• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 183 z 244
  • 1
  • 181
  • 182
  • 183
  • 184
  • 185
  • 244

 #467456  autor: Fresh
 27 mar 2011, 23:30
Sadze, ze nastapilo przeoczenie.. Widocznie masz skonsolidowane konta i spojrzal nie na ten numer.
Tak posiadam dwa numery na jednym koncie ale to powinni wyjaśnić od razu na bok-u,a nie tak jak mi na infolinii powiedzieli,że mam pisać pisma i słać,przecież to nie ja popełniłem błąd :evil:

i konsultant na bank użył sformułowania ,,papiery przywiezie kurier w celu podpisania umowy"
więc też zdziwiłem się jak umowa weszła w życie bez mojego podpisu i bez możliwości sprawdzenia jej

jeszcze jedno pytanie mam, od kiedy liczone są te 10 dni od wprowadzenia umowy czy od odebrania papierów?
Ostatnio zmieniony 27 mar 2011, 23:35 przez Fresh, łącznie zmieniany 2 razy.

 #467458  autor: playonline
 27 mar 2011, 23:32
A ja mam pytanie z innej beczki do Play: gdzie jest jasna informacja, ze wypowiedzenie umowy, musi byc (nie przeze mnie ale znajoma) przez abonenta potwierdzone podpisem? W regulaminie z tego co widze to jest tylko informacja, ze musi to byc w formie pisemnej (co moze byc wlasciwie napisane, dlugopisem, "drukark", mailem etc), a to nie jest jednoznaczne. No chyba, ze cos przeoczylem.

[ Dodano: 2011-03-27, 23:35 ]
Fresh pisze:ale to powinni wyjaśnić od razu na bok-u,a nie tak jak mi na infolinii powiedzieli,że mam pisać pisma i słać,przecież to nie ja popełniłem błąd
Nie ty popelniles blad to oczywiste. Jednak musisz wziac pod uwage, ze pracownik infolinii nie rozpatruje reklamacji. Tzn nie rozpatruje reklamacji osoba, ktora odbiera telefony od klientow.

 #467459  autor: Fresh
 27 mar 2011, 23:39
playonline pisze:Nie ty popelniles blad to oczywiste. Jednak musisz wziac pod uwage, ze pracownik infolinii nie rozpatruje reklamacji. Tzn nie rozpatruje reklamacji osoba, ktora odbiera telefony od klientow.
No to rozumiem,ale dlaczego nie ma takiej osoby jak np.jest zgłoszenie z reklamacją i za chwile oddzwania kompetentna osoba w celu wyjaśnienia sprawy

 #467460  autor: playonline
 27 mar 2011, 23:43
Fresh pisze:No to rozumiem,ale dlaczego nie ma takiej osoby jak np.jest zgłoszenie z reklamacją i za chwile oddzwania kompetentna osoba w celu wyjaśnienia sprawy
Moze brutalnie to zabrzmi ale czy sadzisz, ze w ciagu kilku chwil ktos do ciebie oddzwoni? Przeciez to trzeba sprawdzic, odsluchac... ;) No a poza tym, zatrudnisz dla Play na tyle sporo osob aby kazdy klient mial problemy "od reki" rozwiazywane? :D Troche naiwne to bylo z twojej strony.. ;)

 #467461  autor: Fresh
 27 mar 2011, 23:49
playonline pisze:
Fresh pisze:No to rozumiem,ale dlaczego nie ma takiej osoby jak np.jest zgłoszenie z reklamacją i za chwile oddzwania kompetentna osoba w celu wyjaśnienia sprawy
Moze brutalnie to zabrzmi ale czy sadzisz, ze w ciagu kilku chwil ktos do ciebie oddzwoni? Przeciez to trzeba sprawdzic, odsluchac... ;) No a poza tym, zatrudnisz dla Play na tyle sporo osob aby kazdy klient mial problemy "od reki" rozwiazywane? :D Troche naiwne to bylo z twojej strony.. ;)
Może i naiwne ale tak to powinno wyglądać,jeśli zatrudniają konsultantów z łapanki a oni robią takie błędy i to ja jestem na tym stratny i mam jeszcze to odkręcać,dlaczego umowę można przedłużyć przez telefon a rozwiązać już nie i trzeba pisać wnioski itp tego nie rozumiem

 #467463  autor: playonline
 27 mar 2011, 23:57
Fresh pisze:Może i naiwne ale tak to powinno wyglądać,jeśli zatrudniają konsultantów z łapanki a oni robią takie błędy i to ja jestem na tym stratny i mam jeszcze to odkręcać,dlaczego umowę można przedłużyć przez telefon a rozwiązać już nie i trzeba pisać wnioski itp tego nie rozumiem
Chcialbys kiedys przejrzec moje wszystkie reklamacje jakie w Plusie poskladalem? Samych odpowiedzi listownych mam pol kartonu po drukarce.. ;) Wszedzie zdarzaja sie bledy i jak widac w Plusie takze... :) Juz nie wspomne o liczbie odpowiedzi w formie e-mail.

Nie zyj w utopii... ;) Zyjesz w Polsce gdzie wiele rzeczy tez powinno byc innych a jak wygladaja? ;) Moglbym tak wymieniac i wymieniac ale to forum nie np o NFZ jest.. ;)
Zaloz wlasna firme to pogadamy.. ;)

 #467465  autor: ukefake
 28 mar 2011, 00:08
playonline pisze:gdzie jest jasna informacja, ze wypowiedzenie umowy, musi byc (nie przeze mnie ale znajoma) przez abonenta potwierdzone podpisem?
Z tej samej przyczyny dla której zawarcie umowy również wymaga podpisu klienta.
Fresh pisze:Kobiecina z boku powiedziała,żeby jutro napisać już rezygnacje z aneksu
To też nie zaszkodzi. Uważam jednak, że przede wszystkim na numerze należy złożyć reklamację o błędnie przedłużonej umowie. I czekać. Czas rozpatrzenia reklamacji 30 dni, zgodnie z rozporządzeniem MI. Jak będziesz się bardzo awanturował to może dostaniesz 10minut extra.

 #467483  autor: rasiu
 28 mar 2011, 02:09
Może i naiwne ale tak to powinno wyglądać,jeśli zatrudniają konsultantów z łapanki a oni robią takie błędy i to ja jestem na tym stratny i mam jeszcze to odkręcać,dlaczego umowę można przedłużyć przez telefon a rozwiązać już nie i trzeba pisać wnioski itp tego nie rozumiem
Oczywiste jest ze każdy klient tak by chcial ale, nie oszukujmy sie, chocby nie wiem jak kazdy operator sie zarzekał to takie sytuacje sa im poniekąd na ręke. Pracownicy z outsource'ingu maja widocznie bardzo proste procedury jeśli idzie o sprzedaż ale kiedy trzeba coś zareklamować to nagle w taki proces wlacza sie bóg wie ile działów bok-u i dlatego tyle czekasz a op ma nadzieje że machniesz ręką i będzie po sprawie. To samo tyczy się rezygnacji. Zobacz że jak trzeba przedłużyc umowe albo kupić nową usługę to 1-2 dni i już masz nowe warunki, a nie daj Bóg spóźnisz sie z wypowiedzeniem to nowy miesiąc leci.

 #467487  autor: playonline
 28 mar 2011, 04:46
Z tej samej przyczyny dla której zawarcie umowy również wymaga podpisu klienta.
Twoja wypowiedz nic nie wyjasnia. Chodzi mi o zapis w prawie. O konkret.

 #467497  autor: playonline
 28 mar 2011, 10:38
daruspp pisze:Ku..... przecież każdy podpisuje ze zapoznał się z regulaminem......
Pokaz mi gdzie jest informacja o tym, ze abonent rozwiazujacy umowe musi zlozyc tam podpis?

"§ 16. Czas obowiązywania umowy oraz zawieszenie usług
7. Wypowiedzenie Umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności i
powinno zawierać oznaczenie Numeru MSISDN, którego dotyczy Umowa."

 #467499  autor: ppp1ppp
 28 mar 2011, 11:21
Przecież wypowiedzenie umowy to oświadczenie woli, więc bez podpisu jest to bezwartościowy papier.

 #467501  autor: Fresh
 28 mar 2011, 11:33
A może ktoś wie od kiedy liczony jest ten okres 10 dni przysługujący na anulowanie aneksu,bo już mnie kur... bierze :evil:

 #467503  autor: ukefake
 28 mar 2011, 11:40
playonline pisze:Twoja wypowiedz nic nie wyjasnia. Chodzi mi o zapis w prawie. O konkret.
podpis to oświadczenie woli. 3 minuty na gugle:
http://www.zapytajprawnika.pl/?p=1777

 #467564  autor: qper
 28 mar 2011, 16:47
play4you mała recenzja tekstów na stronie dolawoania.playmobile.pl

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Swoją drogą wydaje mi się, że Play powinien mieć jakąś osobę do recenzji tekstów. Wystarczyłby jakiś polonista. Dużo jest błędów na stronach. Brak znaków interpunkcyjnych, brak odpowiedniej stylistyki zdań, a nawet logiki. To moje zdanie.

 #467573  autor: playonline
 28 mar 2011, 17:51
ukefake pisze:podpis to oświadczenie woli. 3 minuty na gugle:
I to jest konkret, choc jeszcze zapis z PH by sie przydal. ;)

 #467575  autor: fistaszki10
 28 mar 2011, 18:05
Witam wszystkich, serdecznie jestem nowy na forum ale ...

muszę napisać iż wysadziło chyba cały PLAY w powietrze 8) - najpierw brak możliwości połączenia się z netem co 30 sekund rozłączenie (myślę co jest ??) - wchodzę na stronę PLAY a tu info :

Przepraszamy - trwają prace konserwacyjne systemu.
Sprobuj ponownie za chwile.
.. chyba zakonserwowali cały system, razem z pracownikami :-D

//edit:
neta naprawili szybko .. chyba jakaś chwilowe niedomaganie systemu
Ostatnio zmieniony 28 mar 2011, 18:28 przez fistaszki10, łącznie zmieniany 1 raz.

 #467578  autor: mPablo
 28 mar 2011, 18:09
Co się dzieje z netem we Freshu? Od 17 nie mogę się na LG P500 połączyć z netem. Zasięg własny HSDPA 2100 Mhz Play, Warszawa... Play Online hula bez problemu.

 #467592  autor: qper
 28 mar 2011, 19:13
mPablo pisze:Co się dzieje z netem we Freshu? Od 17 nie mogę się na LG P500 połączyć z netem. Zasięg własny HSDPA 2100 Mhz Play, Warszawa... Play Online hula bez problemu.
Coś się zrąbało dzisiaj bo nawet u Gruszki na blogu o tym piszą.

Ludzie zbierajcie dowody na to, że są problemy i piszcie reklamacje / zgłoszenia.
Inaczej nic z tym nie zrobimy. Może jak będą musieli rozpatrywać i ponosić koszty, to się wezmą za porządki w sieci.

Ja mam problemy z jakością połączeń i czekam na pomoc...

 #467595  autor: KC-KARLOS
 28 mar 2011, 19:16
qper pisze:
mPablo pisze:Co się dzieje z netem we Freshu? Od 17 nie mogę się na LG P500 połączyć z netem. Zasięg własny HSDPA 2100 Mhz Play, Warszawa... Play Online hula bez problemu.
Coś się zrąbało dzisiaj bo nawet u Gruszki na blogu o tym piszą.
To nie nowość, ale PLAY24 padło... Ciekawe, co tam majstrują??? https://www.playmobile.pl/errors/modernizacja.html

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
  • Strona 183 z 244
  • 1
  • 181
  • 182
  • 183
  • 184
  • 185
  • 244
  • 1
  • 181
  • 182
  • 183
  • 184
  • 185
  • 244