• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 184 z 244
  • 1
  • 182
  • 183
  • 184
  • 185
  • 186
  • 244

 #467596  autor: qper
 28 mar 2011, 19:16
Karlos20 pisze:
qper pisze:
mPablo pisze:Co się dzieje z netem we Freshu? Od 17 nie mogę się na LG P500 połączyć z netem. Zasięg własny HSDPA 2100 Mhz Play, Warszawa... Play Online hula bez problemu.
Coś się zrąbało dzisiaj bo nawet u Gruszki na blogu o tym piszą.
To nie nowość, ale PLAY24 padło... Ciekawe, co tam majstrują??? https://www.playmobile.pl/errors/modernizacja.html
Już nie mam siły... ile można się męczyć?!

 #467597  autor: KC-KARLOS
 28 mar 2011, 19:20
qper pisze:Już nie mam siły... ile można się męczyć?!
Jakby tego było mało, *111# też padło - komunikat: "Wrong customer response"

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #467603  autor: ukefake
 28 mar 2011, 19:39
... czyli play wraca do normy ;)

qper, skoro z playem masz sporo kłopotów to czy przypadkiem rozważałeś zmianę operatora na innego? z twoich wpisów wynika, że masz kilka (naście, dziesiąt?) numerów - może warto choć spróbować oszacować koszty po zmianie operatora? A znając je można ocenić czy ta różnica jest opłacalna biorąc pod uwagę nerwy i czas stracone w playu na wyjaśnianiu że 2+2 musi się równać 4...

 #467604  autor: KC-KARLOS
 28 mar 2011, 19:50
Ukefake:
W dobrym znaczeniu tych słów :) Już kody działają.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #467607  autor: qper
 28 mar 2011, 20:13
ukefake pisze:... czyli play wraca do normy ;)

qper, skoro z playem masz sporo kłopotów to czy przypadkiem rozważałeś zmianę operatora na innego? z twoich wpisów wynika, że masz kilka (naście, dziesiąt?) numerów - może warto choć spróbować oszacować koszty po zmianie operatora? A znając je można ocenić czy ta różnica jest opłacalna biorąc pod uwagę nerwy i czas stracone w playu na wyjaśnianiu że 2+2 musi się równać 4...
Zgadza się mam sporo numerów w Play ;). Zarządzam całą swoją rodzinką jak i swoimi firmami.
Kosztowo tak dużej różnicy jak kiedyś nie ma. Nadal na topie są oczywiście darmowe rozmowy w sieci...

W Play-u bardzo doceniam play24. Jest to super narzędzie (o ile działa) do zarządzania numerami. Obecnie żaden operator nie oferuje mi nic podobnego na takim poziomie.

Od początku w zasadzie sieci komórkowych w Polsce byliśmy w Erze. Jakość obsługi oraz wszystkich usług była i chyba nadal jest na wysokim poziomie. Jedyne co niszczy Erę to cena. Możliwe, że po zmianie na "T" mobile oferta zostanie gruntownie zmieniona i wtedy poważnie się zastanowię.

Obecnie trzymam cały czas kciuki za Play ale nadal poprawy jakości nie widzę.
Najbardziej irytują mnie kontakty z BOK. W zasadzie dochodzi do takich patologii, że większość abonentów pisze na forach do play4you i rzecznika, zamiast uzyskać pomoc od ludzi do tego wydelegowanych.

Jest to niesamowicie przykre i zaskakujące. Dodam jeszcze, że pomijając pojedyncze zgłoszenia gdzie faktycznie miałem do czynienia z osobami kompetentnymi w BOK, większość konsultantów, to osoby nie umiejące pisać, czytać, mylące płeć w odpowiedziach i nie rozumiejące treści. Trzeba im kilkukrotnie udowadniać, że nie mają racji. W tych przypadkach Play myśli, że przydzieli abonentowi rekompensatę 20 minut sprawę załatwia. Niestety tak nie jest.

Jest moda na Play-a wynikająca z ceny i "jeszcze" prostoty ofert ale cały czas na tym nie da się jechać.

Pozdrawiam ;)

 #467611  autor: playonline
 28 mar 2011, 20:18
O 17:46 Play Online zaczal dzialac. Co do dzialania samej sieci to problemow nie mialem, pisalem, dzwonilem, korzystalem z neta w telefonie i bylo spoko. Natomiast co do Play24 to kazdego dnia lezy i kwiczy... Niestety... Wspolczuje tym na infolinii...

 #467628  autor: Quetzal
 28 mar 2011, 21:19
qper pisze: Od początku w zasadzie sieci komórkowych w Polsce byliśmy w Erze. Jakość obsługi oraz wszystkich usług była i chyba nadal jest na wysokim poziomie.
Qper głęboko się z Tobą nie zgodzę.
Ja także przez kilka dobrych lat siedziałem z rodziną w Erze (wcześniej miałem krótki epizod w Idei) i jakoś nie miałem okazji zaobserwować tego wysokiego poziomu obsługi.
Dzięki infolinii Ery nauczyłem się np. żeby absolutnie nigdy z żadna firmą nie zawierać i nie przedłużać umów przez telefon, bo to najlepsza recepta na kłopoty.

 #467640  autor: qper
 28 mar 2011, 22:29
Quetzal pisze:
qper pisze: Od początku w zasadzie sieci komórkowych w Polsce byliśmy w Erze. Jakość obsługi oraz wszystkich usług była i chyba nadal jest na wysokim poziomie.
Qper głęboko się z Tobą nie zgodzę.
Ja także przez kilka dobrych lat siedziałem z rodziną w Erze (wcześniej miałem krótki epizod w Idei) i jakoś nie miałem okazji zaobserwować tego wysokiego poziomu obsługi.
Dzięki infolinii Ery nauczyłem się np. żeby absolutnie nigdy z żadna firmą nie zawierać i nie przedłużać umów przez telefon, bo to najlepsza recepta na kłopoty.
Telefonicznie nigdy nie przedłużałem umów. Zawsze chodziłem do głównych salonów Ery w Katowicach i Sosnowcu. Obsługa na bardzo wysokim poziomie. Czasami robił to również przedstawiciel, który przyjeżdżał do firmy.

W Play też umów nie przedłużam przez telefon ;)

Z resztą mojej wypowiedzi się zgadzasz ? ;)

[ Dodano: 2011-03-28, 22:34 ]
Play4you - błąd do poprawy

Obrazek

 #467642  autor: Quetzal
 28 mar 2011, 22:42
qper pisze: Z resztą mojej wypowiedzi się zgadzasz ? ;)
Zgadzam się całkowicie, że poziom obsługi, zwłaszcza na infolinii Play jest żenujący, ale szczerze powiedziawszy nie dostrzegam jakieś istotnej różnicy w stosunku do Ery.

 #467647  autor: ukefake
 28 mar 2011, 23:12
qper pisze:Nadal na topie są oczywiście darmowe rozmowy w sieci...

W Play-u bardzo doceniam play24. Jest to super narzędzie (o ile działa) do zarządzania numerami. Obecnie żaden operator nie oferuje mi nic podobnego na takim poziomie.
heyah w sumie też ma darmówki... tylko nie znalazłem ichniejszej wersji heyah24 :/
A możliwość zarządzania numerami z jednego miejsca to rzecz która się playowi udała i rozumiem twoje przywiązanie oraz to, że cały czas próbujesz wpływać na to jak play funkcjonuje.
Z drugiej strony stan permanentnej prowizorki trwa praktycznie od czasów testów (Q1/2007) i jak widać zaangażowanie takich osób jak ty nic dla operatora nie znaczy. Zabawa w wolontariat przynosi odwrotne efekty od zamierzonych: zamiast trwałej poprawy obserwujemy okresowe upadki. Z tego, że pośmiejemy się z głupoty boku nic nie wynika ani dla klientów, ani dla operatora. Play4mersi działają już ponad rok natomiast sam fakt ich funkcjonowania to dowód na to, jak bardzo szwankuje organizacja w boku - jaki jest sens żeby te same sprawy były rozpatrywane przez te same osoby dwukrotnie? play4mersi spełnili swoją rolę - zamiast do odpowiednich instytucji które powinny piętnować patologie klienci piszą do nich "po znajomosci" i chwalą operatora, że załatwił im coś, co powinien zrobić od razu (aczkolwiek i na naszym forum zdarzają się przypadki gdy play4mersi ignorują nietypowe sprawy). A skoro nie ma skarg, to nikt nie ma powodu do zmian: urząd się nie ruszy bo nie ma podstaw (skarg), a play też się nie ruszy bo wg słupków prawie wszystko jest w porządku.
Dlatego uważam, żeby jak najwięcej rzeczy zgłaszać do zewnętrznych instytucji (np UKE). Wszyscy na tym skorzystają: klienci - bo pod wpływem kontroli operator może się postarać, pracownicy boku - bo wreszcie ktoś ich zacznie w firmie uważnie słuchać.
qper - namawiam cię do składania skarg na playa do uke - niezależnie od kontaktów z play4mersami - masz dość sporo materiału i wszystko wskazuje na to, że będzie go coraz więcej - chyba, że ... nie wiem co powinno się stać w playu aby to uległo zmianie. Jeśli będziesz miał pytania jak napisać taką skargę daj mi znać na PW - moja co druga playowa reklamacja kończy się w UKE więc pewne doświadczenie już mam.

edit: jednak heyah ma swój ebok. niestety nie mam żadnej karty aby sprawdzić jak to wygląda w środku.

 #467656  autor: playonline
 28 mar 2011, 23:51
ukefake pisze:moja co druga playowa reklamacja kończy się w UKE
Mam male pytanko, skad wzial sie Twoj nick? Skoro tak ochoczo skladasz skargi do UKE to skad te FAKE?

[ Dodano: 2011-03-28, 23:57 ]
Quetzal pisze:Zgadzam się całkowicie, że poziom obsługi, zwłaszcza na infolinii Play jest żenujący, ale szczerze powiedziawszy nie dostrzegam jakieś istotnej różnicy w stosunku do Ery.
Zgadzam sie, ze bywaja kwiatki.. :) Ale bez przesady. U innych opow jest podobnie. To, ze BOK czegos nie moze zrobic to wina tych z "gory" gdyz za malo uprawnien nadaja.. A to, ze kogos moga wprowadzic w blad tom.in. tez wina tych z "gory" gdyz moze to byc efekt slabego transferu informacji.. Ale to tylko gdybanie.

 #467663  autor: ukefake
 29 mar 2011, 00:39
playonline, nick jak nick. bez podtekstów. Poza tym wolałbym załatwiać sprawy przez bok - skargę składam tylko w przypadku naruszenia regulaminu lub PT przez operatora. Ucieszę się, kiedy play przestanie traktować swój regulamin na zasadzie dowolności.

 #467688  autor: qper
 29 mar 2011, 10:12
ukefake pisze:heyah w sumie też ma darmówki...
Heyah fajna sieć, ma w zasadzie podobną ofertę ale... trzeba pilnować terminu ważności karty. Z tym sobie już nie poradzę.

Mają własne "heyah24" ale nie jest na takim poziomie jak play24.

Cały problem z BOKie dotyczy finansów. Mało płacą, chcieliby dużo wymagać, a nie szkolić itp.- dlatego tak to wygląda.


Co do UKE...
Tylko raz w życiu pisałem do UKE. Był to już bardzo poważny przypadek. Podczas przenoszenia numeru z Ery do Playa numer zaginął. Akcja jak z kosmosu. Przez 2 tygodnie szukali numeru.

Prosiłem Gruszkę i wszystkie BOKi o pomoc. Gruszka nawet do mnie dzwonił. Nie wiem czy to on przyczynił się do usunięcia problemu ale po tych 2 tyg. się udało.

W całej sprawie okazało się, że Play obwiniał Erę, a Era Play-a. Po rozpatrzeniu sprawy okazało się, że wina leżała po stronie usterki systemu w Play-u.

W tym przypadku UKE może nie pomogło, bo numer już zaczął działać ale wyjaśniło całą sprawę.


W innych przypadkach nie zgłaszałem nic do UKE. Zawsze piszę reklamację, potem odwołania i generalnie osiągam założone cele. Wiadomo, że trochę czasu mija. Pisanie zgłoszeń merytorycznie poprawnych wymaga wiedzy i taktyki. Dlatego już potem nie chce mi się nigdzie tego zgłaszać.

Nie wiem czy zwróciliście uwagę ale Play w zgłoszeniach umieszcza teraz regułkę:

Zachęcam do oceny udzielonej odpowiedzi, której można dokonać poprzez wysłanie darmowego SMSa (w sieci PLAY) na numer: 8009 i wpisanie w treści odpowiedniej cyfry oznaczającej: 6- doskonale, 5- bardzo dobrze, 4- dobrze, 3- przeciętnie, 2- słabo, 9- trudno powiedzieć.

Jak dla mnie ten system oceny niczego nie daje. Zakładam taki przypadek:
np. zakończyli 3 zgłoszenia, w 2 przypadkach odpisali jawną głupotę. Jak to ocenić. Skąd system będzie wiedzieć, który konsultant źle odpowiedział? Wydaje mi się, że to jest tylko ogólna ocena obsługi i tyle.

Pozdrawiam wszystkich

 #467703  autor: KC-KARLOS
 29 mar 2011, 12:27
qper pisze:Zachęcam do oceny udzielonej odpowiedzi, której można dokonać poprzez wysłanie darmowego SMSa (w sieci PLAY) na numer: 8009 i wpisanie w treści odpowiedniej cyfry oznaczającej: 6- doskonale, 5- bardzo dobrze, 4- dobrze, 3- przeciętnie, 2- słabo, 9- trudno powiedzieć.
Zgadza się, qper. Podobną formułkę wysyłają SMS-em po kontakcie z konsultantem PLAY z *500 / *502.
A na PLAY24 w odpowiedziach do zgłoszeń formułką było zaproszenie do ankiety, na temat obsługi klienta w PLAY.
"W celu zapewnienia jak najwyższej jakości obsługi zapraszam do wypełnienia ankiety
znajdującej się pod adresem http://4p.info.pl/playmobile2.pg. Wyrażona w ankiecie opinia
pozwoli nam jeszcze lepiej dostosować się do Państwa oczekiwań. Dziękuję za
poświęcony czas."


I jeszcze to:
W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty
elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową
www.24.playmobile.pl.
- to już tradycja w PLAY :)

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #467708  autor: ukefake
 29 mar 2011, 14:07
qper pisze:Zawsze piszę reklamację, potem odwołania
Kiedyś też pisałem odwołania, ale poziom odpowiedzi był taki sam jak na reklamacje (jak nie niższy) więc jeśli sprawa jest niezałatwiona reklamacją to od razu UKE. I zawsze działa. Przy jakiejś okazji trzeba będzie sprawdzić jak działa miejski/powiatowy rzecznik konsumentów :) Jeśli komuś już pomógł to niech się pochwali tą historią - jestem tego bardzo ciekaw.

 #467712  autor: qper
 29 mar 2011, 14:52
ukefake pisze:sprawa jest niezałatwiona reklamacją to od razu UKE
Tu się zgodzę. Jeżeli wkurzają i dodatkowo jeszcze nie załatwiają sprawy jak trzeba to można walczyć.

O naszym miejskim rzeczniku chodzą raczej pozytywne opinie.

Osobiście byłem tylko raz i to z tymi problemami z przenoszonym numerem.
Ze względu na fakt, że byłem jako firma, to odesłała mnie od razu do UKE ;) więc ciężko mi się wypowiedzieć :)


Swoją drogą ciekawe co się dzieje z naszym play4you bo nie było go na forum od ponad tygodnia...

[ Dodano: 2011-03-29, 15:02 ]
Karlos20 pisze:Podobną formułkę wysyłają SMS-em


tylko co im to daje skoro nie można ocenić właściwego zgłoszenia i konsultanta?!

SMS - ok zgodzę się, jeżeli rozmów nie ma dużo, a SMS wysłany jest po rozmowie to można go jakoś przypisać. W innych przypadkach chyba to nie ma większego sensu jak prezentacja poziomu obsługi jako całości. A jak jest w całości to nie trzeba zbytnio być doświadczonym aby odpowiedzieć ;). Nawet wśród pracowników salonów można wiele usłyszeć...

 #467720  autor: Quetzal
 29 mar 2011, 15:18
qper pisze: Heyah fajna sieć, ma w zasadzie podobną ofertę ale... trzeba pilnować terminu ważności karty. Z tym sobie już nie poradzę.
Bardzo dobrze Qper, ze to Ty o tym piszesz.
Zazwyczaj jak gdzieś w internecie pojawi się wypowiedź, ze Play to jedyna uczciwa firma, gdzie po doładowaniu jest 365 dni ważności konta zaraz pojawiają się głosy (być może z konkurencji), że Play to sieć dla gimnazjalistów, którą utrzymują z kieszonkowego.
Ale jeśli ta sama kwestię podnosi przedsiębiorca posiadający w Play wiele numerów to od razu brzmi poważniej.

Dla mnie tez ważność konta jest jedną z najważniejszych zalet Playa, wręcz kluczową obawiam się tylko, ze jak już zyskają określona ilość użytkowników np. 9 milionów i nie będzie im tak zależało za statystycznym zawyżaniu klientów to pewnie skrócą ważność konta.

 #467722  autor: qper
 29 mar 2011, 15:38
Quetzal pisze:
qper pisze: Heyah fajna sieć, ma w zasadzie podobną ofertę ale... trzeba pilnować terminu ważności karty. Z tym sobie już nie poradzę.
Bardzo dobrze Qper, ze to Ty o tym piszesz.
Zazwyczaj jak gdzieś w internecie pojawi się wypowiedź, ze Play to jedyna uczciwa firma, gdzie po doładowaniu jest 365 dni ważności konta zaraz pojawiają się głosy (być może z konkurencji), że Play to sieć dla gimnazjalistów, którą utrzymują z kieszonkowego.
Ale jeśli ta sama kwestię podnosi przedsiębiorca posiadający w Play wiele numerów to od razu brzmi poważniej.

Dla mnie tez ważność konta jest jedną z najważniejszych zalet Playa, wręcz kluczową obawiam się tylko, ze jak już zyskają określona ilość użytkowników np. 9 milionów i nie będzie im tak zależało za statystycznym zawyżaniu klientów to pewnie skrócą ważność konta.
Są przeróżne zastosowania gdzie używamy Freshy ;)

Dla przykładu:
- Systemy monitoringu - powiadamianie SMS-ami - bardzo przydatna sprawa (chodź nie wiem czy zgodna z regulaminem ;))
- Idealne dla pracowników, którzy odbierają połączenia a niewiele dzwonią - np. portierzy u nas są 2 portiernie. dyspozytorzy
- idealne dla pracowników nad którymi ciężko zapanować - lubią grać w różne loterie itp. tacy też się zdarzają, a przy abonamencie mieliśmy problem, żeby panować nad tym.
- ogólnie Fresh w użytkowaniu wychodzi taniej niż abonament ;)
- dużo smsów zużywamy w transporcie. Po rozładunku towaru kierowca wysyła smsem info.
(podobnie robią kierowcy sieci Żabek)
- idelane dla pracowników tymczasowych, którzy muszą mieć numer
- abonamenty też mamy ale jest ich teraz zdecydowanie mniej :)

finansowo się opłaca ;) przy braku rocznej ważności konta mogłoby być różnie.
Fakt konieczności samego pilnowania ważności kart powodowałby, że abonament byłby lepszym rozwiązaniem.

 #467742  autor: play4you2
 29 mar 2011, 16:45
Widzę, że trochę mnie nie było i macie maaasę pytań :-). Ok, więc zabieram się po kolei za odpowiedź.
poziom pisze:No to i ja się wkopałem, a raczej kumpla.
Czy sprawa jest jeszcze aktualna? Jak tak, to należy złożyć w tej kwestii reklamację.
poziom pisze:I teraz jak wygląda to wszystko w przypadku, gdy modem/oferta jest używana od 8dni?
Samo nawiązanie do Umowy wymaga weryfikacji danych na niej zawartych, czyli i podpisu. W tym przypadku nie jest wymagana oddzielna informacja, aby było "podpisane" dosłownie. To wynika z postaniowień przepisów stosowanych.



Zgodnie z prawem, zwrot wówczas nie przysługuje. Jeżeli Twój znajomy ma firmę, to również nie ma takiej mozliwości od samego początku (zgodnie z prawem). Pozostaje w tej sytuacji złożenie reklamacji i podanie szczegółów dotyczących rozmowy (dzień, numer telefonu na który dzwoniono i jeżeli można, przybliżoną godzinę). Wówczas zostanie to odsłuchane i zweryfikowane z tym, co masz a co było Ci zaproponowane (lub znajomemu).
Pajuch pisze:spokojnie nie denerwuj się play4you2 jest bardzo zajęty(ironia bo olewa tak samo jak bok),
Oj, chyba zbyt mocne słowa kolego. Czy kiedyś "olałem" jakieś pytania? Co najwyżej przeoczyłem, ale później zawsze odpowiadałem. Co do zajętości, fakt, jestem zajęty i przypominam, że moja obecność tutaj wynika z dodatkowego czasu, nie podstawowego. Oznacza to, że mam inne obowiązki zawodowe, którymi również (a raczej przede wszystkim) muszę się zająć. Jednak chyba nie możesz powiedzieć, że całkowicie Was zaniedbuję. Staram się, abyście w miarę mozliwości na bieżąco otrzymywali informacje zwrotnei (jeżeli mogę) również pomoc. Ot moja krótka informacja wyjaśniająca.
Pajuch pisze:mi udało się zmienić taryfę wbrew REGULAMINOWI PLAY PODPISANY PRZY PRZEDŁUŻENIU UMOWY,
Sam wspomniałeś, że to było przedłużenie, więc w tym przypadku są stosowane inne kwestie, gdyż podpisujesz nowy kontrakt. To nie jest to samo, co "zwykła" zmiana taryfy. Jeżeli miałeś wątpliwości, zawsze mogłeś zapoznać się z Regulaminem Oferty, którą wybrałeś.
pakierhakierxd pisze:Witam moja mama ma longplaya 69 stan darmowy
Wszystkie opłaty i minuty w pierwszym okresie aktywacji są naliczane proporcjonalnie, do zakończenia bieżącego Okresu Rozliczeniowego.
zoltan666 pisze:co moze byc przyczyną takiej informacji gdy dzwonie pod numer w Play Fresh przeniesiony 4 dni temu do Play?
Może być kilka przyczyn. Najlepiej zrób zgłoszenie i wówczas zostanie to zweryfikowane. Prawdopodobnie Operaotr, u którego wcześniej był ten numer, nie dokonał stosownych zmian w ustawieniach i stąd taka sytuacja. Jednak aby mieć pewność, zrób zgłoszenie (lub osoba która ma ten numer).
tomektg pisze:mój numer odwołania od reklamacji (zgłoszenia): 28942203
Z tego co widzę, sprawa jest zamknięta i chyba nie powinno być z tym już kłopotu. Otrzymałem też informację, iż wyjasniono te kwestie w rozmowie telefonicznej.
qper pisze:Jeszcze jeden temat już kiedyś poruszany na forum.
Przekazałem sugestie do odpowiednich osób. Niestety, nie wiem, czy da radę tak zrobić.
playonline pisze:Chyba cos sie sypnelo bo nie przychodza hasla jednorazowe...
Czy nadal są z tym kłopoty?
dkf pisze:Czy rażąca różnica między tym co zostało uzgodnione przy zawieraniu umowy a tym co naprawdę dostałem może być powodem uznania że play nie wywiązał się z umowy?
Przede wszystkim należy poddać weryfikacji przekazane ustalenia. Jednak dochodzi do tego kwestia akceptacji przez Ciebie postanowień określonych w Umowie i Regulaminie (kwestia podpisu pod Aneksem, jeżeli był brany z telefonem lub modemem). Wspominasz, że zgłaszałeś już reklamację, jeżeli nie zgadzasz się z jej rozpatrzeniem, masz prawo do złożenia odwołania.
luccicare pisze:Szkoda tylko, że tak został potraktowany jeden z pierwszych klientów biorących udział właściwie w budowaniu tej sieci.
Trudno mi coś Ci teraz powiedzieć, gdyż nie znam sprawy, ale jeżeli chodzi o cenę telefonu, to rzeczywiście nie jest ona "negocjowalna". Co do Ofert, jeżeli jeszcze nie masz rozwiązanej Umowy, zrób proszę zgłoszenie "utrzymaniowe" i podeślij mi jego numer (na pw lub tutaj). Zobaczę, co mogę zrobić dla Ciebie (czy w ogóle da się coś zrobić).
qper pisze:Nowy Internet Explorer 9 - też problem z menu w play24
Przekazano.
qper pisze:Zgłaszałem sprawę z opisem rozliczenia w dymkach kilkukrotnie.
Przekazano. Jednak z tego co mi wiadomo, "coś" jest chyba z tym robione. Jak dostanę jakieś informacje, z pewnością dam znać.
horas pisze:chciałbym przejść na nowe taryfy AllIn lub AllIn MAX nic nie tracąc...
Niestety, tak nie ma. co do ofert, ja nie zajmuję się propozycjami. Zachęcam Cię do zapoznania się z nimi na naszej stronie internetowej lub stwórz zgłoszenie z prośbą o kontakt w sprawie oferty.
jahu pisze:Play fresh - jak wygląda sprawa roamingu międzynarodowego - interesuje mnie konkretnie zarządzanie ta usługą - play domyślnie podobno włącza to (nie chodzi mi o Tani roaming!!) Można to wyłączyć?
Generalnie masz rację, że ta usługa jest włączona domyślnie, gdyż jest to oferta "Na Kartę', więc ewentualne koszta są rozliczane na bieżąco. Nie ma mozliwości wyłączenia tej usługi. Pozostaje pilnować informacji w strefie przygranicznej, do jakiego Operatora jesteśmy zalogowani lub "na sztywno" ustawić konkretnego Operoatra.
Wspominałem już na samym początku, że wszystkie sprawy związane z Play, załatwiam tylko w tym wątku. Już też odpowiedziałem na to pytanie powyżej. aktualnie sprawa zapewne jest rozpatrywana. Wybacz, ale nie mogę udzielać informacji dotyczących zgłoszeń Klientów. Jako pracownik Operatora, muszę również zachować obiektywizm w działaniu, więc nie wypowiem mojego subiektywnego zdania w tym temacie.
Karlos20 pisze:przyspieszenie zgłoszenia nr 29070378
Z tego co widzę, jest zamknięte. Prosiłem też juz was kiedyś, że jeżeli utworzycie zgłoszenie, to poczekajcie chwilę na jego realizację. Zrobiłeś je 23 a 24 poprosiłeś o jego zamknięcie. Prosiłbym Cie o chwilę cierpliwości w przyszłości (przyanjmniej 5 dni roboczych). Sprawa została zamknięta 29 marca więc nie było to zbyt długo. Przypominam, że nie będę interweniował w zgłoszeniach, które mają mniej niż 10 dni roboczych od daty ich pierwotnego zgłoszenia. W ten sposób jest to sprawiedliwe dla wszystkich, bo jak zapewne wiecie, nie każdy wie o tym wątku z naszych Klientów, więc dlatego chcę, aby było sprawiedliwie i żeby każdy miał równe szanse na rozptrzenie zgłoszenia (chodzi mi o termin jego rozpatrzenia).
fidel29 pisze:Umowę przedłużałem z twoją pomocą.
Czy sprawa jest nadal aktualna?
ukefake pisze:Jeśli UKE zajmie się twoją sprawą to na 99% okaże się, że jednak play będzie mógł coś z tym fantem zrobić.
Przyznam szczerze, że nie wiem, skąd u Ciebie taki pogląd, gdyż sprawa z UKE jest tak samo rozpatrywana jak każda inna. No ale oczywiście każdy ma prawo skorzystać z ich pomocy, w myśl obowiązującego prawa.
teka2 pisze:Zgłaszałem to na BOK ale dostałem dziwną wiadomość. I napisali mi że muszę numer zarejstrować.
Rozumiem twoje rozczarowanie, ale... Prosiłbym Cię najpierw o sprawdzenie, czy dany numer z pewnościa jest w innejsieci i dopiero wówczas zgłosił nieprawidłowości. Co do rejestarcji usługi jest ona obowiązkowa i wypowiadałem się na ten temat wielokrotnie, więc pozwolisz, że nie będę rozszerzał tego wątku.
sql pisze:Gdy kliknę "Internet" w górnej części strony pojawia się błąd 404:
Przekazano.
fidel29 pisze:Telefon powinien zostać oddany w stanie nienaruszonym.Jak mam go oddać skoro używam go od 4 dni(ściągnięta folia ochronna,naklejona naklejka zabezpieczająca)?!
Niestety, w przypadku używania sprzętu, nie ma mozliwości "pozostawienia" go sobie, nawet jeżeli w jakiś sposób by zgodzono się z Twoją prośbą. Jednak jak już wspomniałem powyżej, czy nadal masz ten problem?
fidel29 pisze:numer zgłoszenia:29150691
Na chwilę obecną, sprawa jest w dziale technicznym.
ppp1ppp pisze:Nie wszyscy muszą wiedzieć, że smsy wysłane na nr 80x są bezpłatne
Przekazałem.
Fresh pisze:Tak tylko że Pani z bok powiedziała,że aneks do umowy bez telefonu wchodzi w życie bez potrzeby podpisywania i umowa przyjdzie pocztą w jednym egzemplarzu jedynie dla mnie.A na play24 już wisi zmieniona taryfa od dnia wczorajszego i pod *101# ilość środków odpowiednia dla tej taryfy
Zrób na to reklamację. Niestety, to jedyna taka mozliwość, aby rozwiązać sprawę.
qper pisze:a jak przyjedzie kurier z aneksem do umowy to go nie podpisuj (nie odbieraj).
W przypadku zawierania Umowy bez sprzętu (telefon lub modem), nie ma konieczności wysyłania Aneksu kurierem. Wystarczy "ustna" deklaracja. Jest to zgodne z prawem.
Fresh pisze:To mnie uspokoiłeś bo po rozmowie z bokiem nie byłem dobrej myśli.Ale dalej mnie nurtuje jak konsultant może przedłużyć nie ten numer na który dzwoni
Jak wspomniałem powyżej, w przypadku zawierania Umowy bez telefonu, nie ma czegoś takiego jak "10 dniówka". Możesz w tym przypadku złozyć jedynie reklamację. Co do Twojego kolejnego pytania, podejrzewam, że był to po prostu błąd konsultanta (choć nie wiem, należy to zweryfikować). Jest to "do odkręcenia" i myslę, że nie powinno być z tym kłopotu. Zrób po prostu zgłoszenie.
ukefake pisze:to co operator wyśle to nie jest propozycja, ale zwykła informacja o przedłużeniu umowy której nie trzeba odsyłać gdyż play ma to samo tylko w formie dźwiękowej.
Potwierdzam.
playonline pisze:A ja mam pytanie z innej beczki do Play:
To wymaga z postanowień przepisów stosowanych. Samo określenie "Umowa" wymaga weryfikacji danych na niej zawartych, a więc i podpisu. W tym przypadku nie jest wymagane dodatkowe określenie takiego wymogu.
ukefake pisze:Z tej samej przyczyny dla której zawarcie umowy również wymaga podpisu klienta.
Uproszczając :)
Fresh pisze:A może ktoś wie od kiedy liczony jest ten okres 10 dni przysługujący na anulowanie aneksu,bo już mnie kur... bierze
Od daty otrzymania przesyłki i Umowy.
qper pisze:play4you mała recenzja tekstów na stronie dolawoania.playmobile.pl
Przekazano.
qper pisze:Play4you - błąd do poprawy
Przekazano.
qper pisze:Swoją drogą ciekawe co się dzieje z naszym play4you bo nie było go na forum od ponad tygodnia...
No niestety, musiałem zająć się moimi pozostałymi obowiązkami zawodowymi, ale jak widzisz, wróciłem 8).

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #467744  autor: qper
 29 mar 2011, 16:48
play4you2 pisze:jak widzisz, wróciłem .
Witamy ponownie ;)
  • Strona 184 z 244
  • 1
  • 182
  • 183
  • 184
  • 185
  • 186
  • 244
  • 1
  • 182
  • 183
  • 184
  • 185
  • 186
  • 244