• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 189 z 244
  • 1
  • 187
  • 188
  • 189
  • 190
  • 191
  • 244

 #468628  autor: rogmaniek
 02 kwie 2011, 23:50
sniez pisze:Wracając do meritum, niestety nie poznałem potwornie wysokich stawek jakie mnie będą czekały, gdyż w mojej ofercie nie było o tym wzmianki (było odwołanie do kolejnego cennika, którego niestety nie otrzymałem przy podpisywaniu umowy).
Czy Ty wiesz, co piszesz? W moich oczach pogrążasz się takim tłumaczeniem? Chyba nie patrzyłeś, co podpisujesz. Na umowie własnoręcznym podpisem potwierdziłeś fakt otrzymania, znajomości i zaakceptowania, m.in. Cennika i Regulaminu Oferty Promocyjnej, w ramach której podpisałeś umowę. Nadmienię jeszcze, że regulaminy, cenniki, itp. można znaleźć na stronie Play czy nawet otrzymać w każdym Salonie- także takie tłumaczenie... Zresztą masz bezpłatne kody na kontrolowanie również pozostałych do wykorzystania MB'ów czy choćby Portal Play24. Trzeba się nauczyć kontrolować wydatki, tym bardziej mając do tego celu bezpłatne w/w narzędzia. Nie wyobrażam sobie, by co jakiś czas nie sprawdzić, ile danych pozostało mi do wykorzystania w ramach danego pakietu :? Za błędy (tu nie czytania regulaminów) musimy zapłacić i - niestety dla Ciebie- dosłownie.

Mimo Twoich dziwnych tłumaczeń, nie zazdroszczę Twojej sytuacji. Niestety, w tym przypadku, nie możesz mieć pretensji do operatora.

[ Dodano: 2011-04-02, 23:58 ]
sniez pisze:Inną sprawą jest wykorzystywanie Internetu przez obecne telefony - mnogość samoaktualizujących się aplikacji, update'y systemu, multimedialność internetu w połączeniu z dziećmi - wszystko to prowadzi do wzmożonego i bardzo nierównego zużycia transferu
I to również, wg Ciebie, wina operatora? :shock:
sniez pisze:playonline napisał/a:

ad3. mozesz zablokowac net calkowicie (ale tracisz tez mozliwosc wysylania i odbierania mmsow).



Dokładnie to samo odpisała mi Pani Monika z biura obsługi. Czy przy abonamencie z dwugigabajtowym pakietem internetowym tylko ja dostrzegam absurdalność tego rozwiązania?
A czy Ty dostrzegasz absurd swojej wypowiedzi? Czy ktoś Cię zmuszał do podpisania umowy w ramach Oferty Promocyjnej Swobodny Internet? Pewnie napiszesz, że nie wiedziałeś, że Pakiet Play Online w telefnie 2GB jest obligatoryjny? Oczywiście, że nie ma sensu blokowania całkowicie internetu, gdy trzeba płacić 40zł brutto za w/w pakiet.

O2 - We're better, connected!
O2 - See what you can do!
O2 - Together is better!

 #468632  autor: playonline
 03 kwie 2011, 00:39
sniez pisze:Dokładnie to samo odpisała mi Pani Monika z biura obsługi. Czy przy abonamencie z dwugigabajtowym pakietem internetowym tylko ja dostrzegam absurdalność tego rozwiązania?
Facet, miej jaja i zaplac. Jak nie miales wyobrazni aby podczas podpisywania umowy dopytac o regulamin i cennik to juz twoja strata (doslownie). Tak jak napisal rogmaniek cenniki i regulaminy znajdziesz na stronie, informacje o tym ile pozostalo salda znajdziesz chocby w Play24 wiec o co sie burzysz? Prawda w oczy kole? Eksperci Play mogliby kilka udogodnien wiecej wprowadzic to fakt (chocby z tym limitem kredytowym) ale w tym przypadku to ty popelniles blad a nie Play..
SMS od 5369
Czy teraz smsy z informacja o rozwiazaniu sprawy beda przychodzic z takiego numeru a nie nadpisu "PLAY"?

 #468637  autor: sniez
 03 kwie 2011, 02:16
rogmaniek pisze:Chyba nie patrzyłeś, co podpisujesz.
Udostępnianie tylko części załączników przy podpisywaniu umowy to temat rzeka i jeden z ciągle powtarzających się zarzutów wobec operatorów (nie moich zarzutów)...
rogmaniek pisze:Trzeba się nauczyć kontrolować wydatki
Tylko po co? Lepiej spać spokojnie i czekać aż operator poprosi o wykupienie kolejnego gigabajta.
rogmaniek pisze:I to również, wg Ciebie, wina operatora?
Nie wina, lecz argument podważający skuteczność kontroli kodami USSD.
rogmaniek pisze:Pewnie napiszesz, że nie wiedziałeś, że Pakiet Play Online w telefnie 2GB jest obligatoryjny?
Nie, otrzymałem warunki promocji i przeczytałem od deski do deski. Było o pakiecie 2GB.
rogmaniek pisze:Oczywiście, że nie ma sensu blokowania całkowicie internetu, gdy trzeba płacić 40zł brutto za w/w pakiet.
Tylko powiedz to P. Monice i użytkownikowi playonline.

playonline pisze:Facet, miej jaja i zaplac. Jak nie miales wyobrazni aby podczas podpisywania umowy dopytac o regulamin i cennik to juz twoja strata (doslownie). Tak jak napisal rogmaniek cenniki i regulaminy znajdziesz na stronie, informacje o tym ile pozostalo
salda znajdziesz chocby w Play24 wiec o co sie burzysz?
Ani jaja ani wyobraźnia nie powinny mieć większego znaczenia przy podpisywaniu umowy z operatorem.
playonline pisze:Tak jak napisal rogmaniek cenniki i regulaminy znajdziesz na stronie, informacje o tym ile pozostalo
salda znajdziesz chocby w Play24 wiec o co sie burzysz?
Są lepsze zajęcia od latania po stronach z regulaminami (szczególnie gdy informacje są rozbite w kilku niepowiązanych załącznikach).
playonline pisze:Prawda w oczy kole? Eksperci Play mogliby kilka udogodnien wiecej wprowadzic to fakt (chocby z tym limitem kredytowym) ale w tym przypadku to ty popelniles blad a nie Play..
Tylko po co wyważać otwarte drzwi? Dlaczego Eksperci muszą wymyślać rozwiązania znane na rynku polskiego Internetu komórkowego od lat? Brak możliwości zmiany limitu jest ograniczaniem mojego prawa do dbania o własne interesy.

Ponadto wyczuwam, że ten temat nie służy do takich rozmów. Gdybym potrzebował dyskusji założyłbym osobny temat i tam szukał partnerów z argumentami.

 #468644  autor: playonline
 03 kwie 2011, 08:28
Ponadto wyczuwam, że ten temat nie służy do takich rozmów. Gdybym potrzebował dyskusji założyłbym osobny temat i tam szukał partnerów z argumentami.
Jak juz P4Y kiedys o tym wspomnial, to nie jest oficjalny kanal kontaktu z BOK Play. Od tego jest BOK a nie forum. Napisales do BOK i otrzymales odpowiedz. Na forum za to znajdujesz potwierdzenie od innych, ze zawiniles.
sniez pisze:Ani jaja ani wyobraźnia nie powinny mieć większego znaczenia przy podpisywaniu umowy z operatorem.
I tu sie mylisz bo gdybys wiedzial co podpisujesz to bys dopytal o te regulaminy i cennik z ktorymi sie zgodziles a ponoc nie otrzymales. Rozumiem, ze to nie jest mala kwota, jednakze zbyt wiele rzeczy przeoczyles (z wlasnej winy) a za bledy sie placi.
sniez pisze:Tylko powiedz to P. Monice i użytkownikowi playonline.
Sadze, ze ani Pani Monice, ani takze mnie nie trzeba niczego tlumaczyc, gdyz nie jestem pracownikiem P4 i nie mam takze wplywu na to czy kontrolujesz swoje wydatki czy tez nie. Poza tym nie obchodzi mnie to nawet co ty z wlasnymi pieniedzmi robisz. Przyznam jednak racje, ze powiadomienia powinny byc o tym, ze sie zblizasz do konca pakietu. Jednak ja dla przykladu uzywam pakietu, ktory dziala i na Play i na Plus i gdy zblizam sie do ostatnich 5MB otrzymuje smsa z wiadomoscia. Dobra opcja jednak i tak sprawdzam saldo czy przekroczylem czy tez nie.

 #468645  autor: kartusa
 03 kwie 2011, 09:20
dusk napisał/a:
a czy w play jest mozliwosc zmiany softa na "czysty" bez utraty gwarancji?

Nie ma. Zresztą u żadnego operatora nie ma. Najważniesza sprawa - to nie operator jest gwarantem.
Jeżeli w serwisie "będą chcieli" taką zmiane zauważyć to jak najbardziej jest to podstawa do unieważnienia gwarancji.
_________________

Jest możliwość: idziesz do autoryzowanego serwisu i prosisz o zdjęcie brandowania (zainstalowania systemu "dziewicy"). Czasem proszą o zezwolenie od operatora (Plus), czasem nie (Era), a zwykle proszą o pisemną dyspozycję od klienta. Trzeba to ładnie uzasadnić (np. kłopoty z softem). Generalnie - to producent jest gwarantem, a nie sieć, i sieci nic do tego jaki masz soft. Jeżeli zmiana softu nastąpi u oficjalnego serwisanta producenta (i będzie wbita w kartę gwarancyjną) to nadal masz GWARANCJĘ PRODUCENTA (a nie sieci). Przetestowane na Samsungu.

I jeszcze jedna sprawa związana z brandingiem. Jestem po konsultacjach z Rzecznikiem Konsumentów nt. brandowanych telefonów (tu: Samsung 8500 Wave). Jego rada: Jeżeli chcesz aktualizować soft (a ukazała się bada 1.2, ale nie w Play - w innych sieciach też nie), a brandowany soft ci to uniemożliwia, to należy reklamować towar jako niezgodny z umową (masz na to 2 miesiące od ROZPOZNANIA problemu - nie mylić z czasem gwarancji). Bo: kupując telefon w sieci wierzyłeś, że jest TAKI SAM jak w sklepie (w tym oprogramowanie).

Philips Savy DB -> Siemens C35i -> Siemens MT50 -> SE T310 -> Nokia 3120 -> SE K508 -> (Samsung Z400 + SE K510) -> Nokia E71 -> LG Swift 7

 #468649  autor: sniez
 03 kwie 2011, 09:55
playonline pisze:Jednak ja dla przykladu uzywam pakietu, ktory dziala i na Play i na Plus i gdy zblizam sie do ostatnich 5MB otrzymuje smsa z wiadomoscia. Dobra opcja jednak i tak sprawdzam saldo czy przekroczylem czy tez nie.
Mam pakiet internet w telefonie z promocyjnymi megabajtami również w poza strefą taniego internetu (poza pakietem Play Online 2GB w strefie) i mi sms nie przychodzi. Obawiam się, że posiadasz zupełnie inną ofertę.

 #468656  autor: playonline
 03 kwie 2011, 10:32
sniez pisze:mi sms nie przychodzi
Ja otrzymuje komunikat na wzor "Pozostalo mniej niz 5MB...".
sniez pisze:Obawiam się, że posiadasz zupełnie inną ofertę.
Moja oferta pamieta jeszcze czasy "dinozaurow", ze tak pozwole to sobie ujac. :) Poki co nie oplaca mi sie jej zmieniac.

 #468658  autor: rogmaniek
 03 kwie 2011, 10:35
sniez pisze:rogmaniek napisał/a:
Trzeba się nauczyć kontrolować wydatki


Tylko po co? Lepiej spać spokojnie i czekać aż operator poprosi o wykupienie kolejnego gigabajta.
Ano, po to, aby nie było takich sytuacji, jak wyżej opisałeś. To co, chcesz, aby pomimo podpisania umowy na konkretnych zasadach (gdzie, m.in. po wykorzystaniu pakietu, opłaty za dalszy transfer są liczona poza abonamentem, zgodnie z cennikiem) operator łamał swój regulamin? Czyli przesyłał Ci błagalnego eska, że prosimy wykupić pakiet 1GB, bo ten się kończy. A Ty pewnie byś dalej korzystał nie patrząc na ilość wysłanych i odebranych danych, a potem znów płacz- dlaczego? Dlatego, że pakiet PO w telefonie 1GB włączyłeś w trakcie trwania cyklu rozliczeniowego, a więc ilość MB'ów i opłata za ten pakiet zostały naliczone/przyznane proporcjonalnie. Na dodatek byś płakał, że dopiero po północy, następnego dnia, przyznano jednostki rozliczeniowe- tu MB'y, a Ty już korzystałeś z inernetu tego samego dnia. Nadmienię, że w/w opisane, przeze mnie, działanie pakietu jest zgodne z regulaminem.

Trafiłeś na zły portal dla Ciebie. Tutaj są, myślę, że w większości pasjonaci, m.in. telefonii komórkowej, którzą znają oferty i rozumią, co to zasady/regulamin danego pakietu czy usługi.

O2 - We're better, connected!
O2 - See what you can do!
O2 - Together is better!

 #468692  autor: avt31
 03 kwie 2011, 14:55
Sniez. Przytrafiła się Tobie nieprzyjemna przygoda, ale niestety z Twojej winy. Net w komórce to nie jest zabawka przy cenach poza pakietami. Wielu już się "zdziwiło" i to w róznych sieciach. Twoje posty są niepoważne, bo skoro nie chce się Tobie czytać regulaminów i cenników to winić możesz tylko ... siebie, a nie Play.
Z jedną sprawą natomiast się zgodzę. Powinna być możliwość eleastycznej zmiany limitów kredytowych w abo.

 #468725  autor: kisiel1992
 03 kwie 2011, 19:39
Ktoś korzystał z darmowego internetu w PLAY FRESH za doładowanie :?: :D

 #468726  autor: pakierhakierxd
 03 kwie 2011, 19:40
Też jestem za tym sam mam limit 1000zł chętnie bym to zmienił jakby się dało na 100zł
Zawsze to bezpieczniej ;)

 #468739  autor: majewa
 03 kwie 2011, 21:49
Cześć,

Początkiem września kończy mi się umowa w Playu, jak wcześnie przed jej zakończeniem mogę przedłużyć umowę i wziąć nowy telefon? Bo w Erze chyba można 2 czy 3 miesiące przed zakończeniem?

Czy można wykupić ofertę darmowego numeru np. do Plusa abym mógł sms'ować z tym numerem ile tylko chce?

Dzięki za odpowiedzi.

 #468744  autor: pakierhakierxd
 03 kwie 2011, 22:16
Wydaje mi się że 4 miesiące przed z telefonem
a bez 2 miesiące:)

 #468745  autor: sniez
 03 kwie 2011, 22:23
playonline pisze:Ja otrzymuje komunikat na wzor "Pozostalo mniej niz 5MB...".
Dzięki za informację. Pozostaje mi tylko pozazdrościć.
rogmaniek pisze:Ano, po to, aby nie było takich sytuacji, jak wyżej opisałeś. To co, chcesz, aby pomimo podpisania umowy na konkretnych zasadach (gdzie, m.in. po wykorzystaniu pakietu, opłaty za dalszy transfer są liczona poza abonamentem, zgodnie z cennikiem) operator łamał swój regulamin? Czyli przesyłał Ci błagalnego eska, że prosimy wykupić pakiet 1GB, bo ten się kończy. A Ty pewnie byś dalej korzystał nie patrząc na ilość wysłanych i odebranych danych, a potem znów płacz- dlaczego? Dlatego, że pakiet PO w telefonie 1GB włączyłeś w trakcie trwania cyklu rozliczeniowego, a więc ilość MB'ów i opłata za ten pakiet zostały naliczone/przyznane proporcjonalnie. Na dodatek byś płakał, że dopiero po północy, następnego dnia, przyznano jednostki rozliczeniowe- tu MB'y, a Ty już korzystałeś z inernetu tego samego dnia. Nadmienię, że w/w opisane, przeze mnie, działanie pakietu jest zgodne z regulaminem.
Nie rozumiem tego lekceważącego i prześmiewczego tonu. To już kolejny przypadek... Ponadto po co ten cały wywód? Nie wystarczy zrobić tego w sposób jasny i klarowny (przykładowo - sms 5 mega przed końcem, następnie blokada netu do czasu dokupienia następnej paczki)?
rogmaniek pisze:Trafiłeś na zły portal dla Ciebie. Tutaj są, myślę, że w większości pasjonaci, m.in. telefonii komórkowej, którzą znają oferty i rozumią, co to zasady/regulamin danego pakietu czy usługi.
Prawie mnie przekonałeś, że to nie jest miejsce dla mnie. Zamiast szydzić ze mnie, może jednak po prostu pomóż mi "dotrwać" do końca umowy - jak widać ja nie znam tak dobrze regulaminów jak Ty.
avt31 pisze:bo skoro nie chce się Tobie czytać regulaminów i cenników to winić możesz tylko ... siebie, a nie Play.
jednak chce:
sniez pisze:...otrzymałem warunki promocji i przeczytałem od deski do deski. Było o pakiecie 2GB.
Zrobiłem przy okazji mały research i myślę, że jeżeli uda mi się przejść na jedną z nowych ofert sprawa będzie rozwiązana. Obecnie po skończonym pakiecie podobno:
1. przychodzi sms
2. spada transfer po skończeniu pakietu
3. można dokupić dodatkowy pakiet
Chyba nawet limit nie będzie mi przeszkadzał (chyba, że jest jakiś inny haczyk).
O.T. Wygląda na to, że opłaca się operatorowi wysłać smsa z prośbą o dokupienie pakietu (nowa oferta), nie opłaca się wysyłać smsa, gdy klient ma zapłacić 1000 zł za gigabajt (stara oferta).

 #468747  autor: pakierhakierxd
 03 kwie 2011, 22:39
Mam all inclusive
1.Tak to prawda:)
2.Tak to też prawda
3.Tak to też:D
Nie ma haczyków oprócz tego że nie możesz wkładać karty do modemu;p bo mogą ci zablokować fb i nk darmowe;)
Wiesz jak nawet przekroczyłem limit to na operze mini nie było tak źle ;)

Pozdrawiam :)

 #468767  autor: avt31
 04 kwie 2011, 01:15
sniez pisze: Niestety podczas podpisywania umowy nie przekazano mi wszystkich załączników (cennika - abstrakcyjnie wysokich cen Internetu). Na moje nieszczęście na umowie potwierdziłem zapoznanie się z kilkoma załącznikami, których na oczy nie widziałem.
Jednak nie czytałeś wszystkiego co trzeba. Nie wiedziałeś o rozliczaniu netu poza pakietami w wysokości 0,12PLN/100k i stąd Twoja wpadka na kosmiczną kwotę.

Przejście na nowe oferty z lejkiem zakończy problem z pilnowaniem zużycia oraz z zasięgiem, ponieważ net działa na nadajnikach Plusa i Play. Musisz się liczyć z tym, że stracisz bonusy, które miałeś w starej taryfie.

 #468776  autor: sniez
 04 kwie 2011, 08:52
avt31 pisze:Jednak nie czytałeś wszystkiego co trzeba.
W warunkach oferty promocyjnej, którą otrzymałem w salonie nie było o tym mowy. Na stronie również. Dopiero po 6 miesiącach dokopałem się do tego w archiwum. Mój błąd.

Dzwoniłem do biura obsługi i podobno nie mogę przejść z Longplay69 na nowy Longplay69 all inclusive, bo można przechodzić tylko na oferty droższe. Chyba Pan również nie czytał regulaminu...

Dzwoniłem kolejny raz z tel. Play i 2 razy pod rząd system rozłączył mnie po 30 s. Zadzwoniłem z innej sieci - połączenie z konsultantem działa ale system nie działa i nic nie można zmienić. Ok. czekamy.

Pytanie:
Czy przy migracji z Longplay69 + swobodny internet 2GB na longplay plan cenowy II (all inclusive) z pakietem smartphone (niezależnie - 250 MB czy 1GB), stary pakiet internet jest nadal obligatoryjny? (czyli dla pakietu 250 MB opłaty wyniosą 69 zł za longplay II, 10 zł za pakiet smartphone, 30 zł za pakiet swobodny internet = 109 zł)?
Ostatnio zmieniony 04 kwie 2011, 09:15 przez sniez, łącznie zmieniany 2 razy.

 #468778  autor: kerim36
 04 kwie 2011, 09:02
majewa pisze:Czy można wykupić ofertę darmowego numeru np. do Plusa abym mógł sms'ować z tym numerem ile tylko chce?
darmowki do obcej sieci raczej nigdy nie beda dostepne, we wlasnej sieci jak najbardziej tak

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #468788  autor: rogmaniek
 04 kwie 2011, 10:39
sniez pisze:Nie rozumiem tego lekceważącego i prześmiewczego tonu.
Zapewniam Cię, że nie jest to prześmiewczy ton. Po prostu zaskakuje mnie, że nie widzisz swojej winy, w opisanej kwestii.
sniez pisze:Nie wystarczy zrobić tego w sposób jasny i klarowny (przykładowo - sms 5 mega przed końcem, następnie blokada netu do czasu dokupienia następnej paczki)?
Napisałem wyżej ten mój wywód, a Ty jakbyś tego nie czytał. Oczywiście lepiej byłoby dla Klienta, gdyby tak było. Sęk w tym, że podpisałeś umowę na innych zasadach działania pakietów Play Online w telelefonie. I teraz nagle byś chciał zmieniać zasady, wbrew regulaminowi, bo...
sniez pisze:jednak chce:
jak napisał avt31, nie czytałeś wszystkiego- przecież napisałeś wyżej, że było odwołanie do innego regulaminu, którego- podobno- nie otrzymałeś, mimo, że na umowie własnoręcznym podpisem potwierdziłeś znajmość i ich akceptację.

[ Dodano: 2011-04-04, 10:47 ]
sniez pisze:W warunkach oferty promocyjnej, którą otrzymałem w salonie nie było o tym mowy. Na stronie również. Dopiero po 6 miesiącach dokopałem się do tego w archiwum. Mój błąd.
Wyżej już napisałem, odnośnie umowy. Jednak też potrafisz przyznać, że nie dopilnowałeś wszystkiego :-D Ok, jak będziesz mógł zmigrować na LP AI, to może już nie będziesz zaskoczony wysokością rachunku, przynajmiej za internet w telefonie :wink: Pozdrawiam.

O2 - We're better, connected!
O2 - See what you can do!
O2 - Together is better!
  • Strona 189 z 244
  • 1
  • 187
  • 188
  • 189
  • 190
  • 191
  • 244
  • 1
  • 187
  • 188
  • 189
  • 190
  • 191
  • 244