Użytkownik
Ranga
Młody wyjadacz
Posty
845
Rejestracja
02 lut 2010, 09:08
Sieć
NB
Lokalizacja
mazowsze
W związku z tym, że starannie sprawdzam każdą nieścisłość zanim ją zareklamuję, zgłoszenia które były odrzucone w normalnym trybie, po zapytaniu przez UKE zostały od razu uwzględnione z dodatkową rekompensatą - jaki z tego wniosek?play4you2 pisze:Przyznam szczerze, że nie wiem, skąd u Ciebie taki pogląd, gdyż sprawa z UKE jest tak samo rozpatrywana jak każda inna
Uprzejmie zawiadamiam, iż zasygnalizowana przez Pana sprawa została przekazana do działu technicznego od którego uzyskałam infomację, iż w wyniku
modernizacji portalu Play24 raporty z zerowego użycia na koncie zostały wykasowane.
W związku z powyższym na chwilę obecną na koncie Play24 widoczne będą aktywności za które została pobrana opłata bądź te które zostały pobrane z
zakupionych Pakietów.
Faktycznie śmieszna sytuacja. Nie zwróciłem na to wcześniej uwagi bo nie archiwizuje połączeń...piotros.org pisze:Play4You2 prawie miesiąc temu pisałem na forum o problemie z generowaniem historii połączeń do XLS'a na Play24.
Dzisiaj otrzymałem odpowiedź, która jest jak dla mnie nie do zaakceptowania. Takiej odpowiedzi spodziewałbym się otrzymać tego samego dnia po zgłoszeniu, ale nie po miesięcznym rozpatrywaniu sprawy przez dział techniczny!
Kod: Zaznacz całyDla zobrazowania sytuacji przyjrzyj się jak wygląda niepoprawny raport, co widać na zrzucie ekranu. Tabelka na górze z podsumowaniem jest automatycznie wycinana. Szczegółowa tabelka może być niekompletna, jeżeli faktycznie nie były pobierane środki z konta lub pakietów, ale nie powinna być usuwana zawartość tabelki podsumowywującej dany okres.Uprzejmie zawiadamiam, iż zasygnalizowana przez Pana sprawa została przekazana do działu technicznego od którego uzyskałam infomację, iż w wyniku modernizacji portalu Play24 raporty z zerowego użycia na koncie zostały wykasowane. W związku z powyższym na chwilę obecną na koncie Play24 widoczne będą aktywności za które została pobrana opłata bądź te które zostały pobrane z zakupionych Pakietów.
Wysłałem mailem reklamację na powyższą odpowiedź, ale dziwnie nie otrzymałem jeszcze numeru zgłoszenia.
P4Y2 proszę przejrzyj jeszcze raz całą sytuację i spraw, żeby raporty wyglądały tak jak powinny. Wysyłałem też zrzuty raportów poprawnych i niepoprawnych, gdzie wszystko ładnie widać.
Dotyczy to zgłoszeń: 28218894, 28257451.
Po pierwsze i najważniejsze: dzięki za pomoc, bo zdaje sobie sprawę, że gdyby nie Twoja ingerencja to by się nie udało załatwić sprawy pozytywnie (polubownie).play4you2 pisze:Z tego co widzę, sprawa jest zamknięta i chyba nie powinno być z tym już kłopotu. Otrzymałem też informację, iż wyjasniono te kwestie w rozmowie telefonicznej.tomektg pisze:mój numer odwołania od reklamacji (zgłoszenia): 28942203
play4you2 pisze:fidel29 napisał/a:
numer zgłoszenia:29150691
Na chwilę obecną, sprawa jest w dziale technicznym.
Sprawa jest nadal aktualna tzn BOK PLay nie potrafi ściągnąć blokady transferu danych a za pakiet 1GB w abo nalicza.Wkurza mnie to że dzwoni ktoś do mnie w piątek oświadcza, że załatwienie sprawy to dla niego punkt honoru i po 3 próbach się poddaje.To pikuś!play4you2 pisze:fidel29 napisał/a:
Umowę przedłużałem z twoją pomocą.
Czy sprawa jest nadal aktualna?
Nie przejmuj się. Ten system jest tak mało dopracowany, wprowadzając zmiany w jednej z usług:michaldst pisze:Witaj playforyou.
Dziś za pośrednictwem Play 24 złożyłem dyspozycję deaktywacji usługi poczta głosowa lite. W chwili obecnej status usługi jest "w trakcie zmian". Jednocześnie zauważyłem, że taki sam status otrzymały usługi Blokada połączeń z numerów zastrzeżonych oraz blokada transferu danych, których deaktywacji nie zgłaszałem. Szczególnie martwi mnie zmiana statusu w blokadzie transferu danych. Mam nadzieję, że nie wpłynie to na możliwość korzystania z internetu w zasięgu Plusa, gdyż w takim zasięgu przeważnie się znajduję. Korzystam z All Inclusive Max 85. Fakt, sprawa jest świeża, ale może już była podobna sytuacja, że zmieniając jedną usługę, system zmieniał również inne. W razie czego podaje nr zgłoszenia 29294785. Jak możesz zobacz co jest na rzeczy. Jeśli nie otrzymam w najbliższym czasie odpowiedzi w Play 24 to będę jeszcze raz prosił o interwencję. Z góry dzięki. Pozdrawiam.
Ok, dziś powinny skończyć się te Twoje utrudnienia. Tym razem ja ci to obiecujęfidel29 pisze:Sprawa jest nadal aktualna
Dziękifidel29 pisze:O Tobie playu również wspomniałem ale w pozytywnym tonie
Masz prawo do odwołania od reklamacji, w sprawie zaporponowanej rekompensaty. Jeżeli zdecydujesz się na skorzystanie z tego prawa, stwórz proszę zgłoszenie.fidel29 pisze:Kosztów połączeń jednak nie zwrócą ale proponują 30min.
Z tego co mi wiadomo, kontakt nastąpił poprzez konsultanta i otrzymałem raport z tej sprawy. Wszystko było już załatwione prawidłowo i dość szybko. Bodajże w 1 dzień od kiedy konsultant (konsultantka dokładnie) zajęła się tą sprawą. Owszem, masz rację, że nie powinna nastąpić taka pomyłka, ale (nie chcę tu na siłę usprawiedliwiać kogokolwiek), takie zdarzenia mają miejsce. Po prostu był to zwykły błąd ludzki. Jak jednak mówiłem, nie było żadnego problemu z rozwiązaniem tej sprawy. Niemniej jednak, przepraszam Cię w imieniu firmy za powstałe zdarzenie.Fresh pisze:Dziękuje za pomoc ,po interwencji u Pana Marcina Gruszki sprawę załatwili i przeprosili ale niesmak pozostał
Przekazałem Twoją sugestię.Dorylek pisze:play4you2,
Proponuje aby przy przenoszeniu strony na adres play.pl utworzyć subdomeny np.
zasieg.play.pl, pomoc.play.pl etc.
Rozumiem Cię, jednak jedynie co mogę zrobić, to tylko przekazać sugestie. Jak widzisz, Qper wiele razy wkleja różnego rodzaju porpozycje poprawy i znaczna większość jest realizowana (co sam potwierdza - qper, dzięki za pomocpiotros.org pisze:Play4You2 prawie miesiąc temu pisałem na forum o problemie z generowaniem historii połączeń do XLS'a na Play24.
To nie jest tak. Często wasze sugestie są "wychwytywane" z linii zgłoszeń i bardzo wiele spraw jest realizowanych również w oparciu o zgłoszenia. Ja po prostu z racji kontaktu z wami, przesyłam je bezpośrednio do odpowiednich osób, jednak nie mam też wpływu na ich realizację i czas wykonania. Niemniej jednak, zachęcam Was do składania również zgłoszeń w tej kwestii, gdyż moja obecność tutaj powinna głównie ograniczać się do swobodnej dyskusji n/t sieci i udzielaniu odpowiedzi na pytania zawierające pewne wątpliwości (np. dot. Regulaminów). Od razu mówię, na pytanai dotyczące ofert (w sensie jakie są i co teraz obowiązuje), nie udzielam odpowiedzi, gdyż te informacje są na naszej stronie i zachęcam do samodzielnego zapoznania się z nimi. Jeżeli jednak pojawią się już wątpliwości co do jakiegoś zapisu lub czegoś związanego z daną ofertą, to już jak najbardziej postaram się wyjaśnić wszelkie wątpliwości.qper pisze:Lepiej napisać do play4you i przekaże komu trzeba.
Przekazano. Taka mała prośba z mojej stronyqper pisze:Zasugeruj to proszę
Umówmy się tak, że jeżeli zauważysz nieprawidłowości, daj mi info ok?michaldst pisze:Jeśli nie otrzymam w najbliższym czasie odpowiedzi w Play 24 to będę jeszcze raz prosił o interwencję.
Nie ma sprawy, zawsze wierzyłem w to, że jak się chce, to można się zawsze porozumieć. Tak na przyszłość, weź proszę pod uwagę to, co powiedział Ci konsultant w rozmowie, w sprawie kodów USSD. To dość ważne, żeby potem nie było już takich sytuacji. Nie mogę Ci powiedzieć szczegółowo o co chodzi (tajemnica telekomunikacyjna - nie mogę rozmawiać o twojej sprawie na forum), ale wiesz pewnie co mam na myślitomektg pisze:Po pierwsze i najważniejsze: dzięki za pomoc,
no tak, ale ja "przekazuję" je w postaci kopiowania, a nie adresu url, więc dlatego to co piszesz, po prostu wklejam w treść mailaqper pisze:To są tylko miniaturki
po kliknięciu otwiera się strona gdzie są w postaci dużego zdjęcia.
Nie ma problemu. Mogę też je słać bezpośrednio mailemplay4you2 pisze:no tak, ale ja "przekazuję" je w postaci kopiowania, a nie adresu url, więc dlatego to co piszesz, po prostu wklejam w treść mailaqper pisze:To są tylko miniaturki
po kliknięciu otwiera się strona gdzie są w postaci dużego zdjęcia.. Tak jest dużo szybciej i wygodniej, niż miałbym przekazywać info na zasadzie "otwórzcie tą stronę, potem zajrzyjcie na 5 wpis od góry i kliknijcie na zdjęcie". Sam rozumiesz, że liczy się czas, więc nikt z tych osób nie miałby go na tyle, aby klikać po stronach
. Stąd moja prośba, aby były takie jak te ostatnie, gdyż przesyłka trwa wówczas szybko i nie muszę ja też tego dodatkowo zmieniać
. Mimo wszystko i tak dziękuję za Twój wkład, jaki okazujesz w ulepszaniu strony i poprawie drobnych nieścisłości.
Pzdr.
No niestety, nie jestem uprawniony do przekazywania informacji dotyczącej adresów mailowychqper pisze:Nie ma problemu. Mogę też je słać bezpośrednio mailem .
Ok, zerknę na to jak będę zajmował się "PW".qper pisze:Na PW właśnie piszę do Ciebie w kolejnej sprawie
Postaram się dzisiaj nadrobić zaległości z "PW". Wiesz, że z pewnością zajmę się tą sprawą. Jeszcze nigdy nie było tak, abym komuś nie odpowiedział.jahu_2006 pisze:play4you2
Wysłałem Ci pytanie na PW 25.03.2011 jak możesz to zerknij z łaski swojej.
chyba sugerował jakiś tymczasowy e-mail do Ciebie....play4you2 pisze:qper napisał/a:
Nie ma problemu. Mogę też je słać bezpośrednio mailem .
No niestety, nie jestem uprawniony do przekazywania informacji dotyczącej adresów mailowych