• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 195 z 244
  • 1
  • 193
  • 194
  • 195
  • 196
  • 197
  • 244

 #470651  autor: jahu_2006
 14 kwie 2011, 17:33
Już wszystko działa. Teraz trzeba będzie przetestować co zmodernizowali przez prawie 24 godziny.

 #470654  autor: qper
 14 kwie 2011, 17:48
jahu_2006 pisze:Już wszystko działa. Teraz trzeba będzie przetestować co zmodernizowali przez prawie 24 godziny.
Jahu jeżeli piszesz o play menu *111# to działa jak chce. Przed chwilą sprawdzałem

play4you2 pisze: tymi problemami to zbyt mocno powiedziane. Ja wspomniałem, że są pewne niedogodności a to tak trochę coś innego. Fakt, były takie sytuacje, że mogły być jakieś nieprawidłowości w jakości połączeń głosowych, ale zostało to dość szybko wyeliminowane. Podejrzewam, że informacja ta, nie była podana konsultantom, gdyż zajęto się nią bardzo szybko, stąd otrzymałeś taką a nie inną odpowiedź. Reasumując, zapewniam Cię, że dany konsultant nie wprowadził Cię w błąd umyślnie a tym bardziej już nie "zadrwił", gdyż zapewne nie posuadał tej informacji, którą ja uzyskałem.

Najważniejsze jednak, że sprawa się wyjaśniła i wszystko jest już ok .
Rozumiem twoje stanowisko, bo nie możesz w sumie krytycznie się wypowiadać.
Jedno jest pewne, jeżeli konsultant odpisuje, że szczegółowo coś analizował to liczę na to że to zrobił.

Skoro nie znał tych problemów, to mógł nie wspominać, że szczegółowo sprawdzał.
Nie wiem co było na śląsku, ale ewidentnie był gruby problem. Mam kilku znajomych kierowników w waszych salonach i wiem ile osób do nich przychodziło z tym problemem. Dodatkowo czytam fora na których też wiele osób skarżyło się na problemy.

Problem był i usunęliście go po ponad 2 tygodniach - czy szybko ? w mojej ocenie można było szybciej.
Zamiast konsultant przeprosić za problemy i odpisać, że wszystko jest ok to wpiera, że nic się nie stało.
To mnie najbardziej denerwuje.



PS play4you pamiętasz jak pisałem odnośnie bramki sms aby domyślnie zamiast ewizytówki mms wyświetlana była bramka sms?

Moje sugestie trafiły chyba do odpowiedniej osoby, bo zostało to zmienione ;)

Dzięki


Poprawcie jeszcze te błędne podlinkowanie

Obrazek

 #470660  autor: KC-KARLOS
 14 kwie 2011, 18:41
play4you2 pisze:W tej sytuacji trochę niefortunnie chyba Ci wyjasniono tą kwestię. Fakt, że w prepaid nie ma Okresu Rozliczeniowego (domyślnie jest za każdym razem od 1 - szego). Jeżeli więc chcesz aktywować jakąś rekompensatę w postaci minutowej, zawsze możesz ją aktywować w dowolnym terminie i te minuty będą ważne przez 30 dni od daty ich przyznania, nie od 1 dnia nowego Okresu Rozliczeniowego.
Rekompensatę dostanę jednak 1 maja 2011 r. nie ważne czy mam kartę czy abonament - rekompensatę przyznają na nowy okres billingowy.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #470662  autor: Claudec
 14 kwie 2011, 19:01
Karlos20, też na rekompensatę czekałem do 1 kwietnia, jak długo czekałem tak długo "Blokada transferu danych" miała status "w trakcie zmian".
Dostaniesz rekompensatę to znowu będzie możliwość włączenia/wyłączenia blokady :|

 #470670  autor: sql
 14 kwie 2011, 19:39
Play4you2 proszę przekaż zgłoszenie 29866951

 #470672  autor: playonline
 14 kwie 2011, 19:40
Karlos20 pisze:nie ważne czy mam kartę czy abonament - rekompensatę przyznają na nowy okres billingowy.
Jak w zgloszeniu nie napiszesz od kiedy to zaktywuja od pierwszego dnia najblizszego cyklu rozliczeniowego. Jak podasz date to zaktywuja z tym terminem (jesli odpowiedni termin im zapodasz na zrobienie zgloszenia). Pakiet w ramach rekompensaty ZAWSZE wazny jest do konca okresu rozliczeniowego.

 #470691  autor: qper
 14 kwie 2011, 21:36
Rekompensat trochę już otrzymałem więc mogę coś opowiedzieć.

W przypadku abonamentów rekompensaty aktywują z pierwszym dniem cyklu rozliczeniowego (każdy ma inny).

W przypadku Fresha nie jest już tak kolorowo. Teoretycznie rekompensata powinna być ważna 30 dni od aktywacji. Tylko tak niekoniecznie jest.

Jeżeli pakiet aktywują w połowie miesiąca, to na bank pod koniec miesiąca niewygadane minuty przepadną pomimo tego że nie minęło 30 dni. Taka dziwna jest ta platforma play24. Sam tak wielokrotnie miałem i musiałem potem się z nimi szarpać, za co potem przepraszali i dawali rekompensatę rekompensaty ;).

Dlatego teraz wprowadzili zasadę aktywacji z pierwszym dniem miesiąca. Rozwiązało to problem opisany powyżej.

 #470692  autor: forum_tg
 14 kwie 2011, 21:39
w moim czy też moich bliskich wszystkie pakiety w ramach rekompensaty uruchamiali zawsze od początku następnego miesiąca i ważne były 30 dni, nigdy inaczej nie było.

 #470700  autor: KC-KARLOS
 14 kwie 2011, 22:01
Wielkie dzięki dla Was za wskazówki i info na temat aktywowania rekompensat przez PLAY :) To sieć dla cierpliwych, ale warto w niej być. A rekompensatę dostałem za 'drobne kłopoty z jakością połączeń voice na zasięgu P4' w Malborku. Zauważyłem też po tym zgłoszeniu istotną poprawę jakości rozmów, no i błyskawiczne odpowiedzi na zgłoszenia przez PLAY24! Już w ciągu tego samego dnia w kilka godzin! Czemu tak wcześniej w PLAYu nie mogłoby być? No cóż, lepiej późno, niż wcale!

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #470706  autor: Pijo
 14 kwie 2011, 22:17
Mam ten sam przypadek kiepskich połączeń co Panowie w tym wątku.

W ciągu ostatnich kilku dni na około 10 połączeń wychodzących 4 połączenia były tragicznej jakości . Musiałem się rozłączyć , bo nie wiele było słychać . Po ponownym połączeniu wszystko było już okey z dźwiękiem . Druga osoba natomiast słyszała mnie dobrze . Połączenia były wykonywane na roamingu Plusa (bo zasięgu Play u mnie brak ).

Stacje na których wykonywałem połączenia to
1) Kruszewo , GSM PLUS, CID :3201(2,3) LAC 11008
2) Jeżewo Stare, GSM Plusa, LAC 16722 LAC 11008
3) Kulesze Kościelne, GSM Plusa CID 30531, LAC 11008
Województwo podlaskie.

 #470711  autor: KC-KARLOS
 14 kwie 2011, 22:28
Ja miałem odwrotnie, gorsza jakość miałem na zasięgu PLAY a na Plusie było okej. A utrudnienia w zasięgu Plusa chyba wiadomo, przez co są powodowane... Net, dużo esów, rozmów głos., ukształtowienie terenu, itp.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #470714  autor: Pijo
 14 kwie 2011, 22:39
Karlos20 pisze:A utrudnienia w zasięgu Plusa chyba wiadomo, przez co są powodowane...
To zależy gdzie. U mnie wszystkie rozmowy idą w AFS. Te stacje są na terenach wiejskich, więc są nieobciążone i jakość zawsze jest taka jak w Plusie (oprócz tych ostatnich przypadków) . Te problemy pojawiły się niedawno. Tu coś Polkomtelowcy zaczynają chyba mieszać . Play powinien reagować na takie sygnały i pisać reklamację do Plusa . Niech rozpatrują byle nie "po playowemu" :-D

 #470717  autor: KC-KARLOS
 14 kwie 2011, 22:49
Pijo pisze:
Karlos20 pisze:A utrudnienia w zasięgu Plusa chyba wiadomo, przez co są powodowane...
To zależy gdzie. U mnie wszystkie rozmowy idą w AFS. Te stacje są na terenach wiejskich, więc są nieobciążone i jakość zawsze jest taka jak w Plusie (oprócz tych ostatnich przypadków) . Te problemy pojawiły się niedawno. Tu coś Polkomtelowcy zaczynają chyba mieszać . Play powinien reagować na takie sygnały i pisać reklamację do Plusa . Niech rozpatrują byle nie "po playowemu" :-D
Zgadza się, z naszych pieniędzy z faktur czy doładowań PLAY płaci Plusowi za roaming, więc muszą dostarczyć najlepszą jakość. Tylko problem w tym, że Plus ma swoich 14,5 mln numerów, przynajmniej 1 mln numerów z ich MVNO, i nas PLAYowców (prawie 6 mln), więc technika może tak wzmożonego ruchu nie wytrzymać...

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #470724  autor: politykier
 14 kwie 2011, 23:14
znacie może kontakt do jakichś kompetentnych osób zajmujących się konfiguracją sieci? znam kilka miejsc w których źle skonfigurowali handovery i nie trzyma połączeń, a zgłaszać to przez reklamację mija się z celem. tzn. nie znam się dokładnie na technice ale domyślam się o co chodzi i chciałbym zasugerować poprawienie.

 #470732  autor: playonline
 14 kwie 2011, 23:59
qper pisze:W przypadku abonamentów rekompensaty aktywują z pierwszym dniem cyklu rozliczeniowego
I tutaj zgodze sie z toba w 50%.. ;) Jezeli nie napiszesz z jaka data to tak aktywuja. Ja zawsze pisze od kiedy ma byc (i nie jest to pierwszy dzien cyklu) i tak jest aktywowana.

Rekompensat tez kilka otrzymalem wiec takze moge sie wypowiedziec.. ;)

Swoja droga, zawsze jest info zwrotne, ze rekompensata jest do konca cyklu rozliczeniowego a nie na 30 dni.

 #470734  autor: qper
 15 kwie 2011, 00:06
playonline pisze:
qper pisze:W przypadku abonamentów rekompensaty aktywują z pierwszym dniem cyklu rozliczeniowego
I tutaj zgodze sie z toba w 50%.. ;) Jezeli nie napiszesz z jaka data to tak aktywuja. Ja zawsze pisze od kiedy ma byc (i nie jest to pierwszy dzien cyklu) i tak jest aktywowana.

Rekompensat tez kilka otrzymalem wiec takze moge sie wypowiedziec.. ;)

Swoja droga, zawsze jest info zwrotne, ze rekompensata jest do konca cyklu rozliczeniowego a nie na 30 dni.
Albo masz takie szczęście albo ja pecha ;) u mnie konsultanci kategorycznie nie chcieli włączać rekompensat kiedy chciałem. Pisali tylko ze włącza z początkiem okresu rozliczeniowego i tyle.

 #470766  autor: play4you2
 15 kwie 2011, 09:49
qper pisze:Moje sugestie trafiły chyba do odpowiedniej osoby, bo zostało to zmienione

Dzięki
Nie ma sprawy :wink:
qper pisze:Poprawcie jeszcze te błędne podlinkowanie
Przekazałem.
sql pisze:Play4you2 proszę przekaż zgłoszenie 29866951
Sprawę zleciłeś wczoraj. Juz pisałem kiedys o tym, że sprawy które nie będą rozwiązane do 10 dni roboczych, nie przekazuję ich. Dajcie również szansę na rozwiązanie spraw przez naszych pozostałych pracowników. Przypominam, że moja obecność tutaj powinna skupiać się i tak też się dzieje, na udzielaniu głównie informacji i pomocy w konkretnych przypadkach. Sprawy typu przekazywanie zgłoszeń nie są w tej sytuacji priorytetem, jeżeli są zgłoszone tego samego dnia. Proszę Was raz jeszcze o nieeskalowanie spraw do mnie, jeżeli nie mają conajmniej 10 dni roboczych. Mam nadzieję, że to rozumiecie i moje stanowisko jest dla was w pełni zrozumiałe.
Pijo pisze:Mam ten sam przypadek kiepskich połączeń co Panowie w tym wątku.
Przekazałem te dane do technicznego. Jak rzeczywiście coś jest nie tak, to pewnie się tym zajmą. Jednak nie mam informacji, aby były tam jakieś niedogodności. Tak przy okazji, zrób jeszcze na to sam zgłoszenie.
politykier pisze:znacie może kontakt do jakichś kompetentnych osób zajmujących się konfiguracją sieci?
Zrób w tej sprawie dokładnie zgłoszenie (podaj precyzyjnie lokalizacje i opis zdarzeń) i podaj mi numer tego zgłoszenia, wówczas przekażę je do odpowiednich osób.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #470804  autor: qper
 15 kwie 2011, 13:01
Play4you, kiedy w play24 w historii połączeń zaczną prawidłowo się wyświetlać dymki z kosztami. Ten problem już traw kilka miesięcy.

Przykład połączenie 30 min.:

- Początek rozliczony z reszty minut do play i stacjonarnych,
- a pozostała część z pakietu złotówek.

Nawet nie można zobaczyć ile złotówek kosztowało połączenie.


Obrazek

 #470817  autor: play4you2
 15 kwie 2011, 14:06
qper pisze:Play4you, kiedy w play24 w historii połączeń zaczną prawidłowo się wyświetlać dymki z kosztami. Ten problem już traw kilka miesięcy.
Niestety, ale nie jestem w stanie udzielić Ci jakiś konkretnych informacji, ale przekazałem tą sugestię do odpowiednich osób.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #470835  autor: ekdar
 15 kwie 2011, 16:07
mam takie pytanie...
Zajrzałem dzisiaj do Play w związku z nową promocją NOKIA ZA ZŁOTÓWKĘ
No i jest nokia która mi odpowiada, ale niestety nie obejmują mnie jeszcze zniżki na abonament tzn stan darmowy69 za 59zl,
czy jest możliwość przyspieszenia tego?
Umowę mam do 25 lipca
pozdrawiam

ekdar
  • Strona 195 z 244
  • 1
  • 193
  • 194
  • 195
  • 196
  • 197
  • 244
  • 1
  • 193
  • 194
  • 195
  • 196
  • 197
  • 244