phenix40 pisze:Włączają gratis usługi załóżmy na 3 miesiące ale słowem nie wspominają, że te usługi będą kontynuowane odpłatnie po tym okresie zamiast zostać dezaktywowane...
phenix40 pisze: Poza tym klient ze szczegółami zapoznaje się dopiero w momencie otrzymania umowy od kuriera.. Większość ludzi w biegu podpisuje papiery i dopiero później czyta umowę...
Jak sam Zauważyłeś, wszystkie informacje, o dodatkowo włączonych pakietach i/lub usługach, powinny być zapisane w Regulaminie danej promocji. A to, że ktoś tego nie czyta, tylko podpisuje, to wiadomo. Nikt nikogo nie zmusza do potwierdzenia własnoręcznym podpisem, że zna i akceptuje warunki Oferty, na którą podpisuje czy przedłuża umowę.
phenix40 pisze:Nie można złożyć zlecenia wyłączenia danej usługi po upływie czasu promocyjnego...
A to dziwne- jesteś pewien? Jeśli to prawda, to chyba tylko PTK Centertel stosuje takie zapisy. Na pewno w P4, gdy jest włączony bezpłatnie jakiś pakiet internetowy na pierwszy niepełny i pierwszy pełny cykl rozliczeniowy, a od drugiego pełnego cyklu jest już płatny, to zawsze można później dezaktywować. A pakiet odłączy się, ponieważ opłata miesięczna/abonamentowa została pobrana z góry, z końcem cyklu rozliczeniowego.
POZdrawiam.