• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 181 z 244
  • 1
  • 179
  • 180
  • 181
  • 182
  • 183
  • 244

 #466946  autor: ukefake
 24 mar 2011, 19:55
dkf pisze:play przyznał.. I owszem.. Jednak nie zamierza dotrzymać umowy
Jeśli masz na piśmie informację, że play się pomylił zgłoś się z tym do UKE. Opisz dokładnie co, kto, kiedy itd. dołącz korespondencję między tobą a p4 i zaznacz, że chciałbyś albo wynegocjowane warunki (wypisz DOKŁADNIE cenę abo, usługi, cenę tel itp) albo rozwiązanie umowy z winy play uzasadniając powód.
Jeśli UKE zajmie się twoją sprawą to na 99% okaże się, że jednak play będzie mógł coś z tym fantem zrobić. Osobiście wątpię, żeby nastąpiło rozwiązanie umowy, prędzej spodziewam się że dostaniesz trochę bonusów do tego co już masz - trudno mi dywagować bo nie wspomniałeś na czym polegała ta nieszczęsna pomyłka.

 #466967  autor: qper
 24 mar 2011, 21:10
Żeby nie być gołosłownym..

Takie mamy problemy od kilku dni

http://www.youtube.com/watch?v=sKTYUffAPXc

Losowo, co któreś połączenie jest z piszcącym głośnikiem.
Sprawa dotyczy wielu telefonów więc nie ma mowy o usterce słuchawki.

 #466990  autor: teka2
 24 mar 2011, 22:29
Drogie Play. Ostatnio co do mojej osoby zaczynacie lecieć w przysłowiowe "Kulki" Uaktywniłem sobie zbieranie minut, przez ostatnie 3 dni dzwoni do mnie osoba i rozmawiam z nią ~30min +- 20 min i nie dostaje za to żadnej minuty ? Zgłaszałem to na BOK ale dostałem dziwną wiadomość. I napisali mi że muszę numer zarejstrować. Wcześniej nie było takiego wymogu. O co chodzi ?

 #466992  autor: qper
 24 mar 2011, 22:32
teka2 pisze:Drogie Play. Ostatnio co do mojej osoby zaczynacie lecieć w przysłowiowe "Kulki" Uaktywniłem sobie zbieranie minut, przez ostatnie 3 dni dzwoni do mnie osoba i rozmawiam z nią ~30min +- 20 min i nie dostaje za to żadnej minuty ? Zgłaszałem to na BOK ale dostałem dziwną wiadomość. I napisali mi że muszę numer zarejstrować. Wcześniej nie było takiego wymogu. O co chodzi ?
Zawsze był i jest obowiązek rejestracji karty, aby złożyć reklamację / zgłoszenie.
A ta osoba na bank jest z innej sieci ? Może jest z Play i dlatego nie nalicza.
Możesz to sprawdzić na stronie wjakiejsieci.pl

 #466997  autor: teka2
 24 mar 2011, 22:44
qper pisze:
teka2 pisze:Drogie Play. Ostatnio co do mojej osoby zaczynacie lecieć w przysłowiowe "Kulki" Uaktywniłem sobie zbieranie minut, przez ostatnie 3 dni dzwoni do mnie osoba i rozmawiam z nią ~30min +- 20 min i nie dostaje za to żadnej minuty ? Zgłaszałem to na BOK ale dostałem dziwną wiadomość. I napisali mi że muszę numer zarejstrować. Wcześniej nie było takiego wymogu. O co chodzi ?
Zawsze był i jest obowiązek rejestracji karty, aby złożyć reklamację / zgłoszenie.
A ta osoba na bank jest z innej sieci ? Może jest z Play i dlatego nie nalicza.
Możesz to sprawdzić na stronie wjakiejsieci.pl
A no masz rację. Osoba z play... Oj bo robią z tymi nr. Nie to co kiedyś 609 plus 50x idea(orange) 606 era... Dobra ale mniejsza z tym. Dzięki za odpowiedź :) Pozdrawiam :)
 #467035  autor: fidel29
 25 mar 2011, 09:00
Panowie!
Potrzebna pomoc: przedłużałem umowę z Play na taryfę all inclusive max z pakietem 1GB.
We wtorek otrzymałem informacje smsem że zmiany zostały wprowadzone w życie i na moim koncie pojawiły się 330MB do wykorzystania do końca miesiąca.Tego samego dnia zadzwoniłem do BOK Play aby ściągnięto mi wszystkie blokady transferu danych(blokada była założona na starej umowie) i ustawiono konto tak abym mógł korzystać z pakietu danych.
Łącznie do dnia dzisiejszego z BOK Play kontaktowałem się 9 razy.Efektu żadnego.
Cały czas jestem informowany że wszystko jest ok,że za 15-20min,że za 24h będzie już ok.
Niestety nie jest.Naliczają mi nowy abonament a z pakietu danych korzystać nie mogę z ewidentnej winy Play.
Sugerowano mi błędną konfigurację telefony po tym jak przeprowadziłem ją ręcznie na infolinii i zalecano udanie się do salonu firmowego.Wczoraj złożyłem taką wizytę.
Wymieniono kartę sim---dalej bez efektu.Z pracownikiem sprawdziliśmy telefon---wszystko ok.Na każdej karcie sim internet "chodzi".Kolejny telefon do BOK Play z salonu firmowego---jakaś blokada znowu nie ściągnięta.Znowu czekanie i znowu lipa.

Pytanie:
Od podpisania umowy minęły 4 dni.Umowa zawarta przez kuriera.
Czy zgodnie z regulaminem świadczenia usług telekomunikacyjnych mogę rozwiązać umowę z winy operatora tak aby nie zwracać telefonu który jest używany(rozpakowany).
Chcę dzisiaj wysłać faksem pismo o natychmiastowe rozwiązanie umowy z winy operatora.
Dzięki za podpowiedz.
Pozdrawiam,
K

 #467043  autor: Sikor28
 25 mar 2011, 09:58
qper pisze: Możesz to sprawdzić na stronie wjakiejsieci.pl
Z ciekawosci sprawdzilem dwa swoje numery przeniesione z Ery do Play we wrzesniu ubieglego roku. Jeden pokazalo dalej w Erze, drugi w Play. Skutecznosc 50% w moim przypadku.

[ Dodano: 2011-03-25, 10:04 ]
fidel29 pisze: Pytanie:
Od podpisania umowy minęły 4 dni.Umowa zawarta przez kuriera.
Czy zgodnie z regulaminem świadczenia usług telekomunikacyjnych mogę rozwiązać umowę z winy operatora tak aby nie zwracać telefonu który jest używany(rozpakowany).
Chcę dzisiaj wysłać faksem pismo o natychmiastowe rozwiązanie umowy z winy operatora.
Dzięki za podpowiedz.
Pozdrawiam,
K

Chcesz rozwiazac umowe, ale telefonu nie chcesz oddac ? Dobrze zrozumialem ?
To taki bonus chcesz sobie zostawic ?
Jak widac prawo nie nadaza za oczekiwaniami :)
Prawa konsumenta nie sa nalezycie chronione :)

Piotr
--------------------------------------------------------
rybne rarytasy www.sumowisko.pl

 #467044  autor: qper
 25 mar 2011, 10:18
Sikor28 pisze:Z ciekawosci sprawdzilem dwa swoje numery przeniesione z Ery do Play we wrzesniu ubieglego roku. Jeden pokazalo dalej w Erze, drugi w Play. Skutecznosc 50% w moim przypadku.
Generalnie to musi działać. Możliwe, że jeszcze Era nie do końca zwolniła kartoteki.
Widziałem już taki przypadek.

Kiedy przenosiłeś numery?

 #467049  autor: Sikor28
 25 mar 2011, 11:10
we wrześniu.
sporo czasu ...

Piotr
--------------------------------------------------------
rybne rarytasy www.sumowisko.pl

 #467050  autor: qper
 25 mar 2011, 11:13
Sikor28 pisze:we wrześniu.
sporo czasu ...
To fakt ale już taki przypadek widziałem. Coś nie do końca się przemieliło w systemach :).
Z czasem Ci to zniknie i będzie dobrze. Znajomy tak miał i nawet się przestraszyłem, że wrócił do ery ;)

 #467053  autor: kovalskybobi
 25 mar 2011, 11:16
miałem identycznie. przez pare miesiecy figurowal moj nr nadal w erze, ale w koncu poprawili

 #467060  autor: fidel29
 25 mar 2011, 12:13
Sikor28 pisze:
qper pisze: Możesz to sprawdzić na stronie wjakiejsieci.pl
Z ciekawosci sprawdzilem dwa swoje numery przeniesione z Ery do Play we wrzesniu ubieglego roku. Jeden pokazalo dalej w Erze, drugi w Play. Skutecznosc 50% w moim przypadku.

[ Dodano: 2011-03-25, 10:04 ]
fidel29 pisze: Pytanie:
Od podpisania umowy minęły 4 dni.Umowa zawarta przez kuriera.
Czy zgodnie z regulaminem świadczenia usług telekomunikacyjnych mogę rozwiązać umowę z winy operatora tak aby nie zwracać telefonu który jest używany(rozpakowany).
Chcę dzisiaj wysłać faksem pismo o natychmiastowe rozwiązanie umowy z winy operatora.
Dzięki za podpowiedz.
Pozdrawiam,
K

Chcesz rozwiazac umowe, ale telefonu nie chcesz oddac ? Dobrze zrozumialem ?
To taki bonus chcesz sobie zostawic ?
Jak widac prawo nie nadaza za oczekiwaniami :)
Prawa konsumenta nie sa nalezycie chronione :)
Telefon powinien zostać oddany w stanie nienaruszonym.Jak mam go oddać skoro używam go od 4 dni(ściągnięta folia ochronna,naklejona naklejka zabezpieczająca)?!
W abonamencie mam wykupiony internet z którego nie mogę korzystać.Przecież taka zabawa może trwać i 5 miesięcy.Ja dzwonię do BOK a BOK mi mówi że za 24h będzie ok ..Ile ma trwać ta zabawa?!

 #467064  autor: Sikor28
 25 mar 2011, 12:39
Czego sie spodziewasz ? Ze telefon dostaniesz w gratisie ? Rozum straciles ? Operator to nie Swiety Mikolaj. Telefon mozesz sobie zostawic, jak zaplacisz za niego zgodnie z cennikiem.

Piotr
--------------------------------------------------------
rybne rarytasy www.sumowisko.pl

 #467066  autor: fidel29
 25 mar 2011, 12:58
Sikor28 pisze:Czego sie spodziewasz ? Ze telefon dostaniesz w gratisie ? Rozum straciles ? Operator to nie Swiety Mikolaj. Telefon mozesz sobie zostawic, jak zaplacisz za niego zgodnie z cennikiem.
Czego?że operator w przypadku mojej rezygnacji przyjmie telefon używany tyle...
Operator to nie święty Mikołaj racja a ja jestem święty Mikołaj?Mam płacić za friko?

Sprawa się wyjaśniła:jak pisałem wcześniej wymieniono mi kartę sim i jaki tam mają bałagan niech świadczy to że na nowej karcie nie mogę korzystać z neta w dalszym ciągu a stara karta sim ciągle działa.Jest na nim net,złotówki itd a pracownica obsługi klienta mówi mi że oni takiej karty nie mają i jak z niej korzystam to się nic nie nalicza i w systemie nie pokazuje
Śmiech przez łzy :smt005

 #467078  autor: Quetzal
 25 mar 2011, 13:37
U was też "wysiadł" biling?
U mnie w Play 24 na wszystkich numerach ostatnie połączenia pochodzą z 23 Marca. Na pierwszej stronie jest prawidłowo napisane ile jest zużytych smsów i chyba dobrze ile zużytych minut ze "Zbieraj minuty", ale w bilingu brak jakichkolwiek połączeń.

 #467106  autor: qper
 25 mar 2011, 16:23
Quetzal pisze:U was też "wysiadł" biling?
U mnie w Play 24 na wszystkich numerach ostatnie połączenia pochodzą z 23 Marca. Na pierwszej stronie jest prawidłowo napisane ile jest zużytych smsów i chyba dobrze ile zużytych minut ze "Zbieraj minuty", ale w bilingu brak jakichkolwiek połączeń.
Wysiadł - ja już to zgłosiłem.

Zrób tez zgłoszenie

 #467115  autor: Quetzal
 25 mar 2011, 17:12
qper pisze: Zrób tez zgłoszenie
Ok. Właśnie napisałem zgłoszenie z obecna datą i godziną i wyszczególnieniem wszystkich trzech numerów (uznałem, że nie ma sensu robić trzech osobnych zgłoszeń na każdym numerze)

 #467130  autor: playonline
 25 mar 2011, 18:47
U mnie spoko dziala.

 #467149  autor: wiktor
 25 mar 2011, 20:33
qper pisze:
Sikor28 pisze:Z ciekawosci sprawdzilem dwa swoje numery przeniesione z Ery do Play we wrzesniu ubieglego roku. Jeden pokazalo dalej w Erze, drugi w Play. Skutecznosc 50% w moim przypadku.
Generalnie to musi działać. Możliwe, że jeszcze Era nie do końca zwolniła kartoteki.
Widziałem już taki przypadek.

Kiedy przenosiłeś numery?
ja zawsze uzywam sprawdzarki z orange wpisz w google "sprawdz numer orange" dziala bezblednie
  • Strona 181 z 244
  • 1
  • 179
  • 180
  • 181
  • 182
  • 183
  • 244
  • 1
  • 179
  • 180
  • 181
  • 182
  • 183
  • 244