Użytkownik
Ranga
Zapalony dyskutant
Posty
323
Rejestracja
04 gru 2010, 19:07
Lokalizacja
z Szuflandii
Takie cuda działy mi się wczoraj, gdy pływał zasięg i telefon przelogowywał się z Play na Plusa i z powrotem. U mnie to widać, bo pojawia się ikonka z literką R. Poza tym w nocy, co chwilę chciał skanować sieć. Przy wymuszeniu GSM Play tracił zasięg lub się nie logował, a przy wymuszeniu Plusa logował się i wszytko było OK. W każdym razie efektem automatycznego przelogowywania było "powieszenie" się telefonu i brak możliwości wykonywania i odbierania połączeń. Zanim wpadłem co jest też wyciągałem kartę i baterię. Jakiś czas było dobrze i znowu telefon tracił zasięg. Dzisiaj telefon leży właściwie w tym samym miejscu, jest na automacie i nie ma problemów. Wniosek jest jeden. W przypadku problemów na GSM Play należy ustawiać na sztywno Plusa.zoltan666 pisze:Okazało się, że coś musiała niekontaktować karta sim. Wczoraj na tym numerze było info "Rejestracja karty sim nie powiodła się". Dzis jak próbowałem z niego zadzwonic wyskakiwało "Niedostepne". Wyjąłem karte, włożyłem ponownie i działa. T
No to troche mnie zmartwiłeś. Numer przeniosłem ojcu do Play kilka dni temu. W domu działa bez problemu, chyba na roamingu Plusa, bo jest ikonka RM. Natomiast przestał działać ojcu w pracy w Warszawie. Ten telefon to myPhone 1050 i nie widzę w nim mozliwości ustawienia, czy sieć ma być wybierana ręcznie, czy automatycznie. Przy wyborze ustawiam na Plusa, bo u siebie mam słaby zasięg Play, ale byc może w Wawie się przelogowuje automatycznie na Play i wtedy pojawia sie problem. Mam nadzieje, ze to był tylko sporadyczny przypadek, okaże sie pojutrze, czy znów sytuacja sie powtórzy. Oby tak nie było, bo bedzie problem.avt31 pisze:Takie cuda działy mi się wczoraj, gdy pływał zasięg i telefon przelogowywał się z Play na Plusa i z powrotem. U mnie to widać, bo pojawia się ikonka z literką R. ... W każdym razie efektem automatycznego przelogowywania było "powieszenie" się telefonu i brak możliwości wykonywania i odbierania połączeń.
Również to zauważyłem, do tego nie pozwolono mi przedłużyć obecnego abo (jestem z niego zadowolony) i wziąć nowego telefonu. Jestem klientem jeszcze z czasów testów, czyli od samego początku. Zapewniano nas, że zawsze mieliśmy być traktowani wyjątkowo, ale jak się okazało to "zawsze" oznaczało do czasu obniżenia MTR i zdobycia dużej bazy klientów. Problemem Play jest jego "słowność", a właściwie jej brak. Również rozwiązuję umowę i przenoszę numer do pre-paid. Bardziej opłaci się kupić tel na wolnym rynku, do tego nie będzie obowiązywała mnie żadna umowa. Szkoda tylko, że tak został potraktowany jeden z pierwszych klientów biorących udział właściwie w budowaniu tej sieci.Tajemniczy28 pisze:Witam,to i ja się spytam.ponieważ niektóre tel. w play,ich ceny w abo 69 są albo wyższe niż u innych opów lub ceną niewiele odbiegające od ich rynkowych cen-wkurzylem sie a że kończy mi sie umowa,złożylem i wyslalem pocztą i faxem pisemne wypowiedzenie z migracją na karte.Pytanie brzmi-czy oni rzeczywiście nie mogą zbić ceny tel lub dać cos więcej dla stalych klientów
powiem Ci, ze podejscie bardzo dziwne, nie mniej przynajmniej przyznali, ze konsultant wprowadzil Cie w blad. Wg mnie powinienes sie stanowczo domagac wywiazania Play z warunkow jakie zostaly przedstawione, ale bedzie ciezko - podpisujac umowe zgodziles sie z regulaminami oferty z ktorej korzystasz.Czy rażąca różnica między tym co zostało uzgodnione przy zawieraniu umowy a tym co naprawdę dostałem może być powodem uznania że play nie wywiązał się z umowy? Dodam że dział reklamacji przyznał że konsultant popełnił błąd, ale nie mają zamiaru prostować tego do stanu jaki mi obiecano i na jaki umówiliśmy się zawierając umowę.
W wyniku analizy odpowiedzi na zgłoszenie ****, pragnę potwierdzić, iż aktywowana rekompensata w wysokości 20 minut została omyłkowo aktywowana na połączenia do sieci w Play. W rozwiązaniu wyżej wymienionej sprawy została przedstawiono Pani pakiet 20 minut do wszystkich sieci krajowych. Pragnę serdecznie przeprosić za okoliczności opisane powyżej i ufam, iż podobne zdarzenia nie będą miały miejsca w przyszłości.
Jest mi miło poinformować, iż 23 marca 2011 roku dokonałem zlecenia aktywacji pakietu 20 minut do wszystkich sieci, który zostanie włączony w ciągu 24 godzin i będzie ważny do 31 marca 2011 roku.
W ramach rekompensaty za błędną aktywację zadośćuczynienia proponuję jednorazowy pakiet 40 minut do wszystkich sieci krajowych do wykorzystania do końca miesiąca, w którym nastąpi aktywacja. W celu przyjęcia zadośćuczynienia proszę o kontakt i powołanie się na numer zgłoszenia
Znam taki przypadek.evolucja pisze:O ironio. Otrzymałem rekompensatę w wysokości 40 minut za błędną aktywację poprzedniej rekompensaty(przyznanej w innym zgłoszeniu).
Jak ja kocham Play
W wyniku analizy odpowiedzi na zgłoszenie ****, pragnę potwierdzić, iż aktywowana rekompensata w wysokości 20 minut została omyłkowo aktywowana na połączenia do sieci w Play. W rozwiązaniu wyżej wymienionej sprawy została przedstawiono Pani pakiet 20 minut do wszystkich sieci krajowych. Pragnę serdecznie przeprosić za okoliczności opisane powyżej i ufam, iż podobne zdarzenia nie będą miały miejsca w przyszłości.
Jest mi miło poinformować, iż 23 marca 2011 roku dokonałem zlecenia aktywacji pakietu 20 minut do wszystkich sieci, który zostanie włączony w ciągu 24 godzin i będzie ważny do 31 marca 2011 roku.
W ramach rekompensaty za błędną aktywację zadośćuczynienia proponuję jednorazowy pakiet 40 minut do wszystkich sieci krajowych do wykorzystania do końca miesiąca, w którym nastąpi aktywacja. W celu przyjęcia zadośćuczynienia proszę o kontakt i powołanie się na numer zgłoszenia
domyślnie usługa włączonajahu pisze:Play fresh - jak wygląda sprawa roamingu międzynarodowego - interesuje mnie konkretnie zarządzanie ta usługą - play domyślnie podobno włącza to (nie chodzi mi o Tani roaming!!) Można to wyłączyć? Czy da się za pomocą play 24? Jak i gdzie to wyłączyć/włączyć?
W swoim telefonie wymuszam sieć Playa, ale jak miałem na roamingu Plusa, to nic takiego nie zauważyłem. Może Plus ma już go dosyćqper pisze:Mam pytanie do użytkowników, którzy mają Playa na roamingu Plusa.
Czy zauważyliście jakieś dziwne trzaski w głośniku po wybraniu numeru?
Średnio co 3 wybrane połączenie.
Początkowo myślałem, że coś z telefonem, ale teraz wiem, że jeszcze kilku znajomych ma ten problem w różnych lokalizacjach.
Po wybraniu zasięgu Play problem znika ale muszę używać Plusa...
Poruszam się na terenie Śląska i są jakieś problemy. Większa ilość osób już mi to zgłaszała.ppp1ppp pisze:Przełączam się na roaming Plusa w pracy i takich problemów nie mamqper pisze:Mam pytanie do użytkowników, którzy mają Playa na roamingu Plusa.
Czy zauważyliście jakieś dziwne trzaski w głośniku po wybraniu numeru?
Średnio co 3 wybrane połączenie