• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 201 z 244
  • 1
  • 199
  • 200
  • 201
  • 202
  • 203
  • 244

 #472725  autor: qper
 26 kwie 2011, 18:36
playonline pisze:No i blad konsultanta...Rekompensaty wazne sa NIE 30 dni a od momentu aktywacji do konca cyklu rozliczeniowego (ZAWSZE!).
a karta? bo sytuacja dotyczy karty...

w abonamencie jest to cykl rozliczeniowy
a w karcie - 30 dni od aktywacji

 #472728  autor: playonline
 26 kwie 2011, 18:44
qper pisze:a karta?
Tak jak pisalem wyzej, poki co na prepaida nie narzekam. :) Wiec i reklamacji nie ma. W abonamencie kilka rzeczy bylo/jest do poprawki wiec zgloszenia / reklamacje wysylam. Ja do abonamentu sie odnosze.

PS Tak sie zastanawiam, ze jak zostanie zgloszonych kilka spraw i wszystkie zamkniete powiedzmy w jednym dniu (via Play24) a w kazdej sprawie jest informacja aby ocenic odpowiedz to jak to zostanie sprawdzone ktorego zgloszenia dotyczyla moja opinia bo moge miec zgloszenie nr 1 gdzie odpowiedz jest na 3, zgloszenie nr 2 gdzie odpowiedz jest na 1 i zgloszenie nr 3 gdzie odpowiedz jest na 5. Co jesli poodpowiadam im smsami ale w kolejnosci Opinia 2, Opinia 3, Opinia 1.. Przeciez nie ma sie tam wpisywac np numeru zgloszenia.

 #472731  autor: qper
 26 kwie 2011, 18:51
playonline pisze:
qper pisze:a karta?
Tak jak pisalem wyzej, poki co na prepaida nie narzekam. :) Wiec i reklamacji nie ma. W abonamencie kilka rzeczy bylo/jest do poprawki wiec zgloszenia / reklamacje wysylam. Ja do abonamentu sie odnosze.

PS Tak sie zastanawiam, ze jak zostanie zgloszonych kilka spraw i wszystkie zamkniete powiedzmy w jednym dniu (via Play24) a w kazdej sprawie jest informacja aby ocenic odpowiedz to jak to zostanie sprawdzone ktorego zgloszenia dotyczyla moja opinia bo moge miec zgloszenie nr 1 gdzie odpowiedz jest na 3, zgloszenie nr 2 gdzie odpowiedz jest na 1 i zgloszenie nr 3 gdzie odpowiedz jest na . Co jesli poodpowiadam im smsami ale w kolejnosci Opinia 2, Opinia 3, Opinia 1.. Przeciez nie ma sie tam wpisywac np numeru zgloszenia.
Ja właśnie bardzie preferuję kartę dlatego znam mankamenty z tym związane.

Jeżeli chodzi o ten system oceny to w mojej opinii jest do du.....
Nie pozwala ocenić konsultanta od konkretnego zgłoszenia tylko pokazuje ogólny poziom zadowolenia z obsługi. Jak dla mnie to bez sensu. Ale Play jeszcze tego nie zrozumiał.

Jeżeli system umożliwiałby wychwycenie, że 90% odpowiedzi konsultant X są jakieś "dziwne" to mogliby zweryfikować i ewentualnie wyciągną jakieś konsekwencje.

 #472732  autor: evolucja
 26 kwie 2011, 18:55
Karlos20 pisze:
evolucja pisze:W jaki sposób można przedłużyć ważność minut "Minuty do wszystkich"?
We Freshu: pakiet 30 min do wszystkich sieci za 6 zł -> kod: *111*62*1# [zadzwoń]
lub aktywacja Programu Doładowań za 1 zł na 3 miesiące -> kod: *111*50*1# [zadzwoń], a następnie doładować konto za 60 zł od 1-wszego do ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego, wtedy otrzymasz 30 minut do wszystkich sieci oraz 30 minut do Play i na stacjonarne. To co doładujesz, zostaje na koncie.
Tak, we Freshu. A jakby aktywować kolejną rekompensatę, to dołoży się do poprzednich minut + przedłuży ważność?

 #472733  autor: playonline
 26 kwie 2011, 18:57
qper pisze:Jeżeli chodzi o ten system oceny to w mojej opinii jest do du.....
To jak to, ale w mojej opinii taka ocena moze byc tez nieprawdziwa gdyz co jesli klient trafi za pierwszym razem na kogos co pieknie bedzie opowiadac ale blednie i klient zachwycony da 5 a pozniej sie zorientuje, ze cos jest nie tak napisze lub zadzwoni i dowie sie prawdy od tego drugiego konsultanta i zirytowany PRAWDA da temu drugiemu np 1? Pierwszy za wprowadzenie w blad ale piekne slowa moze dostac 5 a ten co powie gorzkie ale prawdziwe slowa moze dostac 1. Tylko za to, ze klient sie wkurzy... ;) To tylko teoria ale sam jestem ciekaw jak to wyglada. W Plusie po co ktorejs rozmowie (nie kazdej) nastapil telefon z automatu z "zapytaniami" dotyczacymi konkretntego polaczenia. Nie pamietam jak to bylo gdy mailowo cos zalatwialem.

 #472739  autor: play4you2
 26 kwie 2011, 19:30
Ricki1980 pisze:O.K. dałem już reklamacje. Numer zgłoszenia 30187609.
Ok, widzę, że jest jeszcze rozpatrywane, więc poczekajmy na jej koniec.
Marens pisze:Potwierdzam problem echa z TP przy niektórych połączeniach.
Niestety, sprawa ta była już wielokrotnie przekazywana do TP. Nic więcej nie można zrobić w tym temacie.
potargany pisze:A to ja robię sobie z telefonu ROUTER , żeby mieć na kompie.
Wiesz, że zgodnie z Regulaminem, możemy za to wyłączyć Ci Pakiet Społecznościowy? Zapoznaj się proszę z pkt. 11 Regulaminu Promocji. Co do samej usługi, jeżeli nie działa Ci ona prawidłowo z pozyci TELEFONU (nie jako router lub modem) wówczas zgłoś to indywidualnie do technicznego.
Fazzi pisze:play4you mam do Ciebie prośbę abyś przyjrzał się pewnej kwestii. Zauważyłem problem z logowaniem do sieci Plusa w górach (Karkonosze).
Generalnie górzysty teren jest i był zawsze dość "specyficzny", ale nie słyszałem, aby byly jakieś kłopoty z logowaniem się do naszej sieci lub choćby sieci Plus. Co do tego zagrożenia, już moi poprzednicy to wytłumaczyli, że nie ma żadnego, gdyż telefon alarmowy 112 dostępny jest nawet bez karty SIM i zapewniam Cię, że miałbyś mozliwość połączenia z nim, choć nigdy Ci tego nie życzę (abyś nie usiał z niego korzystać, zwłaszcza w górach). Rozumiem jednak, że chciałeś podkreślić wagę sytuacji, więc ok, przekazałem info do odpowiednich osób :wink:.
oem82 pisze:Mam małe pytanie do play4you2 jak wygląda sprawa z komercyjnym wdrażaniem funkcjonalności jaką jest handover między Polkomtelem, a P4
Na to pytanie ewentualnie może odpowiedzieć Ci nasz Rzecznik. Jeżeli już, zadaj mu je na jego blogu.
yancovitz pisze:I co ja mam zrobić ?
Zgłoś reklamację.
qper pisze:Nie wiem dlaczego Play wprowadza ludzi w błąd.
Ok, juz to przekazałem.
qper pisze:Play4You nie działa wam od dłuższego czasu usługa "sms na stacjonarny", a opłaty za takie smsy pobieracie.
No to dość dziwne, ponieważ ja dziś "stestowałem" u siebie, na mojej prywatnej usłudze i normalnie doszedł. Zgłoś to może indywidualnie do weryfikacji.
pakierhakierxd pisze:skoro reklamację uznano za zasadną to powinni mi jakoś zwrócić 12zł,czy tak się nie da ?
Zrób odwołanie od tej reklamacji i podaj mi numer tego zgłoszenia. Zobaczymy co da się zrobić.
kuwejt pisze:Muszą
Kwestia jest "dyskusyjna", gdyż Cennik przewiduje możliwość realizowania połączeń w roamingu, no ale nie chce mi się dyskutować ostro na ten temat :-D. Powiedzmy, że sprawa będzie raz jeszcze zbadana (o ile będzie odwołanie) i zobaczymy, co da się zrobić w tej kwestii 8).

Pijo pisze:Pytanie do Play4You: Czy w Play jest możliwość zablokowania dostępu do konkretnych APN-ów , np. czy konsultant może zablokować, na moje życzenie, dostęp do APN: WAP i Internet ?
Niestety, blokowana jest cała usługa. Nie ma możliwości blokady na "poszczególne" lub wybrane APN.
pakierhakierxd pisze:Napisałem nowe zgłoszenie nr 30237688
Ok, przekazano :-D
playonline pisze:Nie zgadzam sie. Klient ZOBOWIAZANY jest do uiszczenia kwoty rachunku!
Potwierdzam, wynika to z Regulaminu. Tylko złożenie reklamacji na kwotę sporną (wykluczając kwotę Abonamnetu) obliguje do wstrzymania blokady w przypadku jej nieuregulowania. Warunek jest jednak taki, że jednym z żądań w rekklamacji będzie właśnie wstrzyumanie blokady ze względu na nieprawidłową kwotę na fv. Brak takiego żądania oznacza, że Klient opłaci fv i dalszych praw będzię dochodził w reklamacji lub dwołaniu albo wybraną drogą urzędową. Samo zgłoszenie reklamacji na wysokość fv nie oznacza, że następuje automatycznie wtrzymanie np. blokady połączeń.
playonline pisze:Nie, to nie Play a osoba co rozpatruje to. Ma taka mozliwosc to proponuje "prezent".
Potwierdzam.

qper pisze:Nie zdarzyło mi się aby konsultant kiedykolwiek zaproponował sam fakturę korygującą.
Wszystko zależy od tego, jak sformułujesz reklamację. Jeżeli stanowczo żądasz korekty, to raczej ją dostaniesz (w przypadku uznania reklamacji za zasadna i potwierdzenia błędu). No ale fakt, często proponowane są np. Pakiety.
qper pisze:w abonamencie jest to cykl rozliczeniowy
a w karcie - 30 dni od aktywacji
Potwierdzam.
evolucja pisze:Tak, we Freshu. A jakby aktywować kolejną rekompensatę, to dołoży się do poprzednich minut + przedłuży ważność?
Data ważności danych minut z danego Pakietu zawsze jest określana na podstawie ostatnich minut, przyznanych na konto.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #472744  autor: pakierhakierxd
 26 kwie 2011, 19:45
Dostałem rekompensatę za roaming - 25 % od następnej faktury czyli ok. 17zł zamiast 12 ;).Jestem bardzo zadowolony jednak dało się coś zdziałać
Wiec zamiast abonamentu 79zł normalnie zapłacę 74 :D
Ps. dzwonił do mnie konsultant w związku z tą sprawą

 #472745  autor: qper
 26 kwie 2011, 19:50
playonline pisze:
qper pisze:Jeżeli chodzi o ten system oceny to w mojej opinii jest do du.....
To jak to, ale w mojej opinii taka ocena moze byc tez nieprawdziwa gdyz co jesli klient trafi za pierwszym razem na kogos co pieknie bedzie opowiadac ale blednie i klient zachwycony da 5 a pozniej sie zorientuje, ze cos jest nie tak napisze lub zadzwoni i dowie sie prawdy od tego drugiego konsultanta i zirytowany PRAWDA da temu drugiemu np 1? Pierwszy za wprowadzenie w blad ale piekne slowa moze dostac 5 a ten co powie gorzkie ale prawdziwe slowa moze dostac 1. Tylko za to, ze klient sie wkurzy... ;) To tylko teoria ale sam jestem ciekaw jak to wyglada. W Plusie po co ktorejs rozmowie (nie kazdej) nastapil telefon z automatu z "zapytaniami" dotyczacymi konkretntego polaczenia. Nie pamietam jak to bylo gdy mailowo cos zalatwialem.
Ten system z oddzwanianiem po rozmowie z konsultantem jest jeszcze stosowany w TP, Orange i Erze.

w TP poszli jeszcze o krok dalej bo po rozmowie dostajesz mailem dane o numerze zgłoszenia i osobie z którą rozmawiałeś, a przy połaczeniach z komórek dostajesz SMS z numerem zgłoszenia.

 #472746  autor: Ricki1980
 26 kwie 2011, 19:54
play4you2 pisze:
Ricki1980 pisze:O.K. dałem już reklamacje. Numer zgłoszenia 30187609.
Ok, widzę, że jest jeszcze rozpatrywane, więc poczekajmy na jej koniec.

Rano sprawdzałem Play24, o dziwo było ok, system twierdził, że sprawdza spełnienie warunków, około południa znów był zonk, a teraz ponownie sprawdzanie spełnienia warunków. Chyba coś kuleje w Play24. Pozdrawiam

 #472748  autor: play4you2
 26 kwie 2011, 20:04
pakierhakierxd pisze:Wiec zamiast abonamentu 79zł normalnie zapłacę 74
Również mnie to cieszy :wink:. Ale chyba coś nie tak z tymi Twoimi wyliczeniami. To nie od tej kwoty liczysz. Upust jak podejrzewam, jest od samego Abo, czyli od taryfy LongPlay w tym przypadku. Pakiet danych (ten obowiązkowy), nie podlega upustowi. Tak więc, 25% otrzymasz rabatu ale na Plan Taryfowy, jaki posiadasz, z tego co wnioskuję z opisu, masz pewnie LP 69 Plan Cenowy II, czyli rzeczywiście wychodzi to około 18 PLN (17 z kawałkiem). No ale najważniejsze, że się wyjaśniło :P.
pakierhakierxd pisze:Ps. dzwonił do mnie konsultant w związku z tą sprawą
Wiem, bo dostałem właśnie raport :-D

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #472755  autor: pakierhakierxd
 26 kwie 2011, 20:25
Konsultant mi powiedział że 17zł od 69zł,tak mam longplay play cenowy II 250 mb
za 79zł brutto.Z moich wyliczeń wynika tak 79zł abonament normalnie+12=91zł-17,25(25% od kwoty 69)=73,75
Fajnie że są tacy konsultanci którzy mogą pomóc :D
Ps. wiesz może kiedy będzie start oficjalnego forum play?
Jak nie możesz powiedzieć to trudno wiem że niektóre rzeczy są objęte tajemnicą;)
Dzięki za wszystko

 #472757  autor: play4you2
 26 kwie 2011, 20:37
pakierhakierxd pisze:Konsultant mi powiedział że 17zł od 69zł
Dokładnie, ponieważ upuist jest liczony od podstawowego Planu Taryfowego, czyli w tym przypadku LP 69. Te pozostałe opłaty wynikają z obowiązkowego Pakietu Internetowego, a jak by go nie było, to miałbyś LP 69. No ok, najważniejsze, że będzie mniej :-D.
pakierhakierxd pisze:Ps. wiesz może kiedy będzie start oficjalnego forum play?
Z tym pytaniem to wiesz... Do naszego Rzecznika :wink:

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #472759  autor: Marens
 26 kwie 2011, 20:51
Zauważyłem, że jest opóźnienie w wystawianiu faktur za okres 20.03-19.04.
Jest już 26.04 a nadal mam informację "Brak danych. Twoje faktury są spłacone".
Zawsze informacja o kwocie była po 4 dniach a podgląd generował się po 7 dniach.

Do której godziny trzeba złożyć wniosek o przeniesienie numeru aby w trybie 24godz numer się przeniósł? Dziś z kuzynem złożyłem wniosek ok 16, chyba trochę za późno i numer najprawdopodobniej będzie przeniesiony od czwartku gdyż nie otrzymaliśmy SMSa z informacją o dacie. Pewnie przyjdzie jutro po południu. Zawsze mi się wydawało, że godziną graniczną była 17.
Ostatnio zmieniony 26 kwie 2011, 20:56 przez Marens, łącznie zmieniany 2 razy.

 #472760  autor: sopek44
 26 kwie 2011, 20:52
Play wprowadził teraz zmiany w regulaminie, dotyczące roamingu oraz kilku tabel w cennikach. Dostałem to na piśmie. Czy teraz mogę zerwać umowę która wg umowy kończy mi się za rok?

 #472761  autor: kerim36
 26 kwie 2011, 20:54
sopek44 pisze:Czy teraz mogę zerwać umowę która wg umowy kończy mi się za rok?
mozesz, ponoszac jednoczesnie kare za zerwanie umowy

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #472764  autor: pakierhakierxd
 26 kwie 2011, 20:57
Możesz ale z opłaceniem kary umownej ponieważ to jest zmiana związana z przepisami prawa
dokładnie przeczytaj to co pisze ;)

 #472766  autor: zoltan666
 26 kwie 2011, 20:59
sopek44 skoro dostałeś to na piśmie, to wez to pismo w rękę i jeszcze raz dokładnie przeczytaj, zwłaszcza pkt. IV.
Zerwać umowę można zawsze, jednak nie zawsze bedzie to "bezbolesne".

 #472770  autor: play4you2
 26 kwie 2011, 21:16
Marens pisze:Do której godziny trzeba złożyć wniosek o przeniesienie numeru aby w trybie 24godz numer się przeniósł?
Tak naprawdę, datę oddania numeru zawsze ustala Operator, który posiada dany numer. Szczerze powiedziawszy, nie ma na to reguły, do której złożysz wniosek, ale rzeczywiście, masz większe szanse jak np. złożysz go do 12 danego dnia roboczego (weekendy nie są brane pod uwagę).
sopek44 pisze:Czy teraz mogę zerwać umowę która wg umowy kończy mi się za rok?
W tym przypadku Umowę możesz rozwiązać w trybie określonym w Prawie Telekomunikacyjnym, z zachowaniem Okresu Wypowiedzenia. Niestety, będzie to się jednak wiązało z naliczeniem Opłaty specjalnej, przewidzianej w Umowie. Podstawę prawną takiego działania masz w piśmie, przesłanym do Ciebie.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #472772  autor: Fazzi
 26 kwie 2011, 21:30
play4you2 pisze:
Generalnie górzysty teren jest i był zawsze dość "specyficzny", ale nie słyszałem, aby byly jakieś kłopoty z logowaniem się do naszej sieci lub choćby sieci Plus. Co do tego zagrożenia, już moi poprzednicy to wytłumaczyli, że nie ma żadnego, gdyż telefon alarmowy 112 dostępny jest nawet bez karty SIM i zapewniam Cię, że miałbyś mozliwość połączenia z nim, choć nigdy Ci tego nie życzę (abyś nie usiał z niego korzystać, zwłaszcza w górach). Rozumiem jednak, że chciałeś podkreślić wagę sytuacji, więc ok, przekazałem info do odpowiednich osób :wink:.
Wiem jak działa 112 bo niestety miałem okazję z niego korzystać, ale wiem też że GOPR ma nieco inny nr telefonu pod który bez zasięgu się nie dodzwonię. 112 zawsze jest jakimś wyjściem ale jest to droga na około bo jakby nie patrzeć GOPR działa szybciej, a w pewnych sytuacjach czas jest dość ważny... Można powiedzieć że do tej pory nie słyszałeś o problemach ;) bo jednak jakiś się pojawił. Lepiej żeby to działało dlatego to zgłosiłem, napisałem nowe zgłoszenie, bo tłumaczenie waszego konsultanta że nadajnik mógł być przeciążony w tej sytuacji wydaje się mało prawdopodobny. W każdym razie dzięki za puszczenie tego dalej, mam nadzieję że będzie to sprawdzone, ja ze swojej strony jeszcze pomęczę wasz BOK żeby sami do tego doszli i to wyjaśnili. Mam nadzieję że się uda ;)
  • Strona 201 z 244
  • 1
  • 199
  • 200
  • 201
  • 202
  • 203
  • 244
  • 1
  • 199
  • 200
  • 201
  • 202
  • 203
  • 244