• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 180 z 244
  • 1
  • 178
  • 179
  • 180
  • 181
  • 182
  • 244

 #466577  autor: avt31
 22 mar 2011, 18:34
zoltan666 pisze:Okazało się, że coś musiała niekontaktować karta sim. Wczoraj na tym numerze było info "Rejestracja karty sim nie powiodła się". Dzis jak próbowałem z niego zadzwonic wyskakiwało "Niedostepne". Wyjąłem karte, włożyłem ponownie i działa. T
Takie cuda działy mi się wczoraj, gdy pływał zasięg i telefon przelogowywał się z Play na Plusa i z powrotem. U mnie to widać, bo pojawia się ikonka z literką R. Poza tym w nocy, co chwilę chciał skanować sieć. Przy wymuszeniu GSM Play tracił zasięg lub się nie logował, a przy wymuszeniu Plusa logował się i wszytko było OK. W każdym razie efektem automatycznego przelogowywania było "powieszenie" się telefonu i brak możliwości wykonywania i odbierania połączeń. Zanim wpadłem co jest też wyciągałem kartę i baterię. Jakiś czas było dobrze i znowu telefon tracił zasięg. Dzisiaj telefon leży właściwie w tym samym miejscu, jest na automacie i nie ma problemów. Wniosek jest jeden. W przypadku problemów na GSM Play należy ustawiać na sztywno Plusa.

 #466593  autor: ppp1ppp
 22 mar 2011, 19:58
zoltan666 pisze:Bede wiedział jutro jak bedę miał ten telefon w rece, ale raczej nie działa prawidłowo. Ale dlaczego nie włącza sie poczta głosowa? W Play24 mam zaznaczone, ze jest aktywna.

sprawdź przekierowania w ustawieniach fona

 #466609  autor: zoltan666
 22 mar 2011, 20:34
avt31 pisze:Takie cuda działy mi się wczoraj, gdy pływał zasięg i telefon przelogowywał się z Play na Plusa i z powrotem. U mnie to widać, bo pojawia się ikonka z literką R. ... W każdym razie efektem automatycznego przelogowywania było "powieszenie" się telefonu i brak możliwości wykonywania i odbierania połączeń.
No to troche mnie zmartwiłeś. Numer przeniosłem ojcu do Play kilka dni temu. W domu działa bez problemu, chyba na roamingu Plusa, bo jest ikonka RM. Natomiast przestał działać ojcu w pracy w Warszawie. Ten telefon to myPhone 1050 i nie widzę w nim mozliwości ustawienia, czy sieć ma być wybierana ręcznie, czy automatycznie. Przy wyborze ustawiam na Plusa, bo u siebie mam słaby zasięg Play, ale byc może w Wawie się przelogowuje automatycznie na Play i wtedy pojawia sie problem. Mam nadzieje, ze to był tylko sporadyczny przypadek, okaże sie pojutrze, czy znów sytuacja sie powtórzy. Oby tak nie było, bo bedzie problem.

 #466664  autor: dkf
 22 mar 2011, 23:03
Czy rażąca różnica między tym co zostało uzgodnione przy zawieraniu umowy a tym co naprawdę dostałem może być powodem uznania że play nie wywiązał się z umowy? Dodam że dział reklamacji przyznał że konsultant popełnił błąd, ale nie mają zamiaru prostować tego do stanu jaki mi obiecano i na jaki umówiliśmy się zawierając umowę.

 #466677  autor: luccicare
 23 mar 2011, 00:20
Tajemniczy28 pisze:Witam,to i ja się spytam.ponieważ niektóre tel. w play,ich ceny w abo 69 są albo wyższe niż u innych opów lub ceną niewiele odbiegające od ich rynkowych cen-wkurzylem sie a że kończy mi sie umowa,złożylem i wyslalem pocztą i faxem pisemne wypowiedzenie z migracją na karte.Pytanie brzmi-czy oni rzeczywiście nie mogą zbić ceny tel lub dać cos więcej dla stalych klientów
Również to zauważyłem, do tego nie pozwolono mi przedłużyć obecnego abo (jestem z niego zadowolony) i wziąć nowego telefonu. Jestem klientem jeszcze z czasów testów, czyli od samego początku. Zapewniano nas, że zawsze mieliśmy być traktowani wyjątkowo, ale jak się okazało to "zawsze" oznaczało do czasu obniżenia MTR i zdobycia dużej bazy klientów. Problemem Play jest jego "słowność", a właściwie jej brak. Również rozwiązuję umowę i przenoszę numer do pre-paid. Bardziej opłaci się kupić tel na wolnym rynku, do tego nie będzie obowiązywała mnie żadna umowa. Szkoda tylko, że tak został potraktowany jeden z pierwszych klientów biorących udział właściwie w budowaniu tej sieci.

 #466686  autor: kerim36
 23 mar 2011, 06:56
Czy rażąca różnica między tym co zostało uzgodnione przy zawieraniu umowy a tym co naprawdę dostałem może być powodem uznania że play nie wywiązał się z umowy? Dodam że dział reklamacji przyznał że konsultant popełnił błąd, ale nie mają zamiaru prostować tego do stanu jaki mi obiecano i na jaki umówiliśmy się zawierając umowę.
powiem Ci, ze podejscie bardzo dziwne, nie mniej przynajmniej przyznali, ze konsultant wprowadzil Cie w blad. Wg mnie powinienes sie stanowczo domagac wywiazania Play z warunkow jakie zostaly przedstawione, ale bedzie ciezko - podpisujac umowe zgodziles sie z regulaminami oferty z ktorej korzystasz.

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #466708  autor: dkf
 23 mar 2011, 10:53
w umowie jest tylko plan taryfowy, a regulamin nie obejmuje ustaleń indywidualnych, wynegocjowanych w trakcie rozmowy. play przyznał.. I owszem.. Jednak nie zamierza dotrzymać umowy. To tak jak by ktoś powiedział..... Tak, ukradłem twój'samochód, i co z tego..!? Nie drzyj sie, podwoze cie do domu.......... Play właśnie tak się zachowuje.. Kurcze, czy to już białoruś????? Czy tu nie obowiązują żadne prawa?

 #466713  autor: qper
 23 mar 2011, 11:34
Nowy Internet Explorer 9 - też problem z menu w play24


Obrazek

 #466744  autor: evolucja
 23 mar 2011, 14:46
O ironio. Otrzymałem rekompensatę w wysokości 40 minut za błędną aktywację poprzedniej rekompensaty(przyznanej w innym zgłoszeniu).
Jak ja kocham Play :D
W wyniku analizy odpowiedzi na zgłoszenie ****, pragnę potwierdzić, iż aktywowana rekompensata w wysokości 20 minut została omyłkowo aktywowana na połączenia do sieci w Play. W rozwiązaniu wyżej wymienionej sprawy została przedstawiono Pani pakiet 20 minut do wszystkich sieci krajowych. Pragnę serdecznie przeprosić za okoliczności opisane powyżej i ufam, iż podobne zdarzenia nie będą miały miejsca w przyszłości.

Jest mi miło poinformować, iż 23 marca 2011 roku dokonałem zlecenia aktywacji pakietu 20 minut do wszystkich sieci, który zostanie włączony w ciągu 24 godzin i będzie ważny do 31 marca 2011 roku.

W ramach rekompensaty za błędną aktywację zadośćuczynienia proponuję jednorazowy pakiet 40 minut do wszystkich sieci krajowych do wykorzystania do końca miesiąca, w którym nastąpi aktywacja. W celu przyjęcia zadośćuczynienia proszę o kontakt i powołanie się na numer zgłoszenia

 #466769  autor: qper
 23 mar 2011, 17:02
evolucja pisze:O ironio. Otrzymałem rekompensatę w wysokości 40 minut za błędną aktywację poprzedniej rekompensaty(przyznanej w innym zgłoszeniu).
Jak ja kocham Play :D
W wyniku analizy odpowiedzi na zgłoszenie ****, pragnę potwierdzić, iż aktywowana rekompensata w wysokości 20 minut została omyłkowo aktywowana na połączenia do sieci w Play. W rozwiązaniu wyżej wymienionej sprawy została przedstawiono Pani pakiet 20 minut do wszystkich sieci krajowych. Pragnę serdecznie przeprosić za okoliczności opisane powyżej i ufam, iż podobne zdarzenia nie będą miały miejsca w przyszłości.

Jest mi miło poinformować, iż 23 marca 2011 roku dokonałem zlecenia aktywacji pakietu 20 minut do wszystkich sieci, który zostanie włączony w ciągu 24 godzin i będzie ważny do 31 marca 2011 roku.

W ramach rekompensaty za błędną aktywację zadośćuczynienia proponuję jednorazowy pakiet 40 minut do wszystkich sieci krajowych do wykorzystania do końca miesiąca, w którym nastąpi aktywacja. W celu przyjęcia zadośćuczynienia proszę o kontakt i powołanie się na numer zgłoszenia
Znam taki przypadek.

Mojej narzeczonej aktywowali rekompensatę 40 min. do wszystkich sieci i po 3 dniach przepadła. Miała być ważna 30 dni.

Napisaliśmy zgłoszenie i w rekompensacie rekompensaty dostała 60 minut. Dodatkowo przeprosili za pracownika bo niby coś źle zrobił.


Play4You:

Zgłaszałem sprawę z opisem rozliczenia w dymkach kilkukrotnie. Jest to poważna usterka, bo uniemożliwia sprawdzenia z jakich środków zostało rozliczone połączenie.

Powiedz czy coś w tym temacie jest już robione?

Dla przykładu:

Obrazek

 #466794  autor: horas
 23 mar 2011, 19:18
@play4you

witam,
na tą chwilę mam abo LP99 (opcja przedłużeniowa 24m+telefon) zawarta w październiku zeszłego roku - abo płatne 70 PLN z VAT
chciałbym przejść na nowe taryfy AllIn lub AllIn MAX nic nie tracąc...
co możesz mi zaproponować w związku z tym ?? chciałbym mieć to co mam nie tracą nic i nie dokładają więcej do businessu ;)
jaką mógłbym wybrać taryfę ??

pozdr.
czekam na info
horas

 #466834  autor: qper
 23 mar 2011, 22:22
Mam pytanie do użytkowników, którzy mają Playa na roamingu Plusa.

Czy zauważyliście jakieś dziwne trzaski w głośniku po wybraniu numeru?
Średnio co 3 wybrane połączenie.

Początkowo myślałem, że coś z telefonem, ale teraz wiem, że jeszcze kilku znajomych ma ten problem w różnych lokalizacjach.

Po wybraniu zasięgu Play problem znika ale muszę używać Plusa...

 #466838  autor: jahu
 23 mar 2011, 22:46
Play fresh - jak wygląda sprawa roamingu międzynarodowego - interesuje mnie konkretnie zarządzanie ta usługą - play domyślnie podobno włącza to (nie chodzi mi o Tani roaming!!) Można to wyłączyć? Czy da się za pomocą play 24? Jak i gdzie to wyłączyć/włączyć?

Druga sprawa - bonusu przy przenoszeniu do fresha:
Oferta Promocyjna „LongPlay 1 zł MNP” ? Aktualne?
Jakie inne promocje sa aktualne dla przenoszacych numer z poza sieci?

 #466840  autor: qper
 23 mar 2011, 22:51
jahu pisze:Play fresh - jak wygląda sprawa roamingu międzynarodowego - interesuje mnie konkretnie zarządzanie ta usługą - play domyślnie podobno włącza to (nie chodzi mi o Tani roaming!!) Można to wyłączyć? Czy da się za pomocą play 24? Jak i gdzie to wyłączyć/włączyć?
domyślnie usługa włączona
za pomocą play24 nie wyłączysz

jedynie co to przez BOK - zgłoszenie lub telefon.

Oferta promocyjna LongPlay 1 zł MNP jest aktualna.
Inne promocje znajdziesz na stronce ;)
Generalnie do abo jest chyba rabat 10%

 #466853  autor: best
 24 mar 2011, 06:57
qper pisze:Mam pytanie do użytkowników, którzy mają Playa na roamingu Plusa.

Czy zauważyliście jakieś dziwne trzaski w głośniku po wybraniu numeru?
Średnio co 3 wybrane połączenie.

Początkowo myślałem, że coś z telefonem, ale teraz wiem, że jeszcze kilku znajomych ma ten problem w różnych lokalizacjach.

Po wybraniu zasięgu Play problem znika ale muszę używać Plusa...
W swoim telefonie wymuszam sieć Playa, ale jak miałem na roamingu Plusa, to nic takiego nie zauważyłem. Może Plus ma już go dosyć :mrgreen:

 #466865  autor: KC-KARLOS
 24 mar 2011, 11:43
PLAY4YOU - proszę o zapoznanie i jak najmożliwsze przyspieszenie zgłoszenia nr 29070378 które wysłałem drogą WAP. Chodzi o handover pomiędzy PLAY - PLUS GSM i odwrotnie. Opcja NIE FUNKCJONUJE PRAWIDŁOWO przy przełączeniu się z PLUS-a do PLAY (macierzysty). Pozdro :)
 #466871  autor: fidel29
 24 mar 2011, 12:46
Witam ponownie,
Po przedłużeniu umowy nie mogę się doprosić o włączenie internetu za który płacę.Z BOK Play kontaktowałem się od wtorku siedmiokrotnie.Przy pierwszym telefonie prosiłem o zdjęcie wszelkich blokad transferu danych abym mógł korzystać z internetu---bezskutecznie.
Sugerowano mi (po ustawieniach konfiguracyjnych z pracownikiem Play) abym udał się do salonu firmowego i sprawdził telefon itd.Dzisiaj to zrobiłem.Przerzuciliśmy karty sim i na jego karcie internet hulał.Z salonu kolejny telefon do BOK Play.Okazuje się że znowu jest jakaś blokada i już ją ściągnęli i za jakieś 15-20 min będę mógł korzystać z neta.Po kolejnych dwóch godzinach kolejny telefon do BOK PLay.Znowu czegoś nie włączyli i mam czekać.
Z całą pewnością będę pisał reklamację.Płacę za internet z którego nie mogę korzystać z winy pracowników Play,ponoszę koszty związane z łączeniem się z BOK,marnuję pieniądze na paliwo aby dojechać do salonu firmowego tylko kogo to obchodzi....Ważne żebym rachunek opłacił...
Proszę Cię zatem o pomoc bo znowu zapowiada się niekończąca opowieść.Służę też informacją z kim,kiedy,o której godzinie rozmawiałem z BOK Play.

Umowę przedłużałem z twoją pomocą.Dla przypomnienia podam numer zgłoszenia: 27737326 od którego się wszystko zaczęło(po zgłoszeniu wyświetli się pewnie mój numer telefonu co by go na forum nie podawać).
Pozdrawiam,
Kamil

 #466874  autor: ppp1ppp
 24 mar 2011, 13:05
qper pisze:Mam pytanie do użytkowników, którzy mają Playa na roamingu Plusa.
Czy zauważyliście jakieś dziwne trzaski w głośniku po wybraniu numeru?
Średnio co 3 wybrane połączenie
Przełączam się na roaming Plusa w pracy i takich problemów nie mam

 #466878  autor: qper
 24 mar 2011, 13:31
ppp1ppp pisze:
qper pisze:Mam pytanie do użytkowników, którzy mają Playa na roamingu Plusa.
Czy zauważyliście jakieś dziwne trzaski w głośniku po wybraniu numeru?
Średnio co 3 wybrane połączenie
Przełączam się na roaming Plusa w pracy i takich problemów nie mam
Poruszam się na terenie Śląska i są jakieś problemy. Większa ilość osób już mi to zgłaszała.
Tylko na tel. 2G. Dzisiaj jest spokojniej ale wczoraj to było istne szaleństwo. Co drugie połączenie piszczało. Jedynym rozwiązaniem jest rozłączenie i wybranie ponownie numeru.

;(
  • Strona 180 z 244
  • 1
  • 178
  • 179
  • 180
  • 181
  • 182
  • 244
  • 1
  • 178
  • 179
  • 180
  • 181
  • 182
  • 244