Napiszę trochę historii:
Mam telefon i internet w Netii na łączu tpsa. Podpisane mam 2 umowy (nie pakiet) osobny na telefon i osobny na internet podpisane na Mojego śp. Ojca. Telefon mam w starej technologii a internet w nowej LLU (wynika to z tego że kiedyś gdy mielismy telefon w tpsa zadzwoniła konsultantka neti i zaoferowała telefon, wzięliśmy to, a później chcieliśmy jeszcze internet u nich (trzeba było czekać 2 miesiące, aż Netia podpisze stosowne papiery z Tpsa o uwolnieniu łącza) stąd 2 umowy). Obecnie chcę rozwiązać umowy z netią (śmierć abonenta) i dokonać cesji na nową osobę ale już z nową obecnie obowiązującą umową pakietowa internet+ telefon z zachowaniem dotychczasowego numeru. Wysłałem już maila z aktem zgonu i sprawa jest w toku- rozwiązywanie umów. Konsultantka dzwoniąc do mnie zaoferowała mi albo cesje na tych samych warunkach albo całkowite rozwiązanie umów ze stratą numeru, po czym mógłbym podpisać nową uowe jako nowy abonent z nowym numerem. Nie zaoferowała mi pakietu z jedna umowa, ponieważ telefon jest w starej technologii a internet w nowej. Natomiast ja chcę podpisać umowę na nową obecną ofertę netii pakiet 4mb+nonstop z zachowaniem numeru. Co robić? nie jestem jakimś inżynierem sieci żeby znać się na tych sprawach, ale jest tu poważny problem. Proszę o pomoc..
Mam telefon i internet w Netii na łączu tpsa. Podpisane mam 2 umowy (nie pakiet) osobny na telefon i osobny na internet podpisane na Mojego śp. Ojca. Telefon mam w starej technologii a internet w nowej LLU (wynika to z tego że kiedyś gdy mielismy telefon w tpsa zadzwoniła konsultantka neti i zaoferowała telefon, wzięliśmy to, a później chcieliśmy jeszcze internet u nich (trzeba było czekać 2 miesiące, aż Netia podpisze stosowne papiery z Tpsa o uwolnieniu łącza) stąd 2 umowy). Obecnie chcę rozwiązać umowy z netią (śmierć abonenta) i dokonać cesji na nową osobę ale już z nową obecnie obowiązującą umową pakietowa internet+ telefon z zachowaniem dotychczasowego numeru. Wysłałem już maila z aktem zgonu i sprawa jest w toku- rozwiązywanie umów. Konsultantka dzwoniąc do mnie zaoferowała mi albo cesje na tych samych warunkach albo całkowite rozwiązanie umów ze stratą numeru, po czym mógłbym podpisać nową uowe jako nowy abonent z nowym numerem. Nie zaoferowała mi pakietu z jedna umowa, ponieważ telefon jest w starej technologii a internet w nowej. Natomiast ja chcę podpisać umowę na nową obecną ofertę netii pakiet 4mb+nonstop z zachowaniem numeru. Co robić? nie jestem jakimś inżynierem sieci żeby znać się na tych sprawach, ale jest tu poważny problem. Proszę o pomoc..