• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 199 z 244
  • 1
  • 197
  • 198
  • 199
  • 200
  • 201
  • 244

 #472206  autor: rogmaniek
 23 kwie 2011, 21:06
agaak pisze:Sieć PLAY jest elegancko skonfigurowana, nie ma opóźnień w skorzystaniu z sieci PLUS.
W stanie czuwania, jednak ostatnio miałem te kilka sekund bez zasięgu, zanim telefon przelogował się do sieci Polkomtela.
Tylko ten was partner roamingowy, już jak chwyci to trzyma...
I to mnie najbardziej dziwi. Można przejechać połowę miasta, mimo maksymalnego zasięgu sieci macierzystej, dalej na zasięgu Polkomtela.

play4you2, nie uważasz, że jest to dziwne? W końcu po to budujecie własne stacje, aby odciążyć sieć Polkomtela. I chyba najważniejsze, by Klienci korzystali z BTS'ów i NodeB macierzystej sieci? A znam takie sytuacje, że telefon przez kilka, kilkanaście minut i czasami nawet około pół godziny, potrafi być zalogowany do sieci Polkomtela. Dziwne jest to, bo przez ten cały czas miał dostępny maksymalny zasięg własnej sieci. Czasami nawet już manualnie wybieram sieć P4, gdy telefon "siedzi" w roaming'u krajowym :P

Mam nadzieję, że o tym wiecie. A jak nie, to może zgłoś to komu trzeba, do "dokładnej weryfikacji" :-D W końcu chodzi o dobro naszej sieci :wink:

POZdrawiam.

O2 - We're better, connected!
O2 - See what you can do!
O2 - Together is better!

 #472214  autor: DanielR
 23 kwie 2011, 22:07
pakierhakierxd pisze:Jak coś u was takiego wystąpiło to pisaliście zgłoszenie? jak tak to czy to pomogło
Ja miałem (nie wiem czy nadal mam, bo jakoś nie było okazji, żeby to sprawdzić) bardzo podobny problem na kierunku TP → Play.
Nawet swego czasu wysłałem w tej sprawie kilka zgłoszeń przez Play24...

A oto ostatnia odpowiedź
Szanowna Pani,

dziękuję za zgłoszenie zarejestrowane 12 marca 2011 roku dotyczące nieprawidłowości podczas połączeń głosowych z numerami stacjonarnymi TP.


Informuję, iż problem występowania "echa" podczas połączeń głosowych z numerami Telekomunikacji Polskiej jest nam znany. Problem zostal zgłoszony do Telekomunikacji Polskiej, która pracuje nad poprawą swoich ustawień. Przepraszamy za niedogodności z tym związane.


Ufam, że niniejsze pismo w pełni odpowiada na poruszone kwestie.


Zapraszam do serwisu Play24 na stronie www.moj.playmobile.pl. Znajdują się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 może Pani również skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź.


Z poważaniem,

Anna C..........
konsultant ds. obsługi klienta

 #472223  autor: agaak
 23 kwie 2011, 23:13
rogmaniek - telefon w trybie TYLKO umts, zaskakująco szybko wraca z roamingu do PLAY, na GSM plus go trzyma, na podwójnym zależy jak leży słuchawce...
masz sieci preferowane do ustawienia, ja ustawiłam:
GSM PLUS
GSM PLAY
3G PLAY
3G PLUS

i najlepsze, jak mi PLUS złapie kartę, to nie odpuszcza :) off/on, albo ręczny powrót do play pomaga tylko :) ale w nowych AI to objęte :)

 #472230  autor: Quetzal
 24 kwie 2011, 01:19
pakierhakierxd pisze:Czy wy macie też czasem taki problem że jak rozmawiacie z kimś przez telefon to słyszycie siebie w słuchawce
Ja ma coś takiego ale tylko i wyłącznie w sytuacji, kiedy ktoś dzwoni z TP (czyli b., b. rzadko).

 #472231  autor: Marens
 24 kwie 2011, 02:00
agaak pisze:ale w nowych AI to objęte
Ustawiłem w swoim telefonie ręcznie Plusa w trybie podwójnym (2G/3G).
Pozostałe telefony w rodzinie są ustawione ręcznie w 2G Plusa.
Działa wszystko w miarę fajnie, bez większych zastrzeżeń.
Prędkość internetu po 2G/3G Play mocno mnie irytuje dlatego celowo jest ustawiony Plus.
Dobrze, że w końcu można rozsądnie korzystać z internetu po Plusie i są pakiety z ograniczeniem prędkości.

pakierhakierxd pisze:Czy wy macie też czasem taki problem że jak rozmawiacie z kimś przez telefon to słyszycie siebie w słuchawce
Potwierdzam problem echa z TP przy niektórych połączeniach.
Nie jest to za często spotykane ale się zdarza.

 #472245  autor: doktor
 24 kwie 2011, 09:58
potargany pisze:no tak wysyłam plik 120 mb / a zawsze zrywa przy 56 mb
1wsze zgłoszenie do PLAY - wina telefonu bla bla bla - bo się łącze z HOT SPOTEM , a chodzi o to że ja go daje jako ROUTER i wysyłam ( upload 1mb/s )
wczoraj będąc w domu odpaliłem dwie sesje, w każdej po przekroczeniu 56mb sesja jest rozłączana, Mam abo All inclusive

https://www.speedtest.net/result/a/10352767239
LTE2600+LTE2100+LTE1800+LTE800+5G 3600

https://www.speedtest.net/result/15854998413.png
GPON w domu

 #472249  autor: potargany
 24 kwie 2011, 10:22
ja long play II - czyli all max

zgłoszenie poszło - za 1wszym razem jak pisałem , olali mnie :( Mówiąc że to ja się łącze z HOTSPOTEM , dlatego zrywa - bla bla bla ... A to ja robię sobie z telefonu ROUTER , żeby mieć na kompie. Zgłoszenie poszło 16tego - do teraz rozpatrywane

Pieniądze to nie wszystko ...

 #472252  autor: user_delete9
 24 kwie 2011, 10:53
Marens pisze:
Potwierdzam problem echa z TP przy niektórych połączeniach.
Nie jest to za często spotykane ale się zdarza.
U mnie Play zareagowal w nastepujacy sposob, dodam ze przed wyslaniem zgloszenia sprawdzilem problem na 2 telefonach, odpowiedz ze strony PLAY byla ze mam przelozyc karte do innego aparatu.
Szanowna Pani,

dziękuję za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem strony internetowej 11 kwietnia 2011 roku, dotyczące złej jakości połaczeń głosowych.

W odpowiedzi uprzejmie informuję, że po dokłądnej analizie udało się ustalić, iż problem od strony sieci nie występuje, zaś połączenia widnieją w naszym systemie jako prawidłowo przeprowadzone. Proponuję, aby sprawdziła Pani kartę SIM na innym telefonie. Jeżeli wówczas problem nadal będzie występował, proszę poinformować osobę wykonującą połączenia o konieczności zgłoszenia usterki u swojego operatora.

W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty
elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową
www.24.playmobile.pl.

Zachęcam do oceny udzielonej odpowiedzi, której można dokonać poprzez wysłanie
darmowego SMSa (w sieci PLAY) na numer: 8009 i wpisanie w treści odpowiedniej cyfry
oznaczającej: 6- doskonale, 5- bardzo dobrze, 4- dobrze, 3- przeciętnie, 2- słabo, 9- trudno
powiedzieć.

Z poważaniem
Piotr H.
młodszy specjalista back office ds. obsługi klienta

 #472323  autor: Fazzi
 24 kwie 2011, 19:14
play4you mam do Ciebie prośbę abyś przyjrzał się pewnej kwestii. Zauważyłem problem z logowaniem do sieci Plusa w górach (Karkonosze). W mieście i trasie przełączanie działa całkiem nieźle ale dziś w górach miałem masakrę. Kolega z którym szedłem ma tel. w simplusie i cały czas miał zasięg, a ja przez dłuższy czas brak takowego. Ciężko mi powiedzieć jak długo, ale prawdopodobnie od momentu jak przestałem łapać czeskie sieci, czyli spokojnie ponad godzinę bez zasięgu. Próbowałem ręczenie logować się do Plusa, ale po 4 czy 5 próbach odpuściłem bo za każdym razem miałem komunikat że karta SIM nie pozwala na zalogowanie do nadajników tego operatora. Dopiero jak pojawił się zasięg macierzysty Play to udało się do niego zalogować i później już mogłem ręcznie przejść na Plusa. Dlaczego tak się dzieje? Zdajesz sobie sprawę, że w górach może to powodować dodatkowe zagrożenia?.. Zrobiłem zgłoszenie, ale znając spostrzegawczość waszych techników to pewnie znów nic nie zauważą. Będę wdzięczny jeśli byś mógł przyjrzeć się sprawie. Nr zgłoszenia to 30196929. Daj znać jeśli potrzebujesz jakieś dodatkowe dane.

 #472384  autor: playonline
 24 kwie 2011, 23:57
Fazzi pisze:Zdajesz sobie sprawę, że w górach może to powodować dodatkowe zagrożenia?
Dodatkowe zagrozenie to by bylo gdyby na 112 mozna bylo dzwonic w zasiegu swojego operatora. Na numery alarmowe dodzwonisz sie np w Play bedac w "zasiegu" Ery czy Orange a nawet bez SIMki ale wlasciwie to wiem co ci po glowie chodzi.

 #472389  autor: Gazo
 25 kwie 2011, 00:43
playonline pisze: Dodatkowe zagrozenie to by bylo gdyby na 112 mozna bylo dzwonic w zasiegu swojego operatora. Na numery alarmowe dodzwonisz sie np w Play bedac w "zasiegu" Ery czy Orange a nawet bez SIMki ale wlasciwie to wiem co ci po glowie chodzi.

Weź pod uwagę to że nr 112 działa w Polsce jak chce :) a numer do GOPR-u niestety nie jest traktowany jako SOS.

Ciekawe jak wygląda obecnie sytuacja z działaniem systemu 112.

Ale nawet jeśli nie powoduje to zagrożenia to warto sprawdzić dlaczego tak się dzieje.

Alcatel One Touch Pocket/Siemens C35i/Nokia 3510i/Siemens CX65/Siemens SL45i/Sony Ericsson W300i/Sony Ericsson W880i/Nokia N70/Sony Ericsson W910i/LG KU990 Viewty/Nokia 5800 XM/Samsung Wave/iPhone 4/Samsung Galaxy S3/iPhone 5s

 #472404  autor: forum_tg
 25 kwie 2011, 09:18
qper pisze:Jeżeli dzwonią do ciebie na xtranumer to w niektórych telefon wyświetla się info połączenie przekierowane (np. w nokii podczas dzwonienia wyświetla się strzałka symbolizująca przekierowanie).(...)
Dziękuję za informację o to mi chodziło.
A zapytam się jeszcze czy jakość rozmowy przychodzącej jest taki sam jak na zwykły numer, czy różni się?

 #472405  autor: oem82
 25 kwie 2011, 09:18
Mam małe pytanie do play4you2 jak wygląda sprawa z komercyjnym wdrażaniem funkcjonalności jaką jest handover między Polkomtelem, a P4, jaka część kraju już może się cieszyć swobodnym przełączaniem pomiędzy sieciami? Czy w najbliższym czasie handover trafi także na A4, DK94, DK78, DK81 i inne drogi na południu kraju?

 #472422  autor: ukefake
 25 kwie 2011, 11:37
a ja bym chciał pochwalić playa ;)
w ubiegłym tygodniu otrzymałem dwa identyczne listy z informacją o zmianach w ofertach abo i mix dotyczących usług premium. czyli to samo co dla fresha parę miesięcy temu. Co ciekawe nie mam ani jednego abonamentu ani mixa, tylko karty fresh-a. I tylko jestem ciekaw: kto za to płaci - freshowcy czy abonamentowcy? :P

 #472434  autor: qper
 25 kwie 2011, 13:10
tomektg pisze:
qper pisze:Jeżeli dzwonią do ciebie na xtranumer to w niektórych telefon wyświetla się info połączenie przekierowane (np. w nokii podczas dzwonienia wyświetla się strzałka symbolizująca przekierowanie).(...)
Dziękuję za informację o to mi chodziło.
A zapytam się jeszcze czy jakość rozmowy przychodzącej jest taki sam jak na zwykły numer, czy różni się?
Jakość jest identyczna jak przy zwykłym połączeniu.

 #472462  autor: playonline
 25 kwie 2011, 15:43
Gazo pisze:Weź pod uwagę to że nr 112 działa w Polsce jak chce
Mialem niestety okazje z 2-3 razy sprawdzic jak dziala 112 i w zadnym przypadku nie bylo problemow.
Gazo pisze: a numer do GOPR-u niestety nie jest traktowany jako SOS.
Do GOPR i WOPR takze (sama nazwa mowi, ze ochotnicze). Szkoda ale w TV slyszalem jakis czas temu, ze maja byc przeprowadzone jakies zmiany dotyczace GOPR ale nie pamietam juz o co chodzilo.
Gazo pisze:Ciekawe jak wygląda obecnie sytuacja z działaniem systemu 112.
Ja wiem jak dzialalo kilka lat i kilka miesiecy temu - bez zarzutow.
Gazo pisze:Ale nawet jeśli nie powoduje to zagrożenia to warto sprawdzić dlaczego tak się dzieje.
Pytanie teraz do kogo skierowac takie zgloszenie o problemach (ktorych ja nie doswiadczylem)? Do operatora abonenta czy operatora z sieci ktorej sie korzystalo?

 #472467  autor: Gazo
 25 kwie 2011, 16:07
playonline pisze:Mialem niestety okazje z 2-3 razy sprawdzic jak dziala 112 i w zadnym przypadku nie bylo problemow.
Całe szczęście. Pamiętam że 4 lata temu musiałem zadzwonić na 112 z centrum ponad 100-tysięcznego miasta i kaplica. Na szczęście 999 zadziałało z komórki.
playonline pisze:Do GOPR i WOPR takze (sama nazwa mowi, ze ochotnicze). Szkoda ale w TV slyszalem jakis czas temu, ze maja byc przeprowadzone jakies zmiany dotyczace GOPR ale nie pamietam juz o co chodzilo.
Prawda, ochotnicze, ale w większości wypadków dużo szybsze od normalnego pogotowia. Mam nadzieje że coś zmienią (byle na lepsze), i też nie pamiętam o co chodziło.
playonline pisze:Ja wiem jak dzialalo kilka lat i kilka miesiecy temu - bez zarzutow.
Całe szczęście, mam nadzieję że nie będę miał sytuacji zmuszającej mnie do użycia tego numeru ale dobrze wiedzieć że powinno działać.
playonline pisze:Pytanie teraz do kogo skierowac takie zgloszenie o problemach (ktorych ja nie doswiadczylem)? Do operatora abonenta czy operatora z sieci ktorej sie korzystalo?
Wg mnie ze względu na to że jest to roaming krajowy to operator macierzysty powinien przyjąć zgłoszenie i skierować je do operatora sieci z której się korzystało. Należy pamiętać że mimo wszystko Plus nie ma dostępu do danych abonenta więc współpraca tych dwóch w rozwiązywaniu problemu musi być. Odsyłanie to Plus-a nie ma za bardzo sensu, teoretycznie nie ma konta abonenckiego, nie ma jak zrobić zgłoszenia.

Alcatel One Touch Pocket/Siemens C35i/Nokia 3510i/Siemens CX65/Siemens SL45i/Sony Ericsson W300i/Sony Ericsson W880i/Nokia N70/Sony Ericsson W910i/LG KU990 Viewty/Nokia 5800 XM/Samsung Wave/iPhone 4/Samsung Galaxy S3/iPhone 5s

 #472469  autor: agaak
 25 kwie 2011, 16:23
Jest coś dla użytkowników PLAY FRESH przy przeniesieniu do abonamentu 1zł? Może brak opłaty aktywacyjnej czy coś? Bo się zastanawiam, ale w regulaminie coś o obowiązkowych jednorazowych pakietach..

 #472472  autor: playonline
 25 kwie 2011, 16:45
Gazo pisze:Odsyłanie to Plus-a nie ma za bardzo sensu, teoretycznie nie ma konta abonenckiego, nie ma jak zrobić zgłoszenia.
Nie rozumiem co masz na mysli piszac, ze w Plusie nie ma konta abonenckiego?

 #472474  autor: yancovitz
 25 kwie 2011, 17:08
Witam

Mam telefon w Play Fresh w ofercie internet po doładowaniu. Po 50 dniach od doładowania mój darmowy pakiet został nieaktualny, bo taka jest jego ważność.
W takim razie włączyłem pakiet 100 mb internetu naliczanego w bajtach kodem - *111*107*1#
Sprawdzając stan usługi kodem *108# wyskakuje komunikat, że mam 100 mb na transfer danych. Jednakże łącząc się z internetem pakiet zostaje nienaruszony. Pieniądze z konta uciekają a 100 mb do wykorzystania wciąż pozostaje. Poprostu nie mogę się połączyć z internetem przez ten pakiet, tylko notorycznie tracę pieniądze na koncie. A przecież opłaciłem 10 zł za ten internet. I co ja mam zrobić ? Sprawdzam w jakim jestem zasięgu kodem *140# i pisze mi, ze jestem w zasięgu taniego internetu. Idę do salonu play tam, mówia mi, aby zadzwonic do biura obsługi. z biura obsługi każą zgłosić sprawe przez email. Ciągle jestem gdzieś odsyłany, a mój problem nie zostaje wyjaśniony. Proszę o kontakt, ewentualnie o wyjaśnienie mojego problemu.

3510i -> 6230i -> k800i -> Diamond -> Wave -> Galaxy S3
  • Strona 199 z 244
  • 1
  • 197
  • 198
  • 199
  • 200
  • 201
  • 244
  • 1
  • 197
  • 198
  • 199
  • 200
  • 201
  • 244