zacznie od dojenia Klienta...

POZdrawiam.

O2 - We're better, connected!
O2 - See what you can do!
O2 - Together is better!
 #475407  autor: rain987
 12 maja 2011, 09:58
To mój pierwszy post na forum. Witam Wszystkich :D


Może off-topic na wstępie, ale .... DZIĘKUJĘ forumowiczom za bezinteresowną pomoc i informacje, dzięki którym przedłużyłem w dniu wczorajszym abo na zadowalających warunkach. DZIĘKUJĘ wszystkim wypowiadającym się. SZACUN.

Przedłużałem dwa abonamenty R20 i R40. W trakcie rozmowy z konsultantem boa miałem propozycję otrzymania w cenie abonamentu R40 dodatkowych 100min wymiennych na 400SMS, a w abo R20 - 40min/160SMS. :shock: Byłbym uległ miłemu Panu konsultantowi, gdyby nie brak możliwości przedłużenia 2 os sieci rodzinnej na 24mc. Poprosiłem wówczas o połączenie z Działem Rezygnacji (SUK). Tam otrzymałem R40 za 45zł i 2 os sieć rodzinną na 24mc, a R20 za 25 zł, a więc to, co chciałem. Jeden aneks wraz z telefonem jest już w trakcie wysyłania (ma być dostarczony jutro), natomiast drugi został przez konsultanta skierowany do realizacji w salonie (na warunkach ustalonych w SUK), gdyż aktualnie nie mieli w magazynie Samsunga I5800.

Spostrzeżenie: Bardzo miła i rzeczowa atmosfera rozmowy z BOA, a następnie SUK.

Pozdro

 #475411  autor: limakcki
 12 maja 2011, 10:47
st.konsultant pisze:Zdecydowana większość rozmów jest do odsłuchania, a nawet jeśli nie ma takiej możliwości, to i tak Klient otrzymuje odpowiedź na swoją reklamację. Także nie wiem skąd takie rewelacje, że Era wtedy nie odpisuje...
Wiesz jak to jest, w erze pracują oprócz komputerów również ludzie czyli zakręcone mające prawo się mylić istoty. Wiadomo, że w interesie firmy leży odpowiedź na każdą reklamację, ale gdyby tak się zdarzyło, że jakiś czlowieczyna się pomyli i mu umknie akurat ta reklamacja wtedy klient nie dostanie odpowiedzi przed uplywem 30dni, a wtedy w świetle prawa/regulaminu reklamację uznaje się za rozpatrzoną pozytywnie :wink: Ja szanuję bardzo erę i jej pracowników, ale nawet tam nie każdy pracownik jest idealny...

ps: ja w przeciągu 8 lat z erą składałem 1 raz reklamację telefonicznie i została rozpatrzona pozytywnie, a era osłodziła mi niedogodność pakietem smsów, drugi raz gdy zadzwoniłem z chęcią złożenia reklamacji konsultant skutecznie namówił mnie od odstąpienia od postępowania reklamacyjnego i sam skorygował niepoprawną wysokość rachunku, także wszystko da się załatwić.

 #475443  autor: st.konsultant
 12 maja 2011, 13:51
jowita pisze:Mam pytanie do Starszego Konsultanta. Na innym forum pojawiła się plotka, że po rebrandingu nie będzie już punktów Era Premia.
Czy możesz to potwierdzic?

Punkty Era premia są bardzo atrakcyjną formą obniżania ceny słuchawek przy przedłużaniu umowy.
Ja wymieniałam niedawno telefon, ale nie korzystałam z punktów, a mam ich trochę. Osoba z rodziny będzie wymieniała telefon w przyszłym roku, ciekawe czy punkty które zbiera teraz, na cos jej się przydadzą wtedy?
Wszystko trzymane jest w ścisłej tajemnicy. Także o zmianach pracownicy Ery dowiedzą się dosłownie na chwilę przed ich wprowadzeniem.

 #475450  autor: hco
 12 maja 2011, 14:09
hco pisze:Jako że jestem nowy na forum - witam wszystkich uzytkownikow!

Mam pytanie odnosnie przedluzenia oferty. Dzisiaj otrzymalem oferte z telefonem na iboa, jednak przy wyborze telefonu nie ma SGS II, czy jest to spowodowane tym ze nie maja go na stanie ? czy dla mnie jest on niedostepny ?!?

I jeszcze pytanko odnosnie negocjacji, lepiej dzwonic co SUK, czy IBOA ma takie same mozliwosci (w sensie negocjacje mailem) ?
Podpowie ktoś ?

 #475467  autor: lubiepiwo
 12 maja 2011, 15:01
jowita pisze:Mam pytanie do Starszego Konsultanta. Na innym forum pojawiła się plotka, że po rebrandingu nie będzie już punktów Era Premia.
Czy możesz to potwierdzic?

Punkty Era premia są bardzo atrakcyjną formą obniżania ceny słuchawek przy przedłużaniu umowy.
Ja wymieniałam niedawno telefon, ale nie korzystałam z punktów, a mam ich trochę. Osoba z rodziny będzie wymieniała telefon w przyszłym roku, ciekawe czy punkty które zbiera teraz, na cos jej się przydadzą wtedy?
Jeśli by zlikwidowali era premia to punkty na szczęście nie przepadną tak łatwo.
W regulaminie programu premiowego jest zapis, że w sytuacji zamknięcia programu klienci mają czas na wykorzystanie punktów 1 miesiąc. Po tym terminie przepadną.

A czy zlikwidują? oby nie..

Edit:

Do postu nad moim. Wysłałem maila z poziomu IBOA z marudzeniem jaka to standardowa oferta przedłużeniowa kiepska to na drugi dzień miałem telefon z SUK :)

 #475474  autor: st.konsultant
 12 maja 2011, 16:13
hco pisze:
hco pisze:Jako że jestem nowy na forum - witam wszystkich uzytkownikow!

Mam pytanie odnosnie przedluzenia oferty. Dzisiaj otrzymalem oferte z telefonem na iboa, jednak przy wyborze telefonu nie ma SGS II, czy jest to spowodowane tym ze nie maja go na stanie ? czy dla mnie jest on niedostepny ?!?

I jeszcze pytanko odnosnie negocjacji, lepiej dzwonic co SUK, czy IBOA ma takie same mozliwosci (w sensie negocjacje mailem) ?
Podpowie ktoś ?

Tu masz pełen cennik http://www.era.pl/repositories/era_pl_r ... 021109.pdf . Jak w IBOA nie możesz wybrać telefonu, który widnieje w cenniku to dzwoń do BOA i zamów aneks poprzez konsultanta.

 #475518  autor: bannau
 12 maja 2011, 20:31
Powtórzę pytanie, bo zaginęło w akcji:
Czy komuś z rachunkami na jeden numer ponizej 80 (cala fakture mam 300) udalo sie dostac oferte z telefonem pol roku przed koncem umowy?

Obrazek
Obrazek

 #475527  autor: equip
 12 maja 2011, 22:07
Witam, dziś w IBOA (5 m-cy przed końcem umowy) pojawiła mi się oferta z telefonem, interesuje mnie r40, napisałem maila czego oczekuję (tak jak na 1 stronie 45zł i sieć rodzinna na 24 m-ce) oddzwonił do mnie Pan z BOA i oznajmił, że oferta z telefonem dostępna jest tylko w IBOA i mogę ją przedłużyć tylko przez internet bez żadnych negocjacji.

Pytanie kiedy ewentualnie mogę podjąć jakiekolwiek negocjacje i w jaki sposób?
  • Strona 72 z 217
  • 1
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • 74
  • 217
  • 1
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • 74
  • 217