• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #468604  autor: DD7
 02 kwie 2011, 22:24
Witam.

Posiadam internet od Netii na infrastrukturze TPSA. Oto mój problem.

Kilka dni temu, kiedy chciałem pobrać i zainstalować nowe sterowniki do karty graficznej w moim laptopie, wyskoczył komunikat NSIS Error o treści:
Installer Integrity check has failed. Common causes include incomplete download and damaged media. Contact the installer's author to obtain a new copy
Na szybko pomyślałem, że coś się stało z systemem (Windows 7 HP), więc przeinstalowałem. I nic, problem nadal się powtarzał. Drugi raz przeinstalowałem i to samo. Nie jest to zatem wina śmieci w systemie czy też wirusa.

Przeskanowałem dysk w poszukiwaniu bad sectorów - czysty. RAM także bez błędów.

Sprawdziłem na drugim komputerze działającym w tej samej sieci (tyle, że stacjonarny jest podłączony kablem do modemu Zyxel) i ku mojemu zdziwieniu... ten sam problem co na laptopie, przy próbie instalacji czegokolwiek z Internetu wyskakuje identyczny komunikat.

Dopiero teraz skojarzyłem to z faktem, że często aplikacje ściągane na mojego iPhone nie działały i wyskakiwały komunikaty o złym pliku instalacyjnym.

Problem tyczy się praktycznie wszystkich plików ściąganych z sieci, niezależnie od systemu (Windows 7 na lapku i XP na stacjonarce).

Wychodzi na to, że winne jest samo połączenie z siecią, które źle ściąga pliki, niekompletnie (?). Proszę o pomoc. Jak tę sytuację rozwiązać?

PS. Mój modem to standardowy netiowski Zyxel, którego już restartowałem i nic to nie pomogło.

 #468647  autor: kerim36
 03 kwie 2011, 09:35
jesli jestes pewny, ze pliki sa sciagane nieprawidlowo to zglos reklamacje

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #468674  autor: DD7
 03 kwie 2011, 12:25
A jak mogę im udowodnic, że to wina np. zepsutego modemu? Mogą to jakoś sprawdzic?

 #468678  autor: szyman12
 03 kwie 2011, 12:47
A jak mogę im udowodnic, że to wina np. zepsutego modemu? Mogą to jakoś sprawdzic?
Wystarczy pożyczyć od kogoś modem i sprawdzić czy będą takie same cyrki.
Czy mogą sprawdzić - z tego co wiem to na LLU mają trochę więcej władzy więc może i mogliby sprawdzić, ale ogólnie to pewnie wezmą go do serwisu.

 #468753  autor: DD7
 03 kwie 2011, 23:20
Problem w tym, że nie bardzo mam możliwośc pożyczenia od kogoś.

Czy w przypadku zabrania modemu do serwisu Netia dałaby mi modem zastępczy?

 #468757  autor: abramek92
 03 kwie 2011, 23:30
w TP wymieniają modem od ręki na nowy...