• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 182 z 244
  • 1
  • 180
  • 181
  • 182
  • 183
  • 184
  • 244
 #467212  autor: fidel29
 26 mar 2011, 09:07
Playu!
Pomóżcie.Umowę przedłużałem z twoją pomocą zaledwie kilka dni temu.Niestety nie mogę. korzystać z pakietu internetowego mimo prawidłowej konfiguracji telefonu(sprawdzone w salonie firmowym Play-na każdej innej karcie internet działa),mimo wymiany karty sim.Blokady są ściągnięte a mimo to brak jest transferu danych.Problem jest zgłoszony jako techniczny ale nie mogę wieczność czekać aż naprawicie problem.
Nie chcę rozwiązywać umowy mimo że mam takie prawo(10 dni-umowa kurierem) ale uważam że takie sprawy powinny być załatwiane priorytetowo.Historia pokazuje że bez Twojej interwencji szybko to załatwione nie będzie 8)
Pozdrawiam,
K
numer zgłoszenia:29150691

 #467240  autor: user_delete19
 26 mar 2011, 12:29
Oferta Promocyjna „Nieograniczone rozmowy w Play” dla Oferty Play Fresh
8. Okres, przez który moŜna wykonywać połączenia opisane w pkt. 2 moŜna sprawdzić wybierając i zatwierdzając na klawiaturze telefonu kod *111*82*3#.
"Pakiet aktywowany. Mozesz wlaczyc jeszcze 0 taki(ch) sam(ych) pakiet(ow)"

viva la Play! A teraz na powaznie - gdzies jest podana ta data czy radosnie znowu mam sobie sam policzyc? :evil:

 #467243  autor: avt31
 26 mar 2011, 13:12
wojciech pisze: A teraz na powaznie - gdzies jest podana ta data czy radosnie znowu mam sobie sam policzyc? :evil:
Sprawdzisz kodem *107#

 #467245  autor: user_delete19
 26 mar 2011, 13:18
avt31 pisze:Sprawdzisz kodem *107#
Dziekowac - faktycznie jest... Play'u y u no haz normalne regulamiy?! :evil:

 #467287  autor: ppp1ppp
 26 mar 2011, 18:16
Na stronie http://www.playmobile.pl/pl/obsluga-kli ... -muzyczny/ jest nieścisłość - koszt smsa na nr 80333 0,00zł i 3,69zł.
Nie wszyscy muszą wiedzieć, że smsy wysłane na nr 80x są bezpłatne
 #467364  autor: Fresh
 27 mar 2011, 14:07
Witam zwracam się o pomoc bo nie mam siły do tych konsultantów.Jestem właścicielem dwóch numerów w Play XXX XXX 344 i XXX XXX 618 w każdym zbliża się moment zakończenia umowy.W tym jak i poprzednim tygodniu było sporo telefonów w celu przedłużenia jednego jak i drugiego.We wtorek lub środę około godziny 14.00 zadzwonił konsultant na numer XXX XXX 618 w celu przedłużenia,wyraziłem chęć przedłużenia na Stan Darmowy 49 bez telefonu czyli za 29 wszystko jak na razie wszystko jest ok,lecz dzisiaj
przeżyłem szok,konsultant przedłużył nie ten numer co miał zostać został przedłużony XXX XXX 344 nie wiem jak jest to możliwe jeżeli nie dzwonił na ten numer. Sprawę zgłosiłem na *500 Pani sporządziła notatkę ale to nie rozwiązuje sprawy ponieważ dalej mam ten abonament.Co mam zrobić aby wrócić do stanu poprzedniego. :smt009
 #467377  autor: qper
 27 mar 2011, 15:39
Fresh pisze:Witam zwracam się o pomoc bo nie mam siły do tych konsultantów.Jestem właścicielem dwóch numerów w Play XXX XXX 344 i XXX XXX 618 w każdym zbliża się moment zakończenia umowy.W tym jak i poprzednim tygodniu było sporo telefonów w celu przedłużenia jednego jak i drugiego.We wtorek lub środę około godziny 14.00 zadzwonił konsultant na numer XXX XXX 618 w celu przedłużenia,wyraziłem chęć przedłużenia na Stan Darmowy 49 bez telefonu czyli za 29 wszystko jak na razie wszystko jest ok,lecz dzisiaj
przeżyłem szok,konsultant przedłużył nie ten numer co miał zostać został przedłużony XXX XXX 344 nie wiem jak jest to możliwe jeżeli nie dzwonił na ten numer. Sprawę zgłosiłem na *500 Pani sporządziła notatkę ale to nie rozwiązuje sprawy ponieważ dalej mam ten abonament.Co mam zrobić aby wrócić do stanu poprzedniego. :smt009

Skoro konsultant dzwonił to wnioskuję, że umowy jeszcze nie podpisałeś.
Zgłoszenie napisałeś więc poczekaj na odpowiedź, a jak przyjedzie kurier z aneksem do umowy to go nie podpisuj (nie odbieraj). Wtedy powinni wszystko anulować i przywrócić do pierwotnego stanu.

 #467383  autor: Pajuch
 27 mar 2011, 17:02
Jak juz mnie olewasz to przynajmniej wytkne kolejny blad :smt005 :smt005 :smt005 http://www.playmobile.pl/pl/promocja/dl ... index.html cytat"39 zł
50 % przez pierwsze 2 m-ce
3 GB
2 Mb/s
12 m-cy
0 zł
10 zł
Przedłuż umowę"


kolejne wprowadzanie w błąd przez Cienką nie wyszkolona ekipę PLAY
 #467387  autor: Fresh
 27 mar 2011, 18:00
Skoro konsultant dzwonił to wnioskuję, że umowy jeszcze nie podpisałeś.
Zgłoszenie napisałeś więc poczekaj na odpowiedź, a jak przyjedzie kurier z aneksem do umowy to go nie podpisuj (nie odbieraj). Wtedy powinni wszystko anulować i przywrócić do pierwotnego stanu.
Tak tylko że Pani z bok powiedziała,że aneks do umowy bez telefonu wchodzi w życie bez potrzeby podpisywania i umowa przyjdzie pocztą w jednym egzemplarzu jedynie dla mnie.A na play24 już wisi zmieniona taryfa od dnia wczorajszego i pod *101# ilość środków odpowiednia dla tej taryfy :evil:
 #467395  autor: qper
 27 mar 2011, 19:18
Fresh pisze:
Skoro konsultant dzwonił to wnioskuję, że umowy jeszcze nie podpisałeś.
Zgłoszenie napisałeś więc poczekaj na odpowiedź, a jak przyjedzie kurier z aneksem do umowy to go nie podpisuj (nie odbieraj). Wtedy powinni wszystko anulować i przywrócić do pierwotnego stanu.
Tak tylko że Pani z bok powiedziała,że aneks do umowy bez telefonu wchodzi w życie bez potrzeby podpisywania i umowa przyjdzie pocztą w jednym egzemplarzu jedynie dla mnie.A na play24 już wisi zmieniona taryfa od dnia wczorajszego i pod *101# ilość środków odpowiednia dla tej taryfy :evil:
Wydaje mi się, że aneks wymaga podpisu ale nie będę się tu wymądrzać.
Jeżeli jest tak jak mówisz to pozostaje Ci czekać, aż odsłuchają rozmowę i będzie faktycznie tak jak mówisz. Wtedy wszystko powinni naprawić.


Odnośnie zgłoszenia dotyczącego brakujących połączeń w play24 (ta awaria o której wspominali czytelnicy 24 marca). Prezentuje oficjalną odpowiedź z boku...

Szanowny Panie,

dziękuję za zgłoszenie, które wpłynęło za pośrednictwem poczty elektronicznej 25 marca 2011 roku, dotyczące funkcjonowania serwisu Play24.

W odpowiedzi uprzejmie informuję, że dokładna analiza Pana konta nie wykazała nieprawidłowości. Chciałbym zauważyć, że połączenia zrealizowane przez Pana widoczne są w terminie do 24 godzin od chwili wykonania połączenia.

Jest to spowodowane specyfikacją platformy billingowej jak i konieczności rejestracji połączenia w systemie. Na koniec dodam, że dane widoczne w serwisie Play24 są jedynie wartością informującą.

Ufam, iż powyższa odpowiedź w pełni wyjaśnia poruszoną w zgłoszeniu kwestię.

W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty
elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową
www.24.playmobile.pl.


generalnie w podejściu niewiele się zmienia wysyłam screeny na których wyraźnie widać lukę w połączeniach a oni twierdzą, że mnie się wydaje ;) - powodzenia, róbcie z klientów dalej głupków.

Dzisiaj historia połączeń już się uzupełniła co potwierdza fakt, że na poprzednich screenach nie działało to poprawnie.
Ostatnio zmieniony 28 mar 2011, 00:00 przez qper, łącznie zmieniany 1 raz.
 #467396  autor: Fresh
 27 mar 2011, 19:21
qper pisze:
Fresh pisze:
Skoro konsultant dzwonił to wnioskuję, że umowy jeszcze nie podpisałeś.
Zgłoszenie napisałeś więc poczekaj na odpowiedź, a jak przyjedzie kurier z aneksem do umowy to go nie podpisuj (nie odbieraj). Wtedy powinni wszystko anulować i przywrócić do pierwotnego stanu.
Tak tylko że Pani z bok powiedziała,że aneks do umowy bez telefonu wchodzi w życie bez potrzeby podpisywania i umowa przyjdzie pocztą w jednym egzemplarzu jedynie dla mnie.A na play24 już wisi zmieniona taryfa od dnia wczorajszego i pod *101# ilość środków odpowiednia dla tej taryfy :evil:
Wydaje mi się, że aneks wymaga podpisu ale nie będę się tu wymądrzać.
Jeżeli jest tak jak mówisz to pozostaje Ci czekać, aż odsłuchają rozmowę i będzie faktycznie tak jak mówisz. Wtedy wszystko powinni naprawić.
Tylko czy zrobią to w terminie 10 dni które mi przysługują na zerwanie aneksu :?
 #467397  autor: rasiu
 27 mar 2011, 19:22
Tak tylko że Pani z bok powiedziała,że aneks do umowy bez telefonu wchodzi w życie bez potrzeby podpisywania i umowa przyjdzie pocztą w jednym egzemplarzu jedynie dla mnie.A na play24 już wisi zmieniona taryfa od dnia wczorajszego i pod *101# ilość środków odpowiednia dla tej taryfy :evil:
Razem z umową przyjdzie formularz zwrotu który musisz wypełnić i wysłać na adres magazynu centralnego w Warszawie. Będzie to zwrot w ramach 10-dniówki do której masz prawo nawet w przypadku aneksu który juz wszedł w życie. Tak jak mówił qper automatycznie po jego zaakceptowaniu wrócisz do poprzedniej taryfy...
Tylko czy zrobią to w terminie 10 dni które mi przysługują na zerwanie aneksu

tu nie ma dyskusji czy przyjmą bo to ich prawny obowiązek więc się nie przejmuj...
 #467399  autor: Fresh
 27 mar 2011, 19:32
rasiu pisze:
Tak tylko że Pani z bok powiedziała,że aneks do umowy bez telefonu wchodzi w życie bez potrzeby podpisywania i umowa przyjdzie pocztą w jednym egzemplarzu jedynie dla mnie.A na play24 już wisi zmieniona taryfa od dnia wczorajszego i pod *101# ilość środków odpowiednia dla tej taryfy :evil:
Razem z umową przyjdzie formularz zwrotu który musisz wypełnić i wysłać na adres magazynu centralnego w Warszawie. Będzie to zwrot w ramach 10-dniówki do której masz prawo nawet w przypadku aneksu który juz wszedł w życie. Tak jak mówił qper automatycznie po jego zaakceptowaniu wrócisz do poprzedniej taryfy...
Tylko czy zrobią to w terminie 10 dni które mi przysługują na zerwanie aneksu

tu nie ma dyskusji czy przyjmą bo to ich prawny obowiązek więc się nie przejmuj...
To mnie uspokoiłeś :) bo po rozmowie z bokiem nie byłem dobrej myśli.Ale dalej mnie nurtuje jak konsultant może przedłużyć nie ten numer na który dzwoni :?:

 #467410  autor: ukefake
 27 mar 2011, 21:09
Fresh, proponowałbym zmienić/przedłużyć taryfę na numerze na którym chciałeś to zrobić. Na drugim niech toczy się reklamacja - w końcu powinni to naprawić. Jeśli będziesz miał szczęscie i trafisz na kumatego pracownika to sprawa się szybko skończy, jesli nie - to będziesz częstym gościem w tym wątku.

a tak przy okazji przedłużania umów telefonicznie: inne firmy też stosują ten myk z nagrywaniem warunków przedłużenia umowy jako wiążący. To jest zgodne z prawem. W związku z tym mam wątpliwość czy termin 10 dni tu tez się stosuje - przecież papierowy egzemplarz operator może wysłać z pewnym opóźnieniem... jak to jest, kto wie?

 #467412  autor: rasiu
 27 mar 2011, 21:22
na 10000% można ostąpic od umowy...zdaje sie że nawet jakis czas temu operatorzy dostali OPR od UKE za nie realizowanie tych zwrotów w ramach 10-dniówki..aneks oczywiście jest wiążący ale nie ma opcji żeby nie można było odstąpić od umowy...

 #467417  autor: ukefake
 27 mar 2011, 21:35
Na szczęście w tej konkretnej sytuacji wystarczy reklamacja. Aczkolwiek moja intuicja mi mówi, że będzie trochę zgrzytania zębami. W końcu play to inna telefonia komórkowa - a bok to już klasyk, a raczej antyklasyk ;)

 #467421  autor: rasiu
 27 mar 2011, 21:39
no ja bym tu odeslal im w diabły ten aneks bez szarpania się i nerwów niepotrzebnych. ale decyzja należy do Fresha :) propozycja ukefake jest również bardzo sensowna

 #467437  autor: ukefake
 27 mar 2011, 22:07
rasiu, to co operator wyśle to nie jest propozycja, ale zwykła informacja o przedłużeniu umowy której nie trzeba odsyłać gdyż play ma to samo tylko w formie dźwiękowej. Nie słyszałem, żeby ktoś odstępował od umowy zawartej w tej formie - jeśli klient nie zgadza się z jej warunkami to tylko reklamacja. Dobrze, ze Fresh szybko się zorientował i zareagował. Pozostaje trzymać kciuki żeby po drugiej stronie trafiła się sensowna osoba.

 #467451  autor: Fresh
 27 mar 2011, 23:05
Napisałem gdzie się tylko da do rzecznika play do play4you może ktoś to rozwiąże.Kobiecina z boku powiedziała,żeby jutro napisać już rezygnacje z aneksu i wysłać na adres ul.Mineralna 15A, 02-274 Warszawa bo zanim odsłuchają rozmowę itp to może już 10 dni minąć :shock: szukałem jakiegoś wzoru tej rezygnacji ale nic nie znalazłem

 #467454  autor: playonline
 27 mar 2011, 23:18
qper pisze:Wydaje mi się, że aneks wymaga podpisu ale nie będę się tu wymądrzać.
W przypadku aneksow bez telefonu sprawa wyglada tak jak koledze wyjasniono - przychodzi listownie a warunki sa wprowadzane.
qper pisze:generalnie w podejściu nie wiele się zmienia wysyłam screeny na których wyraźnie widać lukę w połączeniach a oni twierdzą, że mnie się wydaje
No tak, moze im podesle moje screeny.. ;) Trafiles na jakiegos oszoloma lub oszolomke..

[ Dodano: 2011-03-27, 23:22 ]
Fresh pisze:Ale dalej mnie nurtuje jak konsultant może przedłużyć nie ten numer na który dzwoni :?:
Sadze, ze nastapilo przeoczenie.. Widocznie masz skonsolidowane konta i spojrzal nie na ten numer.
  • Strona 182 z 244
  • 1
  • 180
  • 181
  • 182
  • 183
  • 184
  • 244
  • 1
  • 180
  • 181
  • 182
  • 183
  • 184
  • 244