• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 143 z 208
  • 1
  • 141
  • 142
  • 143
  • 144
  • 145
  • 208

 #473855  autor: Vieslav
 02 maja 2011, 13:46
EiSPL, mało tych minut. Teraz jest promocja 2x więcej i powinieneś dostać 360 a nie 210. Nie bierzcie tych dodatkowych minut przez 3, 5 czy ileśtam miesięcy tylko proście o promocje 2x więcej + 40% za staż. Ja dostałem w Delfinie 59: 360 minut do wszystkich, 6000 minut do 5 numerów, za darmo na całą umowę: wieczory i weekendy, 75 minut do Orange, 80 smsów do wszystkich sieci, 100MB. Jeśli dobrze pamiętam to konsultantka coś mówiłą chyba pod nosem, że zmieni jakieś minuty na 6 miesięcy na 2x więcej, ale głowy nie dam sobie uciąć - wiedziałem, że jest takie promo i się upomniałem. Zresztą, to było zaraz po rozwiązaniu aneksu podpisanego tydzień wcześniej (właśnie z powodu pojawienia się promocji 2x więcej).

 #473888  autor: cesarz
 02 maja 2011, 17:00
Nie widzę Blackberry w ofercie Orange . A miałem taką ochotę >

CNN

 #473907  autor: OrangeDlaFirm
 02 maja 2011, 19:37
na *400 sporo się ich ostatnio pojawiło

Obsługa Klienta Biznesowego. W razie jakichkolwiek pytań zapraszam na PW.

 #473930  autor: cesarz
 02 maja 2011, 21:43
Niestety , jestem indywidualny :D

CNN

 #474187  autor: kuba989
 04 maja 2011, 16:53
Witam. Posiadam abonament w Orange Biznes (jedna z 4 komórek na firmę rodziców) i dzwonił do mnie konsultant 'z bardzo korzystnym rozwiązaniem dla tego numeru telefonu'. Jako że poczytałem już wcześniej ten wątek, poprosiłem go żeby napisał sobie w notatkach, żeby do mnie już więcej nie dzwonić. Zadzwoniłem pod *400, ale ceny telefonów, które podawali mi tam są dramatycznie wyższe niż ceny telefonów przez orange.pl. W dodatku rabaty (przy telefonach za ponad 1000zł) proponowali nie więcej niż 200zł. Może ktoś obeznany mi powiedzieć czy jestem w stanie wynegocjować ceny niższe na *400 niż przez Internet (bardziej chodzi mi o cenę telefonu, gdyż z zaproponowanych minut jestem dość zadowolony)? Dodam jeszcze, że przedłużenie przez Internet wchodzi w moim przypadku w grę dopiero za 2 miesiące, gdyż umowa kończy mi się w październiku. Swoją drogą trochę to dziwne, że przez konsultanta i *400 można przedłużyć, a przez Internet trzeba czekać na te 3 miesiące przed.
I jeszcze jedno pytanie. czy jeśli będziemy negocjować naraz warunki dla wszystkich numerów na naszym koncie to warunki, które będzie mógł nam zaproponować Orange będą lepsze czy nie ma to żadnego znaczenia?

 #474197  autor: OrangeDlaFirm
 04 maja 2011, 17:26
Kuba,

Faktycznie, chcac przedluzyc umowe przez internet jeszcze Ci przyjdzie troche poczekac.
Przedluzanie umow dla wszystkich numerow w tym samym czasie nie ma zadnego znaczenia.
Zazwyczaj telefony przez www sa tansze, natomiast zwroc uwage na to ze z automatu sprawdzajac oferte wskakuje CI umowa na 30m-cy i ceny telefonow sa podawane w oparciu o ceny netto.

Jesli chcesz bym sprawdzil dla Ciebie cos bardziej konkretnie, zostaw na PW numer i czego oczekujesz.

Obsługa Klienta Biznesowego. W razie jakichkolwiek pytań zapraszam na PW.

 #474258  autor: tomus261
 04 maja 2011, 23:10
Kuba,
Ja jestem w podobnej sytuacji do Ciebie i to co mi oferuje na chwilę obecną orange online to każdy może sobie zobaczyć zaznaczając abo 60pln netto+24mieś umowa. A niby specjalna oferta dla mnie :lol:
To samo zaproponowała mi Pani z infolini*600. Ale wszystko to przebił już pracownik Orange z pionu Klienta Biznesowego ( i to po znajomości) telefony faktycznie droższe od100 do 300 niż przez internet.
Mi również kończy się umowa w Październiku ale zostałem jakoś uprawniony już teraz.
Dziś stwierdziłem, że do końca umowy może się jeszcze wiele zmienić (na dobre albo złe) i poczekam sobie te 6 mieś a wtedy będę najlepiej wiedział co robić dalej . Nie opłaca się wcale podpisać umowy teraz bo wszystkie nowe warunki wejdą z końcem starej więc żadnej różnicy na chwilę obecną nie będzie.
Ale to moje zdanie

B

 #474265  autor: OrangeDlaFirm
 04 maja 2011, 23:39
Nowe warunki wchodza z kolejnym okresem rozliczeniowym,
do pazdziernika na pewno się jeszcze pozmienia.

Obsługa Klienta Biznesowego. W razie jakichkolwiek pytań zapraszam na PW.

 #474280  autor: efika
 05 maja 2011, 08:25
OrangeDlaFirm pisze:
Jesli chcesz bym sprawdzil dla Ciebie cos bardziej konkretnie, zostaw na PW numer i czego oczekujesz.
Witam,

Jestem nowy na forum i jestem klientem biznesowym. Prosiłbym o sprawdzenie oferty dla mnie. Jestem już uprawniony do przedłużenia umowy. Niemniej jednak nowe warunki za bardzo mi nie odpowiadają.

Wysłałem PW.

 #474831  autor: JW_
 08 maja 2011, 22:54
Jeśli ktoś się zastanawia, czy brać abonament na firmę z Orange, tudzież przedłużyć umowę, to może przedstawię jak bardzo głęboko gdzieś Orange ma swoich klientów biznesowych.

W taryfie indywidualnej mamy obecnie zwierzaki. Dla przykładu weźmy Panterę:
- miesięcznie 99 zł (netto ~80zł)
- w tym 300+300 bezpłatnych minut + 40% za staż, czyli co najmniej 720 minut
- 1 GB na transfer danych
- telefon za 1zł

A co mamy w podobnej cenie w abonamencie firmowym?
Możemy sobie wziąć np. taryfę dopasowaną. Za podobną cenę będziemy mieli:
- miesięcznie 80zł netto
- 367 bezpłatnych minut
- 0 GB na transfer danych
- telefon za 1zł

Inna opcja:
- miesięcznie 80zł netto
- 321 bezpłatnych minut
- 250 MB na transfer danych
- telefon za 1zł

Więc porównując, za identyczną cenę mamy:
- 720 minut w panterze / 367 min w OD / 321 minut w OD
- 1 GB mies. w panterze / 0 GB mies. w OD / 250 MB mies. w OD

Przy okazji jeśli ktoś miał wcześniej umowę terminową i nie przedłużył umowy, to nam np. liczba bezpłatnych minut w abonamencie za 60zł netto spadła z 250 do 125 miesięcznie.
Oczywiście można przedłużyć, na warunkach dla idiotów, o wiele gorszych niż dla klientów indywidualnych i o wiele gorszych niż w pozostałych sieciach, albo jechać na abonamencie z cenę minuty w abo ~50gr/min. :lol:

 #474987  autor: behemot72
 09 maja 2011, 18:21
Zgadza sie,oferta dla klienta indywidualnego jest lepsza niz dla firmowego. Kuriozum.. Wobec konkurencji tez blado wypada. Kazda siec poza orange wprowadza darmowe polaczenia w obrebie sieci dla klientow biznesowych bez zadnych doplat. Podobnie pakiety danych. Przejrzalem poprzednie posty i postawa konsultantow orange "jak sie nie podoba to wypad" mnie zszokowala. Gdybym ja w taki sposob podchodzil do klientow,szybko bym sie na zasilku znalazl. Reasumujac, chyba czas zabierac te 4 firmowe numery do konkurencji.Pozdrawiam serdecznie wszystkich uzytkownikow

 #475005  autor: ubuntulnx
 09 maja 2011, 19:41
behemot72 pisze:Przejrzalem poprzednie posty i postawa konsultantow orange "jak sie nie podoba to wypad" mnie zszokowala. Gdybym ja w taki sposob podchodzil do klientow,szybko bym sie na zasilku znalazl. Reasumujac, chyba czas zabierac te 4 firmowe numery do konkurencji.Pozdrawiam serdecznie wszystkich uzytkownikow
Bredzisz trochę. To Twoim zdaniem konsultant na gorzkie żale w stylu "buuu nie podoba mi się oferta" ma stworzyć nową od podstaw, czy może z rękawa wytrzasnąć lepsze warunki? Konsultant ma z ofertą wspólnego tyle, że ją przedstawia. Tworzy ją natomiast kto inny. Ale wiadomo, po głowie dostaje ten kto najniżej/pod ręką. Jeżeli uważasz, że oferta jest do bani, napisz do działu marketingu, który się tym zajmuje, nadmień, że masz 4 numery, a oni zaraz po tym jak wstaną z kolan z wrażenia może odpiszą.
behemot72 pisze:Przejrzalem poprzednie posty
No to przeglądając kilka stron wstecz nabrałeś doświadczenia, z którym moje kilkuletnie doświadczenie na słuchawce i półroczne poza słuchawką nawet nie śmie licować.

Obrazek

 #475015  autor: behemot72
 09 maja 2011, 20:33
No coz, Twoj post potwierdza moje wczesniejsze opinie. Nie oczekuje padania na kolana tylko dyskusji bez pogardliwych uwag. Ale to przerasta jak widze Twoje umiejetnosci. Rozumiem,ze nie odpowiadasz za oferte. Ale poniekad jestes twarza firmy,poniewaz kontaktujesz sie z klientem. Nie ma tez mowy o gorzkich zalach z mojej strony. Jest oferta,wiec ja oceniam. I tyle. Z twojej wypowiedzi wnioskuje ze kilka numerow generujacych kilkusetzlotowe rachunki nie maja dla firmy orange znaczenia? Jeszcze raz gratuluje podejscia do klienta.

 #475023  autor: ubuntulnx
 09 maja 2011, 20:55
behemot72 pisze:Ale poniekad jestes twarza firmy,poniewaz kontaktujesz sie z klientem
Oczywiście i możesz wierzyć lub nie przez czas, który byłem na słuchawce standard obsługi był na najwyższym poziomie. Ale gdy ktoś zaczynał robić sobie osobiste wycieczki w moją stronę o ofertę był bardzo szybko sprowadzany na ziemię.

Chodzi o podejście, ja to mówisz, 'jak się nie podoba to wypad'. Oferta jaka jest, każdy widzi. Chcesz oceniać? Proszę bardzo, ale nie oczekuj, że ktoś ją specjalnie dla Ciebie zmieni. A jak pisałem kilka stron wcześniej, klienta posiadającego numery na firmę, od klienta biznesowego odróżnia to, że ten pierwszy potrafi biadolić na zastany porządek, natomiast drugi bierze sprawy w swoje ręce, czyli jak mu nie odpowiada Orange, to idzie do Play (używając Twojego języka robi 'wypad').
behemot72 pisze:Z twojej wypowiedzi wnioskuje ze kilka numerow generujacych kilkusetzlotowe rachunki nie maja dla firmy orange znaczenia?
Klienci indywiduali i zetafonowi potrafią generować podobne zyski.

Obrazek

 #475051  autor: behemot72
 09 maja 2011, 22:11
Powiem tak. Od ladnych paru lat jestem abonentem orange dla firm. Zawsze mieliscie super oferte biznesowa,bijaca konkurencje na glowe. Dzis jest inaczej moim zdaniem. Tyle w kwestii oferty. Natomiast pogardliwe i lekcewazace traktowanie stalych klientow zglaszajacych uwagi moze sie odbic czkawka firmie orange. W kazdym razie dziekuje za te wymiane zdan i pozdrawiam.

 #475088  autor: Pijo
 10 maja 2011, 01:30
behemot72 pisze:klientow zglaszajacych uwagi moze sie odbic czkawka firmie orange.

Szczerze , konsultantów guzik obchodzi firma PTK/Orange. Oni w sumie pewnie jeszcze bardziej nie cierpia tej firmy niż niezadowoleni klienci, choc tego publicznie nie powiedzą. Orange ich ciśnie , śrubują im plany sprzedazowe i lecą po premiach. …

W żadnej innej firmie telco nie ma chyba takiego ciśnienia jak w TP/Centertel , moze dlatego sa tacy drażliwi :-) .

 #475158  autor: JW_
 10 maja 2011, 16:40
Jednak się lekko pomyliłem w tym swoim zestawieniu, bo napisałem, że i w ofercie indywidualnej i biznesowej dany telefon jest za 1zł. A jednak tak nie jest, bo w biznesowej mimo dwa razy gorszych warunków telefony są dodatkowo... droższe. :lol:

A z traktowaniem klientów przez konsultantów to na prawdę nie chodzi o to, że pracownik nie może nic więcej zaoferować, tylko o teksty w stylu:
"ja z Panem nie będę więcej rozmawiać", "proszę mnie słuchać, bo się rozłączę", "jak panu nie odpowiada, to zegnam, nie będę tracić na Pana czasu" etc.

Czy też na pytanie o to, gdzie w regulaminie jest jakiś zapis tekst "ja i nikt w tej firmie nie musi Panu tłumaczyć z czego to wynika, bo to firma decyduje o tym co można, a nie Pan". To był hit. :lol:

Totalne dno dna.

 #475182  autor: ubuntulnx
 10 maja 2011, 19:45
JW_ pisze:"ja z Panem nie będę więcej rozmawiać"
Co najmniej klika rozmów dziennie w których 'klient' rozłącza się w trakcie rozmowy ot tak, bo ma zachciankę, bez słowa pożegnania. Kulturka.
JW_ pisze:"proszę mnie słuchać, bo się rozłączę"
Co najmniej kilka rozmów dziennie, w których 'klienci' z roszczeniowym nastawieniem nie dają dojść do słowa i co rusz wchodzą w słowo. Chamstwo.
JW_ pisze:"jak panu nie odpowiada, to zegnam, nie będę tracić na Pana czasu"
Co najmniej kilka rozmów w dniu, w których 'klienci' wyzywają konsultantów od najgorszych, jakby to oni zawinili. Jak to nazwiemy?

Każdy bat ma dwa końce, i nie ważne czy pracuje się na inboun/outbound. Są chamowaci konsultanci i prostaccy klinci. Należy pamiętać, że każdej akcji towarzyszy reakcja i jak kogoś szturchamy, to nie oczekujmy głaskania.

Obrazek

 #475184  autor: uzyszkodnik
 10 maja 2011, 19:54
Do kogo uderzyć w sprawie przedłużenia umowy (klient prywatny)?

--
użyszkodnik

 #475189  autor: JW_
 10 maja 2011, 20:25
ubuntulnx pisze:Każdy bat ma dwa końce, i nie ważne czy pracuje się na inboun/outbound. Są chamowaci konsultanci i prostaccy klinci. Należy pamiętać, że każdej akcji towarzyszy reakcja i jak kogoś szturchamy, to nie oczekujmy głaskania.
Jeśli ktoś nie potrafi powściągnąć emocji i spławić tego typu klienta w cywilizowany sposób, to się nie nadaje do takiej pracy. Dziwne, że firma tego nie widzi, bo dalej opinia idzie o niej, a nie o danym pracowniku...

Gwoli ścisłości mam świadomość tego, że konsultant to tylko konsultant, że jest tak samo normalnym człowiekiem po drugiej stronie telefonu jak ja, że to nie od niego zależy oferta etc. Ale dzwoniąc oczekuję tego, że ktoś będzie miał szacunek również dla mnie.

Jeśli na pytanie:
- "czy mogłaby Pani w takim razie wskazać w regulaminie zapis, który o tym mówi"
otrzymuję odpowiedź:
-"nic Panu nie będę szukać, bo to od nas zależy co Pan może zrobić, a nie od Pana"
to ręce opadają.

Jeśli na stwierdzenie:
- "chyba jednak powinna Pani podać jakiś zapis, z którego to wynika"
otrzymuję odpowiedź:
-"chyba Pan nie rozumie co powiedziałam, ja z Panem nie będę więcej rozmawiać, bo Pan mnie nie słucha"
to nie wiem jak to mam skomentować

Jeśli na pytanie:
- "czy byłaby możliwość zamiany dodatkowego pakietu minut na GB"
otrzymuję odpowiedź:
- "jak panu nie odpowiada to, co zaproponowałam, to żegnam, nie będę tracić na Pana czasu"
to również nie jest to raczej normalne podejście do klienta.

Na prawdę, załatwiałem mnóstwo rzeczy w różnych miejscach i jestem tego przekonania, że miłym słowem i szacunkiem dla drugiej osoby można załatwić o wiele więcej. Miałem wiele sytuacji, że ewidentnie z drugą strona żeśmy się nie zgadzali, ale nie wynikały z tego żadne nieprzyjemne sytuacje.
Ale to co prezentuje część konsultantów w orange to chamstwo i prostactwo najgorszego gatunku. Część, bo jest również spora część miłych i rzeczowych osób. I dlatego dziwię się Orange, że ta pierwsza grupa nadal zajmuje się obsługą klienta.
  • Strona 143 z 208
  • 1
  • 141
  • 142
  • 143
  • 144
  • 145
  • 208
  • 1
  • 141
  • 142
  • 143
  • 144
  • 145
  • 208