• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 185 z 244
  • 1
  • 183
  • 184
  • 185
  • 186
  • 187
  • 244

 #467753  autor: ukefake
 29 mar 2011, 18:17
play4you2 pisze:Przyznam szczerze, że nie wiem, skąd u Ciebie taki pogląd, gdyż sprawa z UKE jest tak samo rozpatrywana jak każda inna
W związku z tym, że starannie sprawdzam każdą nieścisłość zanim ją zareklamuję, zgłoszenia które były odrzucone w normalnym trybie, po zapytaniu przez UKE zostały od razu uwzględnione z dodatkową rekompensatą - jaki z tego wniosek?

 #467756  autor: Fresh
 29 mar 2011, 18:27
Dziękuje za pomoc :P ,po interwencji u Pana Marcina Gruszki sprawę załatwili i przeprosili ale niesmak pozostał :?

 #467772  autor: Dorylek
 29 mar 2011, 18:58
play4you2,
Proponuje aby przy przenoszeniu strony na adres play.pl utworzyć subdomeny np.
zasieg.play.pl, pomoc.play.pl etc.
 #467776  autor: piotros.org
 29 mar 2011, 19:15
Play4You2 prawie miesiąc temu pisałem na forum o problemie z generowaniem historii połączeń do XLS'a na Play24.
Dzisiaj otrzymałem odpowiedź, która jest jak dla mnie nie do zaakceptowania. Takiej odpowiedzi spodziewałbym się otrzymać tego samego dnia po zgłoszeniu, ale nie po miesięcznym rozpatrywaniu sprawy przez dział techniczny!
Kod: Zaznacz cały
Uprzejmie zawiadamiam, iż zasygnalizowana przez Pana sprawa została przekazana do działu technicznego od którego uzyskałam infomację, iż w wyniku
modernizacji portalu Play24 raporty z zerowego użycia na koncie zostały wykasowane. 
W związku z powyższym na chwilę obecną na koncie Play24 widoczne będą aktywności za które została pobrana opłata bądź te które zostały pobrane z
zakupionych Pakietów.
Dla zobrazowania sytuacji przyjrzyj się jak wygląda niepoprawny raport, co widać na zrzucie ekranu. Tabelka na górze z podsumowaniem jest automatycznie wycinana. Szczegółowa tabelka może być niekompletna, jeżeli faktycznie nie były pobierane środki z konta lub pakietów, ale nie powinna być usuwana zawartość tabelki podsumowywującej dany okres.

Wysłałem mailem reklamację na powyższą odpowiedź, ale dziwnie nie otrzymałem jeszcze numeru zgłoszenia. :(

P4Y2 proszę przejrzyj jeszcze raz całą sytuację i spraw, żeby raporty wyglądały tak jak powinny. Wysyłałem też zrzuty raportów poprawnych i niepoprawnych, gdzie wszystko ładnie widać.
Dotyczy to zgłoszeń: 28218894, 28257451.
Jednak dostałem numer zgłoszenia na reklamację: 29280960.
Ostatnio zmieniony 29 mar 2011, 20:00 przez piotros.org, łącznie zmieniany 1 raz.

piotros
 #467782  autor: qper
 29 mar 2011, 19:54
piotros.org pisze:Play4You2 prawie miesiąc temu pisałem na forum o problemie z generowaniem historii połączeń do XLS'a na Play24.
Dzisiaj otrzymałem odpowiedź, która jest jak dla mnie nie do zaakceptowania. Takiej odpowiedzi spodziewałbym się otrzymać tego samego dnia po zgłoszeniu, ale nie po miesięcznym rozpatrywaniu sprawy przez dział techniczny!
Kod: Zaznacz cały
Uprzejmie zawiadamiam, iż zasygnalizowana przez Pana sprawa została przekazana do działu technicznego od którego uzyskałam infomację, iż w wyniku
modernizacji portalu Play24 raporty z zerowego użycia na koncie zostały wykasowane. 
W związku z powyższym na chwilę obecną na koncie Play24 widoczne będą aktywności za które została pobrana opłata bądź te które zostały pobrane z
zakupionych Pakietów.
Dla zobrazowania sytuacji przyjrzyj się jak wygląda niepoprawny raport, co widać na zrzucie ekranu. Tabelka na górze z podsumowaniem jest automatycznie wycinana. Szczegółowa tabelka może być niekompletna, jeżeli faktycznie nie były pobierane środki z konta lub pakietów, ale nie powinna być usuwana zawartość tabelki podsumowywującej dany okres.

Wysłałem mailem reklamację na powyższą odpowiedź, ale dziwnie nie otrzymałem jeszcze numeru zgłoszenia. :(

P4Y2 proszę przejrzyj jeszcze raz całą sytuację i spraw, żeby raporty wyglądały tak jak powinny. Wysyłałem też zrzuty raportów poprawnych i niepoprawnych, gdzie wszystko ładnie widać.
Dotyczy to zgłoszeń: 28218894, 28257451.
Faktycznie śmieszna sytuacja. Nie zwróciłem na to wcześniej uwagi bo nie archiwizuje połączeń...

Powiem tak, nie wiem czy jest jakikolwiek sens zgłaszania jakiś problemów z play24 za pomocą typowych zgłoszeń. Oni poważnie wszystko zlewają i walą odpowiedź z szablonu np. dot. prac modernizacyjnych lub że sugestie klientów są ważne...

Lepiej napisać do play4you i przekaże komu trzeba.

 #467791  autor: forum_tg
 29 mar 2011, 20:22
play4you2 pisze:
tomektg pisze:mój numer odwołania od reklamacji (zgłoszenia): 28942203
Z tego co widzę, sprawa jest zamknięta i chyba nie powinno być z tym już kłopotu. Otrzymałem też informację, iż wyjasniono te kwestie w rozmowie telefonicznej.
Po pierwsze i najważniejsze: dzięki za pomoc, bo zdaje sobie sprawę, że gdyby nie Twoja ingerencja to by się nie udało załatwić sprawy pozytywnie (polubownie).

 #467796  autor: fidel29
 29 mar 2011, 20:45
play4you2 pisze:fidel29 napisał/a:
numer zgłoszenia:29150691


Na chwilę obecną, sprawa jest w dziale technicznym.
play4you2 pisze:fidel29 napisał/a:
Umowę przedłużałem z twoją pomocą.


Czy sprawa jest nadal aktualna?
Sprawa jest nadal aktualna tzn BOK PLay nie potrafi ściągnąć blokady transferu danych a za pakiet 1GB w abo nalicza.Wkurza mnie to że dzwoni ktoś do mnie w piątek oświadcza, że załatwienie sprawy to dla niego punkt honoru i po 3 próbach się poddaje.To pikuś!
Dalej zapewnia mnie że najpóźniej w poniedziałek będę miał telefon z działu technicznego i sprawa zostanie załatwiona.Dziś jest wtorek---telefonu oczywiście nie było :evil:
Postanowiłem temat naświetlić rzecznikowi Play i dzisiaj wysłałem maila z opisem tej żenującej sytuacji zncaczy się sytuacja może i jest życiowa ale BOK to niestety żenada.
O Tobie playu również wspomniałem ale w pozytywnym tonie :D

ps.i jeszcze jedno:ściągałem blokadę transferu danych łącznie 13ma telefonami do BOK Play przez okres 10 kolejnych dni mimo że po pierwszym sprawa powinna być załatwiona.Na reklamację otrzymałem odpowiedz że ok że Play przyznaje się do błędu,że przepraszają itd.Kosztów połączeń jednak nie zwrócą ale proponują 30min.
Co to za rekompensata skoro te 30min mógłbym sobie kupić pakiet minut za pieniądze które musiałem wydać za tragiczną obsługę i niekompetencję osób pracujących w BOK? !

 #467822  autor: playonline
 29 mar 2011, 22:07
play4you2 pisze:Czy nadal są z tym kłopoty?
Nie ma.

 #467867  autor: qper
 30 mar 2011, 00:11
Play4You

Taka mała sugestia, która ciągnie się już jakiś czas.
Czy w play24 administratorzy nie mogą uporządkować nowych pakietów Internetowych?
Tak, aby były rosnąco. W Play menu jest to już zrobione bardzo czytelnie i przejrzyście.

Zasugeruj to proszę ;)

Obrazek


Jeszcze do poprawki

Obrazek


A tu mam jeszcze inne poprawki dot. nowych pakietów w Play Fresh

Obrazek


Obrazek

Obrazek

 #467884  autor: michaldst
 30 mar 2011, 10:28
Witaj playforyou.
Dziś za pośrednictwem Play 24 złożyłem dyspozycję deaktywacji usługi poczta głosowa lite. W chwili obecnej status usługi jest "w trakcie zmian". Jednocześnie zauważyłem, że taki sam status otrzymały usługi Blokada połączeń z numerów zastrzeżonych oraz blokada transferu danych, których deaktywacji nie zgłaszałem. Szczególnie martwi mnie zmiana statusu w blokadzie transferu danych. Mam nadzieję, że nie wpłynie to na możliwość korzystania z internetu w zasięgu Plusa, gdyż w takim zasięgu przeważnie się znajduję. Korzystam z All Inclusive Max 85. Fakt, sprawa jest świeża, ale może już była podobna sytuacja, że zmieniając jedną usługę, system zmieniał również inne. W razie czego podaje nr zgłoszenia 29294785. Jak możesz zobacz co jest na rzeczy. Jeśli nie otrzymam w najbliższym czasie odpowiedzi w Play 24 to będę jeszcze raz prosił o interwencję. Z góry dzięki. Pozdrawiam.

Michał DST

 #467886  autor: qper
 30 mar 2011, 10:32
michaldst pisze:Witaj playforyou.
Dziś za pośrednictwem Play 24 złożyłem dyspozycję deaktywacji usługi poczta głosowa lite. W chwili obecnej status usługi jest "w trakcie zmian". Jednocześnie zauważyłem, że taki sam status otrzymały usługi Blokada połączeń z numerów zastrzeżonych oraz blokada transferu danych, których deaktywacji nie zgłaszałem. Szczególnie martwi mnie zmiana statusu w blokadzie transferu danych. Mam nadzieję, że nie wpłynie to na możliwość korzystania z internetu w zasięgu Plusa, gdyż w takim zasięgu przeważnie się znajduję. Korzystam z All Inclusive Max 85. Fakt, sprawa jest świeża, ale może już była podobna sytuacja, że zmieniając jedną usługę, system zmieniał również inne. W razie czego podaje nr zgłoszenia 29294785. Jak możesz zobacz co jest na rzeczy. Jeśli nie otrzymam w najbliższym czasie odpowiedzi w Play 24 to będę jeszcze raz prosił o interwencję. Z góry dzięki. Pozdrawiam.
Nie przejmuj się. Ten system jest tak mało dopracowany, wprowadzając zmiany w jednej z usług:

- blokada transferu
- poczty głosowe
- blokada z numerów zastrzeżonych

wszystkie zmieniają status do momentu zrealizowania zmiany.

Podobnie jest z rekompensatami. Jak ci przydzielą rekompensatę z datą ustawioną na np początek następnego miesiąca, to wszystkie te usługi mają status w trakcie zmiany. Po aktywacji wszystko wraca do normy.

Taki już jest ten system...

 #467889  autor: michaldst
 30 mar 2011, 10:37
Dzięki wielkie qper :wink: Mam nadzieję, że jest tak jak mówisz. A raczej mam nadzieję, że w końcu przestanie tak być. Ale wiadomo czyją matką jest nadzieja...

Michał DST

 #467894  autor: play4you2
 30 mar 2011, 10:59
fidel29 pisze:Sprawa jest nadal aktualna
Ok, dziś powinny skończyć się te Twoje utrudnienia. Tym razem ja ci to obiecuję ;-).
fidel29 pisze:O Tobie playu również wspomniałem ale w pozytywnym tonie
Dzięki :mrgreen:.
fidel29 pisze:Kosztów połączeń jednak nie zwrócą ale proponują 30min.
Masz prawo do odwołania od reklamacji, w sprawie zaporponowanej rekompensaty. Jeżeli zdecydujesz się na skorzystanie z tego prawa, stwórz proszę zgłoszenie.
Fresh pisze:Dziękuje za pomoc ,po interwencji u Pana Marcina Gruszki sprawę załatwili i przeprosili ale niesmak pozostał
Z tego co mi wiadomo, kontakt nastąpił poprzez konsultanta i otrzymałem raport z tej sprawy. Wszystko było już załatwione prawidłowo i dość szybko. Bodajże w 1 dzień od kiedy konsultant (konsultantka dokładnie) zajęła się tą sprawą. Owszem, masz rację, że nie powinna nastąpić taka pomyłka, ale (nie chcę tu na siłę usprawiedliwiać kogokolwiek), takie zdarzenia mają miejsce. Po prostu był to zwykły błąd ludzki. Jak jednak mówiłem, nie było żadnego problemu z rozwiązaniem tej sprawy. Niemniej jednak, przepraszam Cię w imieniu firmy za powstałe zdarzenie.
Dorylek pisze:play4you2,
Proponuje aby przy przenoszeniu strony na adres play.pl utworzyć subdomeny np.
zasieg.play.pl, pomoc.play.pl etc.
Przekazałem Twoją sugestię.
piotros.org pisze:Play4You2 prawie miesiąc temu pisałem na forum o problemie z generowaniem historii połączeń do XLS'a na Play24.
Rozumiem Cię, jednak jedynie co mogę zrobić, to tylko przekazać sugestie. Jak widzisz, Qper wiele razy wkleja różnego rodzaju porpozycje poprawy i znaczna większość jest realizowana (co sam potwierdza - qper, dzięki za pomoc :-D ). Twoje sugestie (jak i każdego z was) również przekazuję, jednak na pewne zmiany czasami trzeba poczekać. Nie jestem w stanie powiedzieć ile i czy one w ogóle nastąpią, jednak jak następują, od razu je widzicie. Reasumując, tą sugestię też przekażę, jednak od razu mówię, że nie wiem, czy i kiedy zostanie to zrobione.
qper pisze:Lepiej napisać do play4you i przekaże komu trzeba.
To nie jest tak. Często wasze sugestie są "wychwytywane" z linii zgłoszeń i bardzo wiele spraw jest realizowanych również w oparciu o zgłoszenia. Ja po prostu z racji kontaktu z wami, przesyłam je bezpośrednio do odpowiednich osób, jednak nie mam też wpływu na ich realizację i czas wykonania. Niemniej jednak, zachęcam Was do składania również zgłoszeń w tej kwestii, gdyż moja obecność tutaj powinna głównie ograniczać się do swobodnej dyskusji n/t sieci i udzielaniu odpowiedzi na pytania zawierające pewne wątpliwości (np. dot. Regulaminów). Od razu mówię, na pytanai dotyczące ofert (w sensie jakie są i co teraz obowiązuje), nie udzielam odpowiedzi, gdyż te informacje są na naszej stronie i zachęcam do samodzielnego zapoznania się z nimi. Jeżeli jednak pojawią się już wątpliwości co do jakiegoś zapisu lub czegoś związanego z daną ofertą, to już jak najbardziej postaram się wyjaśnić wszelkie wątpliwości.
Ot tak, w gwoli wyjaśnienia 8)
qper pisze:Zasugeruj to proszę
Przekazano. Taka mała prośba z mojej strony :wink:. Tak przy okazji, lepiej jak "wklejasz" większe screeny, gdyż są bardziej czytelne, takie właśnie jak ten z pakietami lub stronami. Wówczas robię po prosty "ctrl C + ctrl V" i nie muszę tego przerabiać aby było czytelne (a tak się dzieje, jak dasz "małe" screeny) :P.
michaldst pisze:Jeśli nie otrzymam w najbliższym czasie odpowiedzi w Play 24 to będę jeszcze raz prosił o interwencję.
Umówmy się tak, że jeżeli zauważysz nieprawidłowości, daj mi info ok?

[ Dodano: 2011-03-30, 11:04 ]
tomektg pisze:Po pierwsze i najważniejsze: dzięki za pomoc,
Nie ma sprawy, zawsze wierzyłem w to, że jak się chce, to można się zawsze porozumieć. Tak na przyszłość, weź proszę pod uwagę to, co powiedział Ci konsultant w rozmowie, w sprawie kodów USSD. To dość ważne, żeby potem nie było już takich sytuacji. Nie mogę Ci powiedzieć szczegółowo o co chodzi (tajemnica telekomunikacyjna - nie mogę rozmawiać o twojej sprawie na forum), ale wiesz pewnie co mam na myśli :wink:.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #467895  autor: qper
 30 mar 2011, 11:04
play4you2 pisze:większe screeny
To są tylko miniaturki ;)
po kliknięciu otwiera się strona gdzie są w postaci dużego zdjęcia.

Będę dawać większe ;)

 #467897  autor: play4you2
 30 mar 2011, 11:08
qper pisze:To są tylko miniaturki
po kliknięciu otwiera się strona gdzie są w postaci dużego zdjęcia.
no tak, ale ja "przekazuję" je w postaci kopiowania, a nie adresu url, więc dlatego to co piszesz, po prostu wklejam w treść maila :-). Tak jest dużo szybciej i wygodniej, niż miałbym przekazywać info na zasadzie "otwórzcie tą stronę, potem zajrzyjcie na 5 wpis od góry i kliknijcie na zdjęcie". Sam rozumiesz, że liczy się czas, więc nikt z tych osób nie miałby go na tyle, aby klikać po stronach ;-). Stąd moja prośba, aby były takie jak te ostatnie, gdyż przesyłka trwa wówczas szybko i nie muszę ja też tego dodatkowo zmieniać :-D. Mimo wszystko i tak dziękuję za Twój wkład, jaki okazujesz w ulepszaniu strony i poprawie drobnych nieścisłości.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #467898  autor: qper
 30 mar 2011, 11:10
play4you2 pisze:
qper pisze:To są tylko miniaturki
po kliknięciu otwiera się strona gdzie są w postaci dużego zdjęcia.
no tak, ale ja "przekazuję" je w postaci kopiowania, a nie adresu url, więc dlatego to co piszesz, po prostu wklejam w treść maila :-). Tak jest dużo szybciej i wygodniej, niż miałbym przekazywać info na zasadzie "otwórzcie tą stronę, potem zajrzyjcie na 5 wpis od góry i kliknijcie na zdjęcie". Sam rozumiesz, że liczy się czas, więc nikt z tych osób nie miałby go na tyle, aby klikać po stronach ;-). Stąd moja prośba, aby były takie jak te ostatnie, gdyż przesyłka trwa wówczas szybko i nie muszę ja też tego dodatkowo zmieniać :-D. Mimo wszystko i tak dziękuję za Twój wkład, jaki okazujesz w ulepszaniu strony i poprawie drobnych nieścisłości.

Pzdr.
Nie ma problemu. Mogę też je słać bezpośrednio mailem ;).
Ostatnio zmieniony 30 mar 2011, 11:24 przez qper, łącznie zmieniany 1 raz.

 #467899  autor: jahu_2006
 30 mar 2011, 11:23
play4you2
Wysłałem Ci pytanie na PW 25.03.2011 jak możesz to zerknij z łaski swojej.

 #467900  autor: play4you2
 30 mar 2011, 11:26
qper pisze:Nie ma problemu. Mogę też je słać bezpośrednio mailem .
No niestety, nie jestem uprawniony do przekazywania informacji dotyczącej adresów mailowych :wink:
qper pisze:Na PW właśnie piszę do Ciebie w kolejnej sprawie
Ok, zerknę na to jak będę zajmował się "PW".
jahu_2006 pisze:play4you2
Wysłałem Ci pytanie na PW 25.03.2011 jak możesz to zerknij z łaski swojej.
Postaram się dzisiaj nadrobić zaległości z "PW". Wiesz, że z pewnością zajmę się tą sprawą. Jeszcze nigdy nie było tak, abym komuś nie odpowiedział.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #467902  autor: user_delete19
 30 mar 2011, 11:37
play4you2 pisze:qper napisał/a:
Nie ma problemu. Mogę też je słać bezpośrednio mailem .



No niestety, nie jestem uprawniony do przekazywania informacji dotyczącej adresów mailowych
chyba sugerował jakiś tymczasowy e-mail do Ciebie.... :roll:

 #467903  autor: qper
 30 mar 2011, 11:38
wojciech pisze:chyba sugerował jakiś tymczasowy e-mail do Ciebie...
to właśnie miałem na myśli, żeby było łatwiej to przesyłać dalej.
Ale dla mnie naprawdę to nie stanowi problemu.

Przynajmniej widzicie, co się dzieje.
  • Strona 185 z 244
  • 1
  • 183
  • 184
  • 185
  • 186
  • 187
  • 244
  • 1
  • 183
  • 184
  • 185
  • 186
  • 187
  • 244