• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #467960  autor: bakmak
 30 mar 2011, 17:44
Witam,

Chciałbym się poradzić w takiej kwestii. Otóż, przeniosłem numer z plusa do play jeszcze w listopadzie. W plusie musiałem być na czysto, żeby plus puścił mój numer i do przeniesienia doszło. 24 godziny minęły numer został przeniesiony. Wydawałoby się wszystko okej gdyby nie to, że z plusa dalej dostawałem faktury do zapłaty. Wyjaśniałem pytałem, bez wyjaśnień.
Kiedy rozmawiałem przez telefon to konsultant dzwoniąc na ten numer aż się zdziwił, że rzeczywiście numer jest przeniesiony...skorygowali fakturą 13 zł :| a pozostała kwota z abonamentów od stycznia dalej jest do zapłaty. A tu proszę dostaję ponaglenie.

Czy wie ktoś z Was jak najlepiej całą sprawę rozwiązać?

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 30 mar 2011, 21:01 przez bakmak, łącznie zmieniany 1 raz.

 #467974  autor: pakierhakierxd
 30 mar 2011, 18:44
Napisz do plusa może trafisz na bardziej kompetentnych ludzi a jeśli nic się nie da zrobić pisz do uke:)

 #469537  autor: matig89
 08 kwie 2011, 09:54
pakierhakierxd pisze:Napisz do plusa może trafisz na bardziej kompetentnych ludzi a jeśli nic się nie da zrobić pisz do uke:)
dokladnie :) dla pewnosci jeszcze odszukaj wszystkie dokumenty z Play skladane przy przeniesieniu (wniosek i oswiadczenie)... oczywiscie niezaprzeczalnym dowodem jest to ze numer jest w Play ale jakby ktos sie bardzo czepial szczegolow to mozna mu to jeszcze pokazac :) tej sprawy nie mozesz przegrac ale nie mozesz jej tez zbagaelizowac bo za nieoplacone faktury Plus moze Cie wpisac na liste dluznikow, a wtedy bedziesz mial problemy u wszystkich operatorow, jesli bedziesz chcial brac nowa aktywacje, jak rowniez najprawdopodobniej w bankach beda na Ciebie "krzywo patrzec" :)

Doradca Biznesowy Play
poszukujesz oferty dla siebie, zglos sie: http://doradcaplay.xgsm.pl
zapraszam tez na strone: www.doradcabiznesowyplay.dl.pl

 #469547  autor: bp121
 08 kwie 2011, 10:43
Najlepiej idz bezposrednio do punktu Plusa ze wszystkimi dokumentami z przeniesienia.
Powiedz, ze przeniosles numer, ale wciaz otrzymujesz faktury i chcialbys sie dowiedziec dlaczego, skoro numer dziala w tej chwili w Play.
Moze system Plusowski zwariował, i bedziesz musial jedynie reklamacje wyslac i zostanie umozona zaplata faktur.