• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 200 z 244
  • 1
  • 198
  • 199
  • 200
  • 201
  • 202
  • 244

 #472481  autor: Gazo
 25 kwie 2011, 17:57
playonline pisze:Nie rozumiem co masz na mysli piszac, ze w Plusie nie ma konta abonenckiego?
W sensie że w Plusie nie mają kont abonenckich abonentów Play. W tym sensie ;)

Alcatel One Touch Pocket/Siemens C35i/Nokia 3510i/Siemens CX65/Siemens SL45i/Sony Ericsson W300i/Sony Ericsson W880i/Nokia N70/Sony Ericsson W910i/LG KU990 Viewty/Nokia 5800 XM/Samsung Wave/iPhone 4/Samsung Galaxy S3/iPhone 5s

 #472535  autor: pakierhakierxd
 25 kwie 2011, 21:58
W nowej ofercie all inclusive internet nie ma pakietów więc nie wiem jak go włączyłeś
podobno mieli wszystkim włączyć nową taryfę bez możliwości włączenia pakietów
ale z lejkiem i 300/500 mb przy doładowaniu

 #472575  autor: ukefake
 26 kwie 2011, 00:12
pakierhakierxd, a co powiesz na to:
http://www.playmobile.pl/pl/promocja/pl ... index.html

zajrzałem też na blog rzecznika KLIK i chyba znowu jest jakieś niedomówienie:
6. Czy nowa opcja Darmowy Internet bez limitu danych zastąpi obecną opcję Darmowy Internet?

Tak. Docelowo ma zastąpić opcję Darmowy Internet. Od 30.03.2011 kod migracyjny na starą opcję Internet będzie nieaktywny. Nie będzie już komunikacji dot. starej opcji. Dedykowane startery będą obowiązywały do wyczerpania zapasów.
Z tego nie wynika, że dotychczasowa opcja darmowy internet zmieni się automatycznie w darmowy internet bez limitu. a skoro dotychczasowi klienci będą mieli "starą" ofertę to będa mieć również możliwość kupienia pakietów. Jeśli moje rozważania są prawdziwe to yancovitz-a czeka reklamacja co w playu jest czystą przyjemnością ;)

 #472599  autor: yancovitz
 26 kwie 2011, 09:05
dzieki Panowie.
Jeszcze raz się do nich przejdę jutro i kulturalnie się z nimi porozmawia.

3510i -> 6230i -> k800i -> Diamond -> Wave -> Galaxy S3

 #472601  autor: qper
 26 kwie 2011, 09:27
Nie wiem dlaczego Play wprowadza ludzi w błąd.

Cały czas zastanawiam się po co na stronie widnieje baner pakietu internetowego
"Tani Internet 25 MB" skoro już prawie miesiąc temu został wycofany

http://www.playmobile.pl/pl/promocja/pl ... index.html


Nawet umieścili info "Pakiet „Internet w Telefonie”, „Pakiety Play Online w telefonie” dla Oferty Play Fresh i „Tani Internet w Play Fresh” zostały wyłączone 30.03.2011."


Tylko dlaczego tego nie zdejmą tyko dalej reklamują?
Już nawet im to 2 krotonie zgłaszałem...

[ Dodano: 2011-04-26, 10:06 ]
Play4You nie działa wam od dłuższego czasu usługa "sms na stacjonarny", a opłaty za takie smsy pobieracie.

Prośba do czytelników, jak możecie to spróbujcie wysłać smsa na stacjonarny i napiszcie czy działa.

 #472620  autor: pakierhakierxd
 26 kwie 2011, 12:07
Play4you doradzisz mi co zrobić w takiej sytuacji
Moja wiadomość do boku wysłana przez play24
Witam mam wyłączony roaming poprzez zgłoszenie wyłączenia tej usługi dawno to już zrobiłem a dzisiaj się połączyłem i naliczyło 12zł za transmisję danych,proszę o o zrobienie czegoś w tej sprawie nie wiem dlaczego się łączy w roamingu i nalicza opłaty,rozumiem gdyby był włączony tak jak jest standardowo ale ja go wyłączyłem i nie powinienem się połączyć i tak samo nie powinny być mi naliczone żadne opłaty(W roamingu połączyłem się z białoruskim operatorem mts chociaż byłem w Polsce ale blisko granicy),mam nadzieje że wyłączycie mi go na stałe i skorygujecie fakturę o 12zł.
Liczę na pozytywne rozpatrzenie mojego zgłoszenia
Pozdrawiam

Dzisiaj zostało uznane za zakończone
i dostałem odpowiedź

Witamy,
informujemy, iż niniejsze pismo zostanie wysłane na adres korespondencyjny:
Sz. P.
Warszawa, dnia 26-04-2011 r.
Nr zgłoszenia: 30196008
Nr telefonu:
Szanowna Pani,
dziękuję za zgłoszenie, dotyczące naliczenia opłat za połączenia internetowe zrealizowane w roamingu, które otrzymałam 24 kwietnia 2011 roku, za pośrednictwem Play24.
Uprzejmie informuję, iż Pani reklamację uznałam za zasadną.
W wyniku zaistniałej niedogodności, mimo zlecenia w sierpniu 2010 roku założenia blokady na roaming usług internetowych, 24 kwietnia 2011 roku zostały naliczone opłaty za przesył danych zrealizowany w roamingu. Uprzejmie informuję, iż blokada została ponownie założona 25 kwietnia 2011 roku.
Za zrealizowane transmisje danych naliczona została opłata w wysokości 12 zł. Chcąc jak najszybciej i najdogodniej dla Pani rozwiązać sytuację, proponuję następujące rozwiązanie: opłacenie faktury, która wystawiona zostanie na początku maja, natomiast w ramach rekompensaty pakiet 60 minut lub 100 SMSów krajowych. Z pakietu będzie można skorzystać w ciągu 30 dni od daty aktywacji. Jeżeli wyraża Pani zgodę na taką formę rozwiązania sprawy - bardzo proszę o ponowny kontakt w celu zlecenie podłączenia wybranej formy rekompensaty.
W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem:
[email protected]
lub poprzez stronę internetową
www.24.playmobile.pl
, gdzie można również na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia, zobaczyć odpowiedź, uzyskać informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług
Zachęcam do oceny udzielonej odpowiedzi, której można dokonać poprzez wysłanie darmowego SMSa (w sieci PLAY) na numer: 8009 i wpisanie w treści odpowiedniej cyfry oznaczającej: 6- doskonale, 5- bardzo dobrze, 4- dobrze, 3- przeciętnie, 2- słabo, 9- trudno powiedzieć.
Z poważaniem
Powyższa odpowiedź wyczerpuje drogę postępowania reklamacyjnego. Informujemy, iż przysługuje prawo wniesienia odwołania od podjętej decyzji do Działu Rozpatrywania Odwołań od Reklamacji w terminie 30 dni od daty otrzymania niniejszego pisma. Zgodnie z §7 ust. 2 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 1 października 2004 r. w sprawie trybu postępowania reklamacyjnego oraz warunków, jakim powinna odpowiadać reklamacja usługi telekomunikacyjnej (Dz. U. nr 226 poz. 2291) dalszych roszczeń można dochodzić również w postępowaniu sądowym przed sądem powszechnym właściwym dla miejsca zawarcia umowy, w postępowaniu mediacyjnym przed Prezesem UKE, lub przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Prezesie UKE.
P4 SP. Z O. O., UL. TAŚMOWA 7, 02-677 WARSZAWA KRS 0000217207 NIP 951-21-20-077, REGON 015808609 KAPITAŁ ZAKŁADOWY 48 456 500,00 ZŁ.

Chodzi o to że ja nie chcę 60 minut lub 100 smsów ponieważ i tak nie wykorzystuje tego co mam
skoro reklamację uznano za zasadną to powinni mi jakoś zwrócić 12zł,czy tak się nie da ?
Wydaje mi się że można na fakturze która wystawią odjąć 12zł.
Nie wiem czemu zawsze tylko proponują minuty/smsy jak nawet drożej to ich kosztuje
liczyłem i wychodzi mi 18zł(Minuta 0,29/Sms 0,18)
Ps. pisze pani bo abonament jest na moją mamę ale ja z niego korzystam

 #472633  autor: sahib
 26 kwie 2011, 12:40
Ehhh, cały Play...

Żądaj korekty faktury i nie zgadzaj się na nic innego.

 #472636  autor: qper
 26 kwie 2011, 12:48
pakierhakierxd pisze:ydaje mi się że można na fakturze która wystawią odjąć 12zł.
Masz prawo żądać faktury korygującej. Możesz sobie również już odjąć tą kwotę od rachunku jeżeli nie jest zapłacony.

Napisz zgłoszenie powołując się na to poprzednie, że nie chcesz pakietów tylko korektę na 12 zł. :-D

To jest własnie cały Play...
Nigdy nie zwracają kasy tylko dają pakiety zarówno we Freshu jak i w abonamencie.

 #472637  autor: pakierhakierxd
 26 kwie 2011, 12:58
To tak zrobię tylko nie wiadomo czy sie zgodzą :(

 #472647  autor: KC-KARLOS
 26 kwie 2011, 13:40
Play zaczyna się poprawiać w Obsłudze Klienta??? Nie sądzę...
Dostałem niedawno telefon z BOK PLAY odnośnie oceny jakości obsługi klienta. Pytają się klienta co im się nie podoba, co poprawić i takie tam pierdułki. Tak więc, jeśli po zgłoszeniach z np. Play24, wysyłaliście SMS-y z oceną obsługi pracownika P4 na "negatywną" - spodziewajcie się telefonu od nich.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #472652  autor: Pijo
 26 kwie 2011, 13:45
Pytanie do Play4You: Czy w Play jest możliwość zablokowania dostępu do konkretnych APN-ów , np. czy konsultant może zablokować, na moje życzenie, dostęp do APN: WAP i Internet ?

Chcę mieć dostęp tylko apn: MMS i blackberry.net

 #472673  autor: qper
 26 kwie 2011, 15:34
pakierhakierxd pisze:To tak zrobię tylko nie wiadomo czy sie zgodzą
Łaski nie robią... to ich obowiązek

 #472676  autor: pakierhakierxd
 26 kwie 2011, 15:54
Napisałem nowe zgłoszenie nr 30237688

o treści

Witam pisze w sprawie zgłoszenia nr 30196008.Nie chcę 60 minut lub 100 sms jako rekompensatę proszę o korektę faktury na kwotę 12zł.Faktura jeszcze nie jest wystawiona więc będziecie mogli od niej odjąć 12zł
Mam nadzieję że skorygujecie tą fakturę
Minut i smsów mam wystarczająco w abonamencie.

Mam nadzieje że się uda skorygować tą fakturę;)
Miał ktoś już taki przypadek
Powiem wam tak gdyby to była rekompensata za coś co nie pobrało kasy to bym ja przyjął
ale tak nie zamierzam płacić 12zl za coś czego i tak nie wykorzystam
12 zł to nie dużo ale jak to mówią grosz do grosza i będzie kokosza
już wolał bym za ta kwotę pakiety internetowe kupić
200mb + 25 mb

 #472677  autor: Fazzi
 26 kwie 2011, 15:54
play4you mam do Ciebie prośbę abyś przyjrzał się pewnej kwestii. Zauważyłem problem z logowaniem do sieci Plusa w górach (Karkonosze). W mieście i trasie przełączanie działa całkiem nieźle ale dziś w górach miałem masakrę. Kolega z którym szedłem ma tel. w simplusie i cały czas miał zasięg, a ja przez dłuższy czas brak takowego. Ciężko mi powiedzieć jak długo, ale prawdopodobnie od momentu jak przestałem łapać czeskie sieci, czyli spokojnie ponad godzinę bez zasięgu. Próbowałem ręczenie logować się do Plusa, ale po 4 czy 5 próbach odpuściłem bo za każdym razem miałem komunikat że karta SIM nie pozwala na zalogowanie do nadajników tego operatora. Dopiero jak pojawił się zasięg macierzysty Play to udało się do niego zalogować i później już mogłem ręcznie przejść na Plusa. Dlaczego tak się dzieje? Zdajesz sobie sprawę, że w górach może to powodować dodatkowe zagrożenia?.. Zrobiłem zgłoszenie, ale znając spostrzegawczość waszych techników to pewnie znów nic nie zauważą. Będę wdzięczny jeśli byś mógł przyjrzeć się sprawie. Nr zgłoszenia to 30196929. Daj znać jeśli potrzebujesz jakieś dodatkowe dane.
Otrzymałem odpowiedź z BOK Play na powyższe zgłoszenie:
Pragnę Pana poinformować, iż problem związany z logowaniem do sieci Plus może być spowodowany aktualnym obciążeniem najbliższej stacji nadawczej oraz siłą odbieranego sygnału stacji lub tymczasowy spadek zasięgu. Na spadek zasięgu mogą mieć wpływ złe warunki atmosferyczne. W przypadku ponownego wystąpienia problemu, proszę o ponowny kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Tak się zastanawiam skąd nagle tyle ludzi w górach, że aż nadajniki były przeciążone przez dłuższy czas. W dodatku kumpel który ma Simplusa miał normalny zasięg... Po prostu odpowiedź na poziomie... play4you czy mógłbyś jakoś zająć się tą sprawą? Bo wasz konsultant chyba raczy sobie żarty ze mnie robić..

 #472702  autor: evolucja
 26 kwie 2011, 17:03
W jaki sposób można przedłużyć ważność minut "Minuty do wszystkich"?

 #472705  autor: KC-KARLOS
 26 kwie 2011, 17:16
evolucja pisze:W jaki sposób można przedłużyć ważność minut "Minuty do wszystkich"?
We Freshu: pakiet 30 min do wszystkich sieci za 6 zł -> kod: *111*62*1# [zadzwoń]
lub aktywacja Programu Doładowań za 1 zł na 3 miesiące -> kod: *111*50*1# [zadzwoń], a następnie doładować konto za 60 zł od 1-wszego do ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego, wtedy otrzymasz 30 minut do wszystkich sieci oraz 30 minut do Play i na stacjonarne. To co doładujesz, zostaje na koncie.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #472709  autor: playonline
 26 kwie 2011, 17:36
qper pisze:Masz prawo żądać faktury korygującej.
Zgadzam sie.
qper pisze:Możesz sobie również już odjąć tą kwotę od rachunku jeżeli nie jest zapłacony.
Nie zgadzam sie. Klient ZOBOWIAZANY jest do uiszczenia kwoty rachunku! Jezeli nie zgadza sie z dana kwota to jest to juz kwota sporna a wiec tylko w tym przypadku nie placi. W pozostalych jesli operator powie, ze reklamacja itp uznana jest za niezasadna (w odniesieniu do korekty kwoty) to klient musi oplacic. W tym przypadku powinni wystawic jemu FK.
qper pisze:Napisz zgłoszenie powołując się na to poprzednie, że nie chcesz pakietów tylko korektę na 12 zł.
Zgadzam sie. ;)
qper pisze:To jest własnie cały Play...
Nie, to nie Play a osoba co rozpatruje to. Ma taka mozliwosc to proponuje "prezent".
qper pisze:Nigdy nie zwracają kasy tylko dają pakiety zarówno we Freshu jak i w abonamencie.
Nie zgodze sie co do abonamentu (nie wiem jak wygladaja reklamacje na prepaid poki co). Ja kiedys mialem wystawiona korekte na 0,36zl gdyz chcialem TYLKO korekte. Innym razem tez cos tam mi skorygowali.

PS
@ qper - nawiazujac do naszej wczesniejszej polemiki, ze tak ujme. Ostatnio zglosilem, ze chce aby aktywowano mi rekompensate i co? Jedna aktywowana w pierwszym dniu nowego cyklu a druga nastepnego dnia (krotko przed nowym cyklem rozliczeniowym zglosilem dyspozycje i napisalem, ze chce aby mi ja aktywowano tak szybko jak sie da). Inne byly gdzies tam po srodku cyklu aktywowane. Jak widac Play nie jest taki straszny jak czasami sie tutaj idzie doczytac.. :) Choc fakt, czasami rece potrafia opsac (np nierozpatrzona reklamacja od uuu i jeszcze troche, choc w sumie chodzi o zasade), no ale kazdy popelnia bledy. ;)

 #472716  autor: qper
 26 kwie 2011, 17:57
playonline pisze: Jezeli nie zgadza sie z dana kwota to jest to juz kwota sporna a wiec tylko w tym przypadku nie placi
Zgadza się i to właśnie miałem na myśli. Jeżeli ten abonent wiedział, że 12 zł zostało nieprawidłowo naliczone to mógł sobie to wstrzymać. Pozostała część faktury powinna być zapłacona. Tym bardziej jeżeli reklamacja została uznana, a nie minął jeszcze termin płatności faktury.
playonline pisze:Nie, to nie Play a osoba co rozpatruje to.
Nie zdarzyło mi się aby konsultant kiedykolwiek zaproponował sam fakturę korygującą.
Założę się, że chodzi o to aby odciążyć księgowość i wykazywanie nieprawidłowości - tak to działa w korporacjach, które znam.

Wielokrotnie wpychali mi różne pakiety na numery abonamentowe aby tylko nie robić korekty. Pomijam już fakt, że nikomu nie udawało się nawet wykorzystać minut z abonamentu, a co dopiero z rekompensaty. Wtedy musiałem się szarpać o korekty.

Korekty zawsze wystawiają z automatu przy problemach ze zmianami taryf lub aneksami.

We Fresh-u jest podobnie. Nigdy nie udało mi się wywalczyć aby jakieś spornie pobrane środki po uznanej reklamacji zwrócili mi na konto. Zawsze proponują pakiety minut do wszystkich i tyle.
playonline pisze:Ostatnio zglosilem, ze chce aby aktywowano mi rekompensate i co? Jedna aktywowana w pierwszym dniu nowego cyklu a druga nastepnego dnia (krotko przed nowym cyklem rozliczeniowym zglosilem dyspozycje i napisalem, ze chce aby mi ja aktywowano tak szybko jak sie da)

Tego nie kwestionuje, też mi się udawało tak zrobić i wiem, że zależy to również od konsultanta.
Generalnie jeżeli sobie dobrze przypominam chodziło o fakt, że np przyznany pakiet w ramach reklamacji w połowie miesiąca nie ma już terminu ważności 30 dni, i w nowym miesiącu przepada. Tak już miałem kilka razy i musiałem walczyć.

Dla przykładu.

zgłoszenie

nia 22.02.2011 otrzymałam od Państwa rekompensatę w postaci 40 min do wszystkich sieci.

Rekompensata miała być ważna 30 dni od momentu przyznania.

W dniu dzisiejszym (01.03.2011) rekompensata wygasła. Czyli była ważna niecały tydzień czasu.

Ponad 37 minut przepadło.

Proszę o pilne wyjaśnienie sprawy.
Taka sytuacja jest niedopuszczalna.


odpowiedź

dziękuję za zgłoszenie dotyczące rekompensaty ze zgłoszenia xxxxx, które otrzymałam od Pani 1 marca 2011 roku za pośrednictwem naszego serwisu internetowego.

Uprzejmie informuję, że złożoną przez Panią reklamację uznałam za zasadną.

Nie ulega wątpliwości, że zgodnie z naszą odpowiedzią na wyżej wymienione zgłoszenie powinna Pani otrzymać jednorazowy pakiet 40 minut na połączenia głosowe. Z uwagi jednak na omyłkę naszego konsultanta dany pakiet nie został aktywowany poprawnie. Serdecznie za to przepraszam i zapewniam, że nasz pracownik został pouczony i zobowiązany do dokładania najwyższej staranności w wykonywaniu swoich obowiązków.

W ramach rekompensaty za wszelkie niedogodności proponuję Pani jednorazowy pakiet 60 minut na połączenia głosowe. Ważność pakietu to 30 dni od daty jego aktywacji. Jeśli byłaby Pani zainteresowana moją propozycją, proszę o kontakt powołując się na numer niniejszego zgłoszenia.

Wierzę, że mimo zaistniałego nieporozumienia będzie Pani zadowolona z naszej współpracy.




i o to mi chodziło generalnie przy naszej dyskusji ;)

 #472724  autor: playonline
 26 kwie 2011, 18:35
qper pisze:Ważność pakietu to 30 dni od daty jego aktywacji.
No i blad konsultanta...Rekompensaty wazne sa NIE 30 dni a od momentu aktywacji do konca cyklu rozliczeniowego (ZAWSZE!).
  • Strona 200 z 244
  • 1
  • 198
  • 199
  • 200
  • 201
  • 202
  • 244
  • 1
  • 198
  • 199
  • 200
  • 201
  • 202
  • 244