• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 196 z 244
  • 1
  • 194
  • 195
  • 196
  • 197
  • 198
  • 244

 #470836  autor: play4you2
 15 kwie 2011, 16:16
ekdar pisze:czy jest możliwość przyspieszenia tego?
Umowę mam do 25 lipca
pozdrawiam
Niestety, warunki promocji nie mogą być w jakiś inny sposób realizowane. Przykro mi, ale jeżeli nie jesteś sklasyfikowany w danej promocji, to nic nie można na to poradzić.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #470861  autor: Tomsoon
 15 kwie 2011, 20:19
play4you2 pisze:
ekdar pisze:czy jest możliwość przyspieszenia tego?
Umowę mam do 25 lipca
pozdrawiam
Niestety, warunki promocji nie mogą być w jakiś inny sposób realizowane. Przykro mi, ale jeżeli nie jesteś sklasyfikowany w danej promocji, to nic nie można na to poradzić.

Pzdr.
ja mam do 01.07.2011, to kiedy mnie cos zlapie :?: :-)

 #470993  autor: playonline
 16 kwie 2011, 17:33
P4Y - co polecasz zrobic jesli ktos chce miec Nokie za te 1zl i przedluza umowe ALE na infolinii moze juz przedluzyc umowe a w Salonie nie ma takiej mozliwosci (nie ma oferty tam). Jakies zgloszenie czy cos? Sprawa musi byc szybko rozpatrzona gdyz chodzi o te promocje z Nokia wlasnie..

 #470998  autor: KC-KARLOS
 16 kwie 2011, 17:56
playonline pisze:P4Y - co polecasz zrobic jesli ktos chce miec Nokie za te 1zl i przedluza umowe ALE na infolinii moze juz przedluzyc umowe a w Salonie nie ma takiej mozliwosci (nie ma oferty tam). Jakies zgloszenie czy cos? Sprawa musi byc szybko rozpatrzona gdyz chodzi o te promocje z Nokia wlasnie..
Do mnie konsultantka z Obsługi Klienta dzwoniła w sprawie promocji z Nokią za 1 zł i abonamentem All Inclusive 69 za 59 zł (350 min do wszystkich +50 min na 6 m-cy, itd.), żebym na niego przeszedł z Fresh'a. Uparta była, że ho ho... :) Nie zgodziłem się po prostu i tyle. :mrgreen:

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #471024  autor: pakierhakierxd
 16 kwie 2011, 21:19
Na pewno to nie był all inclusive a to był zwykły stan darmowy bez neta ;)

 #471178  autor: KC-KARLOS
 17 kwie 2011, 17:37
Też tak mi się wydaje, że to był SD zamiast AI, ale w SD też jest Pakiet Internet z lejkiem (Bezpieczny Internet), ale dodatkowo płatny...
Ja mam Fresh'a i na tą chwilę obecną nie chcę abonamentu :mrgreen:

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #471182  autor: pakierhakierxd
 17 kwie 2011, 17:50
Ja wolę abonament bo mi wygodniej:)
Już to mój któryś abonament
miałem w erze pół roku ale oddalałem dla mamy
potem w Orange prawie 2 lata nie licząc 2 miesięcy
i teraz w play już 8 miesiąc
ciężko by było mi się przenieść na prepaid
nie lubię aktywować pakietów co miesiąc;p
a w inny sposób sie nie da mieć neta itp.
abo z tego względu jest dla mnie wygodne
ze jak włączę raz to już jak nie wyłączę to będzie cały czas
Jak zrobią coś w prepaid takiego + dadzą pakiet all inclusive 1gb z lejkiem to może przejdę za rok na fresha,obecnie tylko abo mnie interesuje z takich względów

 #471196  autor: pioterek
 17 kwie 2011, 18:47
Witam serdecznie!
jak przeczytałem w pierwszym poście, Waszym (tj. osób związanych z Play) zadaniem jest głównie informowanie, dlatego mam pytanie :)
Wiecie może czy w okresie promocyjnym na Nokie za 1zł będą dostępne jeszcze Nokia e72 lub Nokia C7 w sklepie internetowym? Niestety w Sopocie mi powiedziano, że tych nokii nie ma nigdzie w Polsce, magazyny są puste i nie ma co na nie liczyć.
Przyznam, że nie wiem dlaczego tak ludziom zależy na tych nokiach i dlaczego tak je wykupują... z tego co sobie obliczyłem to zarobek na takiej e72 w przypadku sprzedaży to jakieś 300zł. I tak ludzie się połasili na te 300 zł ?;) (oczywiście nikogo nie oskarżam, żadnych zarzutów nie czynię, każdy ma swoją motywację :)
a może wiecie czy nie zostałem przypadkiem błędnie poinformowany, bo może gdzieś te nokie jednak są dostępne?

pozdrawiam serdecznie :)

 #471209  autor: kerim36
 17 kwie 2011, 20:14
Witaj P4Y.

Mam prosbe o priorytetowe rozpatrzenie zgloszenia 29949992. W wielkim skrocie w dniu 12.04.2011 mial zostac przeniesiony do Was numer, ale niestety do dnia dzisiejszego dziala u "starego" operatora.

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #471289  autor: qper
 18 kwie 2011, 10:12
Play4you mam takie 2 propozycje do play menu *111#

Wchodząc do

1)

*111# -> usługi / promocje -> Inne -> Twoja taryfa -> jest tylko opcja sprawdź taryfę

Moja propozycja to dodanie również opcji zmiany taryfy. Obecnie pozostaje wpisanie konkretnego kodu ekspresowego lub aktywacja przez play24, a z tym nie wszyscy użytkownicy są obeznani. Większość operatorów to umożliwia.

2)

Oferujecie usługę *120# "Zadzwoń do mnie". Wczoraj testowałem jak to działa i pomysł jest ok. Największy problem to fakt, że prośba o kontakt przychodzi w postaci wiadomości sieciowej i nie zapisuje się w telefonie. Mało kto ma pod ręką coś do pisania lub ma ochotę uczenia się numeru.

Jest to tak samo mało praktyczny sposób wyświetlania jak dawniej informacja o nieodebranych połączenia. Taka prośba powinna być zrealizowana jako wiadomość SMS.


Mam jeszcze jedno pytanie - czy grzbiecie coś w kodach *111#, bo ciągle są problemy typu "odpowiedź sieci nierozpoznana"?.

Aktywacja pakietów również nie działa najlepiej. Trzeba kilka razy wpić kody, aby system wyświetlił potwierdzenie zamówienia pakietu.

Pozdrawiam

 #471318  autor: DanielR
 18 kwie 2011, 14:01
qper pisze:Jest to tak samo mało praktyczny sposób wyświetlania jak dawniej informacja o nieodebranych połączenia. Taka prośba powinna być zrealizowana jako wiadomość SMS.
Pełna zgoda! Ta usługa powinna działać tak jak w sieci Heyah (oczywiście chodzi mi o kwestię "klasy wiadomości").
Ja (o czym wspominałem już zresztą dwukrotnie), zwiększyłbym też ilość możliwych do wpisania znaków z 15, przynajmniej do 20, tak by większość osób, w tym i ja, miała np. możłiwość wpisania pełnego nazwiska i imienia. Ale jak na razie... :bootyshake:

 #471321  autor: play4you2
 18 kwie 2011, 14:18
playonline pisze:a w Salonie nie ma takiej mozliwosci (nie ma oferty tam).
Poproś konsultanta, aby udostępnił Ci tą ofertę w Salonie.
pioterek pisze:Wiecie może czy w okresie promocyjnym na Nokie za 1zł będą dostępne jeszcze Nokia e72 lub Nokia C7 w sklepie internetowym?
Obawiam się, że może być z tym mały problem, gdyż rzeczywiście te telefony mocno się rozeszły. Niestety, ja nie mam takich informacji, w których by mi przekazano czy planuje się nowy zakup czy też nie. Przykro mi, ale na to pytanie nie będę mógł Ci udzielić jednoznacznej odpowiedzi.
kerim36 pisze:Mam prosbe o priorytetowe rozpatrzenie zgloszenia 29949992.
Jak już mówiłem, prosiłem Was o zgłaszanie do mnie spraw mających minimum 10 dni roboczych. Twoja sprawa jest z 17 4 2011, więc trochę czsu jeszcze jest. Ja rozumiem, że to dotyczy aktywacji numeru przenoszonego, ale proszę Was, jak juz mówiłem, moja obecność tutaj powinna skłaniać się do innych kwestii. Jak juz wyjątkowo długo nie będziecie mieli odpowiedzi na zadane pytanie lub sprawę (minimum 10 dni roboczych), wówczas podeślijcie mi numer zgłsozenia, zobaczę co się dzieje. Czym innym są zgłoszenia o które Was proszę, żebyście utworzyli na moją konkretną prośbę, jednak wszystkie inne pozostałem, jak wspomniałem minimum 10 dni roboczych.
qper pisze:Play4you mam takie 2 propozycje do play menu *111#
Przekazano.
qper pisze:Mam jeszcze jedno pytanie - czy grzbiecie coś w kodach *111#, bo ciągle są problemy typu "odpowiedź sieci nierozpoznana"?.
Generalnie są prowadzone różnego rodzaju modernizacje sieci, więc możliwe że to ma także wpływ na kody USSD. Trudno mi coś szczegółowego określić, ponieważ nie mam żadnej informacji, że z kodami robi się coś konkretnego.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #471542  autor: ppp1ppp
 19 kwie 2011, 17:59
Czy można zlecić włączenie pakietu internetowego od nowego okresu rozliczeniowego?

 #471547  autor: play4you2
 19 kwie 2011, 18:08
ppp1ppp pisze:Czy można zlecić włączenie pakietu internetowego od nowego okresu rozliczeniowego?
W zasadzie to nie powinno być z tym kłopotu. A o jaki dokładnie Pakiet Ci chodzi i w jakiej Ofercie?

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #471548  autor: ppp1ppp
 19 kwie 2011, 18:11
Pakiet Play Online w telefonie 100 MB w LongPlay bez fona

 #471562  autor: play4you2
 19 kwie 2011, 19:16
ppp1ppp pisze:Pakiet Play Online w telefonie 100 MB w LongPlay bez fona
Zrób zgłoszenie z odpowiednią dyspozycją i nie powinno być kłopotu.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #471565  autor: KC-KARLOS
 19 kwie 2011, 19:27
play4you2 pisze:
ppp1ppp pisze:Pakiet Play Online w telefonie 100 MB w LongPlay bez fona
Zrób zgłoszenie z odpowiednią dyspozycją i nie powinno być kłopotu.
Pakiet Play Online w telefonie 100 MB dla oferty LongPlay aktywuje się kodem *111*89*1#
Opłata za pakiet jest proporcjonalna od momentu jego aktywowania w danym czasie okresu rozliczeniowego. Kosztuje 5 zł za cały okres rozliczeniowy. Deaktywacja pakietu: *111*89*2#

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #471567  autor: play4you2
 19 kwie 2011, 19:35
Karlos20 pisze:Pakiet Play Online w telefonie 100 MB dla oferty LongPlay aktywuje się kodem *111*89*1#
W ten sposób również oczywiście można dokonać tej aktywacji. Decyzję pozostawiam do wyboru właścicielowi :-D

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #471614  autor: Tcharec
 19 kwie 2011, 22:37
Witam,
Niezmiernie mi miło, że mogę znaleźć pomoc pracowników sieci Play na tym forum.
Mam nadzieję, że przyspieszycie rozwiązanie mojego problemu, który zgłosiłem 25 lutego br. i niestety do dnia dzisiejszego nie uzyskałem nań żadnej odpowiedzi. Kładzie się to cieniem na dotychczas doskonałą współpracę z siecią Play.
Chodzi o zgłoszenie nr 28013105.
Pozdrawiam

There is only one way through life... Sideways!

 #471625  autor: qper
 19 kwie 2011, 23:17
Witam,


Play4you szepnij komuś, kto zajmuje się tworzeniem nowych usług w sieci, że brakuje czegoś na podobieństwo Era-y Tandem.

więcej na
http://www.era.pl/pl/indywidualni/stali ... nia/tandem

w skrócie 2 karty sim z tym samym numerem działają zamiennie w telefonach
np. jedziemy w góry, iphone pozostawiamy w aucie wyłaczonego, a bierzemy sobie solida. Nie musimy bawić się w przekładanie kart sim itp.
  • Strona 196 z 244
  • 1
  • 194
  • 195
  • 196
  • 197
  • 198
  • 244
  • 1
  • 194
  • 195
  • 196
  • 197
  • 198
  • 244