• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 198 z 244
  • 1
  • 196
  • 197
  • 198
  • 199
  • 200
  • 244

 #471878  autor: remi89
 21 kwie 2011, 16:53
Ja również korzystam z zasięgu macierzystego 2g PLAY i powiem że jakość rozmowy lepsza niż jak numer miałem w Plusie. Dzisiaj zostawię telefon na manualnym 2G Plusa i podźwonie trochu.

P@weŁ

 #471880  autor: oem82
 21 kwie 2011, 17:10
play4you2 pisze: Wasze opinie przekazałem do odpowiednich osób.
Dziś kolejny dzień udręki z siecią Play w roamingu krajowym na Śląsku, od rana kiepska jakość rozmów i do tego pewna nowość w postaci komunikatu "sieć zajęta" w macierzystym zasięgu wszystko ok. Mam pytanie do play4you2 skąd te wszystkie nasze problemy? Czy Play wyda w tej sprawie jakieś oficjalne stanowisko "bez ściemy?

 #471886  autor: KC-KARLOS
 21 kwie 2011, 17:46
oem82 pisze:Czy Play wyda w tej sprawie jakieś oficjalne stanowisko "bez ściemy?
Sam jestem tego ciekaw, ale na to, to ja bym nie liczył...

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #471912  autor: qper
 21 kwie 2011, 20:53
Play4you

w play24 w zakładce historia połączeń jest błąd.

Jeżeli przełączamy się pomiędzy abonamentem a np Fresh-em w historii połączeń, to zapamiętywany jest automatycznie okres rozliczeniowy z abonamentu. Trzeba kliknąć na przycisk szukaj i wtedy zmienia się na właściwy okres rozliczeniowy dla Fresha (początek - koniec miesiąca). W odwrotną stronę działa tak samo błędnie.


PS
potwierdzam, że na śląsku problemy z dziwną jakością dźwięku znowu się zaczynią nasilać.
Przy takiej jakości dźwięku nie da się normalnie rozmawiać, należy się rozłączyć i wybrać ponownie numer. Dzieje się tak na PLUS-ie.

 #471929  autor: playonline
 21 kwie 2011, 22:18
Czy jest jakas awaria z smsami w ramach zasiegu sieci Play (3G)?? SMSy nie chca wyjsc...

 #471979  autor: qper
 22 kwie 2011, 10:27
Ply4you

Mała sugestia dla działu odpowiedzialnego za play menu *111# dla fresha,

Można by dodać do menu usługi / promocje -> Inne -> program doładowań.

Obecnie w menu *111# takiej opcji nie ma.

pozdrawiam

[ Dodano: 2011-04-22, 13:11 ]
Play4you kuzyn od dłuższego czasu próbuje aktywować e-fakturę przez play24 i zawsze kończy się to błędem...

Wiem, że inne osoby też spotykały się z tym problemem.

Czym to jest spowodowane?

Zrobiliśmy zgłoszenie 30151270.

Obrazek

 #472037  autor: play4you2
 22 kwie 2011, 18:50
sql pisze:Na stronie: http://www.playmobile.pl/...enty/index.html do poprawy:
Cena telefonu Huawei wynosi "-" - na samym dole; brak cennika lub regulaminu promocji po kliknięciu "Dokumenty"
Przekazano.
fubb4 pisze:Jak zdążyłem się przekonać "charczenie" nie jest zależne od przebywania w zasięgu konkretnego BTSa
Ok, sprawa przekazana. W najbliższym czasie już wszystko powinno wrócić do normy.
qper pisze:u mnie w Dąbrowie Górniczej woj. Ślaskie Plus 2g ponownie nawala z jakością połączeń.
Znowu charczenie ale nieco inne niż poprzednio.
Ponownie przekazano.
politykier pisze:w zgłoszeniu nr 30089206 szczegółowo opisałem miejsca i sytuacje w centrum wawy
Widzę, że już otrzymałeś odpowiedź, ale dzięki za podanie lokalizacji. Przekazałem komu trzeba ;-)
qper pisze:w play24 w zakładce historia połączeń jest błąd.
przekazałem ;-)
playonline pisze:Czy jest jakas awaria z smsami w ramach zasiegu sieci Play (3G)?? SMSy nie chca wyjsc...
Hmm, nic mi na ten temat nie wiadomo. A czy nadal to występuje?
qper pisze:Ply4you

Mała sugestia
Przekazano :-)
qper pisze:Czym to jest spowodowane?

Zrobiliśmy zgłoszenie 30151270.
Może być kilka czynników, należy to zweryfikować. Póki co, poczekajmy, aż rozwiążą Ci to zgłoszenie.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #472042  autor: playonline
 22 kwie 2011, 19:46
play4you2 pisze:Hmm, nic mi na ten temat nie wiadomo. A czy nadal to występuje?
Zglosilem to bo dotyczy to tylko jednej osoby. I tak, niedogodnosc nadal ma miejsce.. :/

 #472052  autor: play4you2
 22 kwie 2011, 20:13
playonline pisze:Zglosilem to bo dotyczy to tylko jednej osoby. I tak, niedogodnosc nadal ma miejsce.. :/
To jeżeli jednej osoby, to z całą pewnością nie można tu mówic o jakiejś awarii. No ale ok, jak zgłosiłeś, to w porządku.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #472076  autor: playonline
 22 kwie 2011, 22:36
play4you2 pisze:To jeżeli jednej osoby, to z całą pewnością nie można tu mówic o jakiejś awarii. No ale ok, jak zgłosiłeś, to w porządku.
Jak pytalem czy jest jakas awaria to nie wiedzialem jeszcze, ze dotyczy to tylko jednej osoby. Zglosilem gdyz sie zorientowalem, ze to chodzi tylko o 1 numer z ktorym niedawno problemu nie bylo. W sumie ciekawe, ze mam problem z jednego numeru a na drugim jest ok. Osoba ta gdy dzis to sprawdzalem byla przy mnie wiec wykluczyc moge, ze nie mielismy zasiegu, itp...

 #472138  autor: forum_tg
 23 kwie 2011, 12:52
mógłby mi ktoś kto korzysta z usługi Xtra numer, opowiedzieć czy jeżeli odbieramy połączenie przychodzące (także sms / mms) na ten xtra numer, to czy widzimy (jesteśmy w jakikolwiek sposób poinformowani) że to jest połączenie z tego dodatkowego numeru?

Także prosił bym o informacje o wadach tej usługi.

 #472155  autor: qper
 23 kwie 2011, 14:53
tomektg pisze:mógłby mi ktoś kto korzysta z usługi Xtra numer, opowiedzieć czy jeżeli odbieramy połączenie przychodzące (także sms / mms) na ten xtra numer, to czy widzimy (jesteśmy w jakikolwiek sposób poinformowani) że to jest połączenie z tego dodatkowego numeru?

Także prosił bym o informacje o wadach tej usługi.
Jeżeli dzwonią do ciebie na xtranumer to w niektórych telefon wyświetla się info połączenie przekierowane (np. w nokii podczas dzwonienia wyświetla się strzałka symbolizująca przekierowanie).

To jest jedyna opcja. W pozostałych przypadkach nie wiadomo na jaki numer było dzwonione.
Działa to identycznie jak zwykłe przekierowywanie połączeń.

Wada:

- można tylko odbierać smsy i połączenia
- nie działa usługa zbieraj minuty
- trochę wysoka cena
tyle...


Pozdrawiam

i życzę wszystkim Wesołych Świąt ;)

 #472164  autor: pakierhakierxd
 23 kwie 2011, 15:44
Czy wy macie też czasem taki problem że jak rozmawiacie z kimś przez telefon to słyszycie siebie w słuchawce rozmawiałem dzis z mama (rozmowa z play do play) w Supraślu i właśnie tak było,kiedy rozmawiałem z playa do plusa 2 nr mamy to już było normalnie,zdarzyło mi się to już kilka razy może coś jest z nadajnikami ja i mama używamy trybu 2g/3g z tym ze u mnie w domu działa to tak że często w czasie rozmowy przeskakuje z 3g na 2g.
Jak coś u was takiego wystąpiło to pisaliście zgłoszenie? jak tak to czy to pomogło

 #472165  autor: oem82
 23 kwie 2011, 16:11
pakierhakierxd pisze:Czy wy macie też czasem taki problem że jak rozmawiacie z kimś przez telefon to słyszycie siebie w słuchawce rozmawiałem dzis z mama (rozmowa z play do play) w Supraślu i właśnie tak było,kiedy rozmawiałem z playa do plusa 2 nr mamy to już było normalnie,zdarzyło mi się to już kilka razy może coś jest z nadajnikami ja i mama używamy trybu 2g/3g z tym ze u mnie w domu działa to tak że często w czasie rozmowy przeskakuje z 3g na 2g.
Jak coś u was takiego wystąpiło to pisaliście zgłoszenie? jak tak to czy to pomogło
U mnie też tak jest i z tego co zauważyłem nie ma znaczenia czy jesteśmy w zasięgu P4 czy Polkomtela, ja myślałem, że to wina telefonu ale jednak to kolejna usterka Play

 #472168  autor: pakierhakierxd
 23 kwie 2011, 16:37
To fajnie że nie sam tak mam:)
to na pewno nie wina telefonu bo wcześniej też tak miałem na Samsungu Wave
teraz mam nowy telefon Htc Desire

 #472180  autor: Ricki1980
 23 kwie 2011, 17:33
Prosiłbym o zbadanie problemu dotyczącego komunikatu w Play24 "zmiana usługi nie powidła się", która dotyczy promocji poleć Play znajomemu. Już raz poleciłem inny numer i nie było żadnych kłopotów, teraz również dokonałem na obu numerach doładowania za 30zł, numer polecany był abonentem Play od ponad 5 dni, a mimo to jest problem. Nie wiem, czy dotyczy on działania Play24, czy coś z moim poleceniem jest nie tak. Zgłosiłem problem. Numer zgłoszenia 30187609 pozdrawiam Przemek.

 #472193  autor: playonline
 23 kwie 2011, 19:29
Play24 sypie sie?...

Najpierw to

Obrazek

Potem blad jakis i znowu powyzsze..

Faktury posiadam, konsolidacji, cesji i innych takich nie bylo. Pytanie teraz jak mam oplacac FV skoro mam efv i konto indywidualne?

 #472194  autor: play4you2
 23 kwie 2011, 19:30
Ricki1980 pisze:"zmiana usługi nie powidła się", która dotyczy promocji poleć Play znajomemu.
Jeżeli nie otrzymasz odpowiedniego bonusu, zgłoś to w formie reklamacji i sprawdzimy co się stało. Czasami trzeba po prostu trochę poczekać, aż usługa się aktywuje, stąd możesz mieć taki komunikat.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #472202  autor: Ricki1980
 23 kwie 2011, 20:40
play4you2 pisze:
Ricki1980 pisze:"zmiana usługi nie powidła się", która dotyczy promocji poleć Play znajomemu.
Jeżeli nie otrzymasz odpowiedniego bonusu, zgłoś to w formie reklamacji i sprawdzimy co się stało. Czasami trzeba po prostu trochę poczekać, aż usługa się aktywuje, stąd możesz mieć taki komunikat.
O.K. dałem już reklamacje. Numer zgłoszenia 30187609. Wcześniej miałem informacje, że trwa weryfikacja, a teraz taki zonk.

 #472203  autor: agaak
 23 kwie 2011, 20:45
Chciałam napisać coś optymistycznego o sieci PLAY. Podróżując pociągiem, na trasie Poznań>Jarocin>Krotoszyn>Ostrów Wlkp.>Kalisz. Sieć PLAY jest elegancko skonfigurowana, nie ma opóźnień w skorzystaniu z sieci PLUS. Tylko ten was partner roamingowy, już jak chwyci to trzyma...
Taka mała sugestia, tel. Se K770i, tryb tylko GSM, auto-wybór sieci, preferowane sieci: 1.PLUS gsm, 2.PLAY gsm.
  • Strona 198 z 244
  • 1
  • 196
  • 197
  • 198
  • 199
  • 200
  • 244
  • 1
  • 196
  • 197
  • 198
  • 199
  • 200
  • 244