Użytkownik
Ranga
Cichy Czytelnik
Posty
67
Rejestracja
30 lis 2009, 21:17
Lokalizacja
3miasto
"Pakiet aktywowany. Mozesz wlaczyc jeszcze 0 taki(ch) sam(ych) pakiet(ow)"8. Okres, przez który moŜna wykonywać połączenia opisane w pkt. 2 moŜna sprawdzić wybierając i zatwierdzając na klawiaturze telefonu kod *111*82*3#.
Dziekowac - faktycznie jest... Play'u y u no haz normalne regulamiy?!avt31 pisze:Sprawdzisz kodem *107#
Fresh pisze:Witam zwracam się o pomoc bo nie mam siły do tych konsultantów.Jestem właścicielem dwóch numerów w Play XXX XXX 344 i XXX XXX 618 w każdym zbliża się moment zakończenia umowy.W tym jak i poprzednim tygodniu było sporo telefonów w celu przedłużenia jednego jak i drugiego.We wtorek lub środę około godziny 14.00 zadzwonił konsultant na numer XXX XXX 618 w celu przedłużenia,wyraziłem chęć przedłużenia na Stan Darmowy 49 bez telefonu czyli za 29 wszystko jak na razie wszystko jest ok,lecz dzisiaj
przeżyłem szok,konsultant przedłużył nie ten numer co miał zostać został przedłużony XXX XXX 344 nie wiem jak jest to możliwe jeżeli nie dzwonił na ten numer. Sprawę zgłosiłem na *500 Pani sporządziła notatkę ale to nie rozwiązuje sprawy ponieważ dalej mam ten abonament.Co mam zrobić aby wrócić do stanu poprzedniego.
Tak tylko że Pani z bok powiedziała,że aneks do umowy bez telefonu wchodzi w życie bez potrzeby podpisywania i umowa przyjdzie pocztą w jednym egzemplarzu jedynie dla mnie.A na play24 już wisi zmieniona taryfa od dnia wczorajszego i pod *101# ilość środków odpowiednia dla tej taryfySkoro konsultant dzwonił to wnioskuję, że umowy jeszcze nie podpisałeś.
Zgłoszenie napisałeś więc poczekaj na odpowiedź, a jak przyjedzie kurier z aneksem do umowy to go nie podpisuj (nie odbieraj). Wtedy powinni wszystko anulować i przywrócić do pierwotnego stanu.
Wydaje mi się, że aneks wymaga podpisu ale nie będę się tu wymądrzać.Fresh pisze:Tak tylko że Pani z bok powiedziała,że aneks do umowy bez telefonu wchodzi w życie bez potrzeby podpisywania i umowa przyjdzie pocztą w jednym egzemplarzu jedynie dla mnie.A na play24 już wisi zmieniona taryfa od dnia wczorajszego i pod *101# ilość środków odpowiednia dla tej taryfySkoro konsultant dzwonił to wnioskuję, że umowy jeszcze nie podpisałeś.
Zgłoszenie napisałeś więc poczekaj na odpowiedź, a jak przyjedzie kurier z aneksem do umowy to go nie podpisuj (nie odbieraj). Wtedy powinni wszystko anulować i przywrócić do pierwotnego stanu.
Tylko czy zrobią to w terminie 10 dni które mi przysługują na zerwanie aneksuqper pisze:Wydaje mi się, że aneks wymaga podpisu ale nie będę się tu wymądrzać.Fresh pisze:Tak tylko że Pani z bok powiedziała,że aneks do umowy bez telefonu wchodzi w życie bez potrzeby podpisywania i umowa przyjdzie pocztą w jednym egzemplarzu jedynie dla mnie.A na play24 już wisi zmieniona taryfa od dnia wczorajszego i pod *101# ilość środków odpowiednia dla tej taryfySkoro konsultant dzwonił to wnioskuję, że umowy jeszcze nie podpisałeś.
Zgłoszenie napisałeś więc poczekaj na odpowiedź, a jak przyjedzie kurier z aneksem do umowy to go nie podpisuj (nie odbieraj). Wtedy powinni wszystko anulować i przywrócić do pierwotnego stanu.
Jeżeli jest tak jak mówisz to pozostaje Ci czekać, aż odsłuchają rozmowę i będzie faktycznie tak jak mówisz. Wtedy wszystko powinni naprawić.
Razem z umową przyjdzie formularz zwrotu który musisz wypełnić i wysłać na adres magazynu centralnego w Warszawie. Będzie to zwrot w ramach 10-dniówki do której masz prawo nawet w przypadku aneksu który juz wszedł w życie. Tak jak mówił qper automatycznie po jego zaakceptowaniu wrócisz do poprzedniej taryfy...Tak tylko że Pani z bok powiedziała,że aneks do umowy bez telefonu wchodzi w życie bez potrzeby podpisywania i umowa przyjdzie pocztą w jednym egzemplarzu jedynie dla mnie.A na play24 już wisi zmieniona taryfa od dnia wczorajszego i pod *101# ilość środków odpowiednia dla tej taryfy
Tylko czy zrobią to w terminie 10 dni które mi przysługują na zerwanie aneksu
To mnie uspokoiłeśrasiu pisze:Razem z umową przyjdzie formularz zwrotu który musisz wypełnić i wysłać na adres magazynu centralnego w Warszawie. Będzie to zwrot w ramach 10-dniówki do której masz prawo nawet w przypadku aneksu który juz wszedł w życie. Tak jak mówił qper automatycznie po jego zaakceptowaniu wrócisz do poprzedniej taryfy...Tak tylko że Pani z bok powiedziała,że aneks do umowy bez telefonu wchodzi w życie bez potrzeby podpisywania i umowa przyjdzie pocztą w jednym egzemplarzu jedynie dla mnie.A na play24 już wisi zmieniona taryfa od dnia wczorajszego i pod *101# ilość środków odpowiednia dla tej taryfy
Tylko czy zrobią to w terminie 10 dni które mi przysługują na zerwanie aneksu
tu nie ma dyskusji czy przyjmą bo to ich prawny obowiązek więc się nie przejmuj...
W przypadku aneksow bez telefonu sprawa wyglada tak jak koledze wyjasniono - przychodzi listownie a warunki sa wprowadzane.qper pisze:Wydaje mi się, że aneks wymaga podpisu ale nie będę się tu wymądrzać.
No tak, moze im podesle moje screeny..qper pisze:generalnie w podejściu nie wiele się zmienia wysyłam screeny na których wyraźnie widać lukę w połączeniach a oni twierdzą, że mnie się wydaje
Sadze, ze nastapilo przeoczenie.. Widocznie masz skonsolidowane konta i spojrzal nie na ten numer.Fresh pisze:Ale dalej mnie nurtuje jak konsultant może przedłużyć nie ten numer na który dzwoni