Witam,
Chciałbym się poradzić w takiej kwestii. Otóż, przeniosłem numer z plusa do play jeszcze w listopadzie. W plusie musiałem być na czysto, żeby plus puścił mój numer i do przeniesienia doszło. 24 godziny minęły numer został przeniesiony. Wydawałoby się wszystko okej gdyby nie to, że z plusa dalej dostawałem faktury do zapłaty. Wyjaśniałem pytałem, bez wyjaśnień.
Kiedy rozmawiałem przez telefon to konsultant dzwoniąc na ten numer aż się zdziwił, że rzeczywiście numer jest przeniesiony...skorygowali fakturą 13 zł
a pozostała kwota z abonamentów od stycznia dalej jest do zapłaty. A tu proszę dostaję ponaglenie.
Czy wie ktoś z Was jak najlepiej całą sprawę rozwiązać?
Pozdrawiam
Chciałbym się poradzić w takiej kwestii. Otóż, przeniosłem numer z plusa do play jeszcze w listopadzie. W plusie musiałem być na czysto, żeby plus puścił mój numer i do przeniesienia doszło. 24 godziny minęły numer został przeniesiony. Wydawałoby się wszystko okej gdyby nie to, że z plusa dalej dostawałem faktury do zapłaty. Wyjaśniałem pytałem, bez wyjaśnień.
Kiedy rozmawiałem przez telefon to konsultant dzwoniąc na ten numer aż się zdziwił, że rzeczywiście numer jest przeniesiony...skorygowali fakturą 13 zł

Czy wie ktoś z Was jak najlepiej całą sprawę rozwiązać?
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 30 mar 2011, 21:01 przez bakmak, łącznie zmieniany 1 raz.